سئوی وردپرس با افزونه All in One SEO

وردپرس

4 دقیقه زمان مطالعه

هدف ما از ساخت وبسایت، دیده شدن و درنهایت فروش است. پس با این حساب هر فعلی را انجام می‌دهیم باید به این مسئله ختم شود. مسئله سئو یک موضوع گسترده بوده که یا باید خودمان با استفاده از مجموعه‌های دوره صفرتاصد سئو یاد بگیریم یا از متخصصین این حوزه کمک بگیریم. در این راستا افزونه‌های وردپرسی مانند All in one seo وجود دارند که بصورت یک راهنما عمل کرده و ما را به مسیر بهتری هدایت می‌کند. چنانچه دوست دارید با ویژگی‌های آن آشنا شوید و سئوی وردپرس با All in One SEO را انجام دهید در این مقاله با ما همراه باشید…

نحوه سئو وردپرس با All in One SEO

AIOSEO مخفف All in one seo بوده و یک افزونه سئو عالی در وردپرس است. به همین دلیل است که بیش از 3,000,000+ از صاحبان کسب و کار هوشمند، بازاریاب‌ها و توسعه دهندگان وب، افزونه All in One SEO را برای وردپرس ترجیح می‌دهند. در ادامه به دلایل مهمی که منجر به انتخاب این افزونه می‌شود اشاره می‌کنیم:

۱- سئوی وردپرس بدون استخدام کارشناس سئو

AIOSEO راه اندازی پایه‌های سئو مناسب را در کمتر از 10 دقیقه انجام می‌دهد. بخش پیکربندی هوشمند تنظیمات SEO وبسایت را براساس نمایه منحصر به فرد شما بهینه می‌کند.

۲- رسیدن به رتبه بالاتر با با امتیاز TruSEO

امتیاز TruSEO به شما تجزیه و تحلیل عمیق‌تری از سئوی سایت می‌دهد. همیشه همین تجزیه  تحلیل‌هاست که موجب درک ما از عملیاتی که انجام داده‌ایم شده و درنهایت موجب بهبود وضعیت خواهد شد.

۳- ادغام یکپارچه با همه ابزارها

All in One SEO ادغام یکپارچه با پلتفرم‌های شبکه اجتماعی محبوب مانند فیس بوک، توییتر، پینترست و … را ارائه می‌دهد. همچنین اتصال با Google Search Console، Google AMP و با بسیاری از افزونه‌های محبوب وردپرس از جمله WooCommerce، MemberPress و موارد دیگر نیز سازگاری دارد.

۴- بررسی رتبه بندی های سئو

All in One SEO داده‌های ارزشمند و بینش عملی را بدون دردسر با ویژگی پیشرفته آمار جستجوی درست در داشبورد وردپرس به شما نشان می‌دهد. عملکرد وبسایت خود را زیر نظر داشته باشید، رتبه بندی کلمات کلیدی را پیگیری کنید، روند جستجو را تجزیه و تحلیل کنید و گزارش‌های جامعی در مورد وضعیت محتوا دریافت کنید. یک قدم جلوتر از رقبا باشید و استراتژی سئوی وبسایت خود را برای حداکثر نتایج بهینه کنید.

۵- ساخت لینک های بیشتر با دستیار پیوند خودکار

با استفاده از اتوماسیون هوشمند، All in One SEO Link Assistant محتوای شما را اسکن می‌کند، فرصت‌های پیوند مرتبط را شناسایی می‌کند و به‌طور یکپارچه پیوندهای داخلی را اضافه می‌کند و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. ویژگی‌های قدرتمند «دستیار پیوند» مستقیماً در وردپرس ادغام شده و ایجاد پیوند را سریع می‌کند.

۶- پشتیبانی از SEO محلی و سئوی ووکامرس

All in One SEO پشتیبانی کاملی از Google Knowledge Graph و Schema.org برای مشاغل محلی ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید به راحتی صفحات محصول ووکامرسی، دسته بندی محصولات و موارد دیگر را بهینه کنید.

ویژگی های بارز افزونه AIOSEO

حال در اینجا برای شناخت بیشتر افزونه وردپرس و سئوی وردپرس با All in One SEO به ویژگی‌های برتر آن می‌پردازیم:

  • ابزارهای قدرتمند بهینه سازی سئو در صفحه – آیا می‌دانید چگونه پست‌ها و صفحات وبسایت خود را به درستی برای موتورهای جستجو تنظیم کنید؟  AIOSEO اضافه کردن مواردی مانند عنوان متا و توضیحات را به صفحه آسان می‌کند.
  • ایجاد نقشه سایت فوری – بسیار مهم است که یک نقشه سایت XML برای وبسایت خود داشته باشید که موتورهای جستجو بتوانند از آن برای یافتن آسان تمام محتوای شما استفاده کنند. AIOSEO پس از نصب فوراً یکی را برای شما ایجاد می‌کند. شما به راحتی می‌توانید این را نیز براساس نیازهای خود سفارشی کنید.
  • اعلان خودکار موتور جستجو – هر زمان که محتوا را به روز می‌کنید یا چیز جدیدی را به سایت خود اضافه می‌کنید، AIOSEO فوراً موتورهای جستجو مانند Google و Bing را مطلع می‌کند.
  • اتصال آسان به ابزارهای وبمستر سرشناس – AIOSEO اتصال وبسایت شما را به ابزارهایی مانند کنسول جستجوی گوگل، ابزار وبمستر بینگ و تأیید سایت Pinterest بسیار آسان می‌کند.
  • سئوی پیشرفته ووکامرس – با AIOSEO می‌توانید به راحتی صفحات محصول، دسته بندی محصولات و موارد دیگر را در ووکامرس بهینه کنید.
  • سئوی تصویر – بسیاری از صاحبان وب‌سایت هنگام سئو تصاویر را نادیده می‌گیرند. AIOSEO می‌تواند به طور خودکار متن عنوان و متن جایگزین را برای تصاویر شما تولید کند، براساس یک فرمول مشخص (به عنوان مثال با استفاده از عنوان پست) که می‌توانید تنظیمات خود را هر طور که دوست دارید تغییر دهید.
  • آموزش عالی – AIOSEO با تعداد زیادی آموزش ویدیویی ارائه می‌شود که شما را در بسیاری از جنبه‌های مختلف سئو راهنمایی خواهد کرد.
این مقاله را حتما بخوانید
ساخت فرم تماس در وردپرس با Contact Form 7

نصب و استفاده از AIOSEO فوق العاده آسان است. لحظه‌ای که افزونه را نصب و فعال می‌کنید، AIOSEO تمام تنظیمات اولیه را برای شما انجام می‌دهد. به عنوان مثال، نقشه سایت شما بلافاصله برای شما ایجاد می‌شود. می‌توانید این را هر طور که دوست دارید تغییر دهید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید بروزرسانی‌ها را برنامه ریزی کنید تا موتورهای جستجو به طور منظم سایت شما را بررسی کنند، یا ممکن است بخواهید انواع خاصی از محتوا را از نقشه سایت خود اضافه یا حذف کنید.

پیکربندی اصلی در راه اندازی AIOSEO به طور خودکار ویژگی‌های مهمی را برای کل سایت شما تنظیم می‌کند، مانند URL های متعارف. اینها محتوای سایت شما را به عنوان نسخه اصلی علامت گذاری کرده، به طوری که اگر کسی محتوای شما را کپی کند، هرگز در جایگاه بالاتری از شما قرار نخواهد گرفت. می‌توانید از AIOSEO برای تنظیم آسان مواردی مانند عنوان سئوی سفارشی برای صفحه اصلی خود یا ساختار عنوان SEO برای صفحات و پست‌های خود استفاده کنید.

جمع بندی:

ما برای سئوی کامل سایت خود باید موارد زیادی را درنظر گرفته و به سئوی داخلی و خارجی بپردازیم. اما این میان سئوی وردپرس با All in One SEO مانند یک راهنما عمل کرده و تمامی اقدامات را برایمان فراهم می‌کند. برای راحتی کار خود می‌توانیم از این افزونه کمک بگیریم.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

645,000 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه امتیازدهی و پاداش پیشرفته آوانس | پلاگین گیمیفیکیشن

585,000 تومان

97.74%
یوسف محمدیانی

یوسف محمدیانی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز ایفرم | پلاگین eForm

345,000 تومان

78.57%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه