کسب درآمد از بازی و معرفی 5 بازی برای درآمدزایی

کسب و کار

7 دقیقه زمان مطالعه

دنیای گیم و بازی‌های آنلاین به‌دلیل جذابیت خاصی که دارد روز‌به‌روز پیشرفته‌تر می‌شود به‌همان میزان نیز، امکان درآمدزایی ارزی از این‌بازی‌ها توسعه پیدا کرده است و یک شغل برای نوجوانان به حساب می‌آید. مانند پلتفرم یوتیوب که روز به روز در حال پیشرفت است و به همان اندازه درآمد از یوتیوب اهمیت و جایگاه ویژه‌ای بین افراد فعال در این حوزه پیدا کرده است. برای بدست‌آوردن یک‌درآمد مناسب از این‌بازی‌ها باید مجهز به یک‌سیستم حرفه‌ای بود و در کنار آن سعی و پشتکار نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. بعضی از این‌بازی‌ها ارزش تجربه‌کردن دارند و می‌توانید بدون هیچ‌گونه مشکلی از آن‌ها استفاده کنید. ما در این‌جا 5 بازی معتبر و ایمن را همراه با نحوه کسب درآمد از آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

کسب درآمد از بازی‌ها در ایران چگونه ممکن است؟

خیلی از گیمرهای حرفه‌ای در دنیا با استفاده از پلتفرم‌های آنلاین و برنامه‌های مختلف، می‌توانند درآمد ارزی خود را به پول نقد تبدیل کنند.کسب درآمد از بازی‌ها نوعی عالی از درآمدزایی به نام درآمد غیرفعال می‌باشد. اما کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های اقتصادی نمی‌توانند به‌صورت مستقیم از قابلیت‌های نقد کردن درآمد ارزی خود بهره‌مند شوند؛ آن‌ها همچنین متحمل کارمزدهای زیاد و سرعت بسیار کند تراکنش‌ها می‌شوند که امکان درآمدزایی از بازی را برای آن‌ها پیچیده و مشکل می‌سازد.

اما وب‌سایت‌های آنلاین مختلفی وجود دارند که با ارائه خدمات مختلف در بخش نقدکردن درآمد ارزی این‌امکان را برای شما ایجاد کرده‌اند تا با پرداخت کمترین کارمزد، بتوانید درآمد دلاری و ارزی خود را بدون اتلاف وقت به ریال تبدیل کنید.

 

معرفی 5 بازی برای درآمدزایی

ما در این‌جا 5 بازی معروف که سرگرم‌کننده هستند و افراد زیادی با استفاده از آن‌ها توانسته‌اند درآمدزایی با بازی‌کردن را بدست بیاورند را به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه این‌مطالب قصد داریم درباره اینکه بازی‌کردن با آن‌ها چگونه است؟ و چگونه می‌توان درآمد کسب کرد؟ به‌طور مفصل صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید.

بازی Swagbucks یکی از پلتفرم هایی است که با استفاده از آن می‌توان درآمدزایی کرد

  • بازی Swagbucks

این‌بازی، در پلتفرم‌های اندروید و آیفون قابل پیاده‌سازی است و کاربران ایرانی برای ثبت‌نام در این‌بازی باید یک IP ثابت داشته باشند که برای بازی‌کردن باید در سایت Swagbucks.com ثبت‌نام کرده و برنامه را از آن‌جا دانلود کرد. سایت ذکر شده روش‌های مختلفی را برای کسب امتیاز و پاداش در اختیار کاربران قرار داده است که می‌توان با شرکت‌کردن در نظرسنجی‌ها، وبگردی و تماشاکردن ویدیوها، نیز اقدام به درآمدزایی با این‌بازی کرد.

لینک دانلود بازی برای سیستم عامل اندروید

کاربران بعد از عضوشدن در این‌بازی ۵ دلار به‌عنوان خیرمقدم کسب می‌کنند که میزان کسب درآمد در این‌بازی، به ازای هر ساعت حدود ۲ الی ۴ دلار است و برای حضور در این‌بازی هیچ هزینه‌ای از شما گرفته نمی‌شود؛ اما در بعضی موقعیت‌ها ممکن است نیاز به یک‌پیش پرداخت باشد.

این‌بازی به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که برای بهره‌مندی از جوایز نقدی آن، باید این‌بازی‌ها را در مقابل بازیکنان دیگر تجربه کرد؛ پس همان‌طور‌که متوجه شدید بازی به‌صورت انفرادی هیچ‌گونه سودی برای شما در پی نخواهد داشت؛ همچنین برای بازی با یک‌بازیکنی دیگر، باید هزینه ورودی را واریز کنید، درصورت برنده‌ شدن شما می‌توانید سود خود را از بازی بدست بیاورید؛ ولی درصورتی‌که ببازید، پول خود را از دست می‌دهید؛ البته باید گفت که این‌بازی مقداری از هزینه ورودی شما را به‌عنوان تخفیف برمی‌گرداند.

این‌پلتفرم بازی‌های رایگانی مثل Swagasaurus Run و Swag Memory دارد تا کاربران بتوانند هر روز مقداری Swagbucksجمع‌آوری کنند. از آن‌جایی که در یک روز می‌توان میزان محدودی Swagbucks به‎‌دست آورد؛ پس بهتر است هر روز این‌بازی‌ها را انجام داد تا بتوان کسب درآمد با بازی را افزایش داد.

در این‌بازی به ازای هر 100 امتیاز یک‌دلار پول می‌توان به‌دست آورد که پاداش حاصل از آن را می‌توان به‌شکل کارت‌های هدیه آمازون، کدهای کوپنی یا جایزه‌های دیگر بازخرید کرد؛ همچنین این‌امکان وجود دارد که از آن‌ها بخواهید اعتبار بازی را به‌صورت نقدی به حساب پی‌پال‌تان واریز کنند تا آن را به نرخ‌هایی که دوست دارید تبدیل کنید.

کسب درآمد از بازی mypoints یکی از بازی های محبوب گیمر هاست

  • بازی MyPoints

این‌بازی در گوشی‌های اندروید و آیفون قابل پیاده‌سازی است که برای بازی‌کردن باید در سایت myPoints.com ثبت‌نام کرده و برنامه را از آن‌جا دانلود کرد. برای حضور در این‌بازی هیچ هزینه‌ای از شما گرفته نمی‌شود و درآمدزایی از بازی به ازای هر ساعت حدود ۲ الی ۴ دلار است. اما این‌پرداخت قطعی نیست؛ زیرا در این‌بازی یک‌روش برای کسب سود وجود دارد و آن شرکت‌کردن در پرسش و پاسخ‌های ارائه شده توسط سازندگان بازی است که درصورت موفق‌بودن در پاسخگویی به این‌پرسش و پاسخ‌ها می‌توان اعتبار کسب کرد.

لینک دانلود بازی برای سیستم عامل اندروید

لینک دانلود بازی برای سیستم عامل iOS

با خرید از مراکز خرید یا وب‌سایت‌های این‌برنامه می‌توان تا ۴۰ درصد امتیاز کسب کرد؛ همچنین با جواب‌دادن به نظرسنجی‌های این‌بازی نیز می‌توان کسب درآمد از بازی کرد. پاداشی که از طریق این‌بازی به دست می‌آید را می‌توان در ازای ارز به حساب پی‌پال خود وارد کرده و آن را نقد کرد یا آن‌ها را به کارت‌های هدیه‌ای مبدل کرد که توسط سایت‌های مختلف خارجی پشتیبانی می‌شوند.

این مقاله را حتما بخوانید
نیچ مارکتینگ در همکاری در فروش چه تاثیری دارد؟

همچنین می‌توان امتیازات خود را به United MileagePlus تبدیل کرد تا در صورت تجربه یک‌سفر هوایی در خارج از کشور، بتوانید مشمول دریافت تخفیف شوید. به‌طور کلی می‌توان گفت که این‌پلتفرم امتیازات کمتری نسبت به بازی Swagbucks دارد؛ اما عملکرد آن قابل اطمینان‌تر و معتبر است.

  • بازی Mistplay

این‌بازی فقط روی سیستم‌عامل اندروید می‌تواند پیاده‌سازی شود. هیچ هزینه‌ای برای حضور در این‌بازی از شما گرفته نمی‌شود و می‌توان ساعتی ۳ الی ۵ دلار درآمد کسب کرد. روش پرداخت آن هم فقط از طریق کارت هدیه انجام می‌شود. وقتی که Mistplay را از گوگل استور دانلود و اجرا می‌کنید، با لیستی از بازی‌های مختلفی روبرو می‌شوید که هر کدام از آن‌ها جوایز جالبی دارند. بازی‌هایی که در این‌برنامه در دسترس هستند براساس علاقه و عادت‌های شما در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ همچنین این‌برنامه در ازای بازی‌کردن بازی‌های جدید اندروید به شما سکه می‌دهد.

لینک دانلود بازی برای سیستم عامل اندروید

هنگامی‌که اقدام به نقد کردن سکه‌ها می‌کنید، این‌برنامه از شما می‌خواهد تجربه و نظر خود را در مورد بازی به صورت نقد و بررسی در اختیارشان قرار دهید. بعد از ارسال نظرات خود، سازنده گیم متناسب با سازنده بودن نقد و بررسی شما برای‌تان به‌عنوان هدیه مالی، PXP تعیین می‌کند. پس با انجام مراحل بیشتری از یک‌بازی، نه تنها GXP بیشتری به‌دست می‌آورید، حتی می‌توانید به PXP بیشتری برسید.

درصورتی‌که برای اولین‌ بار اقدام به شروع این‌بازی‌ کنید از امتیاز GXP صفر برای آن بازی شروع می‌کنید، این‌امتیاز به‌تدریج افزایش می‌یابد و منقضی نمی‌شود. Units نیز ارزی است که برای پاداش‌هایی مثل کارت‌های هدیه استفاده می‌شود که تعداد واحدها و میزان GXPهایی که می‌توان کسب کرد، در انواع بازی‌ها باهم فرق دارد.

بازی‌ها می‌توانند سطح‌های مختلفی از Units را در طی روزها داشته باشند، پس تخصص داشتن در یک‌بازی، روش بسیار خوبی برای کسب بیشتر GXP است و بدین ترتیب می‌توان از بازی‌های مختلف، درآمد بالاتری را بدست آورد.

  • بازی Publishers Clearing House

این‌بازی در گوشی‌های اندروید و آیفون قابل پیاده‌سازی است که برای بازی‌کردن باید در سایت PCH.com ثبت‌نام کرده و برنامه را از آن‌جا دانلود کرد. درآمدزایی از این‌بازی نرخ ثابتی ندارد؛ همچنین برای حضور در این‌بازی هیچ‌گونه هزینه‌ای از شما گرفته نمی‌شود و کاربران خارج از کشور می‌توانند پاداش خود را به‌صورت نقدی و کارت هدیه دریافت کنند.

یکی از ویژگی‌هایی که این‌برنامه را متمایز ساخته است این است که ضمانتی برای دریافت پاداش برای شما وجود ندارد. اما با انجام این‌بازی‌ها شما در رقابت‌ها و هدایای مختلف این‌بازی قرار می‌گیرید. هدایایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد شامل قرعه‌کشی‌ها و شرکت در بازی‌های مختلف است که بهای آن‌ها می‌تواند صدها یا هزاران دلار باشد؛ اما شانس بیشترین نقش را در این‌بازی‌ها دارد، بنابراین احتمال برنده شدن شما خیلی کم است، اما این‌برنامه می‌تواند راهی سرگرم‌کننده برای گذراندن اوقات فراغت باشد.

 

  • بازی Long Game

این‌بازی روی آیفون و اندروید قابل پیاده‌سازی است و کسب درآمد از این‌بازی متغیر است و برای حضور در این‌بازی هیچ‌گونه هزینه‌ای از شما گرفته نمی‌شود. اصول دریافت پول در این‌برنامه بدین‌صورت است که ابتدا باید شماره حساب، نام کاربری و مشخصات لازم را برای تأیید هویت خود وارد سازید؛ سپس یک‌هدف بلند مدت برای خودتان تعیین کنید و باید در حساب شخصی‌تان معین کنید که قصد دارید هر روز چقدر از درآمدتان را به این‌هدف اختصاص دهید؛ سپس باید مبلغ تعیین شده برای بازی‌کردن را واریز کنید تا برای ورود به بازی یک‌سکه دریافت کنید.

لینک دانلود بازی برای سیستم عامل اندروید

لینک دانلود بازی برای سیستم عامل iOS

با بازی‌کردن در این‌برنامه می‌توان سودبانکی دریافت کرد؛ زیرا این‌پلتفرم به حساب پس‌انداز یا جاری شما در یک‌بانک وصل می‌شود و اعتبار و پاداش‌تان بدین‌شکل به شما واریز می‌شود. حساب پس‌انداز، حدود یک‌درصد APY پاداش ارائه می‌دهد و حساب‌های جاری نیز هیچ‌گونه بهره‌ای ندارند.

تعداد سکه‌هایی که در این‌بازی به دست می‌آورید به موجودی پس‌انداز شما وابسته است؛ پس هرچه موجودی حساب‌ بالاتر باشد به همان میزان سکه های بیشتری بدست می‌آورید. این امکان برای شما وجود دارد که ثبت‌نام کنید و خرید‌های انجام شده از کارت نقدی خود را به دلار برگردانید و بقیه آن را به‌صورت خودکار به پس‌انداز خود تبدیل سازید، پس با خرید هربار یک‌کارت نقدی می‌توانید سکه کسب کنید.

با پس‌انداز کردن سکه‌ها می‌توان در قرعه‌کشی‌های این‌برنامه شرکت کرد یا بازی‌های مختلف آن را انجام داد که در صورت عملکرد خوب در این‌بازی‌ها، می‌توان جوایز نقدی دریافت کرد.

 

با گسترش تکنولوژی و فضای مجازی انجام بازی‌های آنلاین در کنار این‌که نقش سرگرم‌کنندگی دارند می‌توانند باعث کسب درآمد با بازی شوند. ما در‌ این‌جا ۵ بازی آنلاین پرطرفدار را در اختیار شما قرار دادیم تا به‌عنوان یک‌گیمر بر روی آن‌ها کار کنید و بتوانید از درآمد دلاری بهره‌مند شوید، اما همان طور که متوجه شدید کسب درآمد از این‌بازی‌ها به‌اندازه‌ای نیست که آن را به‌عنوان شغل رسمی خود انتخاب کنید.

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.06%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%
12

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه