بهترین قالب فروشگاهی وردپرس برای فروش فایل کدام است؟

آموزش قالب های وردپرس

7 دقیقه زمان مطالعه

طراحی یک وب‌سایت کاربردی قدم اول و یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم برای موفقیت در کسب‌وکار اینترنتی است که باید طبق اصول موجود انجام گیرد تا در نهایت به موفقیت بیانجامد. قالب فروشگاهی وردپرس یکی از بهترین ابزارها برای راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای است که به شما کمک می‌کند وب‌سایتی مفید و کاربر پسند طراحی نمایید. در این مقاله شما را با بهترین قالب فروشگاهی برای وردپرس آشنا کرده و اطلاعات لازم در این زمینه را ارائه خواهیم کرد. این مطلب در رابطه با قالب‌های جوملا نیز صحبت کرده و بهترین قالب فروشگاهی جوملا را به شما معرفی می‌نماید.

  • قالب فروشگاهی وردپرس؛ ابزاری برای حرفه‌ای شدن!
  • بهترین قالب فروشگاهی برای وردپرس چیست؟
  • جوملا و مزایای آن
  • بهترین قالب فروشگاهی جوملا را بشناسید

قالب فروشگاهی وردپرس؛ ابزاری برای حرفه‌ای شدن!

قالب فروشگاهی وردپرس

هنگامی که تصمیم به راه‌اندازی یک فروشگاه دیجیتال برای دانلود و فروش فایل می‌کنید، مهم‌ترین دغدغه‌ای که در این مرحله با آن روبه‌رو می‌شوید نحوه طراحی وب سایت است. مسلما هدف شما از طراحی این وب سایت، ارائه خدمات مورد نیاز به مخاطبان و ایجاد تعاملی سازنده با آن‌هاست تا بتوانید در سایه این موضوع به اهداف تجاری خود دست پیدا کنید. وردپرس به عنوان یک نرم‌افزار رایگان برای مدیریت محتوا، ابزاری مناسب برای طراحی وب‌سایت در سراسر دنیا است که به شما کمک می‌کند با کم‌ترین هزینه ممکن، کسب‌وکار اینترنتی خود را راه‌اندازی نمایید. بیش از ۳۰ درصد وب‌سایت‌های موجود در دنیای وب از این ابزار برای طراحی سایت‌های خود استفاده کرده و توانسته‌اند به موفقیت‌های چشم‌گیری در تجارت الکترونیک دست یابند.

طراحی سایت فروش به وسیله این نرم‌افزار به لطف انواع مختلف قالب فروشگاهی وردپرس، کاری بسیار ساده بوده و نیاز به هیچ دانش یا مهارت خاصی ندارد. شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید بدون نوشتن حتی یک کد، وب‌سایت خود را طراحی کرده و با قدم‌هایی استوار وارد دنیای تجارت اینترنتی شوید. قالب فروشگاهی وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که وب‌سایتی کاملا حرفه‌ای برای فروش و دانلود انواع فایل طراحی کرده و به اهداف تجاری خود دست یابید. این روزها شاهد عرضه قالب‌های مختلف وردپرس در بازار هستیم که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و برای منظور خاصی کاربرد دارند. در ادامه به معرفی بهترین قالب فروشگاهی برای وردپرس پرداخته و اطلاعات لازم در این زمینه را به شما ارائه خواهیم نمود.

بهترین قالب فروشگاهی برای وردپرس چیست؟

همان‌طور که گفته شد، انتخاب قالب وردپرس برای طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای و مفید، یکی از چالش‌های اصلی شما برای راه‌اندازی سایت فروش‌تان بوده و درصورت داشتن انتخابی درست، شما را به موفقیت مورد نظر خواهد رساند. در این قسمت می‌خواهیم بهترین قالب‌ فروشگاهی وردپرس را معرفی کرده و شما را برای انتخاب قالب مناسب راهنمایی کنیم. طبق تحقیقات انجام شده و بازخوردهای صاحبان سایت، بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس عبارتند از:

بهترین قالب فروشگاهی

  • قالب دانلودی دانلود ما

قالب وردپرس دانلود ما ، یک پوسته حرفه ای برای سایت های دانلودی و فروش فایل است که در نسخهجدیدان امکانات حرفه ای تری به آن اضافه شده است. این قالب وردپرس با امکانات زیاد و طراحی بهینه، و سرعت لود بالا و سازگاری با سئو، تمام نیاز های شما برای یک سایت دانلودی را رفع می کند.

  • قالب چندمنظوره بی تم

قالب بی‌تم یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس است که می‌توانید برای طراحی وب‌سایت خود از آن استفاده کرده و سایت فروش و دانلود فایل خود را راه‌اندازی نمایید. بی‌تم به شما کمک می‌کند که با صرف کم‌ترین زمان و انرژی لازم، یک سایت کاملا حرفه‌ای را طراحی کرده و وارد دنیای تجارت الکترونیک شوید. این قالب با تنوع بسیار بالای وب‌سایت‌های از پیش ساخته شده امکان طراحی سایتی با جذابیت‌های بصری بالا را برای شما فراهم آورده و راه را برای موفقیت‌تان هموار می‌کند. استفاده از بی‌تم شما را قادر خواهد ساخت تا با چند کلیک ساده، وب‌سایت فروشگاهی خود را طراحی کرده و به یکی از رقبای اصلی سایت‌های موفق تبدیل شوید. برخورداری از آپدیت‌های رایگان، کاربرپسند بودن و امکان ایجاد مگامنو، از جمله مهم‌ترین دلایلی هستند که بی‌تم را به بهترین قالب فروشگاهی وردپرس تبدیل کرده و در لیست پرفروش‌ترین پوسته‌ها قرار داده‌اند.

  • قالب مارکت گرافت

اگر به دنبال ساخت یک وب‌سایت حرفه‌ای برای فروش و دانلود فایل هستید، قالب مارکت گرافت یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس است که برای راه اندازی سایت های فروشگاهی با هر نوع فایلی مناسب است. مطمئنا این قالب خواهد توانست نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشد. این قالب کاربردی به شما برای شخصی‌سازی صفحات وب‌سایت خود کمک کرده و فرصتی فراهم می‌آورد تا سایت خود را مانند یک طراح حرفه‌ای طراحی کنید. اگر برای شروع تجارت الکترونیکی خود عجله دارید و در عین حال می‌خواهید که وب‌سایتی کامل و مفید طراحی نمایید، مارکت گرافت می‌تواند بهترین قالب فروشگاهی وردپرس برای شما بوده و تمامی نیازهایتان را برآورده سازد.

  • قالب Bookshelf

این قالب بیشتر برای فروشگاه‌هایی که قصد فروش انواع کتاب‌های کاغذی و الکترونیک را دارند مناسب است؛ اما در عین حال می‌توان از آن برای طراحی سایر وب‌سایت‌های فروش فایل الکترونیکی نیز استفاده کرد. Bookshelf به نیازهای مختلف شما برای طراحی وب‌سایتی زیبا و کاربردی پاسخ می‌دهد و به همین دلیل نیز از نظر بسیاری از کاربران، بهترین قالب فروشگاهی برای وردپرس شناخته می‌شود.

  • قالب زد دانلود

قالب زد دانلود یک قالب دانلودی محبوب است که با امکانات کامل خود و سرعت لود بالا، توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. این قالب زمینه برای ارائه خدماتی کاملا حرفه‌ای، بهترین قالب فروشگاهی برای وردپرس در زمینه طراحی سایت فروش و دانلود انواع فایل محسوب می‌گردد.

این مقاله را حتما بخوانید
رایج ترین مشکلاتی که در نصب قالب های وردپرس با آن مواجه می‌شوید

آیا می‌خواهید یک بازار چندرسانه‌ای آنلاین ایجاد کرده و با طراحی یک وب‌سایت کاملا حرفه‌ای طراحی، موفقیت خود را تضمین نمایید؟ اگر قصد چنین کاری را دارید، قالب Vendify بهترین قالب فروشگاهی وردپرس برای شما بوده و با استفاده از آن می‌توانید وب‌سایت مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن طراحی نمایید.

 

سیستم مدیریت محتوای جوملا و مزایای آن

جوملا یکی از بهترین و محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای وب است که مورد توجه بسیاری از برنامه‌نویسان و طراحان سایت قرار داشته و به صورت رایگان نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. این سیستم قدرتمند، امکان ساخت سایت‌هایی حرفه‌ای را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم آورده و تجربه‌ای لذت‌بخش برایتان فراهم می‌آورد. جوملا کار تجارت الکترونیک را راحت‌تر کرده و زمینه را برای رسیدن شما به موفقیت فراهم می‌آورد. انعطاف‌پذیری بسیار بالای جوملا طراحی سایت‌های کاربردی و مخاطب‌پسند را برای کاربران خود ممکن ساخته و به همین دلیل نیز با استقبال بسیار بالایی از سوی آنان مواجه شده است. در ادامه به معرفی بهترین قالب‌های فروشگاهی جوملا پرداخته و شما را برای داشتن انتخابی مناسب راهنمایی خواهیم کرد.

 

بهترین قالب فروشگاهی جوملا را بشناسید

 

اگر به دنبال بهترین قالب فروشگاهی جوملا هستید تا بتوانید وب‌سایتی زیبا و خلاق طراحی کرده و پروژه وب خود را به یک تجربه موفق تبدیل کنید، قالب‌های زیر می‌توانند امکانات لازم را به شما ارائه داده و نیازهایتان را برآورده سازند. بهترین قالب‌های جوملا برای وب‌سایت‌های فروشگاهی عبارتند از:

مزایای جوملا

  • قالب Rise

این قالب چندمنظوره یکی از بهترین پوسته‌های جوملا محسوب شده و امکان ساخت وب‌سایتی خلاقانه را برای شما فراهم می‌آورد. صفحات از پیش ساخته شده در این قالب، کار طراحی سایت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهیا کرده و شما را از انجام کدنویسی‌های طولانی بی‌نیاز خواهد کرد. سازگاری با اسلایدرهای کاربردی، امکان شخصی‌سازی و ایجاد طرح‌های مختلف، از جمله مهم‌ترین مزایای این قالب کاربردی محسوب شده و توانسته‌اند نظر مثبت کاربران به خود جلب نمایند.

  • قالب JD Bizx

این قالب یکی از خلاقانه‌ترین قالب‌های جوملا بوده و برای استفاده در وب‌سایت‌های مختلفی از جمله سایت‌های فروش و دانلود فایل مناسب است. انعطاف‌ بسیار بالا و قابلیت تنظیم کامل، از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این تم هستند که قطعا خواهند توانست نیازهای شما را مرتفع کرده و موفقیت را برایتان به همراه داشته باشند.

  • قالب JD Dallas

JD Dallas  یک تم خلاق و هوشمندانه است که به دلیل کاربرد فراوان و استفاده در طراحی سایت‌های مختلف، به عنوان بهترین قالب فروشگاهی جوملا شناخته شده و توانسته به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. با استفاده از این قالب می‌توانید وب‌سایت حرفه‌ای خود را خیلی سریع طراحی کرده و با دستی پر وارد دنیای تجارت الکترونیک شوید. بهینه بودن و برخورداری از ماژول‌های مختلف را می‌توان به عنوان مهم‌ترین مزایای این قالب و عامل اصلی در محبوبیت آن معرفی نمود.

  • قالب Simphy

این قالب با داشتن ۶ طرح از پیش ساخته شده، امکان راه‌اندازی سایت‌هایی با جذابیت بصری بالا را فراهم آورده و کار شما را برای راه‌اندازی وب سایت فروشگاهی خود راحت‌تر می‌کند. قالب Simphy دارای کدهایی بسیار سبک است که این موضوع سبب بالاتر رفتن سرعت وب‌سایت شما خواهد شد.

  • قالب Probiz

اگر به دنبال یک قالب جوملای قدرتمند و خلاق هستید که بتوانید با استفاده از آن وب‌سایتی جذاب طراحی نمایید، ما به شما قالب Probiz را پیشنهاد می‌کنیم. این قالب سازگاری کاملی با موبایل و تبلت دارد و با داشتن آن می‌توانید حداکثر نوردهی را برای وب‌سایت خود مورد استفاده قرار دهید.

در این مقاله به مزایای استفاده از قالب فروشگاهی وردپرس اشاره کرده و راهنمایی‌های لازم جهت انتخاب بهترین قالب فروشگاهی برای وردپرس را ارائه نمودیم. این مطلب در عین حال به موضوع جوملا و قالب‌های آن نیز پرداخته و به شما برای تهیه بهترین قالب فروشگاهی جوملا کمک می‌کند.

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب ساکسنیکس | قالب فروشگاهی suxnix

645,000 تومان

100%
ام ای دیزاین

ام ای دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب خبری جنه | قالب Jannah

525,000 تومان

82%
آمریاران

آمریاران

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

645,000 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه