آپدیت هسته گوگل سپتامبر 2022 منتشر شد

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

گوگل در تاریخ 12 سپتامبر 2022 به وقت محلی آپدیت اصلی هسته به نام September 2022 core update را منتشر کرد. این بروز رسانی شهریور 1401 هسته جزو آپدیت های بزرگ شناخته شده و در بدو شروع تمام فیچرهای کاروسل را از سرپ جمع کرده است. لازم به ذکر می باشد طی 2 هفته تام اتمام رول اوت آپدیت هسته سپتامبر 2022 باید برای انجام هرگونه برنامه های سئو و استراتژی های مربوطه با احتیاط بیشتری قدم بردارید. ممکن است نتایج جستجوی سایت شما کاهش چشم گیر یا افزایش داشته باشد که تاثیر آپدیت هسته است و باید تا پایان صبر کرد.

 

اطلاعات آپدیت هسته سپتامر 2022

آپدیت سپتامبر 2022 در حالی منتشر شد که کمتر کسی انتظار آن را داشت. با توجه به اینکه helpful content نسخه 1 زبان انگلیسی تازه روی وب نشسته است، بعید می دانستیم یک آپدیت هسته اصلی داشته باشیم. در حال حاظر هیچ اطلاعات بخصوصی از این بروز رسانی در دسترس نیست ولی طی بررسی هایی که در اخبار و گفتگوهای سئوکارهای خارج داشتیم بنظر میرسد جزو آپدیت های نسباتا بزرگ است. برخی از کاربران خبر از تلورانس های کاهشی رتبه بندی بین 20 تا 40 درصد را می دهند. هرچند باید این نکته مهم را بدانید که سرپ انگلیس الان تحت تاثیر HCU نیز است و آنها قطعا دیگر تفاوت های شدیدتری را شاهد خواهند بود. پس در قیاس با سرپ خارج موضوع الگوریتم های زبان محدود مانند helpful content را هم در نظر بگیرید.

در طی دوره 14 روزه رول اوت، طبق گذشته از انجام برنامه های اجرایی حساس سئو ترجیحا خودداری کنید و استراتژی ها را بر اساس بررسی و پرهیز از هرگونه اقدام سنگین برنامه ریزی کنید. برخی سایت ها ممکن است بعد از اتمام رول اوت تا ماه ها دیگر رتبه قبلی خود را بدست نیاورند، پس به یاد داشته باشید بعد از اتمام رول اوت قرار نیست یکدفعه به جایگاه قبل برگردید بلکه این یک پروسه زمان بر است اما بعد از رول اوت می توان با اطمینان بیشتری بر روی وضعیت سایت تصمیم گیری کرد. پس اینکه صبر کنید تا رول اوت تمام شود و رتبه بندی ها مجدد برگردد چنین اتفاقی نمی افتد و گاها تا آپدیت بعد هم سایت ها نتوانسته اند رتبه های خود را بازیابی کنند.

 

 

Today we released the September 2022 core update. We’ll update our ranking release history page when the rollout is complete
google eleased the September 2022 core update

نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه