آموزش کپی کردن کپشن اینستاگرام

اینستاگرام

3 دقیقه زمان مطالعه

کپشن بخشی در پایین پست‌های اینستاگرامی است که از ابتدا وجود داشته و به مرور زمان بر اعتبار و ارزش آن افزوده شده است. افرادی که کپشن‌های استاندارد و خوبی می‌نویسند قطعا ارزش خوبی را کسب می‌کنند. اما نکته اینجاست که این کپشن‌ها قابلیت کپی شدن ندارند. حالا چرا کپی کردن کپشن اینستاگرام؟ گاهی بخشی از آموزش را به نوشته‌های کپشن اختصاص می‌دهند یا نکته طلایی را داخل آن می‌گویند که تمایل داریم آن را برداریم. بدین منظور راه‌حل‌هایی برای کپی کردن کپشن وجود داشته که با هم در این پست به این موارد می‌پردازیم.

کپی کردن کپشن اینستاگرام

اینستاگرام در حال عادی خود، امکان کپی کردن متن کپشن را به شما نمی‌دهد به همین علت ما به روش‌هایی از جمله استفاده از نسخه وب، کمک گرفتن از برنامه جانبی و با کمک قابلیت ocr این کار را انجام می‌دهیم و در اینجا به شما آموزش خواهیم داد.

۱- استفاده از نسخه وب اینستاگرام برای کپی کردن کپشن

یکی از ساده‌ترین روش‌ها باز کردن اینستاگرام در نسخه وب است. با کمک نسخه وب امکان کپی کردن کپشن به راحتی امکانپذیر خواهد شد. برای این منظور در نوار آدرس، آدرس instagram.com را وارد کنید و سایت را باز کنید. حال پست مورد نظر خود را باز کرده و عملیات زیر را انجام دهید:

کپی کردن کپشن به کمک نسخه وب

 

همانطور که ملاحظه می‌کنید اینگونه به راحتی متن کپشن کپی شده و قابل چسباندن در هر جاییست.

 

دوره آموزش اینستاگرام در سایت ژاکت آکادمی از بهترین دوره های ادمینی اینستاگرام و بازاریابی در این پلتفرم است

 

۲- کپی کردن کپشن با برنامه جانبی

چنانچه تمایلی به استفاده از روش قبل ندارید یا به احتمالی از سیستم استفاده نمی‌کنید، جای نگرانی نیست زیرا شما می‌توانید به کمک برنامه‌های جانبی مانند GBinstagram و instaUltra Plus OGinstagram این کار را انجام دهید. این اپلیکیشن‌ها نسخه‌هایی تغییر یافته هستند که شما برای ورود به آن‌ها باید اطلاعات کاربری اینستاگرام خود را در اختیارشان قرار دهید. حال می‌توانید در آن‌ها امکان کپی کردن کپشن را داشته باشید. فقط یادتان باشد که از مراجع معتبر آن‌ها را دریافت کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
راحت‌ترین روش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

۳- کپی کرد کپشن به کمک قابلیت ocr

این قابلیت در تمامی موارد متون را استخراج کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد. بصورت ابزار خارجی و ایرانی موجود است که می‌توانید بنا به نظر خود یکی را انتخاب کنید. در اینجا ما از وبسایت iranocr.ir کمک گرفتیم. وارد سایت ایران OCR شده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید. سپس وارد آن شوید و گزینه  تبدیل عکس به متن را انتخاب کنید.

 

تبدیل عکس به متن

 

عکس شما همان اسکرین شاتی است که باید از کپشن مورد نظر خود تهیه کنید. حال زبان موردنظر خود را انتخاب کرده و برای بارگذاری کلیک کنید.

 

انتخاب زبان

 

حال اسکرین شات کپشن موردنظر خود را انتخاب کنید و آن را آپلود نمایید. حال نوبت آن است که فرمت خروجی خود را انتخاب کنید. ما گزینه DOCX را انتخاب کردیم.

 

فرمت تصویر

 

حال کپشن موردنظر بصورت متنی در اختیار شماست.

جمع بندی

اینستاگرام تقریبا امکان کپی کردن در خود ندارد. یعنی شما هیج قسمتی از پست را نمی‌توانید کپی کنید مگر از راه‌های ترفندی دیگر. کپشن نیز از جمله بخش‌هاییست که امکان کپی کردن ندارد. اما از روش‌های مختلفی می‌توان آن را کپی کرد. در این مقاله سه روش عالی  قطعی برای کپی کردن کپشن اینستاگرام به شما آموزش دادیم که به راحتی با آن‌ها می‌توانید کپی کردن را انجام دهید.

محصول پیشنهادی

افزونه شبکه اجتماعی اف اس پوستر | پلاگین FS Poster

395,000 تومان

53.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster

345,000 تومان

63.81%

محصول پیشنهادی

انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT و اینستاگرام و ... | WordPress Automatic Plugin

345,000 تومان

82.86%

محصول پیشنهادی

افزونه دکمه تماس با ما | پلاگین All in One Support Button

345,000 تومان

63.64%

نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه