Retry
راه اندازی سایت معماری

ساخت یک وب سایت از ابتدا،در حالیکه برخی از مهارت های بین معماری و طراحی وب  قابل انتقال یا یکسان هستند، برای اکثر معماران یک کابوس است، ممکن است فکر کنید بهتر است زمان خود را به جای ساخت یک وب سایت صرف پیشرفت کسب و کار خود بکنید. اما برعکس، شما به یک وب سایت نیاز دارید که به پیشرفت در کسب و کار شما کمک کند. در عصر اینترنت محور امروزی، نمی توان از داشتن وب سایت اجتناب کرد. خوشبختانه، ساخت وب سایت اصلا سخت نیست. در صورتی که بودجه کمی دارید یا به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید، می توانید یک وب سایت حرفه ای را سریع ، ارزان و آسان و بدون هیچ گونه طراحی و مهارت فنی برای کسب و کار معماری خود در کمتر از 30 دقیقه طراحی کنید. در ادامه مقاله، آموزش گام به گام ساخت یک وب سایت معماری را با هم می بینیم.

چرا شما به یک وب سایت عالی برای شرکت خود نیاز دارید؟

طراحی سایت عالی برای شرکت شما ضروری است. زیرا به کمک آن شما می توانید:

کارهایی را که می توانید انجام دهید را نشان دهید و به مردم کمک کنید تا شما را پیدا کنند 

از آنجا که معماری یک حوزه کاری بصری است، شما به راهی نیاز دارید تا آثار خیره کننده خود را برای مشتریان به نمایش بگذارید. اگر وب سایت خوبی نداشته باشید، مردم احتمالاً این تصور بد را به آثار معماری شما منتقل می کنند. پس حتما این نکات را برای موفقیت وب سایت خود دنبال کنید!

به مردم کمک کنید تا شما را پیدا کنند. وقتی مردم به دنبال چیزی هستند، اولین جایی که آنها بررسی می کنند، اینترنت است! بنابراین شما به حضور در پلتفرم های آنلاین عالی نیاز دارید تا مردم را وادار به انتخاب شرکت شما به جای سایر شرکت های دیگر برای برآوردن نیازهای معماری خود کنند.

سفارش طراحی سایت معماری

همانطور که پیش از این به آن اشاره شد، معماری یک هنر تجسمی و بصری است، بنابراین مطمئن شوید که عکس های باکیفیت و حرفه ای از آثار معماری خود را در قسمت پروژه های سایت خود قرار می دهید، تا به مشتریان احتمالی نشان دهید که قادر به تولید چه چیزی هستید.  به جای اینکه صفحه اصلی خود را روی عکس ها متمرکز کنید، حوزه های تخصصی خود را در بالا و مرکز قرار دهید. از این طریق شما می می توانید مشتریان را به اطلاعاتی که نیاز دارند، راهنمایی کنید.

یک اقدام به عمل را در سایت خود قرار دهید

فراخوان عمل

حتما برای تشویق بازدیدکنندگان سایتتان به ارتباط با شرکت، یک قسمت اقدام به عمل در سایتتان داشته باشید. بر روی بخش “درباره پروژه خود به ما بگویید” یا “تماس با ما” تمرکز کنید تا ارتباط مشتریان بالقوه با شما آسان شود. گزینه هایی با عنوان  “تماس با من (در 1 ماه دیگر) ، (2 ماه دیگر) یا غیره “ برای کمک به مشتریان احتمالی که از سایت شما بازدید می کنند، اما در آن لحظه برای شروع پروژه خود آماده نیستند، اضافه کنید. در این مواقع اگر شما با مشتریان در زمان مشخص شده تماس بگیرید، به جای آنکه آنها با شما تماس بگیرند، می تواند نشان دهنده ارزش نهادن شما به مشتری و وقت شناسی شما باشد.

راه اندازی وب سایت شخصی توسط خودتان چقدر می تواند هزینه های شما را کاهش دهد؟

هزینه طراحی یک وب سایت براساس سابقه و مهارت طراح، متفاوت است. شما می توانید به سادگی با استفاده از قالب های آماده و راه اندازی وب سایت توسط خودتان، میلیون ها تومان در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این آموزش برای مبتدیان کامل است، بنابراین لازم نیست نگران دانش قبلی در زمینه ساخت وب سایت باشید. راهنمای طراحی سایت با وردپرس به شما کمک می کند.

آنچه برای راه اندازی سایت شخصی خود به آن ها نیاز دارید:

  • نام دامنه (معمولاً your-company-name.com)
  • یک هاست (سرویس میزبانی سایت)
  • نرم افزار وردپرس
  • یک قالب وردپرس زیبا

راه اندازی سایت وردپرس معماری شخصی

مرحله 1: خرید هاست و ثبت نام برای یک حساب میزبانی

یک حساب میزبانی اساساً مکانی است که وب سایت شما در آن زندگی می کند. شرکت های میزبانی سایت، سرورهای بزرگ را مدیریت می کنند تا هزاران وب سایت را پیاده سازی و اجرا کنند، مطمئن شوند که سریع کار می کنند و از نفوذ افراد ناشناس در امان هستند. هر وب سایت دارای یک پایگاه داده و فایل است و میزبان این اجزا را با هزینه کمی ذخیره می کند. ما در ژاکت کمک می کنیم بهترین هاست برای سایت وردپرس را انتخاب کنید.

مرحله 2: دامنه خود را انتخاب یا منتقل کنید.

در مرحله بعد شما باید نام دامنه ای برای وب سایت خود انتخاب کنید. دامنه ها معمولاً چیزی شبیه به “www.your-company-name.com” هستند. به عنوان مثال، نام دامنه وب سایت ما Zhaket.com است. همچنین ممکن است دامنه ای داشته باشید که قبلاً از منبعی خریداری کرده اید. شما می توانید بدون هیچ مشکلی از آن دامنه استفاده کنید.

مرحله 3: نصب وردپرس

در این مرحله، شما باید وردپرس که CMS انتخابی شما است را برای سایت خود نصب کنید. برای طریقه نصب وردپرس، دو راهنما برای شما آماده کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید.

طریقه نصب وردپرس در سی پنل

طریقه نصب وردپرس در دایرکت ادمین

مرحله 4: انتخاب و خرید قالب سایت

در ادامه تعدادی قالب مناسب برای سایت هایی با موضوع معماری می بینیم.

قالب وردپرس معماری و ساخت و ساز کوپر Quper

قالب معماری کوپر ژاکت

Quper یک قالب فوق العاده واکنش گرا و آماده برای وردپرس است که مناسب انواع وب سایت های ساختمانی، مهندسی، صنعتی، بازسازی، معماری، کارخانه و هرگونه وب سایت خدماتی است. این قالب دارای تعداد زیادی از گزینه ها و تنظیمات سفارشی سازی است، تقریباً می توانید همه چیز این قالب را تغییر دهید. طرح ها و الگوهای طراحی زیادی به این قالب اضافه شده تا قالب را بسیار انعطاف پذیر و قدرتمند سازد.

 

Quper دارای 24+ نسخه نمایشی منحصر به فرد است. هر نسخه نمایشی دارای طرح بندی منحصر به فرد و عناصر مختلف است، بنابراین شما قادر خواهید بود هر نوع وب سایتی را بسیار سریع ایجاد کنید. این قالب همچنین دارای صفحه کشیدن و رها کردن و بیش از 70 عنصر سفارشی منحصر به فرد  است. Installer One Click به شما این امکان را می دهد که اطلاعات دمو را در چند ثانیه نصب کنید. همچنین می توانید طرح بندی های متفاوتی را برای وبلاگ، نمونه کارها، گالری، فروشگاه و صفحات داخلی مختلف پیدا کنید.

قالب معماری و ساخت و ساز کوپر را می توانید از ژاکت تهیه کنید.

قالب آرکی ARCHI

قالب معماری آرکی ژاکت

Archi یک قالب 5 HTML قدرتمند، واکنش گرا و چند منظوره است. هرچه دوست دارید می توانید با Archi بسازید. وب سایت هایی در حیطه طراحی داخلی، معماری، صنعت، باغ، استودیو، نمایندگی، عکاسی، مشاوره، همکاری، آپارتمان، آشپزخانه، محصول، پورتفولیو یا هر موضوع دیگری، همه چیز با Archi امکان پذیر است. بسته های قالب شامل بیش از 200 صفحه آماده استفاده است تا به شما در ایجاد وب سایت حرفه ای در کوتاه ترین زمان کمک کند. Archi دارای طراحی خیره کننده و مجموعه ای از ویژگی ها است تا وب سایت شما را از دیگران متمایز کند.

Archi به شما کمک می کند وب سایت زیبا و مدرن را در کوتاه ترین زمان ایجاد کنید. Archi دارای طراحی زیبا و مجموعه ای از ویژگی ها است تا وب سایت شما را از دیگران متمایز کند. قالب آرکی را با 6 ماه پشتیبانی رایگان از ژاکت بخواهید.

طریقه نصب قالب

برای نصب قالب، به قسمت نمایش> پوسته در سمت چپ داشبورد بروید.

منوی وردپرس برای نصب افزونه

پس از ورود به این صفحه ، چند گزینه دارید. به عنوان مثال می توانید یک قالب رایگان را در مخزن وردپرس جستجو کنید. این قالب ها می توانند خوب باشند، اما اغلب به اندازه قالب های طراحی شده نیستند. توصیه می کنیم یک قالب مقرون به صرفه را انتخاب کرده و به آن پایبند باشید. در این صفحه همچنین می توانید بر روی دکمه افزودن جدید در بالا کلیک کنید، که از شما می خواهد فایل تم زیپ شده خود را در داشبورد وردپرس بارگذاری کنید. برای به روزرسانی قالب وردپرس، راهنمای ژاکت را مطالعه کنید.

محتوا، محتوا، محتوا…

هنگامی که قالب انتخابی شما در سایت شما بارگذاری و فعال می شود، مرحله بعدی افزودن محتوا است. محتوا را نباید دست کم گرفت، زیرا تولید محتوای خوب و مناسب به کار زیاد، چندین بار بازبینی و تکرار نیاز دارد. اما ارائه محتوا به هر حال بخشی از کار خواهد بود، خواه وب سایتتان را شخص دیگری بسازد یا خودتان آن را بسازید. البته می توانید از انواع خدمات تولید محتوا در سایت های معتبری مانند ژاکت سرویس برای تولید محتوا سایت خود استفاده کنید .

نکته: بخش وبلاگ را به وب سایت خود اضافه کنید و حداقل 1 پست وبلاگ در ماه بنویسید (هرچه بیشتر باشد بهتر است). دانش، حقایق، ایده ها، افکار یا هر چیز دیگری را به اشتراک بگذارید. مشتریان از وب سایت هایی که “زنده” هستند و دارای یک بخش وبلاگ هستند، یاد می گیرند که می توانند آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد را مشاهده کنند. این را در نظر بگیرید: آیا ترجیح می دهید به شرکتی اعتماد کنید که آخرین پست وبلاگ آن در چندین سال پیش (در مورد فناوری قدیمی) بوده است، یا آخرین وبلاگ 3 روز پیش (در مورد موضوعی مرتبط در دنیای امروز) در آن قرار داشته باشد؟ آموزش ساخت صفحه وبلاگ در وردپرس را مطالعه کنید.

نتیجه گیری

برای راه اندازی وب سایت معماری و صرفه جویی در هزینه ها (برای افرادی که تازه شروع به کار کرده اند یا افرادی که بودجه کمی دارند)، می توانید از آموزش بالا استفاده کنید. فرآیند ساخت وبسایت را با ایده ای درباره اینکه چه حوزه ای را می خواهید انتخاب کنید و قصد دارید چه محتوایی را در وب سایت خود داشته باشید، آغاز کنید. سپس می توانید یک هاست تهیه کرده و وردپرس را در عرض چند دقیقه نصب کنید. کسب و کار معماری شما پر از هزینه است، اما راه اندازی وبسایت از پرهزینه ترین ها نیست. شما م یتوانید برای سفارش طراحی سایت از بهترین سایت ها مانند ژاکت سرویس برای راه اندازی یک سایت وردپرسی حرفهای استفاده کنید. با این اوصاف، اگر در مورد نحوه راه اندازی سایت خود سوالی دارید، در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *