Retry
افیلیت مارکتینگ چیست

همه کارآفرینانی که یک تجارت پر سود را اداره می کنند، می دانند که برای رشد آن تجارت همیشه باید کارهای بیشتری انجام دهند. یکی از راه های افزایش درامد، یافتن جریان درآمد متناوب است. این به معنای راه اندازی کسب و کار دوم نیست، بلکه یافتن راه هایی برای تکمیل و رشد تجارت خود با ارائه ارزش بیشتر به مشتریان است. سیستم همکاری در فروش و یا افیلیت مارکتینگ یک راهکار عالی برای کسب درامد است.

افیلیت مارکتینگ یک روش فروش آنلاین است که به صاحب کالا اجازه می دهد فروش خود را افزایش دهد و شرکت های وابسته نیز با توصیه محصول به دیگران، کمیسیون خود را بدست آورند. و از  طریق فروش محصول دیگران درآمد کسب کنند.

شرکت وابسته یا افیلیت هر بار که شخصی از طریق لینک های ارجاع شده به محصولات منجر به فروش در شرکت ثالث شود، کمیسیون دریافت می کند. این فرصت مبتنی بر عملکرد می تواند کسب و کار شما را به یک تجارت سودآور تبدیل کند.

برای موفقیت در افیلیت مارکتینگ، مانند هر کار دیگری تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که می توان آن ها را در نظر گرفت. در حالت کلی اگر شما بتوانید ارتباط بین مخاطبان و محصولات و خدماتی که آن ها برای موفقیت نیاز دارند، ایجاد کنید می توانید درآمد خود را تکمیل کنید و حتی به طور بالقوه از طریق پیشنهادات خود درآمد کسب کنید. شما فقط باید از خود بپرسید، “چگونه می توانم به مخاطبانم خدمت کنم؟”

مردم می خواهند فردی با تجربه، موارد مختلف را فیلتر کرده و بهترین محصولات را برای آن ها پیدا کند، زیرا این کار در نهایت باعث صرفه جویی در وقت و نتیجه گیری سریع تر آن ها می شود.

بازاریابی وابسته و یا افیلیت مارکتینگ چیست؟

در حالت کلی افیلیت مارکتینگ به فرآیندی گفته می شود که از طریق آن یک شرکت وابسته برای بازاریابی محصولات شخص یا شرکت دیگر کمیسیون بدست می آورد. در سیستم همکاری در فروش، به سادگی یک محصول تبلیغ می شود و از هر فروشی که انجام می شود، بخشی از سود دریافت می شود. فروش از طریق لینک های افیلیت از یک وب سایت به وب سایت دیگر پیگیری می شود.

بازاریابی از طریق افیلیت مارکتینگ یک مزیت مهم برای کسب و کارهای نوپا محسوب می‌شود. این نوع بازاریابی و کسب درآمد را میتوان از یک کسب و کار نوپا به یک کسب و کار کوچک پرسود ارتقا داد و رفته رفته آن را به کسب و کار بزرگ و پرسود تبدیل کرد.

بهترین قسمت درباره ی سیستم همکاری در فروش این است که شما مجبور نیستید وقت و هزینه زیادی را صرف تولید محصول کنید و یا محصولات خود را بسازید، زیرا شخص دیگری قبلاً قسمت سخت کار را انجام داده است. به محض اینکه مکان و یا وب سایتی برای توصیه محصولات داشته باشید، می توانید درآمد خود را به عنوان شرکت وابسته شروع کنید. بنابراین، تنها کاری که شما باید انجام دهید، ارسال ترافیک از طریق لینک افیلیت خود، به آن محصول است. همکاری در فروش می تواند به عنوان یک روش کسب درآمد از خانه بسیار گزینه مناسبی باشد.

در حالت کلی دو روش برای درگیر شدن در بازاریابی شرکت های وابسته وجود دارد: یا به عنوان مالک محصول یا بازاریاب شرکت های وابسته. در ادامه درباره ی نحوه ی کار هر یک از طرفین صحبت خواهیم کرد.

همکاری در فروش و یا افیلیت مارکتینگ چیست

مزایای افیلیت مارکتینگ چیست؟

  • سهولت کار
  • ریسک پایین
  • عدم نیاز به سرمایه اولیه بالا
  • کسب درآمد غیرفعال
  • پاداش مبتنی به عملکرد

در ادامه به مزایای افیلیت مارکتینگ اشاره می کنیم و آن‌ها را به طور کامل شرح می‌دهد:

  1. سهولت کار: افیلیت مارکتینگ مزایای زیادی را ارائه می دهد که یکی از آن ها سهولت آن است. در این روش شما لازم نیست نگران کارهای سخت تر، مانند توسعه، پشتیبانی یا تامین محصول باشید. شروع بازاریابی افیلیت آسان است و هزینه کمی دارد. پیوستن به اکثر برنامه های وابسته رایگان است و شما نیازی به ایجاد، ذخیره یا ارسال محصولات ندارید، که این به معنی دردسر و مسئولیت کمتر است.
  2. ریسک کمتر: به طور کلی سایت‌های همکاری در فروش به هیچ عنوان درگیر محصول یا خدمات نیستند. در بخش تولید نقشی ندارند و خدمات پس از فروش را نیز بر عهده نمی‌گیرند. همچنین شما صاحب محصول نیستید، بنابراین اگر مشتری خرید نکند، چیزی از دست نمی دهید. حال سوال اینجاست! پس وظیفه سایت همکاری در فروش چیست؟ پاسخ ساده است. تامین محتوای مناسب، تبلیغ متناسب و مدیریت چرخه‌ی فروش.
  3. عدم نیاز به داشتن سرمایه اولیه زیاد: طبیعی است که راه اندازی هر کسب و کاری به مقداری منابع مالی ابتدایی نیاز دارد. این منابع صرف دامنه، هاست، طراحی و تبلیغات می‌گردد. سایت‌های همکاری در فروش با وردپرس نیز از این قاعده مستثنا نیستند. اما این هزینه‌ها بسیار پایین و در صورت شناخت وردپرس و استفاده از قالب‌ها و افزونه‌های مورد نیاز در سایت ژاکت، معمولا با کمتر از 500 هزار تومان قابل راه اندازی هستند. پس در مقایسه با ایجاد کسب و کارهای فیزیکی، هزینه‌ها بسیار ناچیز به نظر می‌رسد. از آنجا که برای پیوستن به برنامه های وابسته هزینه ای وجود ندارد، شما می توانید بدون هیچ گونه سرمایه گذاری اولیه، با یک محصول یا خدمات وابسته درآمد کسب کنید.
  4. کسب درآمد غیر فعال: بازاریابی وابسته همچنین می تواند از طریق پورسانت درآمد غیر فعال ایجاد کند. اگرچه در ابتدا مجبورید برای ایجاد منابع ترافیکی وقت بیشتری بگذارید، اما در نهایت برایتان مفید خواهد بود. درآمد غیرفعال نیز برای شما آزادی بیشتری فراهم می کند. هنگامی که شروع به کسب درآمد منفعل می کنید، می توانید در هر زمان و از هر مکان، به شرط دسترسی به اینترنت، کار کنید.
  5. پاداش مبتنی بر عملکرد: در مشاغل دیگر می توانید یک هفته 80 ساعته کار کنید و همچنان حقوق یکسانی داشته باشید. بازاریابی وابسته صرفاً بر اساس عملکرد شما است. هر چه تلاش و وقت در آن قرار داده اید، پاداش آن را دریافت خواهید کرد.  البته باید بدانید که افیلیت مارکتینگ بر پایه اعتماد بنا شده است. اگرچه ظاهراً تعداد بی شماری از محصولات یا خدمات برای تبلیغ وجود دارد، اما بهتر است فقط محصولاتی را که شخصاً استفاده می کنید و از کیفیت آن ها مطمئن هستید را توصیه کنید.

افیلیت مارکتینگ مزایای زیادی دارد اما برخی معایب آن می تواند زمان بر بودن آن باشد زیرا ایجاد میزان ترافیک لازم برای درآمدزایی قابل توجه ممکن است زمان بر باشد. همچینین به دلیل محبوبیت آن امروزه رقابت بسیار بیشتر است و یک برنامه وابسته جذاب به این معنی است که شما ممکن است با دیگران برای مشتریان رقابت کنید. همچنین اگر مخاطبان بیش از حد تبلیغات مستمر شما را ببینند، ممکن است از شما خسته شوند.

ارکان اصلی افیلیت مارکتینگ چه افرادی هستند؟

بیایید وارد جزئیات نحوه کار بازاریابی وابسته شویم. سه رکن اصلی در یک فرایند افیلیت وجود دارد:

فروشنده

فروشنده می تواند یک کارآفرین باشد و یا حتی یک شرکت بزرگ. فروشنده می تواند بازرگان یا خالق کالا باشد که محصولی را به بازار عرضه می کند. این محصول می تواند محصول فیزیکی و یا دیجیتال باشد و هیچ محدودیتی وجود ندارد. فروشنده ممکن است تبلیغ کننده نیز باشد و از تقسیم درآمد مرتبط با بازاریابی وابسته سود کسب کنند.

شرکت وابسته (یا شبکه)

در ساده ترین حالت ممکن شما مستقیماً با یک شرکت واحد همکاری می کنید تا یک یا چند محصول آن ها را تبلیغ کنید. شبکه های وابسته پیچیده تری وجود دارند که فرصتی را برای کسب درآمد از طریق معرفی طیف وسیعی از محصولات ایجاد می کنند. دیجی کالا و یا نمونه ی خارجی آن آمازون از نمونه های شرکت همکاری در فروش هستند.امروزه کسب درآمد از همکاری‌در‌فروش دیجی‌کالا بسیار رایج شده و بسیاری از سایت ها با همین هدف راه اندازی می شوند.

شرکت افیلیت همچنین به عنوان ناشر شناخته می شود و یک محصول را معرفی می کند تا مصرف کنندگان را ترغیب کند که برای آن ها با ارزش است یا سودمند است و آن ها را برای خرید محصول متقاعد می کند. اگر مصرف کننده درنهایت محصول را خریداری کند، شرکت وابسته بخشی از درآمد کسب شده را دریافت می کند. شرکت های وابسته غالباً مخاطبان بسیار خاصی دارند و عموماً به منافع مخاطبان خود پایبند هستند.

مشتری

مشتریان همان مخاطبان شما هستند که از طریق لینک افیلیت شما برای خرید یک محصول از شرکت یا شبکه وابسته استفاده می کند. مخاطبان شما و یا همان مشتریان از طریق پیشنهادات شما و لینک افیلیت یک محصول، با آن محصول آشنا می شوند و آن را خریداری می کنند. در نتیجه فروش به مخاطبان شما، این شرکت به شما کمیسیون می دهد. اگر این کار به روش صحیح انجام شود، بازاریابی همکاری در فروش می تواند یک فعالیت برد-برد باشد. اما در مرکز این مسئله یک چیز وجود دارد:  اعتماد مخاطب به شما. وقتی مخاطب شما باور دارد که شما به فکر منافع آن ها هستید، به توصیه های شما اعتماد می کنند.

افیلیت مارکتینگ

مدل ‌های رایج افیلیت مارکتینگ

  • پرداخت به ازای هر کلیک  (PPC)
  • پرداخت به ازای تولید لید  (PPL)
  • پرداخت به ازای فروش  (PPS)

چه کسی برای بازاریابی شرکت های افیلیت مارکتینگ مناسب است؟

بازاریابی وابسته می تواند یک انتخاب عالی برای کارآفرینان آنلاین، وبلاگ نویسان و واقعاً هر کسی باشد که یک وب سایت دارد. حتی اگر آمادگی لازم برای ایجاد محصول یا خدمات خود را ندارید، افیلیت مارکتینگ می تواند گزینه مناسب باشد.

بازاریابی همکاری در فروش همچنین می تواند برای طیف وسیعی از افراد با هر شرایطی مناسب باشد، زیرا شما می توانید دسته ای از روش های مختلف بازاریابی را برای تبلیغ محصولات و خدمات وابسته اعمال کنید. این روش ها شامل همان روش های بازاریابی مانند بهینه سازی موتور جستجو و یا سئو، بازاریابی از طریق ایمیل، بازاریابی محتوا و تبلیغات می شود. حتی می توانید از راهکارهای جالب دیگری برای بازاریابی محصولات مانند بررسی محصول استفاده کنید.

در حالت کلی، تفاوتی ندارد که چه مهارت ها و یا پیش زمینه ای داشته باشید، موضوع مهم این است که به یاد داشته باشید که بازاریابی وابسته تنها زمانی بهترین نتیجه را می دهد، که در مورد محصولی که تبلیغ می کنید صادق و مطمئن باشید.

 

مزایای افیلیت مارکتینگ

از طریق بازاریابی وابسته چقدر می توان درآمد کسب کرد؟

در افیلیت مارکتینگ همانطور که گفته شد، شما مجبور نیستید زمان و تلاش خود را برای ایجاد یک محصول و سپس فروش سرمایه گذاری کنید. به محض داشتن بستری برای فروش، می توانید به عنوان یک شرکت وابسته فروش آن را شروع کنید. به این ترتیب، بازاریابی وابسته می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی بدون دردسرهای زیاد یا هزینه های اولیه باشد.

البته این را هم به خاطر داشته باشید که این راهی برای سریع ثروتمند شدن نیست. مانند همه استراتژی های درآمد غیر فعال، ایجاد یک جریان درآمد مناسب به زمان و تلاش نیاز دارد. اگرچه بازاریابی شرکت های وابسته مدتی منبع شماره یک درآمد بوده است، اما مدتی طول می کشد تا با شرکت های مختلف روابط نزدیک ایجاد کرد. حال سوال اصلی اینجا است که چه میزان می توان درآمد کسب کرد؟ این امر در درجه اول به میزان تعهد شما و میزان وقت، انرژی و تمرکز شما بستگی دارد. همچنین به چند عامل دیگر بستگی دارد:

  • درصد پورسانت دریافتی شما برای هر فروش محصول یا خدمات وابسته.
  • تعداد مخاطبان شما.
  • میزان مهارت و موفقیت شما در تبلیغ آن محصولات یا خدمات.

درصد های کارمزد معمولاً بسته به شرکت وابسته ای که با آن شریک هستید و انواع محصولات یا خدماتی که تبلیغ می کنید، متفاوت است. محصولات و خدمات دیجیتال به دلیل هزینه های پایین تولید و توسعه، معمولاً حاشیه سود بالاتری را در اختیار شما قرار می دهند و مواردی مانند مواد اولیه، فضای انبار و نگه داری، هزینه حمل و نقل و غیره وجود ندارد. این حاشیه ها می توانند تا 50 درصد هم برسند.

از طرف دیگر، به دلیل تمام هزینه های فوق الذکر، محصولات فیزیکی حاشیه سود کمتری را ارائه می دهند. خوشبختانه محدودیتی در میزان درآمد شما به عنوان یک بازاریاب افیلیت وجود ندارد. بازاریابی وابسته می تواند راهی عالی برای افزایش درآمد موجود شما باشد. اما در هر صورت، اگر به دنبال موفقیت طولانی مدت در بازاریابی شرکت های وابسته هستید، باید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

چگونه از طریق افیلیت مارکتینگ کسب درآمد کنیم؟

اگر می خواهید وارد دنیای افیلیت شوید، باید مراحلی را طی کنید تا بدون اتلاف وقت به موفقیت برسید. این مراحل را در ادامه شرح خواهیم داد.

1- محصول خود را انتخاب کنید.

برای ساخت سایت همکاری در فروش، باید ابتدا تکلیف خود را با سبک کار و نوع خدمات یا محصولاتی که مایلید در سایت خود به فروش برسانید، مشخص کنید. اینکه از ابتدا بخواهید همه چیز را به همه اشخاص بفروشید، وجهه‌ خوبی ندارد. منظور اینکه در ابتدا نخواهید که مانند یک هایپر مارکت بزرگ از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را برای عرضه قرار دهید.
پیشنهاد این است که مثلا صنف مشخصی را برای یک سایت در نظر بگیرید و کلیه محصولات و خدمات مربوط به آن را صرفا قرار دهید. مثلا اگر در زمینه ی عکاسی و فروش محصولات و خدمات عکس می‌خواهید یک سایت همکاری در فروش با وردپرس داشته باشید، محصولات شما به صورت منطقی عبارتند از دوربین، لنز، حافظه،کابل…یا در بخش خدمات چاپ، فروش عکس  یا عکس برداری از مجالس  می‌تواند موضوعاتی باشد که به آن می‌پردازید. بنابراین در چنین سایتی ارایه خدمات کارت ویزیت گزینه مناسب نیست.

بگذارید سیستم همکاری در فروش در یک صنف، شناخته شده و مشهور شود. یک ده آباد به از صد شهر خراب است.

شما باید یک ایده محصول داشته باشید. مردم همیشه می گویند ایده پردازی سخت است. این طرز فکر تا حدودی اشتباه است، اما اگر فکر می کنید که ایده شما باید بسیار اصیل باشد و از نبوغ ناب مغز شما نشات گرفته باشد، کار شما بسیار سخت خواهد بود. اگر می خواهید از طریق تجارت بازاریابی وابسته درآمد کسب کنید، نباید عاشق ایده خود باشید و به آن وابسته باشید .

درعوض فقط ببینید چه محصولات و خدماتی از قبل وجود دارد. در نظر بگیرید که چگونه می توانید با ارائه چیزی که مشکلات این محصولات را حل می کند، آن ها را بهبود ببخشید. می توانید موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه مند یا درگیر آن باشید. فقط با بررسی تک تک موارد می توانید فوراً ببینید چه چیز بدی در مورد این محصولات وجود دارد و چه مواردی می تواند به طور بالقوه بهبود یابد.

2- مخاطبان خود را در اولویت قرار دهید (اعتماد سازی کنید).

افرادی در بازاریابی افیلیت موفق هستند که تنها محصولی را توصیه می کنند که با آن ها بسیار آشنا هستند. محصولاتی را برای فروش در سایت همکاری در فروش انتخاب کنید که خود نیز یکی از مصرف‌کنندگان عمده‌ی آن هستید. این هم لذت خرید ارزان‌تر را برای شما فراهم می‌کند، هم تامین محتوای مناسب برای تبلیغ و فروش کالا‌ها را به ‌دلیل تجربه می‌توانید محیا کنید  و از طرفی می‌توانید پاسخگوی مشکلات احتمالی باشید.

اگر به پرسش‌های زیر برای انتخاب محصول پاسخ آری گفتید، آن محصول می‌تواند برای سایت شما به صورت آزمایشی مناسب باشد، پس به عنوان مثال از یک دوره سه ماهه می‌توانید نسبت به ادامه یا بازنگری در محصول اقدام کنید:

  • آیا این محصول برای شما جذاب، جدید و انگیزه بخش است؟
  • آیا مصرف این محصول را برای آشنایان و نزدیکان خود پیشنهاد می‌کنید؟
  • آیا تامین کننده اصلی برای فروش از شما حمایت کافی را انجام می‌دهد؟
  • آیا کالا به طور دایم موجود است؟
  • به موقع بدست مشتری می رسد؟
  • از قیمت به نسبت کیفیت محصول می‌توانید دفاع کنید؟
  • آیا کالای انتخابی دوره‌های منظمی از بروزرسانی در جهت رشد و پیشرفت را دارا است؟
  • آیا پشتیبانی و خدمات پس از فروش توسط تامین کننده اصلی به درستی انجام می‌پذیرد؟

چگونه از طریق افیلیت مارکتینگ کسب درآمد کنیم

3- تبلیغ محصولات

زمانی که مخاطبان خود را شناسایی کردید و محصول خود را انتخاب کردید، باید آن را تبلیغ کنید. افیلیت مارکتینگ وقتی به بهترین وجه عمل می کند که شما با محصولی که تبلیغ می کنید، ارتباط عمیقی داشته باشید. شما باید تجربه شخصی خود را در استفاده از این محصول به اشتراک بگذارید. برای تبلیغ محصولات چندین کانال بازاریابی مختلف وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید، این کانال ها عبارتند از:

  • اینفلوئنسرها: یک فرد تاثیر گذار، فردی است که قدرت تأثیرگذاری در تصمیمات خرید بخش بزرگی از مردم را دارد. این شخص در موقعیت عالی برای بهره مندی از بازاریابی وابسته قرار دارد. آن ها در حال حاضر دارای مخاطبان زیادی هستند و بنابراین برای آن ها آسان است که مشتریان را از طریق پست های رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و سایر تعاملات به سمت محصولات فروشنده سوق دهند. سپس این افراد تأثیرگذار سهمی از سودهایی را که به آنها کمک کرده اند، دریافت می کنند. کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ به ویژه در اینستاگرام محبوب هستند، جایی که برند ها با اینفلوئنسرها شریک می شوند.
  • وبلاگ: با توانایی رتبه بندی ارگانیک در موتور جستجو، وبلاگ نویسان در افزایش تبدیل برتری دارند. وبلاگ نویس محصول یا خدمات را نمونه برداری می کند و سپس یک بررسی جامع می نویسد که باعث تبلیغ نام تجاری به روشی جذاب می شود و باعث بازگشت بازدیدکنندگان به سایت فروشنده می شود. این وبلاگ نویس به دلیل تأثیرگذاری که در گسترش ارزش محصول داشته و به بهبود فروشنده کمک می کند، سود کسب می کند. پیشنهاد می کنیم مقاله وبلاگ چیست و چه کاربرد هایی دارد را حتما مطالعه کنید.
  • لیست های ایمیل: بازاریابی از طریق ایمیل هنوز منبع مناسبی از درآمد بازاریابی شرکت های وابسته است. برخی از شرکت های وابسته دارای لیست های ایمیل هستند که می توانند از آن برای تبلیغ محصولات فروشنده استفاده کنند. برخی دیگر ممکن است از طریق خبرنامه های ایمیلی که شامل لینک های پی در پی برای محصولات هستند، استفاده کنند و پس از خرید مشتری توسط مشتری، کارمزد دریافت می کنند. روش دیگر این است که شرکت وابسته به مرور لیست الکترونیکی ایجاد کند. آنها از طریق اجرای کمپین های مختلف خود ایمیل ها را به صورت دسته جمعی جمع آوری می کنند، سپس در مورد محصولاتی که تبلیغ می کنند، ایمیل ارسال می کنند.
  • وب سایت های بزرگ: این سایت ها که به منظور ایجاد بازدید در هر زمان طراحی شده اند، بر ایجاد مخاطبان میلیونی تمرکز دارند. این وب سایت ها با استفاده از بنرها و پیوندهای وابسته، محصولات را برای مخاطبان گسترده خود تبلیغ می کنند. این روش نرخ تبدیل را بهبود می بخشد و در نتیجه درآمد بالایی هم برای فروشنده و هم برای شرکت وابسته به دست می آورد.

4- محصولات و خدمات مختلف را بررسی کنید.

روی بررسی محصولات و خدماتی که در دامنه تخصص شما قرار دارند تمرکز کنید. سپس، با استفاده از روابطی که با مخاطبان و موضع خود به عنوان یک متخصص ایجاد کرده اید، به خوانندگان خود بگویید که چرا آن ها از خرید محصول یا خدمات مورد تبلیغ شما سود می برند. تقریباً هر چیزی که به صورت آنلاین فروخته می شود، در صورت وجود برنامه وابسته، قابل بررسی است.

شما می توانید محصولات فیزیکی، نرم افزار دیجیتال یا حتی سرویس هایی را که بصورت آنلاین رزرو شده اند، مانند رزرو هتل را بررسی کنید. مقایسه این محصول با سایر محصولات در همین رده نیز بسیار موثر است. از همه مهم تر، اطمینان حاصل کنید که محتوای مفصلی را برای بهبود تبدیل ها تولید می کنید.

5- از چندین منبع استفاده کنید.

به جای اینکه فقط روی یک کمپین ایمیل تمرکز کنید، وقت خود را صرف کسب درآمد با یک وبلاگ کنید، با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی تماس بگیرید و حتی به تبلیغات بین کانال بپردازید. انواع استراتژی های بازاریابی را آزمایش کنید تا ببینید مخاطبان شما به کدام یک بیشتر پاسخ می دهند. مرتباً از این روش استفاده کنید.

آیا همکاری در فروش همچنان در سال 2021 پولساز است؟

هم فروشندگان و هم تولیدکنندگان محتوا از قدرت شبکه توزیع شده بازاریابی وابسته سود می برند. مهم نیست که در کدام طرف هستید – فروشنده یا خالق محتوا – آینده ای روشن برای بازاریابی شرکت های وابسته در سال 2021 وجود دارد و با به کارگیری تکنیک ها و روش های صحیح می توانید حاشیه سود خود را تا حد زیادی بالا ببرید.

با همکاری با یک فروشنده، بازاریابان وابسته می توانند جریان درآمد غیرفعال و در عین حال بسیار پردرآمد کسب کنند. از طرف دیگر، فروشندگان می توانند از نفوذ فزاینده سازندگان محتوا برای دسترسی به بازارها و مخاطبان جدید استفاده کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند. بنابراین در سال 2021، بازاریابی شرکت های وابسته یک موقعیت برد- برد برای طرفین است و همه ی افراد در سود آن سهیم هستند.

افیلیت مارکتینگ در سال 2021

از چه استراتژی در سال 2021 برای افیلیت مارکتینگ پرسودتر استفاده کنیم؟

یک استراتژی عالی بازاریابی افیلیت با یک پایه و اساس محکم شروع می شود. در اینجا اصول اساسی وجود دارد که باید هنگام شروع به کار داشته باشید.

  • نتایج را نشان دهید (اثبات):  یکی از بزرگ ترین راه هایی که می توایند درآمد شرکت وابسته خود را به سطح بالایی برسانید، این است که به مردم نشان دهید در نتیجه استفاده از یک محصولات چه چیزی بدست آورده اید. نتایج مدرک اثبات شده ای برای ادعای شما است و باورپذیری آن را راحت تر می کند.
  • فقط محصولی را که با آن بسیار آشنا هستید را توصیه کنید: ایجاد اعتماد با مخاطب در بازاریابی شرکت های وابسته حرف اول را می زند و سریع ترین راه برای از دست دادن اعتماد، توصیه محصولاتی است که قبلاً استفاده نکرده اید یا برای مخاطبان شما مناسب نیستند. همچنین اطمینان حاصل کنید که هرگز به کسی نگویید مستقیماً کالایی را خریداری کند، شما به سادگی محصول را توصیه کنید و در صورت صلاح دید آن ها آن محصول را خریداری می کنند. هر چقدر مفیدتر باشید و هرچه بیشتر توصیه های با کیفیت ارائه دهید، احتمال اینکه بازدید کنندگان شما برای تخصص شما برگردند، بیشتر است.
  • به طور مداوم نرخ تبدیل خود را آزمایش و بهینه کنید: فرض کنید شما یک صفحه تبلیغات دارید که در آن محصول را از طریق پیوندهای وابسته تبلیغ می کنید. اگر در حال حاضر 5000 بازدید در ماه با نرخ تبدیل 2٪ دریافت می کنید، 100 مراجعه داشته اید. برای دستیابی به 200 مراجعه، می توانید 5000 بازدید کننده بیشتر داشته باشید یا نرخ تبدیل را به 4٪ افزایش دهید. کدام یک آسان تر به نظر می رسد؟ به جای صرف ماه ها تلاش برای وبلاگ نویسی و پست های مهمان برای دریافت ترافیک ارگانیک، فقط باید نرخ تبدیل را 2٪ افزایش دهید. این می تواند شامل بهینه سازی صفحه فرود، آزمایش دکمه های فراخوان برای عمل و داشتن یک استراتژی بهینه سازی نرخ تبدیل باشد. با آزمایش و بهینه سازی سایت خود، با تلاش بسیار کمتر به نتایج بهتری خواهید رسید.
  • روی منابع ترافیکی وابسته خود تمرکز کنید: مهم است که بدانید میزان بازدید شما از کجا ناشی می شود و اطلاعات جمعیتی مخاطبان شما چیست. این اطلاعات به شما این امکان را می دهند که پیام خود را به صورت دلخواه و مطابق با مخاطبان خود تنظیم و ایجاد  کنید تا بتوانید بهترین توصیه های مربوط به محصولات وابسته را ارائه دهید. شما نباید فقط بر روی منابع خود تمرکز کنید، بلکه باید به منابع ترافیکی و مخاطبانی که از سایت شما بازدید می کنند، توجه کنید. منابع ترافیک ممکن است شامل ترافیک ارگانیک، رسانه های اجتماعی، ایمیل یا … باشد.

همچنین می توانید داده های منبع ترافیک را در Google Analytics مشاهده کنید تا مواردی مانند زمان در صفحه، نرخ تبدیل، موقعیت جغرافیایی، سن، جنسیت، زمان، دستگاه ها (موبایل در مقابل دسک تاپ) و موارد دیگر را مشاهده کنید تا بتوانید تلاش خود را متناسب با بالاترین ترافیک، تبدیل داده ها و تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری آگاهانه ایجاد کنید. اگر از cms وردپرس استفاده می کنید، برای نصب انالیتیکس به آموزش نصب گوگل آنالیتیکس مراجعه کنید.

نکات و ترفند های افزایش درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ

مخاطبان خود را درک کنید.

مطالعات نشان می دهد که مردم از تبلیغات متنفر نیستند، آن ها از تبلیغاتی که به روش های بد انجام می شوند متنفر هستند. تبلیغات بد همان تبلبغاتی هستند که در مکان نامناسب (کانال ارتباطی مانند اینستاگرام، وب سایت و …) و در زمان نامناسب انجام می شوند. علاوه بر این یکی از مواردی که تبلیغات را منفی جلوه می دهد، بی ربط و نامرتبط بودن است. این کار مخاطبان را گیج می کند و آن ها را آزار می دهد.

موفق بودن در افیلیت مارکتینگ به معنای تبلیغ مواردی است که با نیازها و خواسته های مخاطبان شما مطابقت دارد و به آن ها مرتبط است. هرچه محصول یا خدمات مرتبط تر باشد، احتمال فروش آن ها بیشتر است. علاوه بر این، آموزش افراد در مورد محصولات یا خدمات مربوطه می تواند محتوای با ارزش افزوده تلقی شود. بنابراین، همیشه به این فکر کنید که چرا مردم به سایت شما می آیند، به لیست بازاریابی ایمیل شما می پیوندند یا شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند. سپس سعی کنید یک ارزش افزوده برای آن ها ایجاد کنید.

قابل اعتماد باشید.

همانطور که پیش از این گفته شد، اعتمادسازی اهمیت بسیار زیادی دارد.

بازاریاب های موفق مستقیماً به کسی نمی گویند که کالایی را بخرند، در مقابل همیشه محصولات را براساس تجربه خود و در چارچوب کارهایی که انجام داده اند و یا کاری که انجام می دهند، توصیه می کنند. پیروی از این دو قانون به چه نتیجه ای می رسد؟ اعتماد!

با انجام این دو چیز، مخاطب می داند که شما تنها علاقه مند به تبلیغ محصولی هستید که آن ها نیاز دارند، آن ها می دانند که شما محصولاتی را توصیه می کنید که استفاده کرده اید و راضی بوده اید. البته بسیاری از بازاریاب های وابسته ترجیح می دهند این قوانین را رعایت نکنند و به همین دلیل است که بازاریابی وابسته شهرت بدی دارد. هر بازاریاب وابسته قبل از شروع، باید اهمیت ایجاد و حفظ اعتماد با مخاطب خود را درک کند. برای ایجاد رابطه ی عمیق تر با مخاطبان خود می توانید موارد زیر را انجام دهید:

  • با کاربر تعامل داشته باشید: چه عاملی باعث می شود شما از شخصی که نمی شناسید چیزی بخرید، به ویژه اگر کالایی را بفروشد که خود آن را هم نساخته باشد؟ رابطه نزدیک! داشتن رابطه و تعامل زیاد با مخاطب باعث می شود که آن ها شما را به عنوان یک شخص واقعی بشناسند و احساس کنند که می توانند شما ارتباط برقرار کنند.
  • داستان بگویید: انسان ها در حالت کلی عاشق داستان ها و به اشتراک گذاری تجربه های خود هستند. به آخرین باری فکر کنید که در اطراف میز شام غرق داستان شخصی شده اید، یا فقط یک فیلم تماشا کرده اید یا کتاب خوانده اید. وقتی شما یک داستان را تعریف می کنید، برای مخاطب شما آسان است که خود را در آن داستان قرار دهد.  داستان ها روشی آسان برای برقراری ارتباط با مخاطبان شما هستند.

برای ایجاد ارتباط معنی دار، نیازی نیست که کل پست ها را به داستان هایی درباره موارد مختلف اختصاص دهید. در عوض خلاق باشید و حکایت ها و مثال های کمی را به اشتراک بگذارید تا مفاهیم و داستان های صادقانه مربوط به پیامی که می خواهید منتقل کنید را به تصویر بکشید. انجام این کار به شما کمک می کند اطلاعات را همزمان انتقال داده و آن روابط مهم را برقرار کنید.

در حالت کلی اعتماد کلید موفقیت در افیلیت مارکتینگ است. مخاطبان باید اطمینان داشته باشند که شما توصیه های واقعی ارائه می دهید و تمامی موارد را در رابطه با یک محصول به اشتراک می گذارید. آن ها به اندازه کافی باهوش هستند که محتوای غیر واقعی را تشخیص دهند. مطمئن شوید که محصول را آزمایش کرده اید و می دانید که برای آنچه خوانندگان شما به دنبال آن هستند، کاملاً مناسب خواهد بود. هرچه کیفیت محتوای شما بهتر باشد، خوانندگان زودتر به شما اعتماد می کنند.

برخی از افراد از افیلیت مارکتینگ تنها برای سودآوری خود استفاده می کنند و به مخاطبان خود اهمیت چندانی نمی دهند. برخی حتی مخاطبان خود را با انجام تبلیغات مختلف گمراه می کنند و یا سعی می کنند واقعیت را درباره ی یک محصول پنهان کنند. اما برای موفق بودن در افیلیت مارکتینگ، باید با مخاطبان خود صادق باشید. اگر آن ها احساس کنند که شما در حال تلاش برای فریب دادن و یا انجام تبلیغات بی ربط هستید، دیگر به شما اعتماد نخواهند کرد.

به یاد داشته باشید، بازدیدکنندگان شما برای شما ارزشمندتر هستند. آن ها کسانی هستند که در نهایت محصولات را خریداری می کنند و یا سایت شما را به افراد دیگر توصیه می کنند. شما باید با مشتریان خود صادق باشید و محتوای واقعی ایجاد کنید.

یکی از راه های نشان دادن قابلیت اعتماد بودن شما این است که نقاط ضعف محصول یا خدمات وابسته خود را بررسی کرده و آن ها را مطلع کنید. توجه داشته باشید که تقریباً همه محصولات یا خدمات نقاط ضعف دارند و پنهان کردن این واقعیت تنها باعث عدم اعتماد به شما می شود. بنابراین علاوه بر گفتن نقاط ضعف، نقاط قوت را نیز برجسته کنید. در واقع اگر محصولی را به این روش تبلیغ کنید، بدون شک آن ها بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

پاداش ارائه دهید.

پاداش دادن و یا انجام مسابقات و قرعه کشی ها یک راه عالی برای افزایش فروش و متمایز کردن شما از سایر رقبا است. هدایا برای برندسازی فوق العاده هستند. یک هدیه می تواند به شما در افزایش حضور خود در رسانه های اجتماعی، افزایش فروش و لید کمک کند. برای هدیه دادن به مخاطبان بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • مطمئن شوید که تصویر جایزه نشان داده شده است.
  • متن خود را با یک Call-to-Action آغاز کنید. دکمه CTA را با یک رنگ که توجه کاربران را جلب می کند ایجاد کنید.
  • جایزه را شرح دهید. به خاطر داشته باشید که جایزه باید برای مشخصات مخاطبی که می خواهید جذب کنید، ارزشمند و جذاب باشد.
  • الزامات را به صورت واضح بیان کنید.
  • تاریخ پایان را مشخص کنید. اگر به تاریخ و زمان اشاره کنید، کاربران می دانند که تا چه زمانی باید شرکت کنند و وقتی می بینند که زمان محدودی وجود دارد، به احتمال زیاد فوراً شرکت می کنند تا بعداً فراموش نکنند، زیرا شما با این کار احساس فوریت خاصی را ایجاد می کنید.

ایجاد انواع تبلیغات

به طور معمول، یک فروشنده انواع تبلیغات را در اختیار شما قرار می دهد تا در وب سایت، کانال های اجتماعی و ایمیل خود از آن ها استفاده کنید. با این حال شما باید تبلیغات متنوع بسازید و خود را از رقبایتان متمایز کنید. هنگامی که آگهی های خوبی در اختیار مخاطبان قرار می دهید، فروشتان افزایش می یابد.

شما می توانید آن ها را به طور مکرر تغییر دهید و نسخه های مختلف آن را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک برای مشتریان شما موثرتر است. ممکن است مدتی طول بکشد تا بهترین نوع تبلیغات را پیدا کنید.

استراتژی تبلیغات خود را مرتبط نگه دارید.

در مورد استراتژی تبلیغات افیلیت خود باید به دقت تحقیق کنید. از آخرین محصولات و خدمات برنامه های افیلیت آگاه باشید و به محض در دسترس قرار گرفتن محصولات جدید، آگهی ها را عوض کنید تا همه چیز مرتبط بماند. همچنین، در جریان نیاز بازار و شکاف های موجود در آن باشید و همیشه فرصت های جدید را برای خود کشف کنید. در نهایت، شما همیشه باید به دنبال محصولات جدیدی باشید که برای مخاطبین شما مفید و مرتبط باشند. هرچه بیشتر بتوانید این نوع محصولات را تبلیغ کنید، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

تبلیغات و بنرهای خود را آزمایش کنید.

تست A/B یک تکنیک مهم برای هر بازاریاب آنلاین است و می تواند به شما در بهینه سازی کمپین های بازاریابی وابسته کمک کند. دو نسخه مختلف از تبلیغات، صفحه فرود یا سایر موارد بازاریابی را انتخاب کنید و ببینید کدام یک عملکرد بهتری دارد. در افیلیت مارکتینگ، چند روش مختلف وجود دارد که می توانید از تست A/B استفاده کنید.

اگر از لینک های افیلیت استفاده می کنید، می توانید لینک ها را آزمایش کنید تا نحوه عملکرد آن ها در موقعیت های مختلف صفحه را ببینید. به عنوان مثال، لینک های نزدیک و قرار داده شده در بالای مقاله ممکن است بیشتر قابل مشاهده باشند و بنابراین کلیک های بیشتری دریافت می کنند. اگر بنر دارید، می توانید رنگ، نوشته ها و متن ها و … را تست کنید تا به بهترین نسخه از آن ها برسید. رنگ های مختلف در تبلیغات ممکن است متفاوت از آنچه انتظار دارید عمل کنند و می تواند تأثیر شگفت انگیزی بر نرخ تبدیل داشته باشد .

مطالب ارزشمندی بنویسید.

با محتوای خود برای مردم ارزش افزوده ایجاد کنید، زیرا از این طریق آن ها بارها و بارها به شما برمی گردند. افیلیت مارکتینگ و نحوه درآمدزایی از آن بدان معناست که مطمئن شوید هر محتوایی که ایجاد می کنید، با کیفیت است و می تواند به خوانندگان شما ارزش بیفزاید.

برای شروع، تفاوت محتوای خود را با سایر افراد مشخص کنید. شما باید بدانید که ویژگی منحصر به فرد شما برای خوانندگان چیست و چرا آن ها بیش از دیگران به محتوای شما نیاز دارند. به آمار مشارکت افراد با محتوای خود نگاه کنید، محتوایی که بیشتر خوانده می شود را کشف کنید و شروع به نوشتن محتوای مشابه به آن کنید. بنابراین هر زمان که از محصول یا برندی در محتوای خود نام می برید، لینک ها را به جایی که افراد می توانند آن را پیدا کنند، اضافه کنید. همچنین می توانید برای تولید محتوای بهتر و جذاب تر قیمت محصولات مشابه را با یکدیگر مقایسه کنید و نقاط ضعف و قدرت هر یک از آن ها را بیان کنید.

محتوا را در تمامی کانال ها به اشتراک بگذارید.

وقتی شروع به تولید محتوا می کنید، بسیار مهم است که در مورد سئو و اینکه چگونه می توانید محتوای تجاری خود را در نتایج موتورهای جستجو رتبه بندی کنید، فکر کنید. برای تولید محتوا می توانید از کلمات کلیدی بسیار خاصی استفاده کنید، زیرا آن ها دقیقاً همان چیزی هستند که موتورهای جستجو برای رتبه بندی محتوا در نتایج گوگل به دنبال آن هستند. پس از استفاده از این کلمات کلیدی خواهید دید که ترافیک ارگانیک شما شروع به افزایش می کند و مردم محتوای شما را کشف می کنند.

شما همچنین می توانید از سئو فراتر بروید. برخی از موفق ترین محتوای خود را برای مخاطبان خود از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی و سایر کانال ها ارسال کنید تا از این طریق تخصص خود را تا حد ممکن با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. اگر شما در حوزه ی خود متخصص هستید، بهتر است کاری کنید تا مردم محتوای شما را کشف کنند، در مورد خریدهایی که انجام می دهند از شما مشاوره بگیرند و در کانال دلخواه آن ها را با سایر افراد به اشتراک بگذارند. بنابراین به این فکر کنید که چگونه می توانید از راه های دیگر به جز جستجو در گوگل محتوای مورد علاقه خود را به سایر افراد نشان دهید.

تامین کنندگان اصلی را به دقت انتخاب نمایید

به هرحال سایتی که برای همکاری در فروش ایجاد می‌کنید، باید توسط یک شرکت بزرگتر از نظر تامین کالا و خدمات به صورت جدی مورد حمایت قرار گیرد.  نکاتی که باید برای انتخاب تامین‌کنندگان اصلی در نظر بگیرید به ترتیب زیر هستند:

  • خوشنامی و سابقه مفید و موثر.
  • تامین اطلاعات کافی و دقیق
  • میزان تطابق کالاهای تامین کننده، از نظر کیفیت نسبت به اطلاعات اعلامی
  • تامین منظم و با برنامه
  • ارسال به موقع و بسته‌بندی مناسب
  • امور اداری، مالی و تسویه حساب‌های دقیق و شفاف
  • پاسخگویی محترمانه و ارایه ی خدمات پس از فروش منصفانه، طبق تعهدات و در اسرع وقت
  • رعایت فرایندهای شایسته سالاری و تشویقی برای سایت‌های همکاری در فروش

پیشنهاد ژاکت: افزونه بازاریابی و همکاری در فروش

روش ارایه کالا و خدمات برای همکاری در فروش

به طور کلی سه نوع روش برای ارایه کالا و محصولات وجود دارد:

  • ارایه در ظاهر یک فروشگاه
  • ارایه در قالب محتوا
  • شبکه‌های اجتماعی

این به سبک کار سایت و روال کاری که شما برای سایت همکاری در فروش با وردپرس در نظر می‌گیرید، ارتباط پیدا می‌کند. برای کالاهای مصرفی معمولا شکل یک فروشگاه ووکامرس جالب است و برای فروش محصولات خدماتی یا آموزشی ارایه اطلاعات بیشتر به روش محتوایی ضروری به نظر می‌رسد.

همکاری در فروش اینترنتی

باور های رایج درباره ی افیلیت: آیا کسب درآمد از همکاری در فروش کار ساده ای است؟

باور های رایج و نادرستی پیرامون بازاریابی شرکت های وابسته و افیلیت وجود دارد و این می تواند باعث شود برندها / مشاغل دچار مشکل شوند. مهم این است که شما برخی از این باور های غلط را درک کنید، بنابراین می توانید تصمیمات درستی برای رشد آینده کسب و کار خود بگیرید.

1- مدیریت سیستم های وابسته سریع و آسان است. (اشتباه اول)

یک برنامه بازاریابی وابسته، کار و تلاش زیادی می طلبد و در بیشتر شرایط رقابت زیادی در آن وجود دارد، بنابراین شما فوراً درآمد کسب نخواهید کرد. صاحبان مشاغل و کارآفرینان تصور می کنند تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که یک سایت را راه اندازی کرده و یک شرکت وابسته را انتخاب کنید و تمام. اما از سال 2013 تنها 0.6٪ از بازاریابان وابسته شرکت کننده در این رقابت حضور داشته اند. این بدان معناست که بازاریابی وابسته برای ساختن و درآمدزایی به زمان و تلاش نیاز دارد. تجارت بازاریابی وابسته به تقویت روابط متکی است. شما این روابط را تقویت می کنید با:

  • آوردن شرکای مناسب در برنامه خود
  • به دنبال مشارکت بهتر و کارآمد تر بودن
  • به طور مرتب محتوای خود را به روز کردن

یک برنامه وابسته فقط به شما کمک می کند تا به وب سایت یا تجارت خود مراجعه کنید. شما مسئول تبدیل این ترافیک به تبدیلات هستید.

2- بازاریابی وابسته استراتژی قدیمی است. (اشتباه دوم)

با توجه به الگوریتم های جدید گوگل برای سئو، ایجاد لینک که ممکن است منسوخ شود، می تواند فعالیت شرکت های وابسته را دلسرد کند. حتی اگر اینگونه باشد، روش های جدید زیادی برای استفاده از SEO و ساختن نام تجاری خود وجود دارد. اگر برنامه خود را مدیریت نکنید، ممکن است با چند مشکل پیوند با گوگل روبرو شوید، اما در اکثر موارد، کل مفهوم بازاریابی وابسته هنوز برای گوگل منطقی است و می تواند منبع مرتبط دیگری را به مصرف کنندگان ارائه دهد.

3- موفقیت در بازاریابی شرکت های وابسته ناشی از قرار دادن محصول شما در سایت های مختلف است. (اشتباه سوم)

بهترین راه برای فکر کردن در مورد بازاریابی وابسته کیفیت نسبت به کمیت است. بسیاری از وب سایت های کوچک وجود دارند که محصول شما را تبلیغ می کنند، اما مهم این است که تعداد کمی شریک پیدا کنید که بتوانند تبدیل را ارائه دهند. به عنوان مثال، یک شرکت خدمات مدیریت سهام دارای بیش از 20،000 شرکت وابسته در سیستم خود است، اما تنها حدود 25 شرکت وابسته 85 درصد درآمد کسب می کنند. طبق مطالعه انجام شده توسط Three Ladders Marketing ، بیشترین میزان بازدید برای شرکت های وابسته توسط سئو، 79٪ و رسانه های اجتماعی ، 60٪ بوده است.

اگرچه مطالعات نشان می دهد که بازاریابی شرکت های وابسته آسان نیست، اما شما بایستی روابط را تقویت کنید، بر روی حوزه ی کاری خود تمرکز کنید، به چند شرکت اصلی وابسته توجه کنید و سیستمی ایجاد کنید که عملکردی را هم برای تبلیغ کننده و هم برای شرکت وابسته ایجاد می کند و می توانید سود و تبدیل ایجاد کنید.

سخن پایانی در مورد افلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یعنی شما از طریق فضای آنلاین و اینترنت، کسب درآمد کنید. در افیلیت مارکتینگ شما از طریق یک وب سایت، وبلاگ یا شبکه اجتماعی به تبلیغ محصولات یک کمپانی می پردازید. در بسیاری از موارد افیلیت مارکترها لینک های خرید خود را از وب سایت های بزرگ فروش آنلاین دریافت می کنند.

سایت های زیادی در سطح دنیا وجود دارند که در زمینه فروش آنلاین فعالیت می کنند و به همین خاطر افیلیت مارکتینگ می تواند درآمد آن ها را افزایش دهد. برخی از این وب سایت ها از بقیه بهتر هستند و در نتیجه افراد بیشتری از آنها برای بازاریابی افیلیت خود استفاده می کنند.

از جمله این وب سایت ها می توان به آمازون(Amazon) ، eBay، shopify ، Clickbank ، Rakuten ، studiopress ، Bluehost  و digikala  اشاره کرد.

در همه این سایت ها محصولاتی وجود دارد که افراد برای تبلیغ آنها می توانند لینکشان را دریافت کنند و در قالب محتواهای جذاب به تبلیغ آن ها بپردازند.

کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت، این روزها مورد استقبال افراد بیشتری قرار گرفته است. اگر شما نیز می‌ خواهید به دلار درآمد داشته باشید، می توانید با این سیستم‌های خارجی آشنا باشید.

برای رسیدن به درآمد از طریق سیستم های همکاری در فروش ، تنها به یک پلتفرم مناسب برای بازاریابی و فروش نیاز دارید.

این مقاله مدام در حال اپدیت است اگه پیشنهاد و یا نظری دارید حتما در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها

Comments
  • علیرضا

    سلام وقتتون بخیر به نظر من افیلیت مارکتینگ تو ایران جواب نمیده زمان زیادی رو ادم باید برای تولید محتوا بزاره تا محصول یه نفر دیگرو بفروشه اوناییکه که قبلا سایت های پر محتوا یا خبری داشتن براشون می تونه گزینه مناسبی باشه ولی اینکه الا ادم سایت بزنه با هدف افلیت اصلا کار حرفه ای نیست اگه تا حالا کسبی تجربه همکاری در فروش رو داشته و موفق بوده با ما به اشتراک بزاره

    • پریسا

      اصلا با شما موافق نیستم شما از این دست افرادی هستید که همیشه حسرت گذشته رو می خورید و به اینده هیچ امیدی ندارید اوناییکه الان دارند از افیلیت پول در میارند از یک جایی شروع کردند و الان به درامد های بالا چند صد میلیون رسیدند ادم 1 سال زمان میزاره بعد برای تولید محتوا نیرو استخدام می کنه و پول خوب در میاره حالا مگه قراره تو یک سال چکار خارق العاده انجام بدید که فکر می کنید وقت تلف کردنه؟

  • رضا

    چند وقت پیش مقاله ای در زمینه کسب درآمد از همکاری در فروش در سایت های دیگر مطالعه کردم.مقالتون خیلی کامل نیست و باید براش اپدیت در نظر بگیرید به نظر من اگه سایت های فعال رو معرفی کنید خیلی خوب میشه من فقط دیجی کالا رو می شناسم برای افیلیت کردن. سایت خوبی دارید امیدوارم مدام مقالاتتون رو بهبود بدید

    • بنیامین خلیلی

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از اینکه مقاله رو مطالعه کردید و ایرادهارو با ما به اشتراک گذاشتید حتما در اپدیت های بعدی به نکاتی که اشاره کردید توجه کرده و سعی می کنیم مقاله افیلیت با بالاترین استاندارد ها اپدیت بشه.

  • حمید

    برای همکاری در فروش تبلیغات محتوایی بیشتر جواب میده یا تبلیغات نمایشی

  • سپهر

    سلام.ایا ما محصولات ژاکت رو بفروشیم درصدی به ما تعلق میگیره چون تو پنل کاربری جایی رو ندیدم برای دریافت لینک همکاری در فروش؟

    • کیانا مهدی نژاد

      سلام و وقت بخیر
      در حال حاضر امکان همکاری در فروش در ژاکت وجود نداره

  • مریم

    مقاله جالبی بود ممنون از سایت خوب تان ممنونم

  • ارش

    مطلب مفیدی بود. میخاستم بدونم چطور میشه سایت هایی که پورسانت میدن بابت فروش رو پیداکرد؟

    • بنیامین خلیلی

      سلام ارش عزیز با توجه به جمع اوری اطلاعات در اپدیت مقاله سایت های داخلی و خارجی که بابت فروش محصولاتشون پورسانت میدن رو به شما معرفی می کنیم.

  • عماد

    ممنون بابت مقاله عالیتون.
    سوال اینکه، طبق تجربه شما، آیا همکاری در فروش با سایتهای فروشندگان داخلی بازده درآمدی بهتری دارد یا سایتهای فروشندگان جهانی ؟

    • بنیامین خلیلی

      سلام و وقت بخیر
      به طور کلی همکاری با سایت های جهانی چون پرداخت ارزی دارند قطعا گزینه بهتری هستند اما انتقال وجه به ایران کار دشواری است همچنین رقابت بیشتره. در خصوص سایت های ایرانی هم نمی توان یک نظر کلی ارائه داد. هر سایت قوانین خودش رو داره و در طول زمان کمیسیون تغییر می کنه.

  • امیرحسین

    عالی بود ولی دیگه افیلیت جواب نمیده ادم باید بجای اینکه یک سایت مقاله محور بزنه خودش یک فروشگاه اینترنتی بزنه بره تامین کننده پیدا کنه و به ازای فروش محصولات درصدی دریافت کنه و در گذر زمان یک فضایی رو محیا کنه برای انبار کردن محصولات و بعد خودش بطور مستقیم بفروشه وبسایت دیجی کالا تو همکاری در فروش هیچ ارزشی برای افلیت کار ها قائل نیست و مدام شرایط رو براشون سختت تر می کنه و یا درصد کمیسیون رو میاره پایین.
    باز هم ممنون موفق باشید

    • بنیامین خلیلی

      سلام امیرحسین عزیز با بخشی از صحبت های شما موافقم ولی توجه داشته باشید هماهنگ شدن با تامین کننده همچنین تحویل و ارسال محصول می تونه کار مشکلی باشه و یکسری افراد ترجیح میدند فقط معرف باشند و مسئولیتی رو به عهده نگیرند شرکت های متععدی هستند که می تونید فروش محصولاتشون رو به عهده بگیرید و کمیسیون دریافت کنید تنها دلیلی که دیجی کالا انقدر شناخته شده هست بخاطر اینه که تریبون قویتری داره و مورد اعتماده و راحت تر میشه محصولاتش رو فروخت ما خودمون یک مقاله نوشتیم همکاری در فروش دیجی کالا پیشنهاد می کنم این مقاله رو مطالعه کنید شاید براتون مفید واقع بشه.
      امیدوارم پاسختون رو دریافت کرده باشید از دوستانی که تجربه افیلیت دارند ممنون میشیم با دیگر دوستان تجربشون رو به اشتراک بزارند.

  • احسان

    سلام ممنون .
    مقاله خیلی کاملی بود. می تونم بگم کامل ترین مقاله در مورد همکاری در فروش بود که خوندم. به نظرم شما خیلی خوب می تونید در مورد هر چیزی توضیحات کاملی ارائه بدید. درسته که اکثرا مقالاتتون طولانی هستن و ممکنه وقت آدمو زیاد بگیره ولی واقعا خسته کننده نیست.

    • کیانا مهدی نژاد

      سلام
      ممنونیم احسان عزیز و خوشحالیم که مقاله ها براتون مفیده

  • فریبا

    سلام خیلی ممنون بابت مطلب ارزشمندتون

  • مصطفی

    با سلام و خسته نباشید
    تشکر از مقاله عالیتون

  • sara

    سایت خیلی خوبی دارید 
    امیدوارم موفق باشید

  • حمیدرضا

    سلام وقت بخیر
    ممنون بابت مقاله خوبتون

  • کیوان

    سلام

    از ژاکت که زحمت این مقاله رو کشیدند، چند نمونه سایت هایی که با دیجی کالا کار افیلت انجام می دهند رو نام ببرید تا سایتشون رو خودمان یک بررسی انجام دهیم

  • محمود جان

    عالی بود خیلی استفاده کردم ممنون!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *