آموزش خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها در وردپرس

سیستم های مدیریت محتوا

3 دقیقه زمان مطالعه

در مقاله قبلی درباره خروجی گرفتن از سفارشات و محصولات در فروشگاه اینترنتی صحبت کردیم. حال زمانی که ما یک سایت غیرفروشگاهی داریم، مهم‌ترین عامل برایمان برگه‌ها و نوشته‌ها هستند. پس اگر قرار باشد اطلاعاتی را برای انتقال به سایت دیگر در نظر بگیریم، مسلما برگه و نوشته بخش مهمی از این انتقال است. اگر به دنبال خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها در وردپرس هستید، پیشنهاد می‌کنم با محتوای امروز همراه ما باشید.

خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها در وردپرس

همیشه برای فعالیت‌های درون یک سایت‌های وردپرسی روش‌های متعددی ارائه می‌شود. برای تهیه خروجی از پست و برگه نیز راه زیاد است. ساده‌ترین و استانداردترین روش، استفاده از ابزار برون‌بری در وردپرس است. به راحتی می‌توانید با کمک آن هر پست و برگه را خروجی گرفته و در سایت دیگر از قسمت درون‌ریزی، وارد کنید.
برای این منظور تنها کافیست در پیشخوان وردپرس خود، به قسمت ابزارها مراجعه کرده و گزینه برون‌بری را انتخاب کنید:

ابزار برون بری

با کلیک روی گزینه برون بری صفحه‌ای مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:

برون بری اطلاعات

در اینجا هر بخشی که تمایل به دریافت اطلاعات آن را دارید، علامت بزنید. اگر می‌خواهید همه محتواهای برگه و نوشته و … را اکسپورت بگیرید، پس گزینه هر محتوایی را تیک زده و روی دکمه بارگیری پرونده برون بری بزنید تا یک فایل XML در اختیارتان قرار دهد.

عملیات درون ریزی نوشته و برگه

حال باید از همان فایل XML اکسپورت شده برای درون ریزی به سایت دیگر استفاده کنیم. فایل را که در اختیار داریم، تنها کافیست در بخش ابزارها روی گزینه درون ریزی کلیک کنیم:

این مقاله را حتما بخوانید
تهیه کپی از صفحات با افزونه Duplicate Page در وردپرس

ابزار درون ریزی

حال روی گزینه درون ریزی کلیک کنید:

ابزار نصب وردپرس

حال روی گزینه نصب در وردپرس کلیک کنید. کمی منتظر بمانید تا اجرای درون ریز مشاهده شود:

اجرای درون ریز

روی اجرای درون ریز بزنید تا صفحه بارگذاری فایل باز شود:

درون ریزی فایل

از این بخش فایل XML که خروجی گرفته بودید را بارگذاری کنید و تمام!

تهیه خروجی از برگه و نوشته با افزونه Export any WordPress data to XML/CSV

حال نوبت به معرفی و استفاده از افزونه می‌رسد. در اینجا از افزونه Export any WordPress data to XML/CSV برای خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها در وردپرس کمک می‌گیریم. فقط کافیست افزونه را از مخزن در قسمت افزودن افزونه جستجو کرده و نصب و فعال کنیم. حال گزینه‌ای با عنوان All Export در پیشخوان وردپرس نمایان می‌شود.

افزونه دریافت خروجی

از قسمت پست تایپ، گزینه موردنظر را انتخاب کرده  و روی Migrate کلیک کنید. حال به صفحه دیگری منتقل می‌شوید که حاوی اطلاعات و تنظیماتی است. این بخش را همان گونه نگه داشته و روی دکمه confirm & Run Export در بالای صفحه کلیک کنید.

خروجی گرفتن

خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها در وردپرس

گاهی برای انتقال اطلاعات برگه و نوشته‌های سایتمان احتیاج به خروجی گرفتن از آن‌ها داریم. وردپرس خود این امکان را از بخش ابزارها در اختیارمان گذاشته. نه تنها از این قسمت قادر به دریافت نسخه اکسپورت شده هستیم بلکه می‌توانیم عملیات درون ریزی را نیز انجام دهیم. استفاده از این بخش برای تهیه نسخه خروجی پیشنهاد می‌شود. اما اگر به هر دلیلی تمایل به استفاده از افزونه وردپرس برای این منظور داشتید، حتما از افزونه‌ای که در این مقاله به آن اشاره شد، کمک بگیرید.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه