نکات ساخت خبرنامه ایمیلی و معرفی بهترین افزونه های خبرنامه وردپرس

افزونه های وردپرس

8 دقیقه زمان مطالعه

در دنیای دیجیتال اتفاقات جالبی رخ می­دهد و هر چند وقت یک­بار، تکنولوژی‌های جدید انسان را غافلگیر می­کنند. از جمله این رخدادهای جالب، خبرنامه ایمیلی و افزونه ­های وردپرس مرتبط با آن است که از روش های جدید بهینه کردن سایت وردپرسی در آموزش وردپرس می باشد ، موضوعی که آگاهی از آن و تسلط شما بر آن، می­تواند شما را در جمع برترین­ های این حوزه قرار دهد. ما در این مطلب سعی داریم نکات ساخت خبرنامه ایمیلی و معرفی افزونه‌های وردپرس مرتبط با آن با شما صحبت کنیم و زوایای مختلف آن را بشکافیم. آنگاه به شما خواهیم گفت که افزونه خبرنامه برای وردپرس به چه معناست، افزونه عضویت در خبرنامه چیست و چگونه کار می­کند، بهترین افزونه خبرنامه وردپرس کدام است یا بهترین افزونه خبرنامه برای وردپرس چه ویژگی­ هایی دارد.

برای بررسی این موضوع جالب و البته بسیار فنی، ابتدا شما را با خبرنامه ایمیلی آشنا می­سازیم و سپس با هم به سراغ معرفی افزونه­ های وردپرس و انواع و کارآیی­ های آنها می رویم. پس با آرامش خاطر با این مطلب همراه بشوید و آن را در حالی به انتها برسانید که دانش و آگاهی لازم را درباره نکات ساخت خبرنامه ایمیلی و معرفی افزونه های وردپرس مرتبط با آن را به­دست آورده‌اید. یقینا شما نیز دوست دارید با بهترین افزونه خبرنامه وردپرس آشنا بشوید و همراهی با بهترین افزونه خبرنامه وردپرس برایتان بسیار سودمند خواهد بود.

 

خبرنامه ایمیلی چیست و چه کارآیی ­هایی دارد؟

هنگامی که از طریق ایمیل، خبرها را به شکلی ساختارمند برای مخاطبان خودتان ارسال می­کنید؛ آن­ هم با محتوای اطلاعاتی و محصول­ محور، در حقیقت مشغول استفاده از خبرنامه وردپرس هستید. خبرنامه ایمیلی باعث می­شود شما در حوزه کسب و کارهای آنلاین از رقبای خودتان پیشی بگیرید.

آموزش وردپرس

خبرنامه ایمیلی چیست و چه جایگاهی در بازاریابی دارد؟

بازاریابی خبرنامه‌ای عبارت است از ارسال محتوای اطلاعاتی و محصول‌محور از طریق ایمیل به گروهی از مشترکان، اعم از مشتریان بالقوه و فعلی. کسب‌وکارهای آنلاین با ارسال خبرنامه ایمیلی و اطلاع‌رسانی درباره محصولات یا خدمات‌ خود می‌توانند گوی سبقت را از رقبا بربایند و به برترین برند در ذهن مشتریان تبدیل شوند. هدف خبرنامه‌‌ها این است که خوانندگان را با محتوای آموزشی و تبلیغاتی یا حتی گاهی محتوای بصری خود تشویق به خرید کنند. حالا که دانستید خبرنامه ایمیلی چیست، در ادامه‌ قصد داریم به فوت‌وفن‌های تهیه و تنظیم این نوع خبرنامه بپردازیم و از مهم‌ترین نکات تدوین خبرنامه‌های آنلاین برای‌تان بگوییم.

جالب است که بدانید دایره و گستره اثربخشی خبرنامه ایملیی بسیار زیاد است و مواردی مانند افزایش شمار دریافت­کنندگان خبرنامه، افزایش شمار خوانندگان خبرنامه، دستیابی به هدف مورد نظرتان(بازدید از وب­سایت یا به هدف نشاندن تیر تبلیغاتی) که به فروش برند و محصول شما و در نتیجه، افزایش درآمد شما منجر خواهد شد را دربر می­گیرد.

 

روش ساخت خبرنامه ایمیلی

اکنون این سوال مطرح می­شود که چگونه یک خبرنامه ایمیلی را بسازیم؟ البته پیش از آن باید به موضوعاتی به عنوان پیش­زمینه ساخت خبرنامه ایملی نیز بیاندیشیم؛ موضوعاتی مانند ارزیابی ضرورت اجرای بازاریابی خبرنام ه­ای، کسب اطلاعات درباره خبرنامه‌های ایملیی موفق، راهکار به موفقیت رساندن برند شرکت از طریق خبرنامه ایمیلی و هدف نهایی از راه ­اندازی خبرنامه ایمیلی نظیر افزایش شمار مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشریان بالفعل.

همچنین پیش از ساخت خبرنامه ایمیلی لازم است تا موضوع خبرنامه آنلاین خودتان را مشخص سازید تا از از انجام کارهای پراکنده و غیرمنسجم پرهیز کنید. تعیین ترکیب محتوایی خبرنامه هم بسیار مهم است و متخصصان این حوزه معتقدند که بهتر است 90 درصد خبرنامه به حوزه اطلاع­ رسانی و 10 درصد بقیه به تبلیغات اختصاص یابد. داشتن خلاقیت در نوشتن موضوع خبرنامه ایمیلی، رعایت اختصار در نگارش محتوا، جایگزینی مناسب برای قرار دادن تصاویر و امکان راحت منتشر شدن و همچنین لغو اشتراک، از دیگر موضوعات مهم است که بایستی در ساخت خبرنامه ایمیلی رعایت کنید.افزونه های وردپرس

آشنایی با افزونه وردپرس و ویژگی های آن

اکنون که قرار است به بیان موضوعاتی نظیر معنای افزونه خبرنامه برای وردپرس، چیستی افزونه عضویت در خبرنامه، بهترین افزونه خبرنامه و بهترین افزونه خبرنامه برای وردپرس بپردازیم، ابتدا شما را با تعریف و چیستی افزونه وردپرس آشنا می­سازیم. هنگامی که به مقوله بهترین افزونه خبرنامه وردپرس برسیم، شگفت زده خواهید شد.

افزونه وردپرس یک اپلیکیشن است که به شما امکان افزودن ویژگی‌ها و کارکردهای جدید به وب­سایت وردپرس شما را می­دهد، همانطور که هنگام استفاه از اپلیکیشن­ های تلفن­ های هوشمند خودتان با آنها سروکار پیدا می­ کنید و بهره می­ برید. در حالی که تعداد زیادی افزونه وردپرس به ­صورت رایگان در برخی نشانی­ های اینترنتی وجود دارد، هزاران افزونه وردپرس فروشی نیز در وب‌سایت ­های دیگر از جمله ژاکت به چشم می­خورند.

 

اگر وردپرس توانسته است از سال 2003 تاکنون به پیشرفت­های زیادی دست یابد، نتیجه همین افزونه هاست، افزونه­ هایی که وردپرس را به عنوان یک سیستم قدرتمند برای مدیریت محتوا و گستره عملکردی اپلیکیشن ­ها مطرح ساخته‌اند.

افزونه وردپرس در زمان ادغام با ابزار وردپرس و هماهنگی در زمان اجرا با آنها، زمینه را برای ساخت هر نوع وب­سایت به شما می‌دهد و دیگر محدودیتی در زمینه ساخت وبلاگ نخواهید داشت. از جمله این توانایی‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این مقاله را حتما بخوانید
راه‌حل‌هایی برای رفع مشکلات ویرایشگر کلاسیک وردپرس

فراموش نکنید که در حوزه گسترده وردپرس امکان ساخت هرگونه افزونه وجود دارد. افزونه‌ها اگر کوچک یا بزرگ باشند، به این معنا که کارایی کم یا زیادی داشته باشند، بازهم ویژگی­ های خاص خودشان را دارند و جالب­تر این­که امکان دارد افزونه ­هایی با ویژگی­ های گسترده، خودشان نیز افزونه­ هایی اضافی برای گسترش خودشان داشته باشند.

درباره چگونگی کارکرد افزون­ه های وردپرس هم باید گفت که اساس وردپرس به شکلی تولید و تنظیم شده تا تولیدکنندگان امکان گنجاندن کدهای خودشان در آن را داشته باشند. از سوی دیگر، API در افزونه وردپرس، فیلترها و قلاب­ هایی را به تولیدکنندگان ارائه می­دهد تا در صورت تمایل، هم کارکردهای موجود در وردپرس را تغییر دهند و هم کارکردهای جدی را به آنها بیفزایند. فراهم آوردن امکان ذخیره اطلاعات در دیتابیس وردپرس ویژه تولیدکنندگان نیز از دیگر کارکردهای افزونه‌های وردپرس است. ضمن این­که امکان غیرفعال‌سازی افزونه­ ها در وردپرس شما وجود دارد چون آنها در دیتابیس شما ثبت شده ­اند.

بهترین افزونه خبرنامه وردپرس

معرفی بهترین افزونه خبرنامه برای وردپرس

در ادامه طی یک فهرست بهترین افزونه خبرنامه برای وردپرس همراه با ویژگی‌های آنها به شما معرفی می‌شود. شما با مطالعه این بخش پایانی، با این موضوع کاملا آشنا می شوید.

  • افزونه Newsletter: افزونه خبرنامه Newsletter، در زمره بهترین افزونه خبرنامه برای وردپرس است که همه موضوعات و موارد را برای یک کمپین ارائه می دهد. با استفاده از این افزونه می‌توانید ضمن ایجاد محتوا، خبرنامه نامحدود را ارسال و نتایج را به راحتی تمام پیگری کنید.

از دیگر ویژگی‌های این افزونه، ارسال خودکار اعلان‌های محتوای جدید، کسب اطمینان از عدم هم‌پوشانی با فید RSS، اشتراک نامحدود با آمار، ارسال نامحدود با ردیابی، بررسی اسپم با لیست سیاه دامنه، آی.پی، آکسیمت و کپچا، قابل ترجمه بودن همه پیام ها از پنل‌های مدیریت، ادغام یکپارچه ثبت‌نام کاربران وردپرس، تهیه فهرست مشترکان برای هدف‌گذاری دقیق کمپین‌های مورد نظر شما و قابلیت‌های برنامه ریزی قالب‌ها است.

  • افزونه Mailchimp: این افزونه، یکی از بهترین افزونه‌های خبرنامه برای وردپرس است و محبوبیت زیادی برای بازاریابی ایمیل و ساخت خبرنامه در وردپرس دارد و توانایی بالایی که برای ایجاد الگوهای ناب به شما می‌دهد، از جمله مهمترین ویژگی‌های آن است. شما با استفاده از افزونه Mailchimp همچنین می‌توانید بدون آن که پنل را ترک کنید، نسبت به ایجاد ابزارهای مختلف بازاریابی و الگوهای تبلیغات در رسانه های اجتماعی، صفحات ورد و فرم های اشتراک اقدام کنید. ادغام یکپارچه افزونه Mailchimp فرم نظرات پیش‌فرض وردپرس، فرم ثبت‌نام وردپرس، ووکامرس، ایزی دیجیتال دانلود، گراویتی فرم، نینجا فرم و بادی پرس، از دیگر ویژگی‌های این افزونه محسوب می شود.
  • افزونه میلستر: این افزونه یکی از بهترین افزونه خبرنامه وردپرس محسوب می‌شود چون این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا به‌طور مستقیم از داشبورد خودتان به تمام ویژگی‌های آن دسترسی داشته باشید. حتی نیازی نخواهید داشت که از ارائه دهنده خدمات ایمیل استفاده کنید.
  • افزونه OptinMonster: هنگام مواجهه با این افزونه به راحتی درخواهید یافت که با یکی از بهترین افزونه خبرنامه وردپرس روبه‌رویید چون برای ایجاد فرم و استفاده از خبرنامه وردپرس بسیار مناسب است. حتی اگر اطلاعاتی قبلی هم نداشته باشید، با استفاده از افزونه OptinMonster می‌توانید پنجره‌های پاپ آپ، ابزارک‌های نوار کناری و اسلایدها را بسازید. با توجه استفاده این افزونه از فناوری Exit-intent، قادر خواهید بود رفتار موس کاربر را ردیابی کنید!
  • افزونه Sendinblue: اگر درصدد ساخت خبرنامه وردپرس هستید، می‌توانید از این افزونه بهره ببرید. این افزونه دارای ویژگی‌های خاصی است که به نوعی آن را در زمره بهترین افزونه‌ها قرار می‌دهد.

 

افزونه عضویت در خبرنامه:

در بخش انتهایی این خبرنامه شما را باویژگی‌های بهترین افزونه خبرنامه وردپرس آشنا و انواع آن را به شما معرفی می‌کنیم. یکی از بهترین افزونه خبرنامه وردپرس ، افزونه خبرنامه وردپرس پیامکی WP SMS  نام دارد که به صورت رایگان در افزونه‌های وردپرس منتشر شده است.

ارسال پیامک به شماره‌های دلخواه از طریق وردپرس، پشتیبانی از 150 سامانه پیامکی ایرانی، قابلیت ایجاد گروه مشترکین برای ارسال پیامک به گروه دلخواه، امکان افزودن مشترک با شماره دلخواه، ایجاد خبرنامه پیامکی در سایت، ارسال پیامک برای اعضای خبرنامه پس از انتشار مطلب جدید، ارسال کد فعال‌سازی حساب کاربری برای اعضای سایت به جای ایمیل فعال‌سازی، ارسال پیامک برای مدیر پس از عضو شدن کاربر جدید در سایت، ارسال پیامک برای مدیر پس از انتشار نسخه جدید وردپرس، ارسال پیامک برای مدیر پس از ورود کاربر جدید، ارسال پیامک بعد از ارسال دیگاه جدید برای مطالب، سازگاری با افزونه تماس7، ووکامروس و edd، پشتیبانی از ابزارک نمایش فرم عضویت در خبرنامه سایت، ارسال پیام ثبت سفارش جدید به همراه شناسه و وضعیت سفارس در ووکامروس و easy digital downloads، قابلیت درون‌ریزی و برون‌بری کاربران عضو در خبرنامه سایت، آموزش تنظیمات افزونه خبرنامه پیامکی وردپرس wp sms و پشتیبانی کامل از زبان فارسی و راست‌چین، از جمله ویژگی‌های افزونه خبرنامه وردپرس پیامکی WP SMS است.

آموزش وردپرس

در این مطلب سعی بر آن بود تا نکات ساخت خبرنامه ایمیلی و معرفی افزونه‌های وردپرس مرتبط با آن برای شما تشریح شود و شما زوایای مختلف آن را بشناسید. علاوه بر آن، موضوعاتی نظیر این که افزونه خبرنامه وردپرس به چه معناست، افزونه عضویت در خبرنامه چیست و چگونه کار می­کند، بهترین افزونه خبرنامه وردپرس کدام است یا بهترین افزونه خبرنامه برای وردپرس چه ویژگی ­هایی دارد، مورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم به بهترین شیوه انجام شده باشد. برای یادگیری بیشتر در مورد سایت های وردپرسی می توانید به مقاله آموزش وردپرس ژاکت سری بزنید .

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور آی فکت | پلاگین iFact

645,000 تومان

89.07%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه