zhaket logo

ثبت‌نام در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

اخبار روز حوزه وب

1 دقیقه زمان مطالعه

متقاضیان حضور در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) می‌توانند نسبت به پیش ثبت‌نام در این رویداد از طریق سایت نمایشگاه به آدرس elecompiran.com اقدام کنند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، پیش ثبت‌نام اولیه الکامپ از روز دوشنبه سوم اردیبهشت آغاز شده و تا بیستم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

نکات مهمی که برای پیش ثبت‌نام باید در نظر داشت:

  • پیش ثبت‌نام به منزله ثبت‌نام قطعی و واگذاری فضای نمایشگاهی نیست.
  • پس از اتمام مهلت پیش ثبت‌نام، سالن‌ها و فضاهای نمایشگاهی براساس نوع فعالیت متقاضیان و با نظر ستاد برگزاری تعیین خواهد شد.
  • متقاضیان از مراجعه حضوری به ستاد برگزاری خودداری کرده و صرفا از طریق سایت و اطلاعیه‌های آن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
  • تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ، سایت elecompiran.com است و در صورت مشاهده هرگونه درخواست یا مکاتبه از سوی افراد یا شرکت‌های دیگر، مراتب را به ستاد برگزاری اطلاع دهید.

در حال حاضر امکان ورود به حساب کاربری متقاضیان وجود ندارد. پس از ثبت‌نام اولیه، اطلاعات شرکت‌ها توسط ستاد نمایشگاه تایید و سپس امکان ورود به حساب کاربری برای ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فراهم خواهد شد.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور شرکت‌های برجسته داخلی و خارجی از 8 تیر تا 11 تیر 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این رویداد فرصتی ارزشمند برای تبادل اطلاعات، ارائه نوآوری‌ها و دستاوردهای جدید و توسعه تعاملات بین فعالان صنعت ICT به شمار می‌رود.


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه