Retry
راه اندازی سایت مشاور املاک

بازاریابی برای کسب و کارتان کاملاً ضروری است، چه شما یک فرد عادی باشید که فقط می خواهید از اجاره دادن خانه خود درآمد کمی کسب کنید، چه صاحب چندین ملک باشید و کار شما مدیریت املاک باشد. در دنیای امروز ابزار اصلی برای بازاریابی املاک وب سایتی است که شما در بهترین حالت خود را به نمایش می گذارد. بنابراین در این مقاله به راه اندازی سایت مشاور املاک با وردپرس می پردازیم.

ساخت سایت مشاور املاک از هر زمان دیگری آسان تر شده است و با کمی جستجو در اینترنت مشاهده خواهید کرد که بسیاری از دایرکتوری های املاک وجود دارد که باید با آن ها رقابت کنید. دلایل زیادی وجود دارد که آژانس های املاک باید یک وب سایت عالی برای لیست املاک خود داشته باشند. بالاتر از همه این دلایل، یک واقعیت ساده اما بسیار مهم وجود دارد.

امروزه، هنگام جستجوی یک خانه ایده آل، بیشتر افراد ابتدا آنلاین می شوند و در سایت های مختلف جستجو می کنند تا خانه ی ایده آل خود را پیدا کنند. بنابراین، برای ارائه دهندگان خدمات املاک و مشاوره، نداشتن وب سایت خوب به معنای از دست دادن بخش بزرگی از سهم بازار و عقب ماندن از میدان رقابت است.اگرشما یک سایت هم داشته باشید ولی ظاهر کاربر پسندی نداشته باشد نمی توانید مخاطبان خود را در سایت نگه دارید برای داشتن یک سایت حرفه ای طراحی سایت خوب یکی از موارد ضروری برای شما می باشد.

قیمت طراحی سایت

 

خوشبختانه چند راه حل عالی برای ساخت وب سایت املاک در دسترس است. اگر شما صاحب یک آژانس املاک هستید که به دنبال ایجاد حضور آنلاین قوی و دستیابی به بهترین نتیجه می باشید، باید یک وب سایت با ویژگی های مخصوص به کسب و کار خود را ایجاد کنید.

شما برای ایجاد ساختار سایت به یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) نیاز دارید. سیستم مدیریت محتوای خوب به شما کمک می کند تا تمام فعالیت های مرتبط با انتشار محتوا، امکان جستجو، مدیریت ویرایش ها، استفاده از پلاگین ها برای افزودن ویژگی ها و قابلیت ها، مدیریت طرح شما، تعیین ساختار سایت، سئو و بسیاری از موارد مفید دیگر را در سایت خود انجام دهید. از میان سیستم های CMS رایگان که برای وب سایت ها استفاده می شود وردپرس بسیار محبوب می باشد.

بنابراین ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه یک سایت مشاوره ی املاک برای خود با وردپرس راه اندازی کرده و همچنین لیستی از بهترین ویژگی های وب سایت های املاک را بیان می کنیم که می توانید در وب سایت خود از آن ها استفاده کنید تا کاربران را تحت تأثیر قرار داده و برند خود را ایجاد کنید.

این مقاله برای تمامی افرادی است که می خواهند تجارت املاک خود را به سطح بالاتری برسانند. این مقاله قصد دارد به شما کمک کند بدون نیاز به کمک کارشناسان فنی برای حل مشکلات خود، یک سایت املاک غنی از ویژگی های برتر و عالی ایجاد کنید.

چرا باید از وردپرس برای ساخت سایت املاک استفاده کنیم؟طراحی سایت املاک

  • وردپرس دارای بیشترین جامعه کاربری است.

وردپرس امروزه بیش از 14.7 درصد از وب سایت های برتر اینترنت را از آن خود کرده است و در مجموع، تقریباً 15 درصد از کل وب سایت ها در اینترنت از وردپرس استفاده می کنند. محبوبیت وردپرس به سه دلیل عمده برای شما به عنوان یک مالک وب سایت مفید است:

منبع باز است، به این معنی که صدها هزار توسعه دهنده می توانند در بهبود کیفیت آن کمک کنند.

هرچه صاحبان سایت از آن بیشتر استفاده کنند، بازخورد نرم افزار بیشتر می شود و اشکالات سریع تر برطرف می شوند.

بازار توسعه دهندگان پلاگین و طراحان قالب بسیار قوی و سودآور است، اگر شما هم توسعه دهنده هستید می توانید از فروش محصولات خود در ژاکت درامد کسب کنید. این امر توسعه دهندگان را مجبور به ایجاد قالب ها و افزونه های با کیفیت عالی می کند. وردپرس دارای بیش از 17000 افزونه و هزاران قالب رایگان است که توسط چندین هزار توسعه دهنده ایجاد شده است. رقابت در بین این توسعه دهندگان به ایجاد تعالی کمک می کند.

  • وردپرس قابلیت های سازمانی را با قیمت های عالی ارائه می دهد.

منبع باز بودن وردپرس به معنای رایگان بودن سیستم اصلی آن است. این یک نقطه شروع عالی است و به شما کمک می کند تا قیمت کلی که برای هر طراحی یا ادغام سفارشی باید پرداخت کنید، کاهش یابد.

  • یادگیری وردپرس آسان است.

در حدود 5 دقیقه می توانید وب سایت اولیه مشاور املاک خود را راه اندازی کنید که بسته به ارائه دهنده، اغلب شامل تنظیم حساب میزبانی نیز می شود.

  • وردپرس فوق العاده انعطاف پذیر است.

با وردپرس می توانید انواع وب سایت ها را ایجاد کنید:

  • سایت لیست املاک مسکونی
  • وب سایت املاک اجاره ای
  • وب سایت تجارت الکترونیکی و…

با راه اندازی سایت مشاور املاک با وردپرس می توانید لیست املاک را نمایش دهید و آن ها را از طریق رسانه های اجتماعی با سایر افراد به اشتراک بگذارید. یا اینکه کاربران می توانند لیست های مورد علاقه خود را ایجاد کرده و سطح قیمت گذاری را فیلتر کنند.

  • وب سایت های دارای وبلاگ می توانند ترافیک بیشتری ایجاد کنند.

به طور کلی، یک وب سایت بدون محتوای ارزشمند برای تولید ترافیک مشکل دارد. برخی موارد استثنا در این قانون وجود دارد، اما در بیشتر موارد، اضافه کردن یک وبلاگ به سایت شما می تواند به شما در ارائه پاسخ هایی که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند کمک کند. یک وبلاگ با وردپرس می تواند شما را به عنوان یک ستاره برتر سئو تبدیل کند، بخشی از آن به دلیل اجزای داخلی وبلاگ نویسی است.

  • مدیریت چندین سایت با وردپرس آسان است.

برای کسانی که به دنبال ایجاد شبکه ای از سایت ها برای گسترش مخاطبان خود هستند وردپرس به شما امکان می دهد چندین سایت را از یک صفحه مدیریت واحد حفظ و مدیریت کنید. این برای هر کسی که بیش از یک سایت یا وبلاگ را اداره می کند، ساده است ورود به سیستم و مدیریت همه آن ها از یک مکان بسیار عالی است. این امر به ویژه اگر این سایت ها محتوا، الگوها یا افزونه ها را به اشتراک بگذارند بسیار مفید است.

  • بهبود سئو با وردپرس آسان است.

وردپرس آماده کار کردن با موتورهای جستجو است. راه اندازی آن به راهنمایی موتورهای جستجو از طریق پست ها، صفحات و دسته ها کمک می کند تا گوگل بتواند وب سایت املاک شما را به راحتی جستجو کند و اطلاعات لازم را برای قرار دادن در پایگاه داده خود جمع آوری کند. وردپرس همچنین دارای مجموعه ای از ابزارهای دیگر مرتبط با سئو است که از جمله می توان به لینک ثابت اشاره کرد که همه این موارد برای ایجاد تعامل با وبلاگ های دیگر (و خوانندگان آن ها) طراحی شده اند و محتوای شما را در دسترس موتورهای جستجو قرار می دهند.

ویژگی های لازم برای راه اندازی سایت مشاور املاک

ساخت سایت مشاور املاکامروزه تعداد کسب و کار های آنلاین روبه افزایش است و افراد بسیار زیادی از آن ها استقبال می کنند. شما برای جدا بودن از جمعیت و متمایز بودن از رقبایتان باید وب سایتی ایجاد کنید که دارای ویژگی های غنی باشد و استفاده از آن راحت باشد. بنابراین ما در ادامه به شما تمامی موارد موردنیاز برای طراحی سایت املاک غنی از ویژگی های مختلف را ارائه خواهیم داد.

طراحی عالی

وقتی می گویم عالی، منظور ما عملکرد و ریسپانسیو بودن، و از لحاظ بصری خوشایند بودن است. وب سایت شما احتمالاً محل اولین تماس با مشتریان شما خواهد بود، بنابراین ایجاد احساس خوب در کاربرانتان بسیار مهم است. یک وب سایت خوب در زمینه املاک باید ویژگی های اصلی یک آژانس خوب، کارآیی و قابل اطمینان بودن را در مخاطبان منعکس کند.

طراحی وب سایت املاک باید تجربه کاربری بی عیب و نقصی را فراهم کند که این اطمینان را می دهد کاربران می توانند به راحتی در وب سایت پیمایش کنند و تمام موارد مورد نیاز خود را پیدا کنند. همچنین، بسیار مهم است که وب سایت ریسپانسیو باشد (در همه دستگاه ها زیبا به نظر برسد). فقدان این ویژگی هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو ناامید کننده خواهد بود (ریسپانسیو بودن سایت فاکتور مهم در رتبه بندی است).

گزینه های جستجوی پیشرفته

فرم جستجوی پیشرفته ستون فقرات هر وب سایت خوب املاک است. بسیار مهم است که در طراحی سایت مشاور املاک امکان جستجو در لیست ها به روش های مختلف برای کاربران وجود داشته باشد، اما انجام جستجوها ساده و سریع است. بنابراین اجازه ندهید که کاربران در وب سایت شما احساس گم شدن پیدا کنند.

در واقع همه بازدید کنندگان شما برای یک هدف مشخص به وب سایت شما خواهند آمد و این هدف همان جستجوی موارد مختلف املاک در وب سایت شما می باشد. اما وقتی شما در وب سایت خود فهرست عظیمی از املاک باشد و هزاران لیست مختلف در آن وجود دارد، یافتن ملک مربوطه برای کاربر دشوار می شود.

هدف نهایی وب سایت شما باید این باشد که بازدیدکنندگان بدون هیچ زحمتی نتایج مربوطه را پیدا کنند. هیچ کاربری دوست ندارد وقت خود را در یک وب سایت تلف کند، به خصوص هنگامی که تعداد زیادی وب سایت دیگر همان خدمات کارآمد را به شما ارائه می دهند. بنابراین اجازه دهید وب سایت شما سریعاً به درخواست کاربر پاسخ دهد و کارآمد باشد و نوع نتایج را برای نشان دادن به بازدید کنندگان بر اساس جستجوهای آنها پیدا کند.

آن ها همیشه باید بدانند کجا هستند و چگونه می توانند به مکانی که می خواهند برسند. به آن ها اجازه دهید تا به راحتی بر اساس مکان، قیمت، نوع خانه و … موارد مختلف رهن، اجاره و خرید ملک را جستجو کنند، به آن ها اجازه دهید موارد دلخواه را انتخاب کرده و لیست ها را مقایسه کنند. گزینه های جستجوی پیشرفته برای راه اندازی سایت مشاور املاک از واجبات است.

گالری تصاویر زیبا

همه ما می دانیم که یک تصویر به اندازه ی هزار کلمه ارزش دارد. بنابراین، اگر می خواهید توجه کاربران را به خود جلب کرده و داستان جالبی تعریف کنید از تصاویر خوب و با کیفیت ایجاد کنید. شما باید بهترین تلاش خود را برای بهبود لیست املاک با تصاویر زیبا و بهینه کنید. تصاویر تأثیرگذارترین محتوا را در یک وب سایت املاک ایجاد می کنند زیرا بر خریدهای احتمالی تأثیر می گذارد. تصاویر تمیز که به شکلی زیبا ارائه می شوند، به طور چشمگیری احتمال خریداران بالقوه را در سایت ملک افزایش می دهد.

اطلاعات قابل اعتماد و به روز

داشتن اطلاعات تأیید شده، قابل اعتماد و به روز در ساخت سایت مشاور املاک بسیار مهم است. همچنین، مهم است که آن ها را در مکان های مناسب قرار دهید. آن ها را به راحتی قابل دسترس و شفاف کنید. به مشتریان خود اجازه دهید که به همه چیزهایی که باید درباره املاک بدانند دسترسی پیدا کنند.

فرم های تماس

شما موفق شده اید کاربران را به لیست ها و ویژگی های وب سایت املاک خود علاقه مند کنید؟ سپس به آن ها فرصت دهید تا به راحتی با شما تماس بگیرند و سوالات خود را بپرسند و یا درباره جزئیات بحث کنند. اجازه ندهید آن ها در جستجوی فرم های تماس یا اطلاعات سرگردان شوند. همچنین، بهتر است که به آن ها این فرصت را بدهید تا به لیست ایمیل های شما بپیوندند، بنابراین می توانید اعلان ها، اخبار و موارد مهم را برای آن ها ارسال کنید و آن ها را به وب سایت خود بازگردانید.

سئو فرندلی

وردپرس خود یک چارچوب مناسب برای سئو برای کار بر روی آن فراهم می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مطالبی با ساختار سلسله مراتبی صحیح قرار داده اید. مرتبط بودن اطلاعاتی که ارائه می دهید نیز بسیار مهم است. اطلاعات مربوطه بیشتر مربوط به تعاملات مشتریان با صفحات و رتبه بندی بهتر خواهد بود. اگر از افزونه ای برای راه اندازی سایت مشاور املاک خود استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که سئو سایت شما مناسب است تا فرصت ها برای دستیابی به رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو به خطر نیفتد.

ریسپانسیوطراحی سایت ریسپانسیو

در سال 2020 ، 58٪ بازدید از سایت از طریق تلفن همراه اتفاق افتاده است. اولویت استفاده از تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت برای همه ی افراد به وضوح مشخص شده است. اگر وب سایت مشاوره املاک شما از نظر موبایل ریسپانسیو نیست، از روند عقب مانده و سهم بزرگی از بازار را از دست می دهید. برای اطمینان شما می توانید از یک افزونه برای ریسپانسیو کردن وب سایت خود برای دستگاه های مختلف استفاده کنید. افزایش تلاش های شما با حفظ رفتار مشتری همیشه به شما کمک می کند تا در حوزه رقابتی مشاوره املاک به صورت موفق پیش بروید.

طراحی مدرن UX

محتوا بدون شک پادشاه است، اما طراحی نیز مهم است. یک طراحی چشم نواز به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید و آن ها را ترغیب می کند تا در آنجا بمانند و گزینه های مختلف در وب سایت شما را کشف کنند. طراحی وب سایت شما باید مکمل محتوای و ایده اصلی وب سایت شما باشد. طراحی وب سایت مشاور املاک شما نباید مهم ترین ویژگی های سایت شما را تضعیف کند. به عنوان مثال  همیشه به سراغ طرحی بروید که روی دکمه ی اقدام به عمل و یا Call to action  متمرکز باشد، طرحی که دکمه ها، پیوندهای مهم و یک منوی جذاب و کارآمد را برجسته می کند.

نشان دادن املاک بر روی نقشه

یکپارچه سازی نقشه های گوگل با لیست املاک به شما کمک می کند تا تمام مشخصات موجود در نقشه را لیست کنید و به کاربر کمک می کند تا به راحتی موقعیت واقعی ملک را جستجو و درک کند. آن ها می توانند به راحتی به رفت و آمد و هر ویژگی دیگری که در محیط ملک به دنبال آن هستند نگاه کنند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر زمان وب سایت رهن و اجاره املاک خود را مستقیماً راه اندازی کردید، حساب پولی را فعال کنید زیرا هیچ کس نمی خواهد از وب سایتی استفاده کند که نقشه ها نشان داده می شوند اما کار نمی کنند.

چگونه یک وب سایت مشاوره املاک راه اندازی کنیم؟راه اندازی سایت بنگاه املاک

  1. یک نام دامنه انتخاب کنید.

درست مانند آدرس مسکونی شما، وب سایت شما نیز به یک نام / آدرس خاص خود احتیاج دارد بنابراین قبل از هر چیز دیگری، شما باید نام دامنه (آدرس دائمی وب سایت) و فضای سرور (اتاق روی سرور برای ذخیره اطلاعات شما) را بدست آورید. نام دامنه چیزی نیست جز آدرس / نام منحصر به فرد وب سایت شما و به طور کلی می توان از آن به عنوان آدرس وب نام برد. در اینجا چندین نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب نام دامنه برای وب سایت خود به آن ها توجه کنید.

  • همیشه داشتن یک وب سایت .com برای وب سایت های املاک تجاری مفید است.
  • به خاطر سپردن آن باید ساده و آسان باشد.
  • سعی کنید آن را کوتاه نگه دارید و به گونه ای باشد تا به راحتی به یاد آورده شود.
  • یک نام معنی دار را انتخاب کنید که نشان دهنده تجارت شما باشد.

راهنمای انتخاب نام دامنه را در بلاگ ما مطالعه کنید.

  1. ارائه دهنده وب سایت را انتخاب کنید.

بنابراین اکنون که آدرسی را برای خود رزرو کرده اید، گام بعدی راه اندازی سایت مشاور املاک به شما کمک می کند تا یک فضای وب بدست آورید. میزبانی وب پیش شرط راه اندازی هر وب سایتی است. خوشبختانه با پیشرفت فن آوری ها و اینترنت، تعدادی شرکت هاست دارید که با یکدیگر رقابت می کنند و سعی می کنند بیشتر به کاربران نهایی سود ببرند. بنابراین گزینه های زیادی وجود دارد و شما می توانید از بین برنامه های مختلف از میزبان های مختلف را انتخاب کنید. راهنمای انتخاب هاست را هم می توانید در بلاگ ژاکت مطالعه کنید.

  1. راه اندازی اولیه وب سایت

پس از ثبت نام دامنه و عضویت در میزبانی، می توانید طراحی سایت املاک را شروع کنید. ما از وردپرس برای ایجاد بهترین وب سایت املاک استفاده خواهیم کرد. شما باید تصمیم بگیرید که آیا سایتی با کد سفارشی می خواهید یا خیر. استفاده از وردپرس بسیار مفید تر خواهد بود. بنابراین در این مرحله وردپرس را نصب و فعالسازی کنید.

  1. یک قالب را انتخاب کنید.

به دلیل سهولت استفاده از وردپرس، بسیاری از افراد آن پلتفرم را برای ایجاد وب سایت خود به تنهایی انتخاب می کنند و به همین خاطر همه این وب سایت ها شبیه به هم هستند. آن ها معمولاً دارای عکس های بزرگی هستند که در بالای صفحه پخش می شوند و ممکن است در قالب نمایش اسلایدی باشند.در زیر این عکس بزرگ، بقیه سایت تنظیم می شود. شما می توانید برای راه اندازی سایت مشاور املاک خود هرکدام از قالب های املاک مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همه سازندگان وب سایت قالب های متنوعی را ارائه می دهند که باید با توجه به سلیقه و نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

بهترین قالب های طراحی برای سایت مشاوره املاک چه می باشند؟

همانطور که می دانید امروزه با گسترش وردپرس قالب های بسیار زیادی برای طراحی و راه اندازی یک سایت وجود دارد. در ادامه تعدادی از قالب های املاک وردپرس را معرفی خواهیم کرد:

قالب املاک پرس

برای راه اندازی یک وبسایت فروش یا اجاره ملک این قالب املاک وردپرس مناسب ترین گزینه است. املاک پرس قالبی کاملا ایرانی است و با سلیقه و نیازمندی های کاربران ایرانی با امکانات فوق العاده حرفه ای و جذاب سازگار است. این قالب با المنتور و افزودنی های معروف آن سازگاری کامل دارد. این قالب دارای پنل حرفه ای برای تنظیم جزئیات ثبت ملک، صفحه داخلی املاک، شخصی سازی رنگ بندی سایت هدر و فوتر، درج تبلیغات در نقاط مختلف سایت و … است. از دیگر ویژگی های برجسته املاک پرس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بسیار بالا
  • پاسخگویی و رسپانسیو بودن
  • فیلترهای مختلف جستجو
  • قابلیت نشان کردن و اشتراک گذاری املاک
  • طراحی عالی با کلیه امکانات مورد نیاز کاربران
  • رابط کاربری بسیار آسان و ….

قالب Homeo

قالب هومو یک قالب در زمینه املاک می باشد که با المنتور سازگار می باشد و برای ساخت سایت املاک شما را از افزونه های جانبی بی نیاز می کنید. از ویژگی های برجسته ی آن ویژگی جستجو است و شما می توانید این قسمت را به راحتی سفارشی سازی کنید. در این قالب می توان به عنوان یک مشاوره املاک و یا یک شخص عادی وارد شوید و خدمات خود را ارائه دهید. این قالب دارای پنل مدیریتی قدرتمند است و شما می تونید اکثر نیاز های خود را برطرف کنید.

قالب املاک Houzez

قالب Houzez محبوب ترین قالب وردپرس برای طراحی وبسایت های املاک است که توانسته به فروش چشمگیر برسد. این قالب بسیار مناسب و کاملا انعطاف پذیر برای وبسایت های املاک است و دارای رابط کاربری آسان و دمو های متنوع و جذاب می باشد. قالب وردپرس املاک هوزز بیشتر از 30 المان اختصاصی حرفه ای برای طراحی صفحات سایت شما دارد. شما با استفاده از این قالب می توانید به صورت کاملاً ریسپانسیو و واکنشگرا طراحی سایت خود را انجام دهید. همچنین این قالب قابلیت تعریف نماینده و آژانس املاک و نمایش مشخصات آنها در صفحه جداگانه را دارد.

  1. سایتی با شش صفحه ایجاد کنید.

به طور کلی هر وب سایت مشاوره املاکی بهتر است دارای صفحات زیر باشد:

  • صفحه نخست
  • درباره ما
  • گالری ویدئو و عکس
  • سوالات متداول
  • وبلاگ

هر صفحه از سایت باید حداقل 300 تا 500 کلمه متن غنی از کلمات کلیدی روی آن داشته باشد، به طوری که هر صفحه می تواند برای آن کلمه کلیدی خاص بهینه سازی شود. حتی صفحه “تماس با ما” نیز باید این متن را داشته باشد.

صفحه نخست

خواه عکسی از ملک داشته باشید که کل صفحه را پر کرده باشد یا خیر، در این صفحه به برخی از متن ها در مورد ملک نیاز دارید. شاید یک عکس از ویژگی در سمت چپ و متن در یک ستون در سمت راست داشته باشید، به طوری که هر دو عکس و متن “بالای چین” یا بهتر است بگوییم “بالای پیمایش” باشند.

درباره ما

در این صفحه است که شما جزئیات زیادی در مورد ملک، لیست امکانات و موارد دیگر وارد می کنید. می توانید همان متنی را که برای بازاریابی ملک خود دارید را استفاده کنید، اگرچه برای اهداف سئو باید کمی آن را تغییر دهید.

گالری ویدئو و عکس

یک فیلم از ملک، چه در داخل و چه در خارج، این روزها یک ضرورت واقعی است. می توانید هنگام راه رفتن در خانه عکس های ثابت بگیرید و آن ها را به نمایش پرده ای تبدیل کنید یا از دوربین های حرفه ای دیگر استفاده کنید. عکس های زیادی را در این صفحه نیز نشان دهید، اما برای اهداف جستجوگرها و سئو، به هر عکس یک عنوان و کمی توضیح بدهید.

سوالات متداول

صفحه پرسش و پاسخ های متداول اجازه می دهد تا شما سوالات بالقوه مهمانان خود را که ممکن است بپرسند پاسخ دهید. اینگونه بار اضافی برای پشتیبانی کاهش پیدا می کند.

وبلاگ

یک وبلاگ یکپارچه یک روش ایده آل برای صحبت مستقیم با مشتری بالقوه شما است. همچنین می توانید اخباری را درباره فعالیت های در حال انجام در منطقه اطراف به اشتراک بگذارید.

صفحه تماس با ما

در راه اندازی سایت مشاور املاک اطلاعات تماس شما باید در واقع در پاورقی هر صفحه از سایت وجود داشته باشد، اما در صفحه تماس با ما می توانید یک فرم ایجاد کنید تا به افراد اجازه دهد با شما تماس بگیرند و سوالات خود را بپرسند. با داشتن چنین صفحه ای، شما سئو عالی خواهید داشت و یافتن ملک اجاره ای خود را برای افراد علاقه مند آسان خواهید کرد.

جمع بندی

اگر صاحب یک بنگاه مشاوره املاک هستید، در دنیای امروز نیاز به داشتن یک وب سایت مستقل برای خود دارید. برای راه اندازی سایت مشاور املاک اول از همه، شما به یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس خوب و قابل اعتماد نیاز دارید که بتواند تمام نیازهای شما را برطرف کند. این سیستم دارای بسیاری از ویژگی های مختلف، ایمن، سئو و مدیریت آسان می باشد و کار کردن با آن بسیار ساده است.

سپس شما به یک پلاگین خوب با ویژگی هایی نیاز دارید که متناسب با نیاز شما باشد. می توانید افزونه های وردپرس زیادی را برای وب سایت های مشاور املاک در بازار پیدا کنید. هنگام جستجوی مورد مناسب، به خاطر داشته باشید که افزونه بسیار خوب نیاز به داشتن کد تمیز و ایمن دارد و باید با قالبی که استفاده می کنید سازگار باشد. همچنین توسعه دهندگان می توانند ویژگی های افزونه ها را گسترش دهند یا در صورت لزوم ویژگی های جدیدی را توسعه دهند.

برای طراحی یک وب سایت مشاوه املاک شما باید برخی از ویژگی ها را به آن اضافه کنید. همچنین، توصیه می شود برای تشویق به جذب مخاطب، یک بخش وبلاگ، فرم خبرنامه و دکمه های اشتراک رسانه های اجتماعی در وب سایت داشته باشید. البته برای رعایت تمامی مواردی که گفته شد می توانید از سایت های مختلفی مانند ژاکت سرویس برای سفارش طراحی سایت خود استفاده کنید و بهترین سایت را برای کسب و کار خود طراحی کنید .

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

دیدگاه‌ها

Comments
  • payam

    سلام.
    1-استفاده از قالب بهتره برای این کار یا پلاگین ؟
    مثلا قالب المنتور + پلاگین املاک یا قالب های Houzez و RealHomes
    2- در آینده اگر قصد تغییر قالب یا ارتقا داشته باشیم آگهی ها از بین میروند ؟یا روشی برای انتقال است ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *