Retry
سند راهنمای دیسکاور و سیستم رتبه بندی helpful content بروزرسانی شد

گوگل سند راهنمای Discover و سند راهنمای سیستم رتبه بندی محتوای مفید را بروزرسانی کرد تا به این موضوع مهم اشاره کند که Google Discover از سیگنال هایی مشابه نتایج جستجو برای رتبه بندی استفاده می کند. خبر مهم تر اینکه تا پیش از این گوگل عنوان کرده بود HCU بر روی نتایج دیسکاور تاثیری ندارد اما اکنون بطور رسمی از سیستم helpful content برای رتبه بندی محتوای دیسکاور استفاده می کند که در نوع بسیار حائز اهمیت است.

لازم است بدانید که بروزرسانی های اصلی و آپدیت های مربوط به سیستم های رتبه بندی هم بر روی نتایج جستجو و هم بر روی دیسکاور تاثیر گذار است و اینبار یک سیستم رتبه بندی RealTime که علاوه بر توجه به وزن محتوا به کلاسفاید آنها می پردازد نیز بر روی دیسکاور آمده است.

گوگل می گوید: ما از سیگنال ها و سیستم های مشابهی استفاده می‌کنیم که در نتایج جستجو برای تعیین محتوای مفید بکار گرفته می شود. با توجه به این موضوع، افرادی که قصد دارند در Discover نمایش داده شوند، باید توصیه های ما را درباره تولید محتوای مفید و قابل اعتماد – people-first content جدی گرفته و از محتوای search-engine first پرهیز نمایند.

همچنین سیگنال HCU اکنون می تواند در کنار سایر سیگنال های محتوای مفید در سرتاسر وبسایت، محتوایی که ارزش کم، ارزش افزوده کم و بطور کل بدون ارزش هست را شناسایی و برای دیسکاور نیز اعمال کند.

 

سند راهنمای دیسکاور و سیستم رتبه بندی helpful content بروزرسانی شد

 

دنی سالیوان بطور رسمی تاثیر گذاری سیستم رتبه بندی محتوای مفید را در دیسکاور تایید کرد آقای سالیوان که اخیرا پاسخ شفافی به تاثیر گذاری سیگنال های محتوای مفید نداده بود، حالا ضمن تایید می گوید که سیگنال های ملایم تری از سوی این سیستم رتبه بندی در دیسکاور لحاظ می شود.

 

دنی سالیوان بطور رسمی تاثیر گذاری سیستم رتبه بندی محتوای مفید را در دیسکاور تایید کرد

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *