معرفی بهترین قالب های چند منظوره و قالب سایت شرکتی وردپرس

وردپرس

7 دقیقه زمان مطالعه

در دنیای امروز شاید مهم‌ترین چیزی که یک کسب و کار و شرکت نیاز دارد یک وبسایت است. وبسایتی که بتواند آن‌ها را به خوبی معرفی کند و اعتبار شرکت و کسب و کار را بالاتر ببرد. یک وبسایت قدرتمند می‌تواند مشتریان زیادی را از طریق دنیای اینترنت جذب کند. مارکتینگ مدرن بر پایه‌ی وبسایت‌های قدرتمند استوار شده است. اینجاست که اهمیت قالب سایت شرکتی وردپرس اهمیت پیدا می‌کند.

بیش از نیمی از وبسایت‌های موجود در دنیا از وردپرس استفاده می‌کنند. وردپرس راحت است. کار کردن با آن ساده است و نیازی به کدنویسی هم ندارید. قالب‌ های شرکتی وردپرس رایگان و یا با قیمت کم در اختیار شما قرار دارند. می‌توانید به راحتی آن‌ها را نصب کنید و شروع به کار کنید.

اما کدام قالب را انتخاب می‌کنید؟ ما در اینجا بهترین قالب های شرکتی وردپرس را معرفی خواهیم کرد. آن‌ها را از نظر سئو، طراحی و کارایی بررسی خواهیم کرد و شما می‌توانید از میان این قالب‌ها متناسب با نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین قالب های چندمنظوره وردپرس را هم به شما معرفی می‌کنیم. اما قبل از آن در مورد قالب شرکتی و ویژگی‌هایی که باید داشته باشد صحبت می‌کنیم.

قالب سایت شرکتی وردپرس چیست و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

قالب شرکتی یک پوسته آماده و از قبل طراحی شده است که روی وردپرس نصب می‌کنید و می‌توانید تمام قسمت‌های آن را متناسب با کسب و کارتان تغییر دهید. چیزی که برای قالب شرکتی اهمیت دارد طراحی و سئومحور بودن آن است.

طراحی جذاب و خوش‌ساخت به شما این امکان را می‌دهد تا شرکت خودتان را به خوبی معرفی کنید. از طریق عکس‌ها و آیکون‌ها و طرح‌های گرافیکی روی کاربران و مشتریان احتمالی‌تان تاثیر بگذارید و تجربه‌ای هیجان‌انگیز بسازید. این چیزی است که ما از یک قالب شرکتی انتظار داریم. قالب شما باید از نظر سئو هم قدرتمند عمل کند. بیش از 70 درصد ترافیک سایت‌ها از طریق گوگل تامین می‌شود. پس قالب شما باید از نظر المان‌های سئو بی‌نقص باشد تا بتوانید از طریق گوگل کاربران را جذب کنید و به مشتری تبدیل کنید. در ضمن اگر شرکت بین‌المللی هستید چندزبانه بودن قالب هم مزیت مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

اگر می خواهید یک سایت چند زبانه وردپرس را راه اندازی کنید حتما این مقاله را بخوانید.

قالب سایت شرکتی وردپرس

آیا می‌توانیم از طریق قالب شرکتی محصول بفروشیم؟

بله. با نصب پلاگین‌ ووکامرس می‌توانید یک فروشگاه روی قالب شرکتی‌تان داشته باشید. بهترین قالب‌ های چندمنظوره وردپرس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم برای فروشگاه و هم معرفی شرکت به خوبی عمل می‌کنند.

آیا قالب شرکتی برای تمام مدل‌های کسب و کار شرکتی جواب می‌دهد؟

به قالبی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. اما قالب سایت شرکتی وردپرس با طرح‌های از پیش آماده‌شده برای صفحه اصلی، صفحات درباره ما و قوانین و شرایط و تمام صفحات موردنیاز به شما این امکان را می‌دهد که با ویرایش ساده قالب را متناسب با شرکت خودتان تغییر دهید. بدون ذره‌ای کدنویسی.

آیا قالب چندمنظوره همان قالب شرکتی است؟

خیر. اما قالب چندمنظوره می‌تواند به عنوان قالب سایت شرکتی وردپرس استفاده شود. قالب چندمنظوره قالبی است که می‌توانید هم به عنوان فروشگاه، هم سایت خبری و هم سایت شرکتی از آن استفاده کنید. برای تمام مدل‌های کسب و کار هم جواب می‌دهد.

آیا قالب‌ های شرکتی وردپرس رایگان برای وبسایت شرکتی پیشنهاد می‌شوند؟

قالب‌های رایگان می‌توانند به عنوان قالب آماده شرکتی استفاده شوند. اما ممکن است ارورها یا باگ‌هایی داشته باشند که بعدها مشکل‌آفرین شوند. قالب‌های پریمیوم معمولا به صورت لحظه‌ای توسط توسعه‌دهنده‌ها بررسی می‌شوند و در صورت بروز کوچکترین باگ یا ارور خیلی سریع برطرف می‌شوند و به صورت منظم آپدیت می‌شوند. در ضمن امکانات و طرح‌های بسیار بیشتری دارند. اما قالب‌های آماده دیر به دیر آپدیت می‌شوند و نواقص زیادی دارند. قالب‌های شرکتی گران‌قیمت نیستند و با یک هزینه‌ی معقول می‌توانید بهترین قالب های شرکتی وردپرس را روی سایت‌تان نصب کنید.

معرفی بهترین قالب های شرکتی وردپرس + قالب‌های چندمنظوره

اگر می‌خواهید یک قالب قدرتمند روی سایت‌تان داشته باشید ممکن است بین گزینه‌های مختلف سردرگم شوید. صدها و هزاران قالب سایت شرکتی وردپرس وجود دارند که انتخاب از میان آن‌ها سخت است. اما ما در اینجا سراغ بهترین‌ها رفته‌ایم. قالب‌هایی که هم از دیدگاه متخصصین و طراحان سایت خوب عمل می‌کنند و هم کاربران به آن‌ها امتیاز بالایی داده‌اند.

  1. قالب شرکتی کارائوس

این قالب همانطور که در توضیحات آن ذکر شده است برای اکثر شرکت‌های تجاری مهندسی، واردات و صادرات، سازمانی، حقوقی، معماری و صنایع دستی و … جوابگو است. از صفحه‌ساز قدرتمند المنتور استفاده می‌کند و می‌توانید هر صفحه‌ای که دوست دارید را با امکانات قدرتمند این صفحه‌ساز بسازید.

  • قالب چند زبانه دارد.
  • با ووکامرس سازگار است و می‌توانید محصولات و یا سرویس‌هایتان را هم از این طریق به فروش برسانید.
  • فرم‌های آماده زیادی دارد که می‌توانید متناسب با هدف‌تان از آن‌ها استفاده کنید و یا با افزونه فرم ساز فرم موردنظرتان را بسازید.
  • آیکون‌های اختصاصی کاملی دارد و از کتابخانه‌ی آیکون‌ها هم پشتیبانی می‌کند. هر طرحی که دوست دارید را برای صفحات سایت‌تان بسازید.
  • جدول تعرفه‌ها و قیمت‌گذاری، ساعات کاری، مدیریت کاربران و شبکه‌های اجتماعی و اکثر امکانات موردنیاز برای کسب و کارها را دارد.
  • از نظر سرعت قدرتمند عمل می‌کند و با کدهای حرفه‌ای و بی‌نقصش به شما این امکان را می‌دهد تا سایت خودتان را سئو کنید.
  1. قالب شرکتی و چندمنظوره آوات

آوات جزو قالب‌های پرفروش و حرفه‌ای شرکتی و چندمنظوره است که هم برای استفاده فروشگاهی و هم معرفی خدمات شرکت بی‌نقص عمل می‌کند. تمام امکانات موردنیاز برای ساخت و راه‌اندازی وبسایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. سفارشی‌سازی قالب با صفحه‌ساز پیشرفته المنتور صورت می‌گیرد.

  • چند زبانه است و از افزونه PolyLang پشتیبانی می‌کند.
  • چندین مدل و دمو برای صفحه اصلی سایت و صفحات درباره ما و سایر صفحات در نظر گرفته شده است که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.
  • ساده و روان است. کار کردن با آن بسیار راحت است و امکان اضافه کردن کدهای مربوط به گوگل آنالیتیکس و کدهای تبلیغاتی را دارد.
  • کدهای این قالب متناسب با قواعد سئو نوشته شده‌اند. امتیاز بالایی در GTMetrix دارد و از هر نظر برای سئو ایده‌آل است.
  • پشتیبانی کاملی دارد و تمام سوالات و مشکلات شما را حین نصب و بعد از نصب قالب را برطرف می‌کنند.
  1. قالب شرکتی، صنعتی و ساخت و ساز اینداستریو

این قالب همانطور که از نام آن پیداست برای شرکت‌های صنعتی و ساخت‌ و ساز طراحی شده است. اما به طور کلی برای اکثر مدل‌ شرکت‌ها جوابگو است. جزو بهترین قالب های شرکتی وردپرس است که می‌توانید به راحتی نصب کنید و از پشتیبانی تیم توسعه‌دهنده هم بهره‌مند شوید.

  • طراحی جذابی دارد. مدل‌های مختلف برای صفحات اصلی سایت دارد که می‌توانید انتخاب کنید و تغییر دهید. طراحی وبلاگ آن هم در نوع خودش جالب است و می‌توانید یک وبلاگ جذاب داشته باشید.
  • این قالب شرکتی وردپرس با افزونه اسلایدر و صفحه‌ساز ویژوال کامپوزر سازگار است و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • اگر لیست ایمیلی دارید می‌توانید با میل‌چیمپ ایمیل رایگان برای مشتریان و کاربران سایت بفرستید.
  • از نظر سئو کامل است و سرعت و المان‌هایی مانند کش و لود تصاویر به صورت مرحله‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  1. قالب شرکتی و چندمنظوره لوتوس

قالب لوتوس جزو بهترین قالب های چندمنظور وردپرس است. کاربرانی که از این قالب استفاده کرده‌اند امتیاز بسیار بالایی به این قالب داده‌اند. با تنظیمات راحت و ساده‌ای که دارد می‌توانید قالب و طراحی‌های مختلف آن را مدیریت کنید. صفحه‌ساز المنتور را هم به صورت پیش‌فرض دارد و می‌توانید صفحات را مطابق میل‌تان تغییر دهید.قالب لوتوس

  • کاملا رسپانسیو است و روی صفحات موبایل و دسکتاپ و تبلت بدون هیچ نقصی نمایش داده می‌شود. سبک است و سرعت بالایی دارد و تمام این عوامل باعث شده‌اند تا از نظر سئو بی‌نقص عمل کند.
  • این قالب چند زبانه است.
  • می‌توانید به راحتی با ووکامرس فروشگاه کسب و کارتان را هم راه‌اندازی کنید.
  • انواع فرم‌های مخصوص برای ثبت‌نام و خبرنامه و رزرو و … دارد و بدون نیاز به طراحی فرم می‌توانید در صفحات‌تان استفاده کنید.
  • افزونه Yoast SEO را به صورت پیش‌فرض دارد و می‌توانید برای سئو بهتر سایت‌تان از آن استفاده کنید.
  • تعداد بسیار بالایی آیکون تخصصی و المان‌های گرافیکی و فونت‌های مختلف دارد که می‌توانید برای طراحی جذاب‌تر سایت‌تان استفاده کنید.
  1. قالب چند منظوره کاوا

کاوا و نسخه جدیدتر آن یعنی کاوا پرو موردتوجه بسیاری از کسب و کارها و شرکت‌ها قرار گرفته است و با توجه قابلیت‌ها و امکانات بالا و همچنین طراحی جذابش هم برای شرکت‌ها و هم فروشگاه‌های آنلاین قابل استفاده است.

  • انواع صفحات اصلی، بلاگ‌پیج و صفحات دسته‌بندی هیجان‌انگیز دارد و با یک کلیک می‌توانید برای محصولات و خدمات‌تان از آن‌ها استفاده کنید.
  • کاملا واکنش‌گرا و رسپانسیو طراحی شده است و از نظر امکانات لینک‌سازی داینامیک و همچنان لود المان‌های صفحه ایده‌آل است و کاملا با اصول سئو مدرن همخوانی دارد.
  • تعداد زیادی افزونه به صورت پیش‌فرض دارد که لایسنس اورجینال هم دارند. اکثر این افزونه‌ها در وردپرس پولی هستند. اما در این قالب به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند.
  • صفحه‌ساز المنتور دارد و هر المان صفحه را می‌توانید به راحتی و با یک درگ اند دراپ ساده تغییر دهید. حذف کنید و یا چیزهای جدیدتری به صفحات‌تان اضافه کنید.
این مقاله را حتما بخوانید
آموزش ویجت لوپ کاروسل Loop Carousel در المنتور

چند مورد دیگر از بهترین قالب های چندمنظوره وردپرس

قالب سایت شرکتی وردپرس

در ادامه با چند قالب منظوره وردپرس آشنا می‌شوید. تمام این قالب‌ها برای وبسایت‌های شرکتی بدون نقص عمل می‌کنند. از قالب های شرکتی وردپرس رایگان هم می‌توانید استفاده کنید اما برای استفاده طولانی مدت جواب نمی‌دهند. همچنین می توانید از قالب هایی که برای یک موضوع خاص کاربرد دارند استفاده کنید، مثلا قالب املاک وردپرس که مختص راه اندازی سایت های مشاوره املاک طراحی شده اند. برای همین این قالب‌ها با قیمت منطقی به شما پیشنهاد می‌شوند.

جمع بندی

حالا شما با بهترین قالب های چندمنظوره وردپرس و همچنین بهترین قالب های شرکتی وردپرس آشنایی دارید. می‌توانید پیش‌نمایش این قالب‌ها را مشاهده کنید و اگر با نیاز شما همخوانی داشته باشند دانلود کنید و به راحتی نصب کنید. با یک قالب سایت شرکتی وردپرس بدون صرف هزینه زیاد برای طراحی سایت می‌توانید همین امروز سایت ایده‌آل‌تان را با بهترین کیفیت بسازید. همین امروز.

 

محصول پیشنهادی

افزونه امتیازدهی و پاداش پیشرفته آوانس | پلاگین گیمیفیکیشن

585,000 تومان

97.74%
یوسف محمدیانی

یوسف محمدیانی

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز ایفرم | پلاگین eForm

345,000 تومان

78.57%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

12

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه