معرفی کلاب مشتریان ویژه ژاکت

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

اگر طراح سایت هستید، اگر بیش از ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان از ژاکت خرید داشتید و یا اگر رسانه آموزشی در حوزه طراحی سایت، وردپرس و یا مباحث دیجیتال مارکتینیگ دارید، پس مشتری ویژه ژاکت هستید و ژاکت برای شما برنامه های ویژه‌ای دارد.

شرایط عضویت در کلاب مشتریان ویژه ژاکت

این کلاب ویژه سه گروه زیر خواهد بود:

  • طراحان سایت

طراحان سایتی که وب سایت، یا پیج اینستاگرامی فعالی در حوزه طراحی سایت دارند می‌توانند طی تیکت ارتباط با ژاکت در سایر موارد آدرس سایت و یا شبکه های اجتماعی که از طریق آن پروژه دریافت می‌کنند را برای کارشناسان ژاکت ارسال کنند تا پس از تایید وارد مشتریان ویژه ژاکت شوند.

وب سایت  شما باید در زمینه جذب پروژه طراحی سایت از نظر کارشناسان ژاکت فعال باشد و  در صورت داشتن شبکه اجتماعی  برای حذب پروژه، باید حداقل ۱۰۰۰ کاربر فعال داشته باشد و یا پیج از نظر کارشناسان ژاکت فعال ارزیابی شود.

  • مشتریان ژاکت با بیش از ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان خرید

آن دسته از مشتریانی که روی کل خریدهایشان بیش از  ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان به ژاکت پرداخت داشته اند جز مشتریان ویژه ژاکت هستند.

این گروه از مشتریان در صورتی که نسبت به مجموع خریدهای خود اطمینان دارند می‌توانند طی تیکت ارتباط با ژاکت در سایر موارد، درخواست خود با کارشناسان ژاکت را اعلام کنند تا در لیست مشتریان ویژه ژاکت قرار بگیرند.

  • فعالان حوزه آموزشی وردپرس

کلیه اساتیدی که به طور فعالی در زمینه آموزش وردپرس و یا آموزش طراحی سایت با وردپرس در حال تدریس در وب سایت خود یا پیج اینستاگرامی خود هستند، جز مشتریان ویژه ژاکت خواهند بود.

جهت ورودبه کلاب مشتریان ویژه ژاکت، لازم است طی تیکت ارتباط با ژاکت در سایر موارد آدرس سایت آموزشگاه یا شبکه اجتماعی خود راارسال کنید تا پس از بررسی کارشناسان ما، به کلاب ویژه مشتریان ژاکت راه پیدا کنید.

مزایای ورود به کلاب مشتریان ویژه ژاکت:

کلیه افرادی که به کلاب مشتریان ویژه ژاکت وارد شوند از مزایایی همچون:

  • تخفیف‌های ویژه روزانه جذاب
  • تخفیف ویژه همایش‌ها، سمینارها و وبینارها
  • بهره مندی از تخفیف همکاران و همراهان ژاکت
  • تخفیف ویژه استفاده از پشتیبانی VIP
  • تخفیف‌های اختصاصی در کمپین‌های ژاکت
  • حضور در بخش CloseFriend پیج اینستاگرام ژاکت

و برنامه‌های اختصاصی دیگر که صرفا در کلاب مشتریان ویژه اطلاع رسانی خواهد شد، بهره مند خواهند شد.

 

اگر شرایط ورود به کلاب مشتریان ویژه ژاکت را دارید و تا الان برای شما ایمیل یا پیامک دعوت نامه ارسال نشده است، طی تیکت درخواست ورودی خود را مطرح کنید تا کارشناسان پشتیبانی ژاکت در صورت احراز شرایط، شما را به کلاب مشتریان ویژه وارد کنند.


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

8

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

سلام . اگه توی تخفیفات خریده باشیم هم فرقی نمیکنه؟چون اگه قیمت اصلی رو نگاه کنیم بالای 3 میلیون خواهد شد ولی با تخفیف شاید زیر سه میلیون؟

سلام دوست عزیز. مبلغ سبد خرید که بعد از تخفیف حساب میشه، ملاک است.

سلام
بنده با تخفیفات بالای 3 ملیون شده و باز هم خرید دارم . این صفحه رو دیدم جالبه که ژاکت بخاد مشتری های خاص رو سرویس بده و یجورایی حمایت کنه !! . فقط تیکت رو باید به کی بزنیم . به پشتیبانب ژاکت ؟

ارسال دیدگاه