پشتیبانی در کمتر از ۲۴ ساعت

اخبار

1 دقیقه زمان مطالعه

کاهش زمان پاسخ‌گویی به تیکت‌های پشتیبانی

نظر به احترام به درخواست کاربران مبنی بر کاهش زمان پاسخ گویی به تیکت‌های پشتیبانی محصولات ژاکت، شرایطی را فراهم آوردیم تا فروشندگان منتخب ژاکت که همواره پاسخ گویی سریعی بر روی تیکت های خود دارند، با مدال پشتیبانی سریع در ژاکت برای کاربران قابل تشخیص باشند و با اعطای امتیازاتی به این گروه از فروشندگان، کیفیت پاسخ‌گویی به تیکت‌های ژاکت را پیوسته افزایش دهیم.

پشتیبانی در کمتر از ۲۴ ساعت ژاکت

فروشندگانی که مدال “پشتیبانی سریع در یک ماه اول خرید” را در بین مدال‌های خود دارند، در یک ماه اول هر خرید کاربران، موظف خواهند بود تیکت‌های ایشان را در کمتر از ۲۴ ساعت (به جز در روزهای تعطیل) پاسخ‌گو باشند. بدیهی است در صورت عدم پاسخ‌گویی فروشنده در این زمان،‌ حق شکایت و پیگیری خریدار از ژاکت برای کاربران محفوظ خواهد بود.

پشتیبانی در کمتر از ۲۴ ساعت ژاکت

 

شیوه دریافت مدال “پشتیبانی سریع در یک ماه اول خرید

فروشندگانی که تمایل به دریافت مدال “پشتیبانی سریع در یک ماه اول خرید” را دارند می‌توانند درخواست خود را در دسته تیکت “ارتباط با ژاکت” و از نوع “سایر موارد” برای ژاکت ثبت کنند تا ضمن پذیرش شرایط مطرح شده در تیکت، این مدال به ایشان داده شده و در لیست فروشندگان منتخب ژاکت قرار گیرند.

پشتیبانی سریع در یک ماه اول خرید


نویسنده ژاکت

سایر مقالات نویسنده

7

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

با اینکه معروفیت سایت ژاکت نسب به سایت های دیگر زیاد است ولی واقعآ پشتیبانی بسیاااار ضعیفش دور از انتظارم بود
امیدوارم به فکر این مسئله باشند
سایت ابزار ورد پرس نهایتآ نیم ساعته یا دیگه خیلی دیر کنند یک ساعته پاسخ میدن و این چیزی هست که من رو به عنوان مشتری راغب میکنه ازشون خرید کنم و به این نقطه قوتشون رو به چند نفر دیگه معرفی کنم

چند روز پیش کامنتی گذاشتم چرا تایید نکردید.؟ به کی توهین کردم؟ اگر حرف نادرستی زدم این فرصت برای بقیه هم هست که نادرستی مطلب من رو با کامنت گذاشتن نشون بدن… حداقل بهم بگید چرا تایید نکردید؟ ایمیل رو که دارید…

سلام و روز بخیر
دیدگاهتون به علت طولانی بودن تایید نشد. نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما به مدیریت انتقال داده شد.
با سپاس

سلام، وقتتون بخیر
سایت تو تایید کد ارسالی برای ثب نام مشکل داره، هر بار که کدی که برام ارسال شده رو وارد میکنم پیام “کد معتبر نیست” رو میده.
ممنون میشم راهنمایی و مشکل رو حل کنید چون میخوام صفحه ساز المتور رو تهیه کنم.

سلام. مشکل خاصی در ورود کد برای ثبت نام وود نداره. در صورتی که همچنان مشکل دارید، شماره تماس بدید تا همکاران پشتیبانی با شما تماس بگیرن.

سلام و وقت بخیر
لطفا در این زمینه با قسمت پشتیبانی محصول پیام دهید.

ارسال دیدگاه