سایت یا اینستاگرام؟ کدام یک گزینه بهتری است

سایت

15 دقیقه زمان مطالعه

اگر به دنبال مقایسه سایت و اینستاگرام هستید تا بدانید برای شروع کسب و کارتان اینستاگرام بهتر است یا وب سایت این مقاله جامع و کاربردی را از دست ندهید. با ظهور شبکه های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام، بسیاری از مردم کسب و کار خود را روی این شبکه ها برده اند. اما بسیاری از افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند تفاوت بین افرادی که در وب سایت ها فعالیت می کنند را با کسانی که در اینستاگرام فعالیت می کنند تا کسب و کار خود را گسترش دهند، را نمی دانند و فکر می کنند که این دو هیچ تفاوتی با هم ندارند.

در این مقاله ابتدا به معرفی وب سایت و اینستاگرام می پردازیم و سپس تفاوت های این دو مورد را بررسی میکنیم تا در پایان بتوانید با مقایسه این دو پلتفرم تصمیم بگیرید برای کسب و کار شما سایت بهتر است یا اینستاگرام.

اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که برای اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی هستند که اینستاگرام را به عنوان یک سرگرمی نمی بیند و آن را یک منبع در آمد می دانند و از آن درآمد کسب می کنند و این روز ها کسب درامد از اینستاگرام بسیار محبوب شده است. که با آموزش اینستاگرام و آپدیت بودن در این حوزه می توانید تاثیر به سزایی در موفقیت شما داشته باشد .

هر شخصی که از اینستاگرام برای تولید محتوا استفاده می کند، به عنوان اینستاگرامر شناخته می شود. این می تواند فردی باشد که 5 دنبال کننده دارد یا شخصی که 100 هزار دنبال کننده دارد. تا زمانی که این شخص از اینستاگرام برای تولید محتوا استفاده می کنید ، یک Instagrammer هستید. در ضمن اگر اکانت شما توسط اینستاگرام تایید شود، با گرفتن تیک آبی اینستاگرام اکانت شما توسط این پلتفرم و کاربرانش بعنوان یک اکانت رسمی شناخته خواهد شد.

آموزش اینستاگرام

اگر به دنبال شروع کسب و کار در اینستاگرام هستید مقاله ما در بلاگ ژاکت را بخوانید.

وب سایتوبسایت بهتر است یا اینستاگرام

وب سایت ها یکی از مهم ترین بستر ها اطلاع رسانی و کسب اطلاعات لازم از زمان اختراع اینترنت بوده و هستند. وب سایت ها بر بستر اینترنت هستند و شخصی که دارای یک وب سایت است که در آن پست هایی را درباره موضوعات مختلف منتشر می کند یک بلاگر و یا وبلاگ نویس است. که این مطالب می تواند در مورد مسافرت، مد، غذا یا هر چیز دیگری باشد. برخلاف اینستاگرام اکثر افراد وب سایت را به عنوان یک منبع درآمد می دانند، چه کسانی که وب سایت ها را طراحی می کنند و چه کسانی که وب سایت ها برای کسب در آمد استفاده می کنند مانند فروشگاه های آنلاین مختلف و یا افرادی که در وب سایت خود دوره های آموزشی خود را می فروشند و یا برای تبلیغ کسب و کار خود از فروشگاه استفاده می کنند.

اینفلوئنسر چه شخصی است؟

این روز ها اصطلاح اینفلوئنسر مارکتینگ را زیاد میشنویم. اینفلوئنسر شخصی است که می تواند در رفتار و عقاید افراد دیگر تأثیر بگذارد. هم کسانی که در بستر وب سایت ها فعالیت می کنند و هم کسانی که در اینستاگرام فعالیت می کنند می توانند اینفلوئنسر خوبی باشند تا زمانی که مخاطبانی داشته باشند که از آن ها الهام گرفته باشند.اینفلوئنسر چه شخصی است

یک مثال ساده تر برای این که راحت تر درک کنید که اینفلوئنسر ها چه کسانی هستند :

شما افراد زیادی را در تلویزیون می شناسید که معروف هستند مانند یک بازیگر یا مجری و یا یک خوانند مورد علاقه خود. اگر او در یک برنامه تبلیغاتی یک عطر را تبلیغ کند، به احتمال زیاد آن عطر را خواهید خرید زیرا آن خواننده را دوست دارید و به او اعتماد دارید. این قدرت اینفلوئنسر است.

اصطلاحات اینستاگرامر، وبلاگ نویسان و اینفلوئنسر ها مکمل یکدیگر هستند و مخالف یکدیگر نیستند.

شیوه کار افراد در اینستاگرام و وب سایت ها به چه شکل است؟

قبل از اینستاگرام  و سایر شبکه های اجتماعی، اکثر افرادی که قصد داشتند مطلبی به دیگران آموزش دهند و یا اطلاعات و یا اخباری را در اختیار مردم قرار می دانند از وب سایت ها استفاده می کردند که این نشان دهنده این است که سابقه وب سایت ها بیشتر از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام است. به همین دلیل بسیاری از مارک ها و برند های مختلف برای تبلیغ کسب و کار های خود با صاحبان وب سایت های معروف قرار داد امضا می کنند، هم اکنون نیز در اکثر وب سایت ها این نوع تبلیغات به چشم می خوردند که وقتی بر روی آن کلیک می کنیم به یک وب سایت دیگر منتقل می شویم. قرار دادی که بین برند ها و دارندگان وب سایت ها نوشته می شود به دو شکل است حالت اول به این شکل است که شخصی که یک وب سایت دارد در همکاری با برند از محصول عکس می گیرد ، یک بررسی دقیق و صادقانه و یا تجربه کار کردن با آن محصول را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد و در روش دوم صاحب برند هزینه ای را پرداخت می کند تا صاحب وب سایت تبلیغ یک برند و یا یک وب سایت دیگر را در وب سایت خود قرار دهند.

اگر چه این رویه هنوز هم وجود دارد، اما با افزایش شبکه های اجتماعی، مارک ها و برند های مختلف نیز برای تبلیغات خود به اینفلوئنسر های اینستاگرام مراجعه کرده اند اما سوال اصلی این است که اینستاگرام بهتر است یا وب سایت . روش کار در اینستاگرام این است که مارک ها و برند های مختلف به اینستاگرامر ها که مخاطبان زیادی دارند (اینفلوئنسر) و می توانند برای یک محصول توصیف خوبی بنویسند مبلغی را پرداخت می کنند و آن شخص یک ویدئو برای توصیف آن محصول آماده می کند این توصیف می تواند به عنوان بازگشایی یا به اصطلاح آنباکیس کردن یک محصول مانند مانتیور باشد و یا تجربه کار کردن با محصول یک شرکت به عنوان مثال لپتاپ.

همان طور که در همین ابتدا متوجه شده اید درآمد از وب سایت ها می تواند به شدت بیشتر باشد به شرطی که شما بتوانید به راحتی یک وب سایت را راه اندازی و مدیریت کنید.

مقایسه فعالیت در وب سایت و اینستاگرام

زمان لازم برای ایجاد مخاطب

مهم نیست که بر روی چه چیزی تمرکز کرده اید و در آن زمینه تولید محتوا می کنید، چه وب سایت باشد و یا اینستاگرام، فرقی نمی کند که اینستاگرام بهتر است یا وب سایت اولین قدم در هر کدام از روش های انتخابی شما جذب مخاطب فعال است. شما به مخاطب هایی نیاز خواهید داشت که با مطالب، پست ها، نقد و بررسی ها و اطلاعاتی که شما منتشر می کنید ارتباط خوبی برقرار کند و با محتوای ارسالی شما درگیر شود.

ما در این مقاله به روش های جذب مشتری دائمی و فعال نمی پردازیم، آن چه که می خواهیم در این قسمت از این مقاله در مورد آن صحبت کنیم این است که ساختن مخاطبان فعال و درگیر با محتوای تولید شده شما، چه مدت طول می کشد.

حقیقت این است که برای هر دو وب سایت یا اینستاگرام جذب کردن مخاطبان فعال و تاثیر گذار قابل توجه 2-3 سال طول می کشد. صبر و پشتکار زیادی لازم است تا برند و کسب و کار شما دنبال کننده های بیشتری نسبت به سایر رقبا داشته باشد و در بین افرادی که در این زمینه جست و جو می کنند متمایز شود. با این وجود، یک تفاوت کوچک بین وب سایت ها و اینستاگرام هنگام ایجاد مخاطب وجود دارد.

اگر مایل به استفاده از تکنیک های سریع و غیر اصولی هستید، شما می توانید در اینستاگرام بسیار سریع رشد کنید. حتی اگر برای رشد دنبال کننده ها زمان زیادی لازم باشد، می توانید سیستم را فریب دهید و برای خرید دنبال کننده هزینه پرداخت کنید یا به راحتی در کمپین هایی در این زمینه فعالیت کنید. این تکنیک ها ممکن است در مدت زمان کوتاه فالوئر های زیادی را برای شما جذب کنند.

اما یک نقطه ضعف وجود دارد. این فالوئرها مخاطب واقعی شما نیستند. آن ها با پست های شما درگیر نخواهند شد زیرا به محتوای شما علاقه ندارند. استفاده از تکنیک هایی از این قبیل اثبات ارزش خود برای همکاری بالقوه برند را برای شما سخت می کند. از آن جا که مخاطبان شما به محتوای شما علاقه ندارند، اکشن و یا عمل خاصی برای پست ها و مطالب شما انجام نمی دهند به عنوان مثال پست شما را لایک نمی کنند و یا کامنت نمی گذارند و همین باعث می شود که الگوریتم اینستاگرام متوجه این موضوع شود که پست های شما ارزش ندارند و همین باعث می شود رشد شما متوقف شود.

فعالیت در بستر وب سایت ها کمی متفاوت است. اگر محتوای شما به اندازه کافی خوب نباشد، راهی برای فریب سیستم و ایجاد سریع تر مخاطبان وجود ندارد. گوگل یک الگوریتم دارد که با توجه به عواملی از قبیل: کیفیت محتوا، سئو، پیوند به وبلاگ شما و غیره، میزان خوب بودن مقالات شما را تعیین می کند.

در زمینه سئو مطالب و مقالات بسیار کاربردی در بلاگ ژاکت وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید آن ها را مطالعه کنید

در انتها، اگر به صورت ارگانیک این کار را انجام دهید، رشد یک وب سایت یا صفحه اینستاگرام زمان زیادی می برد. اگر بخواهید سیستم را فریب دهید می توانید رشد اینستاگرام خود را تسریع کنید، اما این کار در طولانی مدت برای شما سودی نخواهد داشت

تلاش لازم

راه اندازی یک صفحه اینستاگرام کار بسیار آسانی است: شما مکان مناسبی برای عکس برداری از محصولات خود و یا ضبط فیلم و ادیت پیدا می کنید، محتوایی که نیاز دارید را آماده می کنید، از محتوای خود عکس یا فیلم می گیرید، آن ها در صورت نیاز ویرایش و ادیت می کنید و آن را با استفاده از یک متن توضیح کامل و هشتگ های مناسب در صفحه اینستاگرام خود ارسال می کنید.

اگر علاقه مند هستید در مورد نحوه استفاده از هشتگ ها در شبکه های مجازی اطلاعات بیشتری به دست آورید می توانید مقاله مربوطه را در وبلاگ ژاکت مطالعه کنید

همچنین باید با پست ها و پیچ های افرادی که در زمینه فعالیت شما فعالیت دارند نیز ارتباط برقرار کنید (پست های آن ها را لایک کنید و درباره آن ها نظرات خود را بنویسد و به سوالات مخاطبانی که کامنت ها بی پاسخ مانده، پاسخ دهید).

طبق آماری که اینستاگرام اعلام کرده است، یک کاربر عادی به طور متوسط روزانه 32 دقیقه در اینستاگرام وقت می گذراند. اگر شما نیم ساعت دیگر برای گرفتن عکس به این زمان اضافه کنید و ما می توانیم فرض کنیم که شما هر روز حدود یک ساعت در اینستاگرام وقت می گذرانید و در زمینه دلخواه خود تولید محتوا می کنید (اگر فرض کنیم که شما می خواهید به صورت روزانه برای کاربران و دنبال کنندگان خود تولید محتوا کنید).کسب درامد از اینستاگرام

حال، بیایید به مقایسه اینستاگرام و وب سایت پرداخته و ببینیم که ارسال پست در یک وب سایت چقدر زمان می برد. شما باید یک ایده ( یعنی آن چه قرار است درباره آن بنویسید) ارائه دهید ، افکار خود را نظم دهید، کلمات کلیدی مربوط به موضوع که می خواهید در مورد آن محتوا تولید کنید را جست و جو کنید، عکس های کافی و مناسب تهیه کنید، عکس ها و یا فیلم های خود را ویرایش کنید ، مقاله ی متنی خود را در مورد موضعی که انتخاب کرده اید را بنویسید که با توجه به سئو وب سایت شما و مطلبی که انتخاب کرده اید باید چیزی حدود 500-1500 کلمه باشد و سپس بعد از طی تمام این مراحل محتوایی که آماده کرده اید را در وب سایت خود منتشر کنید. علاوه بر این، شما باید به طور مداوم طرح و عملکرد وب سایت خود را زمینه های مختلف مانند سرعت، امنیت، سئو و موارد دیگر بهبود ببخشید که روزانه حدود نیم ساعت دیگر طول می کشد.

این مقاله را حتما بخوانید
صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست و چگونه کار می‌کند؟

به ما اعتماد کنید، نوشتن یک پست برای وبلاگ و یا وب سایت بیش از یک ساعت برای یک شخص حرفه ای طول می کشد. بعد از حدود یک سال وبلاگ نویسی ، حدود 5-6 ساعت یک شخص زمان لازم دارد تا یک پست وبلاگ را به صورت کامل و حرفه ای تمام کند و آن را با تمام جزئیات ویرایش کند و سپس در وبلاگ خود منتشر کند. این موضوع را هم در نظر بگیرید که اکثر افرادی که در زمینه وب سایت ها فعالیت می کنند به صورت روزانه مقاله و یا محتوایی منتشر نمی کنند و به صورت میانگین در هفته حدود 4 پست وب سایت منتشر می کنند اما با این وجود بازهم نسبت به مدیریت یک صفحه اینستاگرام وقت بیشتری می گیرد و نیاز است که شخص به مطالب زیادی از جمله مدیریت سایت، سئو، جذب مخاطب و غیره آشنایی کامل و کافی را داشته باشد.مقایسه پیشنیاز های لازم جهت رشد سایت و اینستاگرام

در همین قسمت از  به خوبی متوجه شده اید که پیاده سازی یک وب سایت قطعاً وقت گیر تر از مدیریت یک صفحه اینستاگرام است. اما بر اساس آن نمیتوانید بگویید اینستاگرام بهتر است یا وب سایت

مهارت های فنی مورد نیاز

ارسال پیام و یا محتوا در اینستاگرام و مدیریت یک حساب کاربری کاری کاملا آسان و پیش پا افتاده ای است. رابط کاربری اینستاگرام بسیار کاربر پسند و راحت است و شما برای مدیریت یک صفحه اینستاگرام به مهارت فنی و یا دانش خاصی نیاز نخواهید داشت و تنها با چند ساعتی وقت گذاشتن برای آموزش اینستاگرام در روز می توانید به راحتی یک پیج را راه اندازی و مدیریت کنید .

اما در مورد کار با وب سایت ها داستان کمی متفاوت است. اگر می خواهید یک وب سایت موفق ایجاد کنید، فقط داشتن اطلاعات در مورد سئو کافی نیست. شما به مهارت های فنی، برنامه نویسی، امنیت، مدیریت وب سایت و غیره نیاز دارید تا همه کار ها را به روشی که باید انجام شود بتوانید به خوبی پیاده سازی کنید.

اگر حتی شما اهل فن نیستید و دوست دارید که یک وب سایت داشته باشید قطعاً می توانید یک وب سایت برای خود بسازید اما در این حالت 2 راه پیش رو دارید و مجبور هستید که یکی از این راه حل ها را انتخاب کنید(وب سایت شما دقیقاً همان طور که می خواهید به نظر نمی رسد، و هنوز برای بهتر شدن وب سایت، شما نیاز دارید دانش فنی خود را افزایش دهید) یا می توانید یک شخص را استخدام کنید که موارد مربوط به طراحی وب سایت شما را انجام دهد و همچنین به عنوان یک پشتیبان برای وب سایت شما همیشه آماده به کار باشد. یا  می توانید کار با وردپرس را یاد گرفته و یک سایت برای خود ایجاد کرده و آن را مدیریت کنید.

میزان درآمد

موضوع درآمد یکی از موضوعات مورد علاقه و مهم برای مردم است و دوست دارند بدانند برای کسب درامد اینستاگرام بهتر است یا وب سایت . تمام ما این حرف را قبول داریم: خواه تصمیم بگیرید که وقت خود را برای ساخت یک وب سایت یا حساب اینستاگرام صرف کنید، قصد دارید که بعد از مدتی از وبلاگ، وب سایت و یا صفحه اینستاگرام خود درآمد کسب کنید.

کسب درامد از اینستاگرام دارای یک جریان و روش درآمد زایی مشخصی است که آن ها عبارت اند از: همکاری های تجاری با افرادی که مشابه شما در یک زمینه مشترک فعالیت می کنند. تبلیغ و همکاری با اینفلوئنسر اینستاگرام که برای حساب شما در اینستاگرام تبلیغاتی را انجام می دهند. اینفلوئنسر هایی که عکس ها و زیرنویس های کوتاه و یا تجربه های کاربری خود را در مورد محصولات یا خدمات کسب و کار شما برای مخاطلبان شما ارسال می کنند و در ازاء آن از شما پول و یا خدمتی رایگان دریافت می کنند. که این کار نسبت به مدیریت یک وب سایت بسیار آسان تر است.

وقتی صحبت از فعالیت در اینستاگرام  به عنوان یک منبع در آمد می شود، بحث درآمد مازاد و چند گانه وارد نمی شود. زیرا شما باید برای هر هزینه که دریافت می کنید، باید کار کنید و یا در ازاء آن محتوایی تهیه کنید.

حالا بیایید به کسب درامد از وب سایت فکر کنیم تا ببینیم اینستاگرام بهتر است یا وب سایت . برای فعالیت در وب سایت جریان های درآمد چند گانه زیادی وجود دارد که می توانید پس از ایجاد مخاطب و رسید به حد قابل قبولی در وب سایت خود آن ها را شروع کنید و از آن ها در آمد خوبی داشته باشید. به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:
پذیرش تبلیغات از سایر وب سایت ها و یا فروشگاه ها، انجام خدمات همکاری با شرکت ها و یا کسب و کار های همکاری در فروش، پست های و مطالب مربوط به پشتیبانی محصولات و یا خدمات، فروش محصولات خود مانند کتاب های الکترونیکی، دوره های آموزشی، و یا خدماتی که از پیش تعیین شده مانند طراحی وب سایت. روش های بسیاری برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که در واقع شما به زمان لازم برای پیاده سازی آن ها نیاز دارید.

بزرگ ترین مزیت وب سایت ها این است که می توانید سیستم های درآمد غیر فعال راه اندازی کنید. هنگامی که تبلیغات یا شرکت های افیلیت را در وب سایت خود پیاده سازی می کنید ، پول بدون هیچ تلاشی از طرف شما به حساب شما منتقل می شود که اکثر افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند به دنبال چنین در آمدی هستند.

با ظهور رسانه های اجتماعی ، به نظر می رسد همه به اینستاگرام توجه می کنند و بدون اینکه متوجه شوند وبلاگ نویسی می تواند در بلند مدت پول بیشتری به همراه داشته باشد، شما باید بر روی وبلاگ نویسی تمرکز بیشتری کنید.

میزان اعتماد

بیایید این واقعیت را بپذیریم که در دنیای امروز که همه دوست دارند سریع تر به موضوع مورد علاقه خود برسند، به نظر می رسد رسانه های اجتماعی جواب برای افراد کار ساز تر است زیرا شما می توانید در عرض فقط یک دقیقه از ده ها عکس و فیلم در زمینه های مختلف و یا مورد علاقه خود بازدید کنید. با این حال ، صنعت تبلیغات شبکه های اجتماعی در حال رونق است و از هر ده پستی که شما در صفحه جست و جوی اینستاگرام مشاده می کنید، بیش از نیمی از آن ها حمایت مالی می شوند.

مردم کم کم متوجه شده اند که اینستاگرام دیگر فقط برای اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های شخصی نیست بلکه افراد در آن به کسب درآمد می پردازد. اینفلوئنسر های اینستاگرام فقط برای افزایش درآمد خود حتی در صورت استفاده نکردن یا دوست نداشتن محصولی که مورد تأیید است ، برنامه های نمایشی پولی را قبول می کنند. و انجام این کار آسان است زیرا آن ها فقط باید عکسی با برچسب یا زیرنویس کوتاه و یا حتی یک جمله کوتاه و ساده را ارسال کنند.

بازار در حال حاضر بیش از حد اشباع شده است و مردم در مورد اجازه دادن به نفوذ خود در اینستاگرام بی اختیار می شوند. بنابراین ، سطح اعتماد به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در حال کاهش است.

از طرف دیگر ، کار با وب سایت کار متفاوتی است. وقتی صاحب یک وب سایت یک محصول یا یک تجربه را برای مخاطبان و دنبال کنندگان خود منتشر می کند، مجبور است جزئیات زیادی در مورد آن بنویسد. نوشتن یک پست وبلاگ که خوانندگان را به خود جلب می کند باید برای خواننده مفصل و مفید باشد. دروغ گفتن یا اغراق کردن در مورد کیفیت یک محصول بسیار دشوار است وقتی که شما باید حداقل 1000 کلمه در مورد آن محصول و یا خدمت بنویسید.

بنابراین ، مردم تمایل دارند بیشتر از نظرات اینستاگرامر ها به نظرات بلاگر ها اعتماد کنند. حال به نظر شما در مقایسه سایت با اینستاگرام، اینستاگرام بهتر است یا وب سایت؟

کنترل الگوریتم

تفاوت الگوریتم های موتور های جستجو و اینستاگرامهمه ما از الگوریتم اینستاگرام کمی ناامید شده ایم. پس از حذف الگوریتم نمایش صفحه جست و جو بر اساس زمان بارگزاری مطالب، به نظر می رسد همه چیز تغییر کرده است. تعامل در حال کم و زیاد شدن است، جذب مخاطبان فعال دشوار تر است و افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند باید حرفه ای باشند.

حقیقت این است: در اینستاگرام، همه افراد تحت کنترل الگوریتم و هوش مصنوعی هستند. ما قدرت تأثیر گذاری بر روی الگوریتم و هوش مصنوعی اینستاگرام را نداریم و راهی برای تغییر آن نیز وجود ندارد.

در یک دنیای ایده آل ، بیشترین بازدید وب سایت شما از گوگل حاصل می شود (سایر جریان های ترافیکی عبارتند از: شبکه های اجتماعی ، مراجعه از طریق سایر وب سایت ها، سایر موتور های جست و جو). گوگل همچنین الگوریتمی دارد که براساس آن تصمیم می گیرد کدام مقاله در نتایج جستجو بالا تر باشد و درک الگوریتم های سئو گوگل راحت تر است.

هدف گوگل پاسخ به سوالات افراد است. این بدان معناست که اگر مقاله شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد ، به صورت کامل و دقیق نوشته شده باشد و از سئو خوبی برخوردار باشد ، به احتمال زیاد به آن بازدید خوب گوگل خواهید رسید.

هدف گوگل هرگز تغییر نخواهد کرد. گوگل می خواهد بهترین موتور جست و جوی کره زمین باقی بماند. بنابراین، همیشه مقالات با کیفیت را در صفحه اول نتایج جست و جوی خود به کاربران خود نشان می دهد. از طرف دیگر ، اینستاگرام تمرکز خود را از ایجاد یک جامعه به درآمد زایی تغییر داده است و این باید خود گویای این موضوع باشد.

سخن پایانی جهت جمع بندی سایت یا اینستاگرام

اگر می خواهید بدانید اینستاگرام بهتر است یا وب سایت انتخاب بین وب سایت و اینستاگرام یک تصمیم سخت است. هر کدام از آن ها فراز و نشیب هایی دارند اما در طولانی مدت، بیشتر افراد قطعاً تصمیم می گیرند که وقت خود را برای وب سایت بگذارند. درست است که برای این کار، زمان بیشتری لازم است، و همچنین شما به برخی از مهارت های فنی نیاز خواهید داشت اما نتایج آن قوی تر و خوشحال کننده تر است. شما می توانید چندین جریان درآمد مختلف از طریق وب سایت ایجاد کنید ، کار شما به الگوریتم خاصی بستگی ندارد و سطح اعتماد در مورد پست های منتشر شده بسیار مهم تر است.

انتخاب اصلی وب سایت بر ایجاد محتوای خود به این معنی نیست که شما برای همیشه در اینستاگرام فعالیت نخواهید کرد. هنوز می توانید در اینستاگرام خود پست بگذارید و ضمن تمرکز روی وب سایت خود ، محتوای خوبی ایجاد کنید و با استفاده از اینستاگرام، برای وبسایت خود مخاطب جذب کنید.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا بهتر است یک وب سایت راه اندازی کنید یا یک صفحه اینستاگرام. تا از این طریق بتوانید به بهترین شکل از محتوایی که آماده می کنید در آمد کافی و راضی کننده ای داشته باشید.

محصول پیشنهادی

افزونه بهینه‌سازی پیشرفته دیتابیس | Database Cleaner

345,000 تومان

73.33%

محصول پیشنهادی

افزونه خروجی اطلاعات مرسا | پلاگین Mersa Data Export

138,000 تومان

73.33%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%
5

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

1

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه