آمار استفاده از وردپرس (تعداد سایت های وردپرسی)

وردپرس

3 دقیقه زمان مطالعه

هشتگ sunglass در اینستاگرامشاید روزهایی که وردپرس به عنوان یک ابزار برای وبلاگ نویسان مورد استفاده بود، دیگر برای خیلی‌‏ها خاطره است. اکنون وردپرس توانسته است با مزیت‏‌های خود 30 درصد از وب را فتح کند. تعداد سایت های وردپرسی بیش از 37 درصد از 100 سایت برتر الکسا را تصاحب کرده است . به این آمار استفاده از وردپرس توجه کنید… در حال حاضر بیش از 2 میلیارد سایت در جهان وجود دارد و جمعیت جهان در حدود 8 میلیارد نفر است. این آمارها مفهومی ندارد جز اینکه به ازای هر فرد روی کرده زمین، 4 وبسایت ساخته شده است. هیچ سیستم مدیریت محتوای دیگری نتوانسته با این سرعت رشد و رضایت‌مندی، این چنین عظیم و همه جانبه نیاز‏های کاربران خود را برآورده سازد. در حال حاضر وردپرس پاسخگوی 60 درصد از نیاز بازار در بین سیستم‌های مدیریت محتوا است و پشتیبانی وردپرس از وبسایت‌ها روز به روز در حال گسترش است.

آمار استفاده از وردپرس

چه چیزی تعداد سایت های وردپرسی را دچار استقبال عمومی کرد؟

در واقع وردپرس یک بستر مناسب است که هر فرد بتواند از آن برای ساختن دنیای دیجیتال خود بهره‌مند شود. وردپرس یک سیستم متن باز برای مدیریت محتوا است، که به شما هر امکانی را برای تنظیم و شخصی‌سازی یک وبسایت می‌‏دهد. بسیار منعطف عمل می‌کند و کاربردی است. این توانمندی‏‌ها باعث شده تا وردپرس بتواند از یک سایت معمولی در مورد غذا تا سایت‌‏های عظیم را پشتیبانی کند.

در ادامه این مقاله از ژاکت سه مورد از سایت‏‌هایی که با وردپرس ساخته شده‏‌اند را برای نمونه معرفی می‌کنیم، تا بتوانید با توانمندی‏‌های وردپرس و میزان استقبال کسب و کارها از ‌آن و همچنین پشتیبانی وردپرس در وب، بیشتر آشنا شوید.

این مقاله را حتما بخوانید
چرا آپدیت وردپرس اهمیت دارد؟

Edgenuity

این سایت در واقع پلی است میان تکنولوژی و تحصیل. این سایت توانسته است تا ترکیبی از آموزش را در سطوح مختلف تحصیلی، برای دانش آموزان ابتدایی تا دبیرستان فراهم کند. مدیران این سایت بر این باورند که هر دانش‌آموز به صورت یکتا، نیازمند سبک آموزشی خاص و منحصر بفرد خود است.

Xtreme Xperience

سایت اکستریم، خود را وقف ایجاد یک تجربه عالی برای راندن با خودرو‏های گران و خاص برای افرادی کرده است، که به صورت واقعی ممکن است هرگز توان خرید چنین خودروهایی را نداشته باشند، یا مایل باشند حداقل برای یک بار سواری با آن‏ها را تست کنند.

Green act

 

دمو قالب

یک سایت بزرگ محیط زیستی است، که توانسته در سال‏‌های اخیر بیش از سه میلیارد اصله درخت را برای کاشت شدن در نقاط مختلف دنیا مدیریت کند. این وبسایت با کمک افراد خیر در سراسر جهان، برای حفظ و ارتقای فرهنگ محیط زیست می‌کوشد و توانسته است تاکنون به دستاورد‌های عظیمی دست پیدا کند.

وردپرس به کجا می‌رود؟

آنچه از آمار استفاده از وردپرس و تعداد سایت های وردپرسی در سال‌‏های اخیر بر می‌آید، حاکی از استقبال بی‏‌نظیر مخاطبان تازه کار تا افراد حرفه‌‏ای در دنیای دیجیتال، از وردپرس است. در این سال‏‌ها وردپرس با افزایش و بهبود کارامدی خود، چه از نظر کارکرد و همچنین بهینه‌سازی محتوا برای محتوای موتور‏های جستجوگر، توانسته پیشرفت‏‌های عظیمی را داشته باشد. راحتی در استفاده برای همه و همچنین گوگل پسند بودن، برای وردپرس تبدیل به مزیت‏‌هایی شده است که توانسته رضایت تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند. پیش‌‏بینی می‌شود تا سال 2020 بیش از نیمی از هر آنچه در وب دیده می‌شود، توسط وردپرس مدیریت شود.

 

محصول پیشنهادی

افزونه امتیازدهی و پاداش پیشرفته آوانس | پلاگین گیمیفیکیشن

585,000 تومان

97.74%
یوسف محمدیانی

یوسف محمدیانی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

645,000 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز ایفرم | پلاگین eForm

345,000 تومان

78.57%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی


نویسنده ژاکت

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه