کسب درآمد با تبلیغات در سایت چگونه است؟

کسب و کار

5 دقیقه زمان مطالعه

کسب درآمد با تبلیغات در سایت به چه صورت است؟ تبلیغات اینترنتی برای افزایش درصد فروش چقدر ضروری است؟ اگر شما هم می‌خواهید با کمک تبلیغات اینترنتی میزان درآمد خودتان را افزایش دهید و پاسخ سؤالات بالا را پیدا کنید حتما مقاله امروز را بخوانید.

کسب درآمد با تبلیغات در سایت

استفاده از اینترنت به عنوان یک وسیله ارتباطی برای ارسال و انتشار تبلیغات در محیط وب، تبلیغ اینترنتی گفته می‌شود. همچنین می‌توان نمایش دادن نام‌ها و برندهای تجاری، متون، محتواها، شعار و تصاویر تبلیغاتی در سایت‌ها را تعریفی دیگر از تبلیغ اینترنتی دانست. تبلیغات اینترنتی برای اولین بار در سال 1994 مورد استفاده قرار گرفت و توانست تأثیر مؤثر و چشمگیری در انواع کسب و کارها داشته باشد.

انواع تبلیغات اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات به شکل‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به نوع کسب و کار می‌توان از آن استفاده کرد. تبلیغات در اصل به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

  1. تبلیغات براساس استاندارد
  2. تبلیغات براساس پرداخت
  3. تبلیغات براساس تکنولوژی‌ها

کسب درآمد با تبلیغات در سایت

تبلیغات براساس استاندارد

از مهم‌ترین و پرکاربردترین تبلیغات اینترنتی استاندارد می‌توان به تبلیغات بنری (Banner Ads) با استفاده از مشخص کردن قسمتی از صفحه وب‌سایت برای تبلیغ، تبلیغات متنی (Text Ads) که همانند تبلیغات بنری قسمتی از سایت را اشغال کرده و با استفاده از متن، عکس و … به سایت هدف لینک داده می‌شود، تبلیغات در نتایج جستجو (SERP Ads)، تبلیغات پاپ آپ (Pop-up Ads) که صفحات ناخواسته در هنگام باز شدن صفحات سایت‌ها هستند، تبلیغات آویزان (Hover Ads) که نوع پیشرفته تبلیغ پاپ آپ هستند، تبلیغات بینابینی (Interstitial Ads) که قبل یا بعد از نمایش صفحه مورد نظر به نمایش در می‌آیند، تبلیغات ویدئویی (Video Ads)، تبلیغات ایمیلی (Email Ads)، تبلیغات زمینه‌ای (Contextual Ads)، تبلیغات خبر آگهی‌ها آنلاین (Online Advertorials) و تبلیغات با حمایت از سایت‌ها (On-Site Sponsorships) اشاره کرد.

تبلیغات براساس پرداخت

تبلیغات براساس پرداخت نیز به تبلیغات قیمت ثابت، تبلیغات (CPM (Cost Per Mile، تبلیغات (CPC(Cost Per Click و تبلیغات (CPA (Cost Per Action تقسیم‌بندی می‌شوند. همان‌طور از اسمشان پیدا است تبلیغاتی هستند که براساس شرایط مختلف، قیمت‌گذاری می‌شوند. به عنوان مثال برای تبلیغ با قیمت ثابت، آگهی‌دهنده به صورت ماهیانه یا دوره‌ای و برای یک فضای ثابت تبلیغاتی هزینه‌ای پرداخت می‌کند. در تبلیغ CPM آگهی‌دهنده به ازای نمایش تبلیغ به تعداد مشخص هزینه می‌دهد، در CPC به ازای تعداد کلیک‌ها هزینه پرداخت می‌کند و در CPA آگهی‌دهنده به ازای اعمال صورت گرفته توسط مخاطب هزینه می‌دهد. این نیز یک روش استاندارد و بهینه برای کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات است.

تبلیغات براساس تکنولوژی

در تقسیم‌بندی تبلیغات براساس تکنولوژی نیز می‌توان به تبلیغ هدفمندی موضوعی (تبلیغ در سایت‌ها مرتبط با کسب و کار)، تبلیغ دموگرافی (تفکیک مخاطبان براساس ویژگی‌های مورد نظر صاحبان کسب و کار)، تبلیغ هدفمندی جغرافیایی (ارائه محصولات در یک موقعیت جغرافیایی خاص)، تبلیغ هدفمندی براساس سیستم عامل (مشخص کردن مخاطبان براساس سیستم عامل‌ها)، تبلیغ اتوماسیون (برای شبکه‌های اجتماعی و ایمیل) و تبلیغ هدفمندی مجدد (نمایش مجدد تبلیغات و جذب مخاطب) اشاره کرد که هرکدام می‌توانند نقش پررنگی در موفقیت یک کسب و کار و کسب درآمد با تبلیغات در سایت ایفا کنند.

پیشنهاد ویژه ژاکت

مدیریت هوشمند تبلیغات در وردپرس با Adning Advertising

کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات

این افزونه برای مدیریت برنرهای سایت طراحی شده و شما می‌توانید به کمک آن در بخش‌های مختلف سایت خود از جایگاه‌های تبلیغاتی استفاده کنید.

دریافت افزونه Adning Advertising

ویژگی‌های تبلیغات اینترنتی

بر خلاف شیوه تبلیغات به صورت سنتی و قدیمی، تبلیغ اینترنتی دارای مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که می‌تواند صاحبان کسب و کارها را به سرعت به هدف مورد نظرشان برساند و آن‌ها را در مسیر موفقیت پشتیبانی کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این تبلیغات می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ساختن یک ارتباط دو طرفه بین آگهی‌دهنده و مخاطبان
  • ساختن یک پیوند مستقیم به فهرست محصولات
  • توانایی هدف‌گیری ایستا و پویای مشتریان
  • دسترسی کامل بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی
  • امکان ارسال، اصلاح و به‌روزرسانی آسان و سریع
  • قابلیت اندازه‌گیری و ردگیری بالا به دلیل داشتن ماهیت دیجیتالی بودن آن
  • طراحی پیام آگهی و قابلیت فروش
  • نیاز به هزینه‌های بسیار کمتر نسبت به سایر روش‌ها
  • دستیابی به بازار گسترده‌تر و بروزتر
  • آگاهی دادن کامل و سریع با بیشترین بازدهی
  • نظارت دقیق و راحت و حذف واسطه‌ها
این مقاله را حتما بخوانید
کسب درآمد دلاری به صورت اینترنتی

نقش تبلیغات در کسب و کار و افزایش درآمد

advertisement- نوع تبلیغات در وردپرس

قطعاً افرادی که کسب و کاری را شروع کرده‌اند و در فکر گسترش آن هستند با این سؤال مواجه می‌شوند که برای افزایش راندمان و سوددهی بیشتر چه کاری باید بکنند؟ آیا واقعاً تبلیغات می‌تواند آن‌ها را در رسیدن به هدفشان یاری کند؟ همان‌طور که گفته شد تبلیغات اینترنتی برای اولین بار در سال 1994 توسط مجله Wired منتشر شد که برای کمپانی AT&T بنرهایی را در سایت خود به نمایش عموم گذاشت. هرچند در این مدت نقش تبلیغات در رشد کسب و کارها فراز و فرودهای زیادی داشته است اما براساس تحقیقات صورت گرفته در سال 2014 نزدیک به 100000 میلیون دلار بر روی تبلیغات اینترنتی سرمایه‌گذاری شده که رقم بسیار بزرگی است و نشان می‌دهد که تبلیغات از چه اهمیتی در رشد کسب و کارها و در واقع کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات برخوردار است.

براساس یک تحقیق دیگر در سال 2018 نیز 66 درصد از تمامی کسب و کارها، زمان و پول زیادی را برای تبلیغات اینترنتی و آنلاین و 43 درصد از کسب و کارها نیز زمان و پول مشخصی را برای تبلیغات مجدد اختصاص داده‌اند. محبوب‌ترین شیوه‌های تبلیغات در سال 2018، تبلیغات از طریق شبکه‌های اجتماعی (86%)، تبلیغات بنری (80%) و تبلیغات پرداختی (65%) بوده‌اند که بالاترین نقش را در کسب و کارها داشته‌اند.

از مهم‌ترین اثرات تبلیغات در رشد و پیشرفت کسب و کارها و افزایش سوددهی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گستردگی مخاطبان با توسعه استفاده از اینترنت

امروزه در تمامی جوامع، استفاده از اینترنت یک امر کاملاً بدیهی است به گونه‌ای که تا ماه اکتبر 2018 تقریباً 4.2 میلیارد کاربر اینترنت به ثبت رسیده است. براساس آخرین آماری که در سال 1397 از سایت SPECTATOR INDEX اعلام شد، تقریباً 57 میلیون نفر از جمعیت ایران، کاربران اینترنت هستند که تقریباً 88 درصد جمعیت کشور است؛ بنابراین با استفاده از تبلیغات اینترنتی و آنلاین می‌توان با کمترین هزینه و با بالاترین سرعت به بازار هدف دست پیدا کرد. براساس آمارهای جهانی، میزان بازگشت سرمایه‌ای که برای تبلیغات اینترنتی خرج می‌شود، در کوتاه‌ مدت از سایر روش‌های تبلیغی بیشتر است.

میزان بالای اثربخشی

تبلیغات اینترنتی این قابلیت را به آگهی‌دهندگان می‌دهد که به صورت دقیق از تعداد بازدیدکنندگان آن اطلاع داشته باشند درحالی‌که هیچ‌کدام از روش‌های دیگر این قابلیت را ندارند. در فرآیند کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات، صاحبان کسب و کار می‌توانند به صورت هدفمند و مشخص با مخاطبان خودشان ارتباط داشته باشند، به آن‌ها آموزش دهند و اعتماد آن‌ها را جلب نمایند. تمامی این موارد باعث بالا رفتن اثربخشی تبلیغات می‌شود و به‌راحتی می‌توان میزان موفقیت و نقش آن را در رشد و سودآوری کسب و کار ارزیابی کرد.

عدم محدودیت

همان‌طور که گفته شد به دلیل استفاده حداکثری مردم امروزی از اینترنت در سراسر جهان است، بنابراین از نظر جغرافیایی و زمانی هیچ محدودیتی برای کسب درآمد با تبلیغات در سایت وجود ندارد. این روش به کسب و کارها اجازه می‌دهد که بازارهای جدیدتر و گسترده‌تری را کشف کنند و ارتباط مداومی با مخاطبان و مشتریان خود داشته باشند.

جمع‌بندی

اگر به دنبال روش‌های ساده‌تری برای کسب درآمد از اینترنت هستید می‌توانید کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات را امتحان کنید. فقط کافیست کمی هوشمندانه عمل کنید تا پلن‌های خوبی را برای تبلیغات هوشمندانه‌تر در اینترنت در اختیار کاربران خود قرار دهید.

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

نویسنده ژاکت

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

1

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

سلام
من میتونم متن ترجمه کنم زیر پنج دقیقه
به نظرتون سایتی هست که بتونه بهم کمک کنه؟

ارسال دیدگاه