افزونه حمل و نقل؛ راهکار ارسال سریع برای فروشگاه‌های وردپرسی

افزونه های وردپرس

7 دقیقه زمان مطالعه

یک فروشگاه اینترنتی زمانی به موفقیت می‌رسد که خدمات با کیفیت بالا به مشتری ارائه دهد. حمل و نقل همیشه یکی از ارکان مهم تجارت الکترونیک و فروشگاه‌های اینترنتی بوده است و می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که مشتریان دارند، دریافت به موقع سفارش است که باعث افزایش اعتماد مشتری نسبت به فروشگاه می‌شود. هرچقدر که سیستم حمل و نقل یک فروشگاه سریع‌تر و کارآمدتر باشد، تجربه خرید مشتری بهتر خواهد بود و دوباره و چندباره از یک فروشگاه خرید خواهد کرد. یک افزونه حمل و نقل راهکاری قدرتمند برای فروشگاه‌های وردپرسی خواهد بود که فرآیندهای مربوط به حمل و نقل را تسریع می‌بخشد و اعتماد مشتری را نسبت به یک فروشگاه و فعالیت‌های آن افزایش می‌دهد.

در این مقاله در ابتدا در مورد افزونه حمل و نقل و سپس مزایایی که این پلاگین برای فروشگاه‌های وردپرسی دارد، صحبت می‌کنیم.

 

افزونه حمل و نقل چیست؟

در دنیای امروز، تکنولوژی فعالیت‌های زیادی را تسهیل کرده است و تجارت الکترونیک هم از این قاعده مستثنی نیست. افزونه حمل‌ونقل یک نرم‌افزار کاربردی است که به واسطه آن صاحبان فروشگاه‌ها می‌توانند فرآیندهای مربوط به ارسال سفارشات خود را بهتر مدیریت کنند و این روند بدون دخالت افراد و به صورت کاملاً خودکار انجام می‌شود. از این رو میزان خطایی که رخ می‌دهد، بسیار کمتر از نیروی انسانی است. برای استفاده از این افزونه وردپرس، تنها کاری که باید انجام دهید، نصب آن و انجام تنظیمات لازم است.

 

چرا باید به سراغ افزونه حمل و نقل برویم؟

روش‌های سنتی معمولا زمان و هزینه زیادی صرف خواهند کرد. به عنوان یک فروشنده فروشگاه اینترنتی، یا مجبورید هربار خودتان مرسولات را به شرکت پستی ببرید یا باید شخصی را استخدام کنید که این کار را برای شما انجام دهد. که در هر دو صورت کاری زمان‌بر و پرهزینه است.

همچنین مشکلاتی مانند نوشتن آدرس فرستنده و گیرنده و… وجود دارد که گاهی به دلیل خطای انسانی ممکن است مقصد سفارشات با یکدیگر اشتباه شود. در دنیای امروز و به دلیل پیشرفت تکنولوژی، استفاده از ابزارهای مدرن و به‌روز، باعث تسهیل در انجام عملیات و کاهش هزینه‌ها به خصوص در زمینه ارسال می‌شود. از این رو، استفاده از یک پلاگین حمل و نقل که فعالیت‌های لجستیکی شما را تسهیل کند و در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کند، ضروری به نظر می‌رسد.

به کمک افزونه حمل و نقل شما می‌توانید بدون دخالت کردن در این امور، همه آن‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. همچنین به کمک افزونه حمل و نقل تمامی فرآیندهای دستی ارسال بسته حذف می‌شود و صفر تا صد کار بدون نیاز به شما و به شکلی کاملاً خودکار انجام می‌شود.

 

بهترین افزونه حمل و نقل را انتخاب کنید

افزونه حمل و نقل پادروپین به عنوان یک سامانه هوشمند جامع، تمامی نیازهای شما را به یک پلاگین حمل و نقل حرفه‌ای برطرف می‌کند. شما می‌توانید این پلاگین را به فروشگاه وردپرسی خود اضافه کنید و از آن به عنوان یک دستیار هوشمند ارسال استفاده کنید.

با کمک افزونه حمل و نقل پادروپین شما می‌توانید سفارشات خود را به صورت رایگان رهگیری کنید. همچنین وضعیت مرسولات پست شده توسط شما، به طور کامل در پنل وردپرس قابل نمایش خواهد بود. برای اینکه سفارشات خود را رهگیری کنید، محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید این کار را به صورت منظم انجام دهید.

در حال حاضر در پادروپین 7 شرکت پستی اسپید، پست جمهوری اسلامی، اکوپیک، ندکس، ماهکس و پیشرو پست طرف قرار داد هستند که این امکان را به شما می‌دهند که از میان آن‌ها بهترین گزینه را برای ارسال مرسولات خود انتخاب کنید و نیازی نیست با آن‌ها قرارداد ببندید، تنها لازم است از افزونه حمل و نقل پادروپین استفاده کنید.

همچنین برای ارسال تهران به تهران می‌توانید از دو شرکت پستی اسپید و اکوپیک استفاده کنید که با این کار، پس از ثبت سفارش، امکان ارسال در همان روز برای شهر تهران فعال می‌گردد.

بر اساس آمار منتشر شده، فروشگاه‌های اینترنتی که در فرآیند ارسال خود از پادروپین استفاده کرده‌اند، در تماس‌های پشتیبانی خود تا 40 درصد کاهش داشته‌اند و دقت جمع‌آوری و ارسال مرسولات، 99.8 درصد بوده است.

 

فرآیند حمل و نقل را به کمک افزونه حمل و نقل پادروپین بهبود دهید

افزونه حمل و نقل به بهبود فرآیند حمل و نقل شما کمک شایانی می‌کند. برای درک بهتر این موضوع شرایطی را در نظر می‌گیریم که “با” و “بدون” استفاده از پلاگین، چه اتفاقاتی برای فروشگاه شما خواهد افتاد.

با افزونه پادروپین می‌توانید به راحتی ارسال سفارشات سایت خود را مدیریت کنید

زمان لازم برای انجام فعالیت‌ها

  • بدون افزونه: برای اینکه هر محصول به راحتی به دست مشتری برسد، باید فعالیت‌های مختلفی انجام شود. برای مثال برخی از فروشندگان روز مشخصی را تعیین می‌کنند تا به اداره پست بروند و تمام سفارشات خود را ارسال کنند. جدا از هزینه‌ای که باید برای ایاب و ذهاب بپردازید، حمل تمامی بسته‌ها برای ارسال به خصوص برای فروشگاه‌های وردپرسی که تعداد سفارش بالایی دارند، کاری دشوار است.
  • به کمک افزونه: شما تنها روز و ساعتی که مامور جمع‌آوری بسته‌ها باید مراجعه کند را انتخاب می‌کنید و تمامی سفارشات شما در آن بازه مشخص جمع‌آوری می‌شود. با این کار شما زمان زیادی خواهید داشت تا روی فعالیت‌های دیگر مانند تولید محتوا، آنالیز تعداد مشتریان، تامین موجودی و… زمان بگذارید. همچنین زمان کافی برای تولید محتوای وبسایت خود خواهید داشت که بالطبع عملکرد و کیفیت کار شما را بالا خواهد برد.
این مقاله را حتما بخوانید
راهنمای کامل استفاده از افزونه Total poll

 

تعداد مشتریان

  • بدون افزونه: تصور کنید برای اینکه تعداد سفارشات شما به میزان حداقلی برای ارسال برسد، باید مدتی را صبر کنید و این موضوع برخی از مشتریان را که علاقه دارند سفارش خود را هرچه سریع‌تر دریافت کنند، ناراضی خواهد کرد. همچنین حس عدم اعتماد در آن‌ها ایجاد می‌کند. بدیهی است که پس از مدتی، تعداد مشتریان شما کاهش پیدا می‌کند.
  • به کمک افزونه: فرآیند پردازش و ارسال سفارشات به سرعت و با کم‌ترین میزان خطا انجام خواهد شد. این موضوع حس اعتماد و رضایت بیشتری در مشتریان شما ایجاد خواهد کرد و پس از مدتی، تعداد مشتریان شما از طریق روش بازاریابی دهان به دهان، بیشتر خواهد شد.

 

تاثیر روی تصمیم به خرید مشتریان

  • بدون افزونه: هزینه ارسال همیشه یکی از عوامل چالش برانگیز در فروشگاه‌های اینترنتی بوده است. مشتریان همیشه به دنبال هزینه ارسال پایین هستند. آمار نشان می‌دهد 25 درصد مشتریان به دلیل هزینه بالای ارسال، از کل سفارش خود صرف نظر می‌کنند. هنگامی که یک مشتری در حال بررسی یک خرید است، یکی از عواملی که بر تصمیم او تأثیر می‌گذارد هزینه حمل و نقل است. اگر هزینه حمل و نقل خیلی بالا باشد، ممکن است از فروشگاه دیگری خرید کنند.
  • به کمک افزونه: به کمک افزونه شما می‌توانید بین شرکت‌های پستی مختلف، کم هزینه‌ترین گزینه را انتخاب کنید تا رضایت مشتریان شما را در پی داشته باشد. همچنین تعیین نرخ ثابت برای هر محصول تضمین می‌کند که مهم نیست مشتری چند محصول را به سبد خرید خود اضافه می‌کند، فقط هزینه ارسال را برای محصولاتی که در حال ارسال هستند پرداخت می‌کند. این می‌تواند راهی عالی برای تشویق مشتریان به خرید اقلام بیشتر از فروشگاه شما باشد زیرا آن‌ها نگران افزایش هزینه‌های حمل و نقل نخواهند بود.

 

انعطاف‌پذیری در حمل و نقل

  • بدون افزونه: بدون استفاده از افزونه شما تنها باید از یک شرکت پستی برای ارسال مرسولات خود استفاده کنید که ممکن است هزینه‌های حمل و نقل بالایی در پی داشته باشد و در نهایت مشتری احساس نارضایتی خواهد داشت.
  • به کمک افزونه: قدرت انتخاب بین شرکت‌های پستی مختلف به شما این امکان را می‌دهد که هزینه ارسال خود را کاهش دهید تا مشتریان را راضی نگه‌دارید. شما می‌توانید انتخاب کنید که هر بسته با چه شرکت پستی ارسال شود. به عبارت دیگر، هر بسته پستی شما می‌تواند شرکت پستی مختص به خود را داشته باشد که به شدت باعث کاهش هزینه‌های ارسال می‌شود.

 

پیگیری سفارشات

  • بدون افزونه: شما باید سفارشات را از طریق پست ارسال کنید و پس از آن کد رهگیری دریافت شده را عکس بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی برای مشتریان خود بفرستید. گاهی ممکن است این کار را فراموش کنید و البته پیدا کردن کد رهگیری برای هر مشتری، کاری سخت و زمان‌بر است.
  • با کمک افزونه: هم شما و هم مشتریان‌تان می‌توانید سفارشات را به صورت آنلاین پیگیری کنید و از وضعیت لحظه به لحظه آن به کمک پیامک آگاه شوید. پس از ثبت سفارش لینک پیگیری وضعیت برای شما پیامک خواهد شد که به کمک آن، وضعیت مرسوله قابل پیگیری خواهد بود.

 

پشتیبانی

  • بدون افزونه: در صورت بروز مشکل و عدم دریافت مرسوله توسط گیرنده، پشتیبانی وجود ندارد که شما سفارش خود را پیگیری کنید. در این مواقع یا باید به صورت حضوری به دفتر پستی مراجعه کنید یا در انتظار دریافت بسته توسط مشتری بمانید.
  • به کمک افزونه: شما می‌توانید از پشتیبانی اختصاصی بهره‌مند شوید تا هرچه سریع‌تر مشکل را برطرف کنید. همچنین اگر در زمینه لجستیک و کاهش هزینه‌های مربوط به آن، نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، می‌توانید با پشتیبان خود در ارتباط باشید. همچنین اگر برای فروشگاه خود نیازمند تغییرات و امکاناتی هستید، آن را با پشتیبان خود در میان بگذارید.

 

یک افزونه حمل و نقل خوب تضمین می‌کند که فروشگاه شما همیشه به خوبی کار می‌کند و به کمک آن می‌توانید یک فرآیند تحویل شفاف و سریع را برای فروشگاه خود تضمین کنید بدون اینکه خودتان در آن فرآیندها دخالتی داشته باشید. گرچه افزونه‌های حمل و نقل زیادی در ایران وجود دارد اما افزونه حمل و نقل پادروپین به دلیل جمع‌آوری مرسوله از درب منزل فروشنده، یک پلاگین واقعی حمل و نقل محسوب می‌شود.

در اینفوگرافیک زیر، به صورت کلی مزایای استفاده از افزونه حمل و نقل پادروپین در فروشگاه وردپرسی نشان داده شده است.

یکی از مزایای استفاده از افزونه حمل و نقل پادروپین، افزایش کیفیت در ارسال سفارشات سایت های ورپرسی است

جمع بندی

  • یک افزونه حمل و نقل به پردازش سریع سفارشات و همچنین افزایش سوددهی فروشندگان کمک می‌کند.
  • سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری بهبود پیدا می‌کند که باعث افزایش تعداد مشتریان خواهد شد.
  • هزینه‌های لجستیکی به صورت کاملا محسوس کاهش پیدا می‌کند و در زمان و هزینه فروشندگان فروشگاه‌های اینترنتی صرفه‌جویی خواهد شد.
  • در پلاگین حمل و نقل پادروپین بدون عقد قرارداد و پرداخت هزینه‌های اضافی می‌توان از خدمات ارسال چندین شرکت پستی استفاده کرد.

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور آی فکت | پلاگین iFact

645,000 تومان

89.07%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه