تعامل بیشتر با مشتری و فناوری Explore نقشه گوگل

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

این فیچر بسیار جالب که شامل دو بخش است، به شما اجازه می‌دهد درباره آنچه در اطراف شما اتفاق می‌افتد بیشتر بدانید. این داده‌ها شامل پیشنهاداتی برای رستوران‌ها، فهرست‌ مکان‌های جدید با امکان دنبال‌کردن کسب‌وکارهای محلی است. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید عضو یک کافی‌شاپ یا رستوران شده و هروقت رویداد و اخباری از آنها وجود داشت، در جریان قرار بگیرید و تعامل داشته باشید.

کاربرد بی‌نظیر دیگر آن این است که مثلاً در حال گذر از کنار یک کافی‌شاپ هستید و اعلان یا رویداد آن کافه برای شما لیست می‌شود، سپس می‌توانید کافه فوق را در لیست علاقه‌مندی‌ها و یا پیگیری برای بعداً بگذارید. این ابزار به‌نوعی داده‌های اطراف شما را گردآوری و سازماندهی می‌کند.

 

با explore کسب و کار شما دیده می شود

ابزار explore قادر به دریافت به‌روزرسانی‌های موجود رستوران‌ها و کافه‌های جدیدی است که احتمالاً دوست خواهید داشت. برگه‌های Explore به شما توصیه‌هایی برای همین‌الان می‌دهد، درحالی‌که For you بیشتر در مورد برنامه‌ریزی‌های از پیش تعین شده یا نگهداری چیزهایی برای مدت‌زمان متوالی است.

با فناوری explore سایت ها و یا کسب و کارهایی که در نقشه گوگل تجارت خود را پیکربندی کرده اند می توانند دید بهتری به جستجوهای محلی بخشند. در این زمینه نقش راهنمایان محلی را نمی توان نادیده گرفت زیرا آنها با اضافه کردن محتوای بصری و سایر داده های تعاملی، در رشد و توسعه آنها نقش داشته باشند. مدیران کسب و کارها از امکانات explore در جهت تنظیم رویدادهای کوچک، خدمات مرتبط با زمینه فعالیت، پیام های تبلیغاتی و بسیاری روش های دیگر راه را برای جذب مشتریان بالقوه محیا کنند. در واقع explore می تواند فضایی بسیار غنی و مجهز را برای کسب و کارهای آنلاین و جستجوهای محلی ایجاد کند.

 

 

Google Maps Explore


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه