20 ایده برای درآمد غیر فعال در سال 2022

ایده کسب و کار

14 دقیقه زمان مطالعه

همانطور که خودتان نیز می دانید همیشه پول بیشتر به معنای آزادی بیشتر، انعطاف پذیری بیشتر و در نهایت زندگی بهتر خواهد بود. این موارد تنها زمانی اتفاق می افتند که شما استقلال مالی داشته باشید و دیگر وابسته به حقوق ماهانه ی خود نباشید. درآمد غیرفعال به شما در این زمینه کمک خواهد کرد تا در مدت زمان کوتاهی به هر آنچه می خواهید برسید. در این مقاله 20 ایده برای درآمد غیر فعال غیر فعال برای شما آورده شده است.

درآمد منفعل و یا درآمد غیر فعال چیست؟

درآمد منفعل و یا غیر فعال درآمدی است که برای بدست آوردن آن نیازی به انجام کارهای “فعال” زیادی نخواهید داشت. در اصل، شما می توانید بیشتر کارها را از قبل انجام دهید و در این راه تلاش بیشتری انجام دهید تا در آینده درآمد کسب کنید. به عنوان مثال، اگر یک دوره آنلاین ایجاد می کنید، فقط باید محتوای آن را به روز کنید تا پول شما در جریان باشد. احتمالاً این جمله را شنیده اید: “در حالی که خواب هستید، درآمد کسب کنید”. این بزرگترین مزیتی است که مردم را به کسب درآمد منفعل ترغیب می کند.

شما می توانید چیزی (یک وبلاگ، دوره، کتاب الکترونیکی، فیلم یا یک فروشگاه آنلاین) ایجاد کنید که حتی اگر کار و یا فعالیتی انجام ندهید درآمد کسب کنید. یا می توانید سرمایه گذاری با درآمد منفعل (دارایی یا سهام) انجام دهید که به شما امکان می دهد منفعلانه درآمد کسب کنید. ما در یک مقاله مفصل به درامد غیر فعال پرداختیم پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه کنید.

درآمد غیر فعال خود را با ژاکت شروع کنید.

درآمد فعال در مقایسه با درآمد غیر فعال – کدام یک برای من بهتر است؟

از لحاظ تئوری، تمام منابع درآمد شما ارزش خاص خود را دارند و هر چه بیشتر باشند بهتر است. اما وقتی نوبت به دستیابی به آزادی مالی می رسد، درآمد فعال، در مقابل درامد غیرفعال هیچ است! درآمد فعال پولی است که از تمام تلاش هایی که در لحظه انجام می دهید بدست می آید و برای ادامه درآمد باید به کار خود ادامه دهید.

اگر آن را به هر دلیل ترک کنید و دیگر انجام ندهید، مزد و پاداشی دریافت نمی کنید. زمانی که شما صرف می کنید به معنای واقعی برابر با پولی است که دریافت می کنید. در مقابل درآمدی که نیازی به فعالیت فعال شما ندارد درآمد غیر فعال است و پول شما برای سال ها همچنان در جریان خواهد بود. اگر به دنبال داشتن یک زندگی رویایی هستید که در آن از نظر اقتصادی آزاد باشید، بهتر است که بر کسب درآمد غیر فعال خود تمرکز کنید. پس ایده های درامد غیرفعال را در ادامه از دست ندهید.

چه میزان درآمد غیر فعال می توانم کسب کنم؟

ابتدا باید بدانید که درامد غیر فعال یک طرح سریع برای ثروتمند شدن نیست. برای ایجاد یک منبع درآمد غیر فعال، باید ساعاتی وقت، تلاش اولیه و سرمایه بگذارید. ممکن است در ابتدای کار لازم باشد میلیون ها سرمایه گذاری کنید، سپس سود خود را دوباره سرمایه گذاری کنید تا درآمد غیرفعال شما به رقم پایداری برسد. با درآمد مکرر بالا، می توانید پول کافی برای گذران زندگی خود بدست آورید و سود بالایی داشته باشید.

میزان درامدزایی از مشاغلی که دارای درآمد غیر فعال هستند بستگی مستقیم به میزان تلاش شما دارد.

چگونه درآمد غیرفعال داشته باشیم؟

روش‌های زیادی برای کسب درآمد غیرفعال وجود دارد. از اجاره دادن ملک گرفته تا درامد از یوتیوب. البته که بعضی از روش‌ها مانند سایت فروش شارژ خط تلفن منسوخ شده است اما هنوز هم بهترین روش درآمدزایی، درآمد غیرفعال است. چرا که جهان به سرعت درحال پیشرفت به سمت دیجیتالی شدن است. به همین دلیل باید هرچه سریعتر خود را با شرایط تطبیق داده و این نوع از درآمدزایی را برای خود آغاز کنیم. در ادامه تعدادی از این نوع فعالیت‌ها را بیان میکنیم.

20 ایده درآمد غیر فعال

در ادامه 20 ایده ی مختلف برای داشتن درآمد غیر فعال آورده شده است و باید توجه داشته باشید که هیچ کدام از آن ها منافاتی با درآمد فعال و یا یک شغل تمام وقت با حقوق ماهانه ندارند و می توانید هر دوی آن ها را انجام دهید.

  1. فروشگاه دراپ شیپینگ
  2. وبلاگ نویسی
  3. دوره آموزشی آنلاین
  4. تولید محتوای اینستاگرامی
  5. فروشگاه چاپ آنلاین
  6. ساخت برنامه یا اپلیکیشن
  7. سرمایه‌گذاری
  8. خرید ملک
  9. میزبانی در Airbnb
  10. ساخت وب‌سایت
  11. افیلیت مارکتینگ
  12. ساخت تیزر و ویدیو
  13. طراحی و فروش وب‌سایت فروشگاهی
  14. خرید سهام شرکت
  15. کسب درآمد از یوتیوب
  16. عکاسی
  17. آژانس تبلیغاتی
  18. تولید و توزیع کتاب اینترنتی
  19. فروش محصولات دیجیتال
  20. سرمایه گذاری ارز دیجیتال

در ادامه به طور جداگانه به هریک از این مشاغل نگاهی میندازیم.

1- فروشگاه دراپ شیپینگ

دراپ شیپینگ یکی از سودآورترین نمونه های درآمد منفعل است که به صورت آنلاین پیدا خواهید کرد و مکان خوبی برای شروع است. با استفاده از دراپ شیپینگ می توانید محصولات پرطرفدار را در بازار پیدا کنید و آن ها را به صورت آنلاین به مشتریان سراسر جهان بفروشید. شما می توانید محصولات مختلف از سوله گرفته تا وسایل دکور و خانه زیبایی و … را به فروش برسانید. برای اینکه با تعریف

جادوی دراپ شیپینگ این است که شما تجارت شخصی خود را ایجاد کرده و میزان هزینه محصولات را کنترل می کنید. در واقع، از بین تمام ایده های درآمد منفعل دراپ شیپینگ ایده ای است که در آن بیشترین کنترل را بر درآمد خود دارید. برای شروع دراپ می توانید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید و شروع به فروش محصولات با کیفیت بالا کنید. پس مقاله ما درباره راه اندازی فروسگاه آنلاین را از دست ندهید.

2- ساخت بلاگ

محبوب ترین جریان درآمد غیر فعال از طریق وبلاگ نویسی ناشی می شود. وبلاگ نویسی به تعداد بیشماری از کارآفرینان کمک کرده است تا از طریق لینک های افیلیت و لینک ها، دوره ها، پست های پشتیبانی شده، محصولات، معاملات کتاب و موارد دیگر، به صورت غیر فعال درآمد کسب کنند. درست است که ساختن یک بلاگ موفق می تواند به کارهای مقدماتی نیاز داشته باشد. با این حال، این یکی از پایدارترین روش ها برای ایجاد مخاطب از طریق ترافیک ارگانیک و اجتماعی یا ایجاد لیست ایمیل است .

بزرگ ترین مزیت ایجاد یک وبلاگ این است که شما می توانید آن را به چندین جریان درآمد مختلف تبدیل کنید. بنابراین اگر به دنبال یک ایده درآمد منفعلانه هستید، وبلاگ نویسی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

Desirae Odjick ، ​​بنیانگذار Half Banked ، توضیح می دهد: “من وبلاگم را راه اندازی کردم تا در مورد مسائل مالی شخصی خود صحبت کنم و به عنوان بخشی از آن، تمایل دارم بسیاری از داستان های شخصی را به اشتراک بگذارم. آن ها غالباً ابزارهایی را که من استفاده می کردم شامل می شدند و به نظرم مفید می آمد، بنابراین با پیوستن به برنامه های آن شرکت ها، افزودن پیوندهای وابسته کار کاملاً طبیعی بود. اکنون که من تقریباً چهار سال است که در وبلاگ خود امور مالی شخصی را پوشش می دهم، این پیوندها هر ماه به طور شگفت انگیزی افزایش می یابند زیرا افراد مقالات من را کشف می کنند و شروع به نظم بخشیدن به امور مالی خود می کنند و من استفاده از آن ها را به افراد مختلف توصیه می کنم. این یک روش عالی برای اضافه کردن درآمد منفعل و غیر فعال به کسب و کار شما است، به خصوص اگر محصولات شخصی برای فروش ندارید.”

اگر میخواهید بدانید کدام یک از انواع وبلاگ به کار شما می‌آید و در گسترش کدام نوع از بلاگ میتوانید تلاش و پیشرفت کنید بهتر است حتما مفاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

3- برگزاری یک دوره آنلاین

فروش دوره های آنلاین یکی از بهترین ایده های درامد غیرفعال در سال 2021 است. این به این دلیل است که ما همچنان شاهد رشد گسترده فروش دوره ها هستیم. چه تصمیم به فروش دوره ای در وب سایت خود و چه در بستری دیگر داشته باشید، مشتریانی را پیدا خواهید کرد که می خواهند نکات و ترفندهای خودی را بیاموزند. اگر کار شماره دو را دنبال کرده اید و مخاطبان خود را ایجاد کرده اید، برگزاری دوره های آنلاین فروش دوره خود در وب سایت می تواند به شما کمک کند تا میزان منفعل درآمد خود را کنترل کنید. یافتن مشتری های شما به خود شما بستگی دارد. اگر در سیستم عامل های دیگر دوره های خود را بفروشید این کار کمی آسان تر خواهد بود.

4- تولید محتوا در اینستاگرام و اسپانسر شدن

راه هایی برای ایجاد درآمد غیر فعال

اگر اینستاگرام را دوست داشته باشید، ممکن است شما هم بخواهید زمان پیمایش و جستجوی خود در آن را به تولید محتوا در آن تبدیل کنید تا به شما کمک کند درآمد منفعلانه و غیر فعال کسب کنید. بهترین چیز در مورد اینستاگرام این است که شما به معنای واقعی می توانید صفحات مختلفی را برای هر چیزی ایجاد کنید. نکته ی جالب درباره ی آن این است که شما تقریباً برای هر موضوعی می‌توایند یک مخاطب متعهد پیدا کنید.

راز به دست آوردن تعداد زیادی فالوور اینستاگرام سازگاری مخاطبان خود با نوع محتوایی است که منتشر می کنید. بنابراین حتماً به یک دسته از مخاطبان بسنده کنید تا افرادی که شما را دنبال می کنند بتوانند روی شما حساب کنند تا محتوایی ارائه دهید که آن ها طرفدار آن هستند. شما با دیدن آموزش اینستاگرام به راحتی می توانید از این طریق کسب درامد کنید.

در بیوگرافی اینستاگرام خود، حتماً آدرس ایمیل خود را اضافه کنید. همانطور که حساب شما شروع به رشد می کند، درخواست های ارسال حمایت مالی نیز افزایش می یابد و به شما امکان می دهد در اینستاگرام درآمد کسب کنید. هرچه افراد با پست های شما بیشتر درگیر شوند، بیشتر با شما ارتباط برقرار می کنند، بنابراین حتماً محتوای جذاب ایجاد کنید.

5- راه اندازی فروشگاه چاپ آنلاین

از آنجا که تجارت الکترونیکی یکی از محبوب ترین روش ها برای کسب درآمد غیرفعال در اینترنت است، داشتن فروشگاه چاپ می تواند سودآور باشد. چاپ بر اساس سفارش به افراد امکان می دهد تا تصاویر خود را بر روی محصولاتی مانند تی شرت، لباس، لیوان، بوم نقاشی، قاب گوشی، کیف و غیره چاپ کرده و آن ها را بفروشید. بهترین نکته در این مورد این است که شما می توانید محصولات با برند و لوگوی خود را بسازید .

تنها نکته منفی این است که شما باید در طراحی گرافیک باهوش باشید و اگر بتوانید طرح منحصر به فرد را ایجاد کنید، فروش شما موفقیت آمیز خواهد بود. بعلاوه، این مورد صدمه ای به فروش نخواهد زد، زیرا شما با کسی به جز خودتان رقابت نخواهید کرد.

6- ساخت یک برنامه یا اپلیکیشن

اگر یک توسعه دهنده یا برنامه نویس هستید، ممکن است بخواهید برنامه هایی را به عنوان یک جریان منفعل ایجاد کنید.  می توانید به دو روش پیش بروید. ابتدا می توانید از طریق افرادی که می خواهند برنامه شما را بخرند هزینه ای دریافت کنید. دوم، شما می توانید برنامه خود را رایگان کرده و با تبلیغات کسب درآمد کنید. شما با ساخت اپلیکیشن ، فروختن و آپدیت دادن برای آن از این طریق کسب درآمد کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
آموزش فعال سازی ionCube در لوکال هاست

7- سرمایه گذاری در سهام

وقتی به ثروتمندترین افراد جهان نگاه می کنید، بسیار راحت می توان گفت که سهام نقش مهمی در حساب های بانکی عمیق و بی پایان آن ها داشته است! سرمایه گذاری در سهام یکی از ایده های درامد غیر فعال است که می تواند بسیار فراتر از ارزش شما در هنگام کار کردن برای 9 تا 5 شغل باشد. بنابراین، اگر می خواهید در مورد عملکرد مشاغل مختلف مطالعه کنید، این ایده منفعل درآمد را در نظر بگیرید.

8- خرید ملک

بسته به محل خرید و زمان، املاک و مستغلات می توانند روش خوبی برای درآمد منفعل باشند. در شهرهای بزرگ، به طور مداوم ارزش املاک افزایش می یابد. با خرید خانه های مختلف به صورت پیش فروش، ممکن است برخی از املاک کم هزینه تر پیدا کنید که تا زمان ساخت نهایی ارزش آن ها افزایش می یابد و به شما این امکان را می دهد که ملک را پس از تکمیل برای سود به فروش برسانید. مانند همه سرمایه گذاری ها، این می تواند خطرناک باشد، بنابراین بهتر است با یک مشاور املاک صحبت کنید تا به شما در خرید ملک سرمایه گذاری مناسب کمک کند.

9- میزبان Airbnb

اگر مرحله شماره هشت را دنبال کردید، می توانید محل انتخاب محل سکونت یا خانه خود برای اجاره در Airbnb را انتخاب کنید.  آنچه جالب است این است که شما واقعاً نیازی به خرید ملک جدید برای درآمد منفعل Airbnb ندارید. اگر اتاق اضافی دارید می توانید در خانه یا آپارتمان فعلی خود اتاقی را اجاره دهید. همچنین، Airbnb اخیراً گسترش یافته است و به شما امکان می دهد در شهر خود رویدادها، دیدارها و تورهایی را برگزار کنید. البته این شرکت در ایران فعالیت ندارد و این ایده درامد غیر فعال برای ساکنان خارج از ایران مناسب است. البته ما در ایران نیز شاهد سایت های مشابه airbnb هستیم. سایت های اتاقک، هومسا، شب و… فعالیتی مشابه airbnb در ایران دارند که به شما این امکان را میدهد که خانه خود را به دیگران به صورت کوتاهمدت اجاره دهید.

10- ساخت قالب آماده برای وب‌سایت

ساخت وب سایت خود می تواند منبع قابل اعتمادی برای درآمد غیر فعال باشد. برخی از افراد آژانس های بازاریابی ایجاد می کنند و کار را به فریلنسرها واگذار می کنند. دیگران دوره های آنلاین ایجاد می کنند تا دانش خود را به اشتراک بگذارند و دیگران را آموزش دهند. همچنین می توانید محصولات – دیجیتالی یا فیزیکی – را به صورت آنلاین بفروشید. اگر نمیدانید برای آموزش از کجا شروع کنید می توانید از دوره های ژاکت آکادمی و دوره فارسی سازی قالب و افزونه استفاده کنید. پس از آموزش شما می‌توانید خود به عنوان یک فروشنده در فروشگاه ژاکت فعالیت کنید.

با این حال، با ساختن وب سایت شخصی خود، کنترل بیشتری بر آنچه می فروشید و میزان درآمد خود کسب می کنید. این یکی از بهترین ایده های درآمد غیرفعال مبتدی است زیرا ابزارهای متنوعی مثل وردپرس برای کمک به شما در ایجاد وب سایت وجود دارد (بدون نیاز به کد نویسی). سپس می توانید با افزودن قالب، افزونه و سایر عناصر و المان های بصری آن را زیبا کنید.ما در ژاکت یک مقاله جامع ایجاد کردیم که شما بتونید برای راه اندازی کسب و کارتان از آن ایده بگیرید اگر می خواهید مقاله را مطالعه کنید به صفحه ایده راه اندازی کسب و کار مراجعه کنید.

11- بازاریابی وابسته

افیلیت مارکتینگ یکی از بهترین فرصت های درآمد غیر فعال است که امروزه در دسترس است. وجه مثبت آن این است که تقریباً هر برند تجاری بزرگی دارای یک برنامه وابسته است بنابراین شما می توانید برخی از محصولات بسیار محبوب را بفروشید و درآمد کسب کنید. تنها نکته منفی واقعی این است که شما فقط مبلغ کمیسیون از کل فروش را دریافت می کنید. با این حال برخی از برنامه های وابسته مانند همکاری در فروش دیجی کالا به شما امکان می دهند درآمد خوبی داشته باشید.

بنابراین، مطمئن شوید که قبل از شروع به کار در مورد بهترین برنامه های بازاریابی شرکت های وابسته تحقیق کرده اید و سپس آن ها را اتخاب کنید. وبلاگ نویسی به عنوان مقرون به صرفه ترین روش برای ایجاد کمیسیون های وابسته مکرر بدون نیاز به صرف هزینه برای تبلیغات است.

12- ساخت تیزر و محتوای ویدیوئی

انجام این کار می تواند به شما کمک کند تا درآمدی غیر فعال داشته باشید. آخرین آمار بازاریابی ویدئویی نشان می دهد که مردم وسواس زیادی در محتوای ویدیویی دارند، بنابراین شما باید بتوانید مخاطبان فیلم های خود را پیدا کنید. زیرا می توانید آن فیلم را به یک سایت خبری بفروشید و اگر آن ویدئو مورد استقبال قرار بگیرد می توانید برای هفته ها، ماه ها و حتی گاهی اوقات سال ها درآمد داشته باشید. اگر در تولید محتوای سرگرم کننده تبحر دارید، شرکت ها به شما کمک می کنند تا ویدیوهای خود را از طریق بازاریابی ویروسی همراه با ارائه سهمی از درآمد کلی به شما ارائه بدهند.

شما با آموختن آموزش های مربوط به تدوین ویدیو و ویدیومارکتینگ می‌توانید در دسته تدوین فیلم ژاکت سرویس پروژه بگیرید و کسب و درآمد کنید.

13- ساخت و فروش وب سایت فروشگاهی

آیا شما عاشق ساختن وب سایت و فروشگاه های آنلاین هستید؟ در این صورت، می توانید با فروش آن ها درآمد غیر فعال کسب کنید. اگر مهارت طراحی عالی داشته باشید و برخی از مطالب وب سایت خود را بسازید، می توانید شخصی را پیدا کنید که مایل به خرید سایت فروشگاه شما باشد. امروزه ساخت فروشگاه اینترنتی دیگر نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید و شما با یادگیری وردپرس و ووکامرس می توانید یک سایت راه اندازی کنید و محصولاتتان را در انجا بفروش برسانید.

14- خرید سهام شرکت

سهام شرکت یا هر برنامه بازنشستگی مطابق با شرکت یکی دیگر از ایده های درامد غیرفعال است که می تواند به شما کمک کند تا درآمد مناسبی داشته باشید. مطمئناً شما باید مقداری از پول خود را نیز سرمایه گذاری کنید، اما در نهایت سود خوبی خواهد داشت.

15- کسب درامد از فیلم های YouTube

YouTube جریان منفعل است که به شما کمک می کند از فیلم های حامی مالی تا درآمد تبلیغات در آمد غیر فعال کسب کنید. پس از مدتی شما متوجه خواهید شد که می توانید از کانال یوتیوب خود به صورت مکرر درآمد کسب کنید. راز ایجاد یک کانال موفق YouTube ایجاد محتوا در یک برنامه ثابت برای مدت زمان طولانی است، شما از این راه می‌توانید به راحتی به کسب درامد از یوتیوب مشغول باشید. اگر برای مدت طولانی به آن پایبند باشید، در نهایت شروع به کسب پاداش های منفعل درآمد خواهید کرد.

16- عکاسی

گرچه به نظر می رسد عکاس بودن یک تجارت درآمد فعال است، اما در واقع اینطور نیست. عکاسان فقط از گرفتن عکس درآمد کسب نمی کنند. آن ها می توانند آثار هنری خود را به فروش برسانند. سایت های عکاسی مجلات و چاپ بوم برای مشتریان شما برخی از راه هایی است که می توانید درآمد غیر فعال از عکاسی را به دست آورید. برای شروع تنها به یک دوربین نیاز دارید!

این روزها، حتی می توانید از تلفن خود برای گرفتن عکس و فروش آن ها استفاده کنید تا درآمد منفعلانه ای کسب کنید. حتی می توانید از محصولات با کیفیت بالا عکس بگیرید و آن ها را برای تجارت الکترونیک به بازار عرضه کنید. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک وسیله ای که بتوانید با آن عکاسی کنید و کمی الهام برای ادامه کار است.

17- آژانس تبلیغاتی

آژانس تبلیغاتی راهی برای ایجاد درآمد غیر فعال

آیا شما یک بازاریاب یا فروشنده باهوشی هستید؟ در این صورت، تعداد بی شماری از مشاغل وجود دارند که بابت مخاطبان بیشتر به شما هزینه بیشتری پرداخت می کنند.  آژانس های املاک و مستغلات همیشه به دنبال کمک به افراد بیشتری هستند تا خانه ای را که دوست دارند پیدا کنند. بنابراین اگر عاشق کمک به مردم برای درآمدزایی هستید، می توانید از طریق ارتباطات خود شروع به ایجاد درآمد غیر فعال کنید. تنها کافیست چند ایمیل یا پیام از مخاطبان خود در دسترس باشد و با تلاش بسیار کم می توانید درآمد منفعل کسب کنید.

18- نوشتن کتاب الکترونیکی

کتاب های الکترونیکی از سال 2009 و 2010 طرفداران بسیار زیادی بدست آوردند و هنوز هم یک رسانه محتوایی بسیار محبوب است. حتی اگر چند سال پیش برای اولین بار محبوب شدند، هنوز تعداد زیادی از افراد هستند که از نوشتن کتاب های الکترونیکی تا به امروز درآمد منفعل دارند. مطمئناً، این یک بازار رقابتی دیوانه وار است. اما اگر نوشته های شما فوق العاده است، می توانید با سود مناسبی کتاب های خود را به فروش برسانید. با فروش کتاب های الکترونیکی در طیف های محبوب و بازاریابی آن ها، می توانید پایگاه خوانندگان وفاداری برای خود ایجاد کنید.

19- فروش محصولات دیجیتال

اگر به دنبال فروش محصولات خود به جای فروش محصولات شخص دیگری هستید، می توانید محصولات دیجیتالی ایجاد کنید. برای فروش آنلاین محصولات دیجیتال خود می توانید سایت فروشگاهی ایجاد کنید. محصولات دیجیتالی می توانند شامل کتاب های الکترونیکی، دوره های آنلاین، PDF ، طرح های گرافیکی سفارشی، عکس ها یا سایر کالاهای دیجیتال باشند. فروش این محصولات نمونه بارز درآمد منفعل و یا غیر فعال است، زیرا کل فرآیند را می توان با محصولات در یک فروشگاه آنلاین به طور خودکار انجام داد.

20- سرمایه گذاری در بازارهای ارز دیجیتال

در سال‌های اخیر سرمایه گذاری در بازار رمزارزهای دیجیتال بسیار رواج یافته و افراد از این طریق درامد غیر فعال مبالغ بالایی را کسب کرده‌اند. شما می توانید با روشهایی نظیر استخراج ارز (Mining)، وام دهی (Lending)، سپرده‌گذاری (Staking) و … کسب درامد غیر فعال داشته باشید. برای این که بیشتر با جزییات این روش و روش های بیشتر آشنا شوید به این منبع مراجعه کنید.

ضمن اینکه اگر بخواهید سایتی با قابلیت های صرافی ارز دیجیتال داشته باشید می توانید از اسکریپت صرافی ارز دیجیتال استفاده کنید.

سخن پایانی

درآمد غیر فعال واقعاً می تواند به بالا بردن درآمد شما کمک کند و خلاء هایی را که درآمد فعال از طریق کار به خودی خود پر نمی کند را برایتان انجام دهد. داشتن یک شغل ثابت در کنار درآمد منفعل قابل کنترل هستند. بنابراین، شما می توانید هر دو را با هم انجام دهید. خواه به دنبال راه اندازی یک فروشگاه دراپ شیپینگ باشید، آژانس خود را تأسیس کنید یا محتوای سودآوری ایجاد کنید، متوجه خواهید شد که در تمام این زمینه ها ایده های درامد غیرفعال وجود دارد که از می توان از آن ها درآمد کسب کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع کنید.

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره پرتو | قالب Porto

645,000 تومان

92.44%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیجی لند | قالب Digiland

833,000 تومان

100%
ماهدیس وب

ماهدیس وب

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره هاب | Hub

645,000 تومان

85.45%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره بی تم | قالب BeTheme

645,000 تومان

90.2%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی ایران کالا | قالب Irankala

995,000 تومان

83.35%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

5

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه