Retry
قالب آماده برای سایت های فروش خانه

هنگام ساخت یک وب سایت با هر یک از الگوهای وب سایت املاک و مستغلات، یک مزیت قابل توجه و شانس بیشتر برای بستن معاملات بزرگ دارید. فروش املاک یک تجارت رقابتی است. فقط کسانی که آن را به صورت استراتژیک اجرا می کنند، شاهد پیشرفتی هستند که می خواهند به آن برسند. مشاورین املاک به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریع تر به فعالیت ها هستند. با طراحی سایت و استفاده از قالب های مشاور املاک، می توانید سریع تر از رقبای خود پیشرفت کنید. در این مقاله ما تعدادی قالب املاک رایگان وردپرس را به شما معرفی می کنیم.

با راه اندازی یک سایت مشاور املاک خانه های باشکوه، آپارتمان های لوکس و سایر ساختمان های خود را به نمایش بگذارید و مشتریان بالقوه ای داشته باشید که قادر به مقاومت در برابر پیشنهادات شما نیستند. با هر قالب رایگان املاک و الگوی وب سایتی که در زیر پیدا می کنید، می توانید به مخاطبان نشان دهید که چقدر حرفه ای هستید. قالب املاک مورد نظر خود را بارگیری کنید و یک وب سایت املاک و مستغلات ایجاد کنید. پیشنهاد می کنیم سری به قالب های املاک وردپرس در سایت ژاکت نیز بزنید. اما ما در اینجا چند قالب املاک رایگان وردپرس را معرفی میکنیم.

ویژگی های بهترین وب سایت های املاک و مستغلات چیست؟

طبق آمارهای انجمن ملی معاملات ملکی در ایالات متحده آمریکا، 93٪ مردم هنگام جستجوی خانه ها به وب سایت های املاک و مستغلات مراجعه می کنند. این بدان معناست که دیگر نمی توانید به پوستر های تبلیغات در مکان های عمومی مثل مترو وابسته باشید.

شما باید یکی از بهترین وب سایت های املاک و مستغلات را با ویژگی های عالی داشته باشید. وب سایت مشاور املاک باید ساده، جامع و پیمایش آن آسان باشد.

بیایید برخی از ویژگی هایی را که می تواند وب سایت املاک و مستغلات شما را از سایر ویژگی ها متمایز کند، بررسی کنیم.

  1. اطلاعات دقیق

بازدیدکنندگان می خواهند همه چیز را در مورد یک ملک فقط با یک کلیک بدانند. طراحی مناسب وب سایت املاک و مستغلات تمام اطلاعات مربوط به یک ملک را فقط در یک مکان نشان می دهد.

  1. نقشه های تعاملی

اگر برخی از نمونه های وب سایت املاک و مستغلات را بررسی کنید، حتی یک وب سایت بدون نقشه پیدا نخواهید کرد. نقشه ها نه تنها به بازدیدکنندگان کمک می کنند تا ملک را پیدا کنند، بلکه می توانند از محیط اطراف آن نیز بازدید کنند. با استفاده از نقشه های تعاملی، کاربران می توانند علامت گذاری کنند و ویژگی خاصی را پیگیری کنند.

  1. جعبه جستجو

اگر وب سایت شما صدها لیست دارد، یافتن دستی مورد خاص در بین آن ها کار سختی است. با استفاده از یک جعبه جستجو یا فیلتر پیشرفته کاربران می توانند با تایپ کردن مکان دلخواه، متراژ، بودجه و غیره، ملک را بی دردسر پیدا کنند.

  1. منوی ساده

یک منوی ساده پیمایش را آسان می کند و در وقت بازدید کننده سایت املاک شما صرفه جویی می کند. و اگر برای وقت آن ها ارزش قائل باشید، احتمال اینکه آن ها به شما اعتماد کنند، بیشتر است. علاوه بر این، اگر در خط املاک و مستغلات تازه وارد هستید، داشتن یک منوی پیچیده با کشویی طولانی فقط سردرگمی ایجاد می کند.

انتخاب قالب و طراحی وب سایت مشاور املاک

پس از خرید دامنه و هاست، می توانید مراحل طراحی وب سایت املاک را دنبال کنید. در اینجا می توانید یک طراح استخدام کنید یا خودتان یک وب سایت املاک و مستغلات بسازید.

استخدام یک طراح گران و وقت گیر است. وب سایت نهایی نتیجه بسیاری از تکرارها خواهد بود. این روش معمولی ساخت وب سایت املاک و مستغلات است.

یک قالب وب سایت املاک رایگان یا پولی را که دوست دارید بارگیری کنید، آن را مطابق با تنظیمات خود ویرایش کرده و در دامنه خریداری شده خود میزبانی کنید.

تنها چیزی که زمان زیادی می برد، انتخاب قالب است.

با استفاده از قالب های وردپرس مشاورین املاک بدون نیاز به دانش کدنویسی، یک وب سایت خواهید ساخت.

در ادامه این مقاله، بیایید نگاهی به چند قالب املاک رایگان وردپرس بیندازیم.

  1. قالب Divi

قالب رایگان دیویDivi یک قالب املاک رایگان وردپرس چند منظوره است و شامل یک افزونه محبوب سازنده صفحه کشیدن و رها کردن می باشد. این قالب شامل 100 طرح بندی وب سایت آماده برای انواع مختلف وب سایت ها است.

استفاده و نصب Divi بسیار آسان است. تغییر رنگ، طرح، فونت ها و الگوهای جلویی با استفاده از ابزارهای ساده و کلیک آسان است. برای ویژگی هایی مانند موقعیت جغرافیایی، جستجوی پیشرفته تکمیل خودکار، لیست املاک و موارد دیگر می توانید یک پلاگین املاک و مستغلات اضافه کنید.

2. قالب Altitude Pro

قالب رایگان املاکAltitude Pro یک تم تجاری زیبا وردپرس است که برای آژانس های املاک و مستغلات، دلالان، مربیان و وب سایت های آموزشی مناسب است. صفحه اصلی آن دارای پس زمینه تمام صفحه همراه با پیام خوش آمدگویی و دکمه های دعوت به عمل شما است.

قالب املاک رایگان وردپرس Altitude Pro دارای چندین الگو صفحه، پشتیبانی سازنده صفحه، ابزارک های سفارشی و طرح صفحه اصلی ویجت است. برای ویرایشگر بلوک وردپرس (ویرایشگر گوتنبرگ) بهینه شده است و دارای سازگاری کامل با ووکامرس است.

3. قالب Presence

قالب رایگان پرزنس برای طراحی سایت املاکPresence  یک تم وردپرس چندمنظوره است که به طور خاص برای وب سایت های مشاغل کوچک ساخته شده است. این قالب املاک رایگان وردپرس شامل 10 طراحی وب سایت آماده است، از جمله یکی از آن ها برای وب سایت آژانس املاک و مستغلات طراحی شده است. همه نسخه های نمایشی وب سایت با یک کلیک به راحتی قابل نصب است.

وب سایت املاک و مستغلات دارای یک الگوی لیست، صفحه نماینده، ابزارک فرم جستجو و پشتیبانی IDX است. همچنین شامل 6 طرح رنگی، لغزنده، گالری عکس و ابزارک های سفارشی برای ادغام رسانه های اجتماعی است.

به علاوه، SEO فرندلی نیز است. این بدان معنی است که یافتن سایت شما باید در گوگل و سایر موتورهای جستجو آسان باشد.

4. قالب Ultra

Ultra یکی دیگر از تم های وردپرس است که می تواند به راحتی برای نمایش خواص و ایجاد یک وب سایت املاک و مستغلات استفاده شود. این قالب املاک رایگان وردپرس همراه با پلاگین صفحه ساز Themify ، چندین وب سایت آماده و بیش از 60 طرح بندی اراپه می شود.

قابلیت های ساده کشیدن و رها کردن، استفاده و سفارشی سازی متناسب با نیازهای شما را آسان می کند. با تمام افزونه های محبوب وردپرس املاک و مستغلات کار می کند و به شما امکان می دهد به راحتی لیست ها، جستجوی املاک و ویژگی های نماینده را اضافه کنید.

Ultra همچنین دارای ویژگی هایی مانند انیمیشن ها، نوار لغزنده و موارد دیگر است.

5. قالب Realtor

realtor یک قالب دیگر برای معاملات مسکن، آژانس ها و وب سایت های لیست املاک و مستغلات است.

این برنامه همچنین دارای فیلتر خصوصیات پیشرفته و جستجوی پیشرفته، نقشه خواص (ساخته شده با استفاده از Google Maps API)، صفحه نمایه مسکن و چندین الگوی لیست است. این قالب دارای کد کوتاه، ویجت های سفارشی و تمام ویژگی های ممتازی است که انتظار دارید.

6. قالب Estate Engine

دمو آماده سایت املاکEstate Engine یک قالب املاک رایگان وردپرس است که می تواند هر وب سایتی را به سایت املاک و مستغلات تبدیل کند.

این قالب یک فیلتر جستجوی لیست قدرتمند و همچنین پشتیبانی از نقشه های گوگل، گالری ها، اسلایدرها، ستون های فرعی و ابزارک های سفارشی دارد. Engine Estate همچنین دارای یک قالب موبایل است که کاربران تلفن همراه شما آن را مشاهده می کنند.

7. قالب WPCasa Elviria

تم املاک رایگانElviria با چارچوبی که به طور خاص برای معاملات ملکی و فروش املاک و مستغلات می باشد، طراحی شده است. این یک تم زیبا وردپرس با ویژگی های قدرتمند املاک و مستغلات داخلی است.

Elviria دارای ابزارک های لیست و نوار لغزنده لیست است. چندین طرح صفحه اصلی با انتخاب رنگ نامحدود وجود دارد. به علاوه، کاملاً ریسپانسیو است. بنابراین سایت شما در همه دستگاه ها عالی به نظر می رسد.

8. قالب املاک رایگان Residence

residence یکی دیگر از قالب های املاک رایگان وردپرس است. دارای لیست های پشتیبانی شده از نقشه های گوگل و یک فیلتر جستجوی IDX-MLS است که یافتن لیست را برای کاربران آسان تر می کند.

این قالب زیبا همراه با ابزارک های سفارشی، چندین صفحه آرایی، چرخ فلک گالری و مبدل ارز و واحد است.قالب مشاوره املاک رایگان

9. قالب Bahia

Bahia  از WPCasa یکی دیگر از تم های عالی وردپرس برای مشاورین املاک است. این قالب یک تصویر پس زمینه بزرگ در صفحه اصلی با یک ویژگی جستجوی بسیار برجسته برای لیست ها دارد.

این تم زیبا برای املاک و مستغلات همراه با چندین طرح صفحه اصلی، ابزارک های سفارشی، الگوها، گزینه های رنگی، گزینه گالری تصاویر و موارد دیگر است.

10. قالب Main Street

Main Street یک قالب درجه یک املاک و مستغلات وردپرس با یکپارچه سازی IDX-MLS و یک طرح آماده برای موبایل است.

این قالب از پشتیبانی Google Maps، نمایش اسلایدی ویژگی ملک، گالری های املاک زیبا، صفحات یکپارچه و جستجوی سریع برخوردار است. همچنین 5 سبک رنگ برای انتخاب دارید.

11. قالب مشاور املاک Real Estater

قالب املاک وردپرس

Real Estater  یک قالب املاک رایگان وردپرس با طراحی حرفه ای است. اگر بودجه بوت استرپ دارید، گزینه بسیار خوبی است.

قالب Real Estater با طرح بندی صفحه اصلی کاملاً قابل تنظیم همراه با بخش هایی برای لیست املاک، درباره ما، ویژگی ها، خدمات، اجاره ها و یک گالری ارائه می شود.

از پلاگین های معروف املاک و مستغلات برای مدیریت لیست های املاک و افزودن ویژگی جستجوی لیست پشتیبانی می کند. این شامل سرصفحه های سفارشی، پس زمینه، منوی رسانه های اجتماعی و گزینه های طرح بندی برای پست ها و صفحات منفرد است.

12. قالب Oslo

Oslo یک تم زیبا وردپرس برای مشاورین است. این قالب یک لیست جستجو، فیلترها، الگوها، مناطق ویجت انعطاف پذیر و پشتیبانی کامل از IDX دارد.

جدا از آن، این قالب سایت SEO دوستانه و مناسب موبایل است و دارای تمام ویژگی های مورد نیاز برای ساخت یک وب سایت عالی وردپرس املاک و مستغلات است.

13. قالب Oikia

Oikia یک قالب قدرتمند رایگان وردپرس برای آژانس های مسکن است. این قالب دارای یک نقشه و فیلتر موقعیت مکانی پیشرفته است که در مدیریت لیست ها ادغام شده است.

این قالب املاک رایگان وردپرس هم چنین دارای انواع پست سفارشی، ابزارک، کد کوتاه و انتخاب های مختلف رنگ است. به علاوه، برای SEO  بهینه شده است تا در موتورهای جستجو عملکرد خوبی داشته باشد.

قالب های رایگان برای سایت های مستغلات

امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید بهترین قالب املاک رایگان وردپرس را پیدا کنید و از آن برای طراحی سایت خود استفاده کنید و دامنه مشتریان خود را گسترش دهید. اگر این قالب های رایگان وردپرس نیاز شما را براورده نمی کنند می توانید از قالب های تخصصی تر یعنی قالب های پریمیموم املاک وردپرس استفاده کنید.

 

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *