7 ابزارک مفید تجاری برای کمک به وبسایت وردپرسی

ابزارهای سایت

5 دقیقه زمان مطالعه

همه مدیران کسب و کارها در سراسر جهان مایلند ارتباط بیشتری با کاربرانی که محصولات و خدمات را خریداری می‌کنند، داشته باشند. این ارتباط هر چه غنی‌تر و با کیفیت‌تر باشد در رشد و توسعه محصولات و کارایی کسب و کارها تاثیر عمیق‌تری می‌گذارد. اگر مشتری را دلیل وجودی هر کسب و کار بدانیم، بنابراین اینکه او چه فکر می‌کند و چه می‌اندیشد بسیار اهمیت پیدا می‌کند. بسیاری از کاربران و مشتریان لزوما قیمت و کیفیت را برای خرید مد نظر قرار نمی‌دهند و احساسی که از ارتباط با فروشنده دارند و نحوه تعامل با کسب و کار را برای انتخاب و تداوم استفاده از محصول در نظر می گیرند.
در دنیای مجازی نیز که دسترسی فیزیکی عملا وجود ندارد بنابراین نحوه تعامل یک وبسایت با مشتری هم به نوعی بسیار متفاوتر و سختر است. فروش کالایی که فقط چند توضیح و عکس را به مشتری نشان می‌دهد به آسانی فروش در فروشگاه نیست. پس اگر از دنیای بازار فیزیکی به دنیای کسب و کار مجازی آمده‌اید باید به سرعت تفاوت‌ها را در سبک مشتری مداری و ارتباط با کاربران بیاموزید. امروز تصمیم داریم در مورد وبسایتی صحبت کنیم که امکان ساخت ابزارک مفید تجاری برای وردپرس را در خود فراهم می‌کند.

ابزارک مفید تجاری برای وردپرس

برای ارتباط با مشتریان کسب و کارهای اینترنتی روش‌های متداولی وجود دارد. گفتگوی زنده، ایمیل، پاپ آپ،… برای مدیریت هر کدام از این روش‌های ارتباطی لازم است که در وردپرس یک افزونه حرفه‌ای نصب کنید. افزونه‌های متعدد با پرداخت حق عضویت  و مدیریت هر کدام معمولا کار وقت‌گیری است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با خدمات وبسایت getsitecontrol  آشنا کنیم. این وبسایت هفت ابزارک مفید تجاری برای وردپرس جهت کنترل یک وبسایت در بخش ارتباط با مشتریان را در اختیار شما قرار می‌دهد. با خدمات این وبسایت به سادگی می‌توانید اموری مانند تهیه‌ی فرم‌ها، گفتگوی زنده، اعلانات تبلیغاتی و … را انجام داده و در محل قرارگیری آن ها در صفحه و همچنین هدف‌گذاری و نحوه عملکرد آن‌ها را در رابطه با مشتریان تعیین کنید.

چرا چنین وبسایتی را پیشنهاد می‌دهیم؟

برخی از صاحبان سایت‌ها نمی‌خواهند فضای هاست را اشغال کنند، برخی دیگر می‌خواهند اول کارایی مورد نظر را تست کرده و سپس از افزونه‌های اصلی برای نصب و راه‌اندازی کمک بگیرند، به همین دلیل چنین وبسایتی یک انتخاب خوب و بهینه است. در کل این وبسایت نیز خدمتی دیگر در کنار سایر موارد گفته شده برای وردپرس به حساب می‌آید.

خدمات سایت  getsitecontrol را می‌توان در حال حاضر به هفت بخش برای ایجاد ابزارک مفید تجاری برای وردپرس، تقسیم کرد که به سادگی با وردپرس هماهنگ و اجرا می‌شوند:

  1. فرم ثبت نام
  2. فرم ارتباط با ما
  3. اعلان های تبلیغاتی
  4. ابزارهای نظر سنجی
  5. شبکه های اجتماعی
  6. دکمه های اشتراک مطلب
  7. محیط گفتگو

خدماتی که در بالا ذکر شد برای هر وبسایت تجاری ضروری به نظر می‌رسد. برای هر یک از آن‌ها تعداد بی‌شماری افزونه ممکن است در مارکت‌های مختلف از جمله ژاکت وجود داشته باشد. پس حداقل به  هفت افزونه و ربط کاربری و نصب آن‌ها بر روی وردپرس خود نیاز خواهید داشت. سایت getsitecontrol  دارای یک افزونه رسمی در مخزن وردپرس است که 7 ابزارک مفید تجاری برای وردپرس را در خود دارد. به محض نصب افزونه، لازم است طبق اعلان در سایت اصلی یک حساب کاربری باز کنید.

وقتی در سایت ثبت نام کنید برای مدیریت این خدمات دیگر نیازی به پیشخوان وردپرس ندارید و همه اعمال را می توانید از طریق سایت افزونه پیگیری و مدیریت نمایید. از این ساده تر نمی شود!

نخستین ابزارک را چطور بسازیم؟

create widget-ابزارک مفید تجاری برای وردپرس

با شروع به کار، به صفحه‌ای مانند تصویر بر خواهید خورد. در گوشه سمت چپ بالا آن یک دکمه ‌ابی رنگ برای ایجاد ابزارک جدید خواهید دید. در اینجا می‌توانید میان تنوعی از خدمات، ابزارک مناسب برای هدف خود را طراحی نمایید.

این مقاله را حتما بخوانید
ابزارهای بررسی و تست امنیت سایت وردپرس

از منوی نمایش یا appearance می‌توانید ظاهر ابزارک و محل قرارگیری، رنگ و فونت یا نحوه ی نمایش را مشخص نمایید.

appearance-ابزارک مفید تجاری برای وردپرس

در بخش محتوا یا content می‌توانید ظاهر نوشته و نوع قالبی را که مایلید داشته باشد، انتخاب کنید. مثلا فرم تماس یا فرم دیدگاه. (انتخاب یک ابزارک مفید تجاری برای وردپرس)

content-ابزارک مفید تجاری برای وردپرس

colors-ابزارک مفید تجاری برای وردپرس

صفحه اعلان انجام موفق فرایند یا success page: در پایان انجام کار هر ابزارک می توانید صفحه ای داشته باشید که مثلا از کاربر تشکر نمایید یا اینکه به او پیامی در رابطه انجام موفقیت آمیز یک فرایند دهید.

behavior-ابزارک مفید تجاری برای وردپرس

رفتار ابزارک یا ‌Behavior

اینکه یک ابزارک مفید تجاری برای وردپرس براساس کدام رفتار کاربر نمایش داده شود و چه چیزی را نمایش دهد و در چه زمانی اجرا شود را در این بخش می‌توانید تنظیم نمایید. با گزینه های شرطی می توانید به نسبت عملکرد کاربر، واکنش سایت را تنظیم نمایید . اینکه مثلا وقتی کاربر 50 درصد صفحه اصلی را دید چه پیامی دریافت کند.

هدف گذاری یا targeting

این تنظیمات براساس محل، نوع نمایشگر، مرورگر، IP ادرس و … قابل شخصی‌سازی است.  این بخش نیز با تنوعی از شرط‌ها قادر است رابطه کاربری بهتری برای سایت شما ایجاد نماید.

Integration

در این بخش می‌توایند اطلاعات ایجاد شده در ابزارکی که تعریف کرده‌اید و اینکه قرار است به کجا ارسال شود را تعیین کنید. مثلا هنگام دریافت یک درخواست از طرف کاربر ابزارک مفید تجاری برای وردپرس چه پاسخ آماده‌ای داشته باشد یا اینکه درخواست‌ها به کدام ایمیل‌ها ارسال شوند.

integration-ابزارک مفید تجاری برای وردپرس

با اتمام تنظیمات بالا در صورتی که ابزارک را تایید و فعال نمایید این ابزارک در وبسایت وردپرسی ایجاد و فعال میگردد و لازم نیست هیچ کار دیگری برای پیشخوان وردپرس انجام دهید.

آمار عملکرد افزونه‌ها

statistics-ابزارک مفید تجاری برای وردپرس

از دیگر بخش های جالب عملکرد این افزونه یا وبسایت، می‌توان به بخش تحلیل آماری آن اشاره کرد. آمار فعالیت ابزارک‌هایی که ساخته‌اید به سادگی در دسترس است. نرخ کلیک به نسب بازدید یا CTR  یکی از آمارهای تحیلی است که می‌توانید در اینجا ملاحظه کنید.

آزمایش  A/B

testing-ابزارک مفید تجاری برای وردپرس

برای یک ابزارک مفید تجاری برای وردپرس این امکان وجود دارد که با مثلا دو رابط کاربری برای کاربران نمایش داده شود و قادر باشید توسط آماری که سایت برای شما ایجاد می کند ظاهر بهتر را انتخاب کنید. مثلا برای 200 نفر از کاربران نمونه A و برای 200 نفز دیگر نمونه ی B یک ابزارک را نشان دهید و با دیدن آمار بازخورد و رفتار مشتریان گزینه‌ی بهتر را انتخاب نمایید.

استفاده از افزونه getsitecontrl چقدر هزینه دارد؟

برای همه خدماتی که در بالا به اختصار اشاره شد، مثل ایجاد نامحدود ابزارک‌ها، شخصی‌سازی ظاهری، جدول‌بندی و زمانبندی واکنش سایت نسبت به رفتار کاربر و آمار لحظه‌ای عملکرد ابزارک‌ها و بسیاری خدمات دیگر، فرای از نسخه ی رایگان و خدمات آن، قیمت نسخه پرمیوم را می‌توانید با 19 دلار در ماه استفاده کنید. این مبلغ در مقابل خدماتی که انجام می‌دهد هزینه اندکی است.

جمع‌بندی

وقت طلاست و کارامدی در عین کارکرد راحت یک ارزش‌های اساسی محسوب می‌شود. استفاده از افزونه‌ها و خدماتی که بتوانند کارایی وبسایت در ارتباط با مشتری‌مداری کمک کنند هر روز به نیاز مهم‌تری برای صاحبان وبسایت‌ها و مدیران کسب و کارهای اینترنتی تبدیل می‌شود. خلاقیت یک ادمین سایت و مدیریت کسب و کار در بهره‌گیری حداکثری از این افزونه میزان رضایت‌مندی کاربران را افزایش خواهد داد. اینکه کاربران به سایت شما سربزنند و تجربه کاربری مناسبی داشته باشند، احتمال خرید و هم وفاداری را در ایشان افزایش می دهد. مشتری و رضایت او همه دارایی یک کسب و کار  است.

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردپرس | پلاگین All In One WP Security

445,000 تومان

100%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%
6

نویسنده ژاکت

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه