Retry
کنفرانس گوگل IO 2023 در تاریخ 20 اردیبهشت 1402 برگزار می شود

گوگل رسماً از شروع کنفرانس I/O 2023 در تاریخ 10 مه (20 اردیبهشت‌ها 1402) خبر داد. این کنفرانس حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد، البته افراد محدودی به‌صورت حضوری در آن شرکت خواهند کرد.

انتظار می‌رود کنفرانس امسال گوگل بیشتر روی هوش مصنوعی و محصولات مربوط به این فناوری تمرکز کند. این احتمال وجود دارد که گوگل اطلاعات بیشتری درباره Bard، هوش مصنوعی رقیب ChatGPT منتشر کند و همچنین شاهد معرفی مدل‌های هوش مصنوعی جدیدی با قابلیت‌های متنوع باشیم.

 

معرفی اندروید 14 در کنفرانس گوگل I/O 2023

گوگل معمولاً در کنفرانس‌ها I/O از نسل جدید اندروید رونمایی می‌کند و امسال هم باید شاهد چنین رویکردی باشیم. این کمپانی امسال در کنفرانس خود از سیستم‌عامل اندروید 14 رونمایی خواهد کرد؛ چرا که ماه گذشته اولین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان آن را منتشر کرد.

 

کنفرانس IO 2023

 

در کنار اندروید 14، انتظار داریم گوگل از چندین محصول سخت‌افزاری هم رونمایی کند. علاوه‌براین، اندروید و کروم درحال‌حاضر روی دستگاه‌ها با نمایشگرهای مختلف از گوشی‌های هوشمند گرفته تا تلویزیون‌ها اجرا می‌شوند، بنابراین گوگل می‌تواند ویژگی‌های جذاب زیادی را به آن‌ها اضافه کند.

طبق برخی شایعات، گوگل در کنفرانس I/O 2023 از گوشی پیکسل 7a و همچنین گوشی تاشو پیکسل فولد رونمایی خواهد کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که گوگل بیشتر ما را با تبلت خودش آشنا کند؛ مخصوصاً به‌خاطر اینکه دعوتنامه کنفرانس امسال به نمایشگر تبلت شباهت دارد.

انتظار نداریم در این رویداد گوگل از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کند، اما شاید پیش‌نمایشی از گوشی‌های سری پیکسل 8 ارائه کند تا با طراحی آن‌ها پیش از معرفی رسمی آشنا شویم. یکی دیگر از محصولات احتمالی این کنفرانس می‌تواند ایربادهای جدید پیکسل بادز باشد.

دسته بندی: اخبار , اخبار اینترنت

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *