zhaket logo

آموزش ساخت پاپ آپ در وردپرس

وردپرس

7 دقیقه زمان مطالعه

ساخت پاپ آپ در وردپرس، می‌تواند برای سایت‌های فعال در زمینه‌های مختلف، نقش مهمی جهت معرفی داشته باشد. در واقع با توجه به اینکه پاپ آپ در قالب نوعی تبلیغات آنلاین عمل می‌کند، در هدایت کاربران به سایت شما کمک بزرگی خواهد کرد. به طوری که صفحه جدید و ناخواسته‌ای را برای آن‌ها به نمایش خواهد گذاشت.

تبلیغات در قالب رکن اولیه برای تجارت‌های آنلاین معرفی می‌شوند. در نتیجه افرادی که به دنبال رشد و پرورش سایت خود هستند، می‌توانند از سازوکارهایی که به این منظور طراحی و معرفی شده است، استفاده کنند‌. پنجره پاپ آپ در سایت‌های مختلف قابل مشاهده است که کلیک روی آن سبب هدایت کاربران به یک سایت دیگر با مضمون و محتوای متفاوت می‌شود. به همین دلیل از این شیوه برای تبلیغات استفاده می‌شود. ساخت پاپ آپ در وردپرس هم امکان‌پذیر است و باید با استفاده از افزونه پاپ آپ وردپرس اجرا شود.

در مقاله آموزش وردپرس هم به اختصار اشاره کردیم که، پاپ آپ می‌تواند برای شرکت‌های تجاری و سایت‌های فروشگاهی، از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار باشد و استفاده درست از آن، عاملی برای افزایش بازدیدکنندگان سایت و کاربران آن شود. البته ناگفته نماند که استفاده بیش از حد از پاپ آپ برای نمایش تبلیغات، می‌تواند برای سایت شما مضر باشد و نتیجه معکوس ارائه دهد. از این رو توصیه می‌شود که در استفاده و به کارگیری پاپ آپ، تعادل را برقرار کنید و از زیاده‌روی بپرهیزید.

 

آموزش ساخت پنجره پاپ در وردپرس

همواره در میان گام‌های پرورش و توسعه سایت‌ تجاری، تبلیغات نقش پررنگی را ایفا کرده که توانسته اهمیت خود را به اولین مرحله مهم بعد از طراحی سایت ارتقا دهد. در نتیجه صاحبان چنین سایت‌هایی، به طراحی و ساخت پاپ آپ، توجه بیشتری دارند.

در فرایند طراحی پاپ آپ‌ در وردپرس وجود برخی افزونه‌ها، امکان ایجاد صفحات پاپ آپ را برای مدیران سایت فراهم می‌کند. البته توجه داشته باشید که انتخاب نوع افزونه در ساخت پاپ آپ و نحوه عملکرد آن نقش قابل توجهی دارد. از این رو لازم است که انواع قدرتمند را انتخاب کنید تا تبلیغات موفقی داشته باشید.

جهت ساخت پاپ آپ در وردپرس، ابتدا نیاز به نصب افزونه مطرح خواهد بود. افزونه‌های مختلفی با قابلیت‌های متفاوت به این عرصه معرفی شده‌اند که می‌توانند به شما در روند ساخت و نمایش پنجره پاپ آپ در وردپرس کمک کنند.

افزونه مدنظر خود را پس از دانلود و نصب، راه‌اندازی کنید. توجه داشته باشید که برای انواع افزونه‌ها، منوی متفاوتی در نظر گرفته شده است. در این افزونه می‌توانید به تعداد دلخواه پاپ آپ بسازید.

حتی در برخی از افزونه‌ها قادر به دسته‌بندی پاپ آپ‌های ساخته شده خواهید بود. در نظر داشته باشید که وجود بخش‌های مختلف در افزونه، قابلیت‌های متفاوتی را به شما ارائه خواهد داد. در این صورت می‌توانید با سهولت بیشتری به ساخت پاپ آپ و باز شدن پنجره پاپ آپ در وردپرس بپردازید.

 

آموزش ساخت پنجره پاپ در وردپرس با افزونه

همان‌طور که گفته شد، یکی از راهکارهای ساخت و طراحی پاپ آپ برای یک سایت، فارغ از اهداف عملکردی آن، افزونه‌ وردپرس هستند. افزونه پاپ آپ وردپرس در فرایند ساخت پاپ آپ، می‌تواند مزایای متنوعی را برای افراد به همراه داشته باشد که در رشد و پیشرفت سایت شما کمک خواهند کرد.

شاید تا اینجای بحث چنین برداشت کرده باشید که پاپ آپ تنها منحصر به فعالیت‌های تبلیغاتی است و نمی‌تواند کاربردی غیر از این منظور داشته باشد؛ اما انواع کاربردها وجود دارند که با استفاده از همین ساخت پاپ آپ می‌توانند اجرا شوند.

ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌ برای ایجاد لیست ایمیل، ساخت پاپ آپ در وردپرس است. یکی از پرکاربرد‌ترین انواع استفاده‌ها از پاپ آپ، مربوط به ارائه باکس اطلاعات برای کاربران است تا نام و آدرس ایمیل خود را بارگذاری کنند. در این حالت می‌توان بازدیدکنندگان را به مشترکین تبدیل کرد و سبب بازاریابی بیشتر برای تجارت شد.

ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌ برای ایجاد لیست ایمیل، ساخت پاپ آپ در وردپرس است. یکی از پرکاربرد‌ترین انواع استفاده‌ها از پاپ آپ، مربوط به ارائه باکس اطلاعات برای کاربران است تا نام و آدرس ایمیل خود را بارگذاری کنند. در این حالت می‌توان بازدیدکنندگان را به مشترکین تبدیل کرد و سبب بازاریابی بیشتر برای تجارت شد.

پاپ آپ می‌تواند به صورت‌های مختلفی از قبیل، کد HTML، عکس، فرم اشتراک در خبرنامه و اطلاعات حساب فیس‌بوک طراحی و ساخته شود.

در ادامه چند نمونه از بهترین افزونه پاپ آپ برای وردپرس ارائه شده که می‌توانید از آن‌ها برای ساخت پاپ آپ در وردپرس استفاده کنید.

 

افزونه پاپ‌آپ سبز Green Popups (layered popups سابق)

افزونه پاپ آپ سبز یا green popup از بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ استدر میان انواع مختلف افزونه‌های پاپ آپ در وردپرس، افزونه پاپ‌ آپ سبز (Green Popups) که قبل‌تر به نام layered_popups مشهور بود. در قالب بهترین افزونه پاپ آپ برای وردپرس، می‌تواند امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار دهد تا به ساخت پاپ آپ در وردپرس بپردازید. برای این کار ابتدا باید افزونه پاپ آپ سبز را نصب و راه‌اندازی کنید و سپس در قسمت پیشخوان، تحت عنوان گرین پاپ آپ، گزینه ایجاد پاپ آپ را انتخاب نمایید. فرایند ساخت پاپ آپ در افزونه Green Popups، شامل دو گزینه ایجاد پاپ آپ جدید و درون‌ریزی از کتابخانه پاپ آپ‌ها می‌شود.

این مقاله را حتما بخوانید
مبانی تئوری رنگ برای طراحان وب

1- ایجاد پاپ آپ جدید 

در صورتی که انتخاب شما گزینه ایجاد پاپ آپ جدید باشد، می‌توانید تمامی مؤلفه‌ها از قبیل رنگ فونت، اندازه فونت، رنگ پاپ آپ، عنوان، توضیحات و موارد دیگر را، به دلخواه خود تغییر دهید. در نهایت با ذخیره پاپ آپ، پاپ آپ ایجاد شده در لیست پاپ آپ‌ها نمایش داده خواهد شد.

آموزش ساخت پاپ آپ به کمک افزونه Green popup

 

2- درون‌ریزی از کتابخانه پاپ آپ‌ها

مورد بعدی درون‌ریزی از کتابخانه پاپ آپ‌ها است که برای آن می‌توانید وارد بخش کتابخانه پاپ آپ‌ شوید و پاپ آپ مورد نظر خود را دانلود و درون‌ریزی کنید. در واقع تمامی گزینه‌ها، قالب‌های آماده‌ای هستند که از قبل طراحی شده‌اند. پس از اینکه این پاپ‌آپ‌ها را دانلود کردید، باید روی علامت سه نقطه سمت چپ و نام پاپ آپ کلیک کنید و سپس فعال کردن را انتخاب کنید تا پاپ آپ شما فعال شود. در رابطه با این افزونه، لازم به ذکر است که امکانات و گزینه‌های مختلفی از قبیل ویرایش پاپ آپ‌ها و هدف‌گذاری، در اختیار افراد قرار داده می‌شود که کار با آن را ساده‌تر می‌کند.

انتخاب دموهای پاپ آپ برای ساخت پاپ آپ در وردپرس

 

افزونه پاپ آپ کانورت پلاس ConvertPlus Popup

از دیگر انواع بهترین افزونه پاپ آپ برای وردپرس، می‌توان به افزونه کانورت پلاس اشاره کرد. این افزونه محبوب به افراد امکان طراحی و ساخت پاپ آپ‌های مختلف و متنوعی را می‌دهد که با اهداف مختلف پنجره پاپ آپ وردپرس را تشکیل می‌دهند. در حقیقت این تنوع جزء مؤلفه‌های کارآمد برای پاپ آپ وردپرس تعریف می‌شود که به جلب توجه کاربران برای مراجعه به یک سایت یا وارد کردن اطلاعات، کمک خواهد کرد. همچنین از تکراری بودن پاپ آپ‌ها در سایت‌های مختلف جلوگیری می‌کند.

باز شدن پنجره پاپ آپ در وردپرس با قالب نوارهای اطلاع‌رسانی ثابت و هوشمند در بخش‌های مختلف سایت، نقش مهمی در جلب توجه دارد. به علاوه که استفاده از این افزونه در مقایسه با انواع دیگر ساده‌تر است و این سادگی مدیون وجود نمونه‌های آماده متنوع و زیبا برای پاپ آپ وردپرس است.

افزونه کانورت پلاس به شما امکان بهره‌مندی از تنظیمات پیشرفته را می‌دهد و شما قادر به استفاده‌های متنوع در قالب پاپ‌ آپ خواهید بود. همچنین می‌توانید محل قرارگیری پنجره پاپ آپ وردپرس را انتخاب کنید. در حقیقت این مسئله که پاپ آپ در قسمت‌های خاصی از صفحه ظاهر شود، خود نقش مهمی در افزایش بازدیدکنندگان دارد.

 

افزونه جت پاپ آپ JetPopup

افزونه جت پاپ آپ از بهترین افزونه های ساخت پنجره پاپ آپ در وردپرس استیکی دیگر از افزونه های ساخت پاپ آپ افزونه jetpopup برای المنتور بوده که به افراد امکان راه‌اندازی انواع پاپ آپ در قالب‌های عملکردی متنوع را می‌دهد. استفاده از این افزونه نیاز به کد نویسی ندارد و شما به راحتی می‌توانید کاربرد و افکت مد نظر خود را برای پاپ آپ وردپرس انتخاب کنید.

به علاوه این افزونه امکان تعیین صفحه پیشنهادی برای نمایش پنجره پاپ آپ در وردپرس را می‌دهد. به طوری که انتخاب می‌کنید هنگام باز شدن پاپ آپ، کدام صفحه از سایت برای افراد ظاهر شود.

 

جمع‌بندی

با توجه به آنچه تاکنون گفته شد، به راحتی می‌توان علت اهمیت پاپ آپ را در توسعه وب‌سایت متوجه شد. در واقع کاربردهای مختلف پاپ آپ، نه تنها در نمایش و معرفی سایت، بلکه در پیش بردن فعالیت آن نقش دارد. بنابراین لازم است که به موارد مهمی چون نوع افزونه برای ساخت پاپ آپ در وردپرس توجه کنید.

به علاوه، قالب‌های خاصی برای طراحی پاپ آپ وجود دارد که به افزایش جذابیت آن‌ کمک خواهد کرد. این مسئله را هم در نظر بگیرید که عملکرد پاپ آپ باید به خوبی کنترل شود. به طوری که در انواع تبلیغاتی با تأخیر ظاهر شود و یا طراحی درستی داشته باشد. در این حالت، پاپ آپ وردپرس می‌تواند به مهم‌ترین عامل در توسعه سایت شما تبدیل شود.

 

سوالات متداول

پنجره پاپ آپ چیست؟

پنجره پاپ آپ در سایت‌های مختلف قابل مشاهده است که کلیک روی آن سبب هدایت کاربران به یک سایت دیگر با مضمون و محتوای متفاوت می‌شود.

پاپ آپ برای چه سایت‌هایی کاربرد دارد؟

پاپ آپ می‌تواند برای شرکت‌های تجاری و سایت‌های فروشگاهی، از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار باشد و استفاده درست از آن، عاملی برای افزایش بازدیدکنندگان سایت و کاربران آن شود.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

387,000 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز ایفرم | پلاگین eForm

345,000 تومان

78.57%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

138,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه امتیازدهی و پاداش پیشرفته آوانس | پلاگین گیمیفیکیشن

585,000 تومان

97.74%
یوسف محمدیانی

یوسف محمدیانی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

197,500 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی


نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه