آموزش قالب سیگما + فیلم ویدئویی

افزونه های وردپرس

5 دقیقه زمان مطالعه

اگر در زمینه وردپرس و طراحی سایت فعال هستید حتما با نام قالب سیگما آشنا هستید. قالبی که در مدت زمان کمتر از ۳ ماه از انتشار تمامی رکورد ها را جابجا کرد و توانست به پرفروش ترین قالب ایرانی کشور تبدیل شود. قالب سیگما امکانات منحصر به فردی دارد که در هیچ قالب ایرانی نمیتوانید نمونه آن را داشته باشید. از جمله این امکانات سازگاری کامل با صفحه ساز محبوب المنتور ، امکان ساخت هدر ، فوتر با المنتور ، بیش از ۶۰ ویجت اختصاصی و… سیگما را به محبوب ترین قالب ایرانی کشور مبدل کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این قالب ویژه و کاربردی آشنا شوید.

در سیگما پلاس محدودیت معنی ندارد. اگر فروشگاه فایل دارید سیگما بهترین انتخاب شماست. اگر فروشگاه محصولات فیزیکی دارید میتوانید از دموی محصولات فیزیکی سیگما پلاس استفاده کنید.

اگر شما یک مدرس هستید یا سایت آموزشی دارید میتوانید دورهای آموزشی خود بصورت تخصصی در بستر ووکامرس و با استفاده از ویژگی های اختصاصی سیگما به فروش برسانید.

برای راحتی کار خریداران محترم یک دوره جامع ۵ ساعته به عنوان دوره آموزشی صفر تا صد سیگما پلاس منتشر کرده ایم که شما میتوانید بهترین سایت را پس از مشاهده این دوره جامع پیاده سازی و طراحی کنید.

این دوره آموزشی در ۷ جلسه بصورت کاملا حرفه ای و تفکیک شده تمامی قسمت ها را به شما آموزش خواهد شد.

در ادامه به برخی دیگر از ویژگی های سیگما پلاس اشاره میکنیم:

پنل تنظیمات حرفه ای و پیشرفته

نقطه قوت قالب سیگماپلاس، پنل تنظیمات آن است. داشتن چنین پنلی با این همه گزینه و امکانات مدیر سایت را قادر می سازد تا هر تغییری که میخواهید را در سایت اعمال کرده و نتیجه دلخواه خود را بگیرد.به کمک این پنل شما میتوانید کوچکترین جزئیات سایت خود نظیر رنگ لینک ها تا موارد کلی مانند سبک صفحه اصلی را تغییر دهید.

پیش نمایش سریع محصول (Quick Preview)

پیش نمایش سریع محصول مثل زمانی است که به یک مغازه مراجعه می کنید و از پشت ویترین لباس یا محصولی که زیر نظر دارید را برانداز می کنید، اگر خوب بود وارد مغاز شده و اقدام به خرید محصول می کنید. حالا با استفاده از این قابلیت که سیگما پلاس برای شما فراهم کرده، میتوانید کاری کنید که مشتریان شما بدون وارد شدن به صفحه محصول، ابتدا آنرا برانداز کرده و در صورتیکه مورد پسندشان بود اقدام به خریداری آن بکنند. شاید در نگاه اول این کار جالب نباشد و فکر کنید که زمان ماندن کاربر در سایت کاهش پیدا کند، اما اینطور نیست. با این کار شما در زمان کاربر صرفه جویی کرده و با فراهم کردن این قابلیت، امکان مشاهده محصولات بیشتری را برای وی فراهم می کنید.

در این حالت با یک تیر دو نشان زده اید، هم در وقت کاربر صرفه جویی کرده اید و هم به روش دیگری زمان ماندن کاربر در سایت و صفحه اصلی را افزایش داده اید. دیگر نکته ای که در خصوص این قابلیت میتوان اشاره کرد، داخلی بودن این ویژگی است یعنی شما بدون نصب افزونه، میتوانید از این قابلیت استفاده کنید.

سیستم مدال ساز محصولات

حتما تا به حال به سایت هایی مانند تم فارست یا سایت های مشابه داخلی مانند ژاکت سر زده اید، یکی از مواردی که شاید برایتان جالب بوده و نظرتان را جلب کرده باشد، وجود بخش نشان ها/مدال ها است. مدیران این سایت ها میتوانند برای هر محصول نشان مخصوصی تعریف کرده و در صفحه آن محصول نمایش دهند.

این مقاله را حتما بخوانید
پنل مدیریت مشتری WHMCS چیست + معرفی مزایا و معایب آن

اگر شما هم به دنبال چنین قابلیتی برای سایت خود هستید، نیازی به نصب افزونه جانبی نداشته و میتوانید از قابلیت داخلی خود قالب سیگما پلاس استفاده کنید.

نسخه تیره و روشن

بعد از کار زیاد با صفحه نمایش های روشن، چشم شخص به نور زیاد حساس می شود. به همین خاطر است که برخی از کاربران اقدام به نصب add-on بر روی مرورگرهای خود می کنند تا با تغییر حالت نمایش سایت ها از روشن به تیره، مشکل حساسیت به نور زیاد را رفع کنند. خبر خوب برای چنین کاربرانی این است که سیگما پلاس دارای کلید روشن/تیره است و کاربران سایت شما میتوانند در هر لحظه ای که اراده کنند، آنرا فعال کرده و از قالب روشن یا تیره نهایت استفاده را ببرند.

لیست علاقه مندی ها (Wish list)

حتما بارها شده که از محصولی خوشتان آمده و آنرا نشان کرده اید تا در زمان مناسب اقدام به خرید آن کنید. مشکلی که برای انجام این کار وجود دارد این است که اگر با گوشی وارد سایت شده و آنرا در مرورگر گوشی خود نشان یا همان بوکمارک کرده باشید، اگر بخواهید بعدا از طریق مرورگر دسکتاپ اقدام به خرید محصول کنید میبایست دوباره مرورگر گوشی را باز کرده و آدرس اینترنتی محصول مذکور را پیدا کنید. انجام این کار زمانبر بوده و گاهی اوقات میتواند کاربر را از خرید محصول مورد نظر خود منصرف کند. اما با قابلیت لیست علاقه مندی ها یا همان Wishlist، سیگما پلاس امکان نشان کردن محصولات در سایت را برای مشتریان فراهم کرده است.

کاربران میتوانند بدون استفاده از ابزار جانبی و اتکا به دیگر وسایل، در خود سایت محصول مورد نظرشان را نشان کرده یا بوکمارک کنند و در زمان مناسب مجددا به سایت برگشته و آنرا خریداری نمایند.

سرعت و عملکرد فوق العاده

سرعت بارگذاری سایت برای کاربر، از جمله مواردی است که برای هر نوع سایتی اهمیت دارد. فرقی نمی کند که سایت شما خبری است و اخبار روز را در آن ارسال می کنید، یا سایت شما فروشگاهی است و از طریق فروش محصولات، درآمدزایی می کنید. چیزی که قبل از همه اینها برای کاربر اهمیت دارد این است که سایت در مدت زمان معقول برای وی بارگذاری شده تا بتواند از خدمات سایت شما استفاده کند.

در روزگاری که بسیاری از سایت ها به افزونه های کش وابسته و به نوعی معتاد شده اند، سیگما پلاس با بهینه سازی کامل قالب شما را از نصب افزونه های کش مانند WP Rocket و امثالهم بی نیاز می کند. برای اطمینان از صحت این موضوع، میتوانید نتیجه تست قالب در سایت GTMetrix را در زیر مشاهده کنید.

 

سوالات متداول

 علت خطای 505  هنگام نصب قالب سیگما چیست ؟

این خطا بیشترین و شایع‌ترین خطایی است که به دلیل وجود ناهماهنگی در سرور در این قالب ممکن است به وجود آید که با عوض کردن نسخه PHP هاست و تغییر سطح دسترسی می توان این مورد را برطرف کرد .

قالب سیگما به چه افزونه هایی وابستگی دارد ؟

به جزو افزونه های المنتور و ووکامرس که در پیش نمایش این قالب می توان مشاهده کرد به پلاگین های دیگری وابستگی ندارد

آیا قالب سیگما امکان خرید محصولات فیزیکی و سفارش به صورت آنلاین را دارد ؟

بله  قالب سیگما پلاس اولین قالب ایرانی است که امکان خرید محصولات به دو صورت فیزیکی و آنلاین را دارد .

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور آی فکت | پلاگین iFact

645,000 تومان

89.07%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی

8

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

2

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

سلام روز بخیر
توی قسمت نمایش برند ها که در صفحه اصلی هست و بصورت اسلاید هم هست … کجا می تونیم عکس برند های دلخواه خودمون رو بزاریم؟؟؟؟

ارسال دیدگاه