مقایسه Yoast SEO و All in One SEO Pack . کدام بهتر است؟

افزونه های وردپرس

9 دقیقه زمان مطالعه

آیا شما هم به دنبال بهترین افزونه سئو وردپرس میگردید؟ اگر اینطور باشد، پس احتمالاً انتخاب خود را به دو تا از محبوب ترین افزونه های سئو وردپرس محدود کرده اید: Yoast SEO  و  All in One SEO Pack. ممکن است برایتان سوال شده باشد که کدام یک بهتر است؟ در این مقاله، ما به مقایسه Yoast SEO و All in One SEO Pack می پردازیم تا بفهمیم کدام یک بهترین افزونه سئو وردپرس است.

درباره این دو افزونه

هر دو افزونه All in One SEO Pack و Yoast SEO دارای پایگاه کاربر devout هستند و همیشه از محبوب ترین و پرکاربردترین افزونه های وردپرس بودند و هستند.

افزونه All in One SEO Pack در سال ۲۰۰۷ توسط Michael Torbert و Steve Mortiboy ساخته شد. از آن زمان به بعد پایگاه گسترده ای از کاربران را به خود اختصاص داده است و به یکی از افزونه های وردپرسی که بیشترین تعداد دانلود را داشته تبدیل شده است.

افزونه Yoast SEO با عنوان سئو وردپرس توسط شرکت یواست در سال 2010 شروع به کار کرد. این افزونه توسط شخصی به نام Joost de Valk ساخته شد و با بهبودهای مداوم در افزونه، به سرعت رقیب اصلی All in One SEO شد.

این دو افزونه بسیار عالی هستند و تمام ویژگی هایی را که باید برای به دست آوردن حداکثر مزایای سئو در سایت وردپرس خود داشته باشید، ارائه می دهند.

همانطور که قبلا هم گفتیم، بیایید به مقایسه Yoast SEO و All in One SEO Pack بپردازیم تا بفهمیم کدام یک از آنها بهترین افزونه سئو وردپرس است.

مقایسه Yoast SEO و All in One SEO Pack

نصب و راه اندازی

برای درک و پیاده سازی موفقیت آمیز مفاهیم سئو در وب سایت ها، آموزش و تمرین های زیادی لازم است. یک افزونه سئو وردپرس باید راه اندازی بهترین روش های سئو را برای مبتدیان بدون نیاز به هیچ مهارت خاصی آسان کند.

بیایید ببینیم که چطور این دو افزونه هنگام نصب و راه اندازی تنظیمات اولیه سئو در وب سایت های وردپرس عمل میکنند.

نصب یواست سئو

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Yoast SEO می باشد. برای اطلاعات بیشتر، به راهنما قدم به قدم ما در مورد چگونگی نصب یک افزونه وردپرس مراجعه کنید.

پس از فعال سازی، کاربران میتوانند به صفحه سئو » پیشخوان بروند و پیکربندی آسان را در زیر سربرگ عمومی راه اندازی کنند.

پیکربندی یواست

با این کار یک wizard گام به گام شروع می شود که شما را در مراحل نصب راهنمایی می کند. این امر به مبتدیان این امکان را می دهد تا بدون احساس غرق شدگی در اصطلاحات پیچیده و گزینه ها، سریعاً شروع به کار کنند.

افزونه سئو وردپرس

Yoast SEO یک افزونه قدرتمند است و تنظیمات زیادی دارد که شما باید یکی یکی از آنها عبور کنید. ما این مسئله را برای شما آسان کرده ایم، نگاهی به راهنمای ما در مورد چگونگی نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO در وردپرس بیندازید.

بخش تنظیمات Yoast SEO به طور منظم به صفحاتی تقسیم شده که هر صفحه دارای زبانه های مختلفی برای تنظیمات مربوطه است.

این مسئله پیدا کردن گزینه ای مشخص در تنظیمات را برای کاربران آسان می کند.

مقایسه Yoast SEO و All in One SEO Pack

راهنمای روی صفحه در همه صفحات تنظیمات یواست در دسترس است. فقط کافیست روی دکمه بنفش رنگ راهنما در بالا کلیک کنید تا نمایش فیلم یا متن در مورد گزینه های روی صفحه گسترش یابد.

تنظیمات منظم سازمان یافته، wizard پیکربندی برای مبتدیان و گزینه های کمک روی صفحه، راه اندازیSEO  Yoast را در سایت وردپرس برای مبتدیان بسیار آسان می کند.

نصب All in On SEO Pack

در ابتدا، باید افزونه All in One SEO Pack را نصب و فعال سازی کنید.

پس از فعال سازی، آیتم منوی All in One SEO Pack را درست زیر پیشخوان پیدا خواهید کرد. کلیک کردن روی آن شما را به صفحه تنظیمات افزونه خواهد برد.

All in One SEO Pack، همه تنظیمات خود را در یک صفحه دارد. این مسئله کمی درهم به نظر می رسد، اما برخی از کاربران ممکن است این روش را آسان تر و سریع تر از تنظیمات چند صفحه ای یواست سئو بدانند.

صفحه تنظیمات به بخش های متفاوتی تقسیم شده است. هر بخش مربوط به تنظیمات یک منطقه یا ویژگی خاص است، به عنوان مثال: تنظیمات صفحه اصلی، تنظیمات عنوان، تنظیمات نمایش و غیره.

یک آیکون کمک در کنار هر گزینه وجود دارد. با کلیک کردن روی این آیکون یک توضیح مختصر و برخی اوقات یک لینک به مستندات اضافی نمایش داده میشود.

پس از اینکه تنظیمات کلی را با دقت انجام دادید، آماده استفاده از All in One SEO در سایت وردپرس خود هستید.

نتیجه

در مقایسه Yoast SEO و All in One SEO Pack، هم یواست و هم All in On SEO Pack گزینه های زیادی دارند که این مسئله باعث می شود راه اندازی هر دو کمی ترسناک باشد. هر دو افزونه تمام تلاش خود را میکنند تا کارها را ساده کرده و تنظیمات سئو خود را برای کاربران آسان کنند. اما ما احساس میکنیم Yoast SEO با تنظیمات چند صفحه ای و زبانه ای خود، کمی بهتر از All in One SEO عمل میکند.

کارهای روزانه سئو

سئو یک فرآیند مداوم است و هر پست یا صفحه جدیدی که به وب سایت خود اضافه می کنید امتیاز سئو خود را دارد. این بدان معنی است که شما از افزونه سئو خود برای بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو هنگام افزودن آن استفاده خواهید کرد.

بیایید ببینیم که چگونه این دو افزونه هنگام انجام کارهای روزمره سئو در سایت وردپرس شما عمل می کنند.

Yoast SEO

Yoast SEO دارای یک ابزار تحلیل قدرتمند است که به شما کمک می کند هر پست تکی یا صفحه ای را در وب سایت خود بهینه کنید.

درست زیر ویرایشگر پست، متاباکس Yoast SEO با پیش نمایش قطعه ای، قسمت کلمات کلیدی متمرکز و تجزیه و تحلیل محتوا را پیدا خواهید کرد.

پیش نمایش قطعه ای نشان می دهد عنوان و شرح سایت شما در موتورهای جستجو چگونه به نظر می رسند. یواست سئو به طور خودکار از عنوان پست شما به جای عنوان و از متن به عنوان توضیحات استفاده می کند، اما ما به شما توصیه می کنیم آن را تغییر دهید.

وارد کردن کلمه کلیدی متمرکز در Yoast SEO به افزونه اجازه میدهد تا محتوای شما را برای آن کلمه کلیدی خاص بررسی کند.

نتیجه تجزیه و تحلیل در قسمت تجزیه و تحلیل محتوا نشان داده می شود، جایی که Yoast SEO  پیشنهاد هایی را در مورد چگونگی بهبود امتیاز سئو پست های شما ارائه می دهد.

 

متا باکس Yoast SEO دارای دو بخش دیگر است. می توانید با کلیک بر روی نماد چرخ دنده به نمای پیشرفته بروید.

این مقاله را حتما بخوانید
15 مورد از بهترین افزونه های گرویتی فرم

نمای پیشرفته یواست

نمای پیشرفته چیزی است که اکثر مبتدیان نباید از آن استفاده کنند مگر این که بدانند چه کاری انجام می دهند. نمای پیشرفته به شما امکان می دهد موتورهای جستجو را از دنبال کردن یا فهرست کردن پست یا صفحه متوقف کنید.

دوم، آیکون اجتماعی است که تنظیمات شبکه اجتماعی پست شما را نشان می دهد.

اینجاست که می توانید تصویر مقاله را برای فیس بوک و توییتر تنظیم کنید. می توانید توضیحات و عنوان را برای آن بنویسید زیرا Yoast SEO از عنوان و توضیح اصلی شما در متا تگ های نمودار باز استفاده میکند.

All in On SEO Pack

All in One SEO دارای متاباکس مشابهی برای ویرایش تنظیمات سئو بر مبنای پست به پست می باشد. به سادگی یک پست را ویرایش کنید و زیر ویرایشگر پست متاباکس All in One SEO را پیدا خواهید کرد.

برخلاف Yoast SEO ، این متا باکس بسیار ساده است. شما می توانید عنوان و توضیحات را ویرایش کنید، ولی هیچ تحلیل محتوا یا امتیاز سئو ای وجود ندارد.

All in One SEO ابزار پیشرفته ای را برای هر پست ارائه می دهد که به شما امکان می دهد نمایه سازی و دنبال کردن توسط موتورهای جستجو را کنترل کنید. حتی گزینه ای دارد که All in One SEO را برای آن پست یا صفحه خاص خاموش میکند.

برای ویژگی های اجتماعی، شما باید افزودنی Social Meta را با مراجعه به صفحه All in One SEO » مدیریت ویژگی ها فعال کنید.

افزونه All in One SEO Pack

فعال سازی این افزودنی یک سربرگ تنظیمات اجتماعی در متاباکس All in On SEO زیر ویرایشگر متن اضافه م یکند. این افزودنی به شما اجازه می دهد تا تصاویر و توضیحات سفارشی برای استفاده توسط فیس بوک و توییتر تنظیم کنید.

 

 

نتیجه:

هر دو افزونه ویرایش تنظیمات سئو را بر اساس پست به پست آسان میکنند. All in One SEO Pack  رویکردی ناب و تمیز دارد و به کاربران امکان می دهد تا زمینه های اضافی را اضافه کنند.

از طرف دیگر Yoast با تصمیم گیری در مورد گزینه ها روبرو می شود و ویژگی هایی را که برای همه سایت ها ضروری است، اضافه میکند.

با این حال، ما احساس می کنیم که تجزیه و تحلیل محتوا، کلمه کلیدی متمرکز و امتیازدهی سئو به Yoast SEO یک مزیت بزرگ می دهد.

 

ابزار ها و ویژگی های اضافی

سئوی صفحه یک فرایند جامع است و به همین دلیل هر دو این افزونه ها علاوه بر متا تگ ها با ابزارها و ویژگی های اضافی ارائه می شوند.

این ویژگی ها برای از بین بردن نیاز به نصب چندین افزونه سئو دیگر و ارائه یک راه حل واقعی همه جانبه وجود دارد.

Yoast SEO

Yoast SEO دارای مجموعه ای جامع از ویژگی هایی است که بیشتر جنبه های بهینه سازی در سایت را پوشش می دهد. برخی از این ابزار ها عبارتند از:

  • نقشه سایت XML
  • پیمایش Breadcrumb
  • متا تگ های نمودار باز
  • وارد کردن داده از ابزار های Google Webmaster
  • txt و ویرایشگر .htaccess درونی
  • وارد کردن یا بیرون دهی داده های سئو

All in On SEO Pack

All in On SEO هم دارای تعداد بسیار زیادی از ویژگی ها است ولی برخی از آنها به طور پیش فرض فعال نیستند. باید به قسمت All in on SEO » مدیریت ویژگی ها برای فعال سازی آن ها مراجعه کنید.

  • نقشه سایت XML
  • txt
  • ویرایشگر پوشه
  • محدود کننده ربات بد
  • متا تگ های نمودار باز
  • وارد کردن داده های سئو
  • مدیریت کارایی

نتیجه:

در مقایسه Yoast SEO و All in One SEO Pack ، هر دو افزونه تقریبا مجموعه ای مشابه از ابزار ها و ویژگی ها را ارائه می دهند. All in On SEO ویژگی های پیمایش Breadcrump و وارد کردن داده از سرچ کنس.ل گوگل را ندارد. با این حال، نداشتن این دو ویژگی هیچ تاثیر جدی بر سئو سایت شما نخواهد داشت.

ما همچنین نحوه اجازه دادن All in One SEO برای فعال کردن عملکرد فقط در صورت نیاز را دوست داریم.

پشتیبانی ها و افزودنی ها

حتی اگر استفاده از هر دو افزونه نسبتاً آسان باشد و مستندات رایگان گسترده ای را در اختیار شما قرار دهند، گزینه های پشتیبانی رایگان شما بسیار محدود است.

بیایید ببینیم که هر دو افزونه چگونه به پشتیبانی حرفه ای و افزودنی ها رسیدگی میکنند.

Yoast SEO

افزونه رایگان Yoast SEO بدون پشتیبانی است و شما با مسئولیت خود از آن استفاده می کنید. در حالی که میتوانید در تالارهای گفتمان پشتیبانی WordPress.org سوال کنید و از سایر کاربران کمک بگیرید، پاسخ رسمی از جانب تیم Yoast تضمین نمیشود.

برای پشتیبانی حرفه ای، باید Yoast SEO premium را از سایت ژاکت تهیه کنید.

مجوز premium همچنین دارای برخی از ویژگی های اضافی مانند کلمات کلیدی متمرکز چنتایی و یک مدیر هدایت میباشد.

Yoast SEO همچنین برخی از افزونه های اضافی پولی را برای سایت های niche با نیازهای خاص سئو ارائه میدهد. این افزونه های اضافی عبارتند از:

  • سئو ویدیو
  • سئو محلی
  • سئو اخبار

All in On SEO Pack

نسخه رایگان All in One SEO بدون پشتیبانی است. اما نسخه All in One SEO Pack Pro با پشتیبانی حرفه ای ژاکت ارائه میشود.

نسخه حرفه ای All in One SEO معمولاً یک نسخه اصلی از افزونه رایگان است که دارای ویژگی های اضافی مانند پشتیبانی از محصولات ووکامرس، گزینه های دسته بندی سئو، نقشه سایت XML ویدیو و غیره میباشد.

 

نتیجه:

اگر فقط به یک سایت نیاز داشته باشید Yoast SEO ارزان تر است. با این حال، با افزودن سایت های بیشتر، قیمت ها افزایش می یابد.

حکم نهایی ما

با مقایسه مقایسه Yoast SEO و All in One SEO Pack دریافتیم که هر دو افزونه های بسیار خوبی هستند، بنابراین هر مقایسه ای بین این دو افزونه باید بسیار نزدیک باشد.

ما شخصاً از Yoast SEO در همه وب سایت های خود استفاده می کنیم و می دانیم که این بهترین افزونه سئو وردپرس است. این افزونه ویژگی های بیشتری مانند وارد کردن داده ها از ابزارهای Webmaster، پیمایش breadcrumb، بخش اطلاعات شما، ویژگی های اجتماعی و غیره را دارد.

اما بهترین ویژگی آن تحلیل محتوا است که فکر می کنیم به بسیاری از مبتدیان به درک چگونگی نوشتن عنوان پست، توضیحات و استفاده از کلمات کلیدی در محتوا کمک میکنند.

 

امیدواریم این مقایسه Yoast SEO و All in One SEO Pack به شما کمک کند بهترین افزونه سئو وردپرس را برای سایت خود پیدا کنید.

 

 

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور آی فکت | پلاگین iFact

645,000 تومان

89.07%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی

8

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

1

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

با سلام
لطفا مقایسه خود را اصلاح کنید
نسخه رایگان All in one seo pack که ارائه کردید بسیار قدیمی هست .
نسخه پرو این افزونه رقیب ندارد میتوانید امکانات نسخه پرو را با هر افزونه دیگری مقایسه کنید .

ارسال دیدگاه