zhaket logo

تیک تاک از رقیب جدید اینستاگرام با نام TikTok Notes پرده برداشت

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

به گزارش تِک‌کرانچ، در چند روز گذشته، کاربران TikTok اعلان‌هایی درباره یک برنامه جدید به نام TikTok Notes دریافت کرده‌اند که اعلام کرده است TikTok به زودی یک “برنامه جدید برای انتشار عکس” به نام TikTok Notes راه‌اندازی می‌کند و افراد این امکان را دارند تا تصاویر خود را در این برنامه به اشتراک بگذارند.

سخنگوی TikTok در مصاحبه با تک‌کرانچ اظهار کرد: “به عنوان بخشی از تعهد ما برای نوآوری در تجربه TikTok، ما درحال بررسی راه‌هایی در توانمندسازی جامعه خود برای ایجاد و به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و متن‌ها در یک فضای اختصاصی برای این فرمت‌ها هستیم.”

از آنجا که برنامه TikTok Notes درحال آماده‌سازی برای عرضه است، برخی از کاربران قبلاً از وجود آن مطلع بوده‌اند. پیش‌تر، یک URL مرتبط با TikTok با آدرس photo.tiktok.com، به همراه تصویری تبلیغاتی با متن “Opening in TikTok Notes” منتشر شد و ماه گذشته نیز کدی در فایل اندرویدی TikTok نشان داد که این شرکت در حال آماده‌سازی برای عرضه یک برنامه به نام “TikTok Photos” است، اما احتمالاً نام این برنامه به TikTok Notes تغییر خواهد کرد.

 

برخی کاربران قبلاً از توسعه TikTok Notes خبر داشتند

 

در مقابل رقیب اصلی TikTok یعنی اینستاگرام، شبکه اجتماعی  فیسبوک نیز در این فضا حضور دارد زیرا متا با ارائه ویدئوهای عمودی اولین پخش‌کننده رسانه‌ای را ارائه کرده و در حال آزمایش فرمت‌های مختلف رسانه‌ای از جمله ویدئوهای ۳۰ دقیقه‌ای و حتی پست‌های متنی نیز است.

به این ترتیب، انتظار می‌رود که با افزودن این امکان جدید به TikTok، رقابت با اینستاگرام وارد فاز جدیدی شود و کاربران به انتخاب گسترده‌تری دسترسی داشته باشند.


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه