6 ابزار وردپرس که وبسایت تجاری شما باید داشته باشد

ابزارهای سایت

3 دقیقه زمان مطالعه

همانطور که در مقاله آموزش وردپرس هم گفته شده است برای داشتن یک وبسایت تجاری موفق شما نیازمند استفاده از ابزارهای حرفه‌ای و مفید هستید. برای اینکه بتوانیم وبسایت خود را به بهترین نحو برای جذب مشتری ایجاد کنیم بهتر است راهکارهایی را در آن به کار ببریم. در این مقاله قصد داریم 5 ابزار وردپرس برای وبسایت تجاریرا معرفی کنیم. امیدوارم بتوانید به کمک آن‌ها پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.

زمانی که تمام انرژی و وقت خود را صرف بهبود عملکرد وبسایت تجاری می‌کنید باید قدم‌هایتان را با دقت بردارید. مخصوصا وقتی قرار است افزونه‌ها را نصب کنید دقت کنید که یکی پس از دیگری فقط نصب نکنید، بلکه بشناسید و با هدف آن‌ها را نصب کنید. ما امروز چند ابزار وردپرس برای وبسایت تجاری را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

آپدیت جدید گوگل و تاثیر آن بر روی وب سایت ها

چنانچه وبسایت شما برای بارگذاری بیشتر از 8 ثانیه طول می‌کشد باید دنبال راه چاره باشید. پیشنهاد گوگل برای نمایش سایت، مدت زمان 2 الی 3 ثانیه است. این زمان بسیار کم است اما باید در نظر داشته باشید که کاربران و مشتریان به هیچ وجه برای مشاهده سایتتان بیش از این وقت نخواهند گذاشت.

آموزش وردپرس

در آپدیت جدید گوگل یعنی Web Vital این موتور سه پارامتر مهم را در سرعت بررسی می کند:

پارامتر LCP | largest contentful paint

که بیانگر حداقل زمان برای لود و نمایش تصویر بزرگترین المان محتوایی صفحه به کاربر است.ب ه چز موارد مربوط به کد نویسی هرچه قدرت پردازش هاست شما بیشتر باشد امتیاز پارامتر LCP بهتر است.

پارامتر FID | first input delay

این پارامتر به نوعی بیانگر حداقل زمان لازم برای ایجاد تعامل با کاربر می باشد. برای بهبود این پارامتر می توانید فایل های جاوااسکریپت و استایل خود مینیفای کنید.

پارامتر CLS | Cumulative Layout Shift

که بیانگر حداقل زمان در موقع تغییرات ناگهانی چیدمان صفحه در هنگام اکشن هایی مانند کلیک کردن است. در این پارامتر معمولا المان هایی مانند عکس ها که اندازه مشخصی ندارند باعث تاثیر منفی در پارامتر CLS می شوند.

این مقاله را حتما بخوانید
معرفی و اموزش افزونه Login LockDown

در ادامه چند ابزار وردپرس مهم و کاربردی را به شما معرفی میکنیم

1- افزونه مرغ مگس خوار – افزونه Hummingbird

یک ابزار وردپرس برای وبسایت تجاری که در این حوزه پیشنهاد می‌شود افزونه Hummingbird است. این افزونه با روش هایی از جمله کامپرس کردن css و جاوا اسکریپت سرعت سایت شما رات افزایش می دهد.

2-  افزونه WP Rocket

افزونه فوق العاده راکت که برای معرفی آن مطلبی نیاز نیست گفت شود. قطعا بهینه سازی افزونه راکت برای سایت شما لازم است.

3- افزونه محافظ امنیتی iThemes Security Pro

سایت شما فارغ از مباحث سرعت حتما نیازمند یک ابزار فوق العاده قدرتمند برای حفظ ایمنی وبسایت است. برای این منظور یک ابزار وردپرس برای وبسایت تجاری iTheme Security است که پیشنهاد می‌شود حتما از آن استفاده کنید تا امنیت وبسایت تجاری خود را تامین کنید.

4- سئوی وردپرس با Yoast SEO Premium

yoast seo- ابزار وردپرس برای وبسایت تجاری

بهینه سازی یک وبسایت برای موتورهای جستجو امری ضروری است. زمانی که سایتتان در معرض دید قرار نگیرد و رتبه خوبی کسب نکن، عملکرد شما هیچ سودی نخواهد داشت. یک ابزار حرفه‌ای که همیشه معرفی می‌کنیم افزونه سئو وردپرس yoast seo است. به کمک این افزونه می‌توانید وبسایت و محتوای آن را به صورت کامل بهینه کنید.

5- افزونه اتصال گوگل آنالیتیک به وردپرس

برای سایت حتما به یک ابزار حرفه‌ای برای تجزیه و تحلیل واجب است. گوگل آنالیتیکس بهترین گزینه برای این منظور است که می‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید. با کمک افزونه Analytify Pro می‌توانید ابزار تحلیلی را برای وبسایت خود فعال کنید و استفاده کنید.

6- افزونه بهینه سازی تصاویر smush pro

قطعا هر سایتی دارای تصاویر است و تصاویر یک سایت از مهمترین پارامترهای تعیین کننده سرعت سایت هستند. تقریبا هر سایتی باید افزونه اسماش پرمیوم را نصب داشته باشد تا بتواند در بحث بهینه سازی حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

برای مشاهده تمامی ابزارهای وردپرس می توانید بر روی عکس زیر کلیک کنید:

ابزار وردپرس

 

 

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردپرس | پلاگین All In One WP Security

445,000 تومان

100%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه