از خلاقیت خود کسب درآمد کنید

اخبار

5 دقیقه زمان مطالعه

دموهای آماده، دسته جدید ثبت محصول در ژاکت

با توجه به اینکه این روزها بازار کسب درآمد از وردپرس داغ است ولی قیمت بالای دلار موجب شده است برخی امکان خرید محصولات اورجینال از سایت‌های معتبر خارجی را نداشته باشند و از طرفی با توجه به قابلیت‌های زیاد قالب‌های چند منظوره و صفحه سازهای حرفه‌ای آن‌ها، دسته جدیدی را در ژاکت برای ثبت محصول ایجاد کردیم تا کاربران خلاق و با تجربه بتوانند به کمک صفحه ساز قالب‌هایی که پیشتر در ژاکت ثبت شده اند، دموهای قابل درون ریزی خلاقانه برای این قالب‌ها آماده کرده و برای فروش در ژاکت قرار داده و به شیوه‌ای جدید و حرفه‌ای کسب درآمد از وردپرس را تجربه کنند.

این دسته جدید محصول علاوه بر اینکه فرصتی برای کسب درآمد از ژاکت بدون نیاز به سرمایه گذاری دلاری است، قرار است نیاز طیف وسیعی از کاربرانی که پیش نمایشی متناسب با کسب و کار خود در محصول مورد نظر پیدا نمی‌کنند را نیز برآورده کند. از این رو با نیازسنجی‌هایی که انجام شده است برای دمو‌های آماده دسته های پزشکی، علم و تکنولوژی، فنی و مهندسی، دایرکتوری، تک صفحه ای، فروشگاهی، آموزشی، خدمات انلاین و مناسبتی در نظر گرفت شده است. در نظر داشته باشید هر دموی آماده باید یک کسب و کار یا مناسبت خاص را هدف قرار دهد.

دموهای آماده ژاکت | خبر داغ ژاکت | کسب درآمد از ژاکت | کسب درآمد بدون سرمایه گزاری دلاری

نکات مهم برای طراحان و توسعه دهندگان در ثبت دمو‌های آماده

کاربرانی که قصد دارند در این دسته اقدام به تولید محصولات با کیفیت و ثبت در ژاکت کنند، لازم است به موارد زیر توجه داشته باشند:

  1. فایل درون ریز قالب می بایست همواره با آخرین نسخه قالب اصلی موجود در ژاکت کاملا سازگار باشد.
    تبصره ۱-۱: وظیفه سازگاری منظم دمو آماده با قالب اصلی بر عهده فروشنده دمو آماده خواهد بود.
    تبصره ۱-۲: چنانچه قالب اصلی در ژاکت توقف فروش شود و سپس توسط فروشنده دیگری عرضه شود، وظیفه سازگاری دمو با نسخه جدید قالب بر عهده فروشنده دمو آماده خواهد بود.
  2. در رابطه با محصولات دمو آماده، نصب و درون ریزی دمو در دامنه‌ای که محتوای قبلی نداشته باشد جزء پشتیبانی محصول به حساب می‌آید که بنا به درخواست خریدار در تیکت ژاکت می بایست انجام شود.
  3. فروشنده محصول دمو آماده الزامی در رابطه با سازگاری محصول با قالب سایر مارکت ها ندارد و ملاک تنها قالب ژاکت است.
  4. فروشنده قالب اصلی در ژاکت نمی‌تواند دموهای قابل درون ریزی محصول اصلی را به عنوان محصول جدید دمو آماده در ژاکت ثبت نماید.
    تبصره ۴-۱: فروشنده قالب اصلی حق استفاده از دموهای سایر فروشندگان را در بسته نصب آسان محصول و حتی پیش نمایش آن نخواهد داشت.
  5. ایجاد دمو آماده مشابه وب سایت‌هایی که با CMSهای غیر وردپرسی ایجاد شده‌اند با هر قالب وردپرسی بلا مانع است. به عنوان مثال ایجاد دمو آماده سایت علی بابا با هر قالب وردپرسی بلامانع است.
  6. ایجاد دمو آماده مشابه وب سایت‌‌های وردپرسی که با قالب اختصاصی طراحی شده‌اند، بلامانع است. به عنوان مثال ایجاد دمو آماده سایت همیاروردپرس با هر قالب وردپرسی بلامانع است.
  7. ایجاد دمو آماده مشابه وب سایت‌هایی که با یک قالب وردپرسی خاص ایجاد شده‌اند، با سایر قالب‌ها به جز همان قالب خاص بلامانع است. به عنوان مثال سایت همیار توسعه با قالب فلت سام ایجاد شده است، ایجاد دمو آماده سایت همیار توسعه با تمامی قالب‌های وردپرسی به جز قالب فلت سام بلامانع است.
  8. ایجاد دمو آماده یک قالب وردپرسی خاص برای سایر قالب‌های وردپرسی بلامانع است. به عنوان مثال ایجاد دموهای آماده قالب انفولد با قالب بی‌تم بلا مانع است.
    تبصره ۸-۱: این نوع از دموهای آماده نباید بیش از ۵۰٪ مشابه یکی از دموهای همان قالب باشد.
  9. به منظور تجربه فروش بهتر این نوع از محصولات و برنامه ریزی فروش بهتر توسط ژاکت، همان طور که پیشتر گفته شد پیشنهاد می‌گردد دموهای آماده مرتبط با مشاغل مختلف، مناسبت‌های مذهبی و مناسبت‌های ملی آماده و درج گردد.
  10. دموهای اصلی قالب ها را نمی توان به عنوان محصول دمو آماده جداگانه ثبت نمود. در صورتی که مشخص شود محصول دمو آماده ارائه شده مشابه یکی از دموهای اصلی قالب است، ژاکت علاوه بر توقف فروش کردن آن محصول حق مطالبه کلیه فروش‌های قبلی آن محصول و جبران خسارات احتمالی وارد شده به خریداران را از فروشنده خواهد داشت.
    تبصره ۱۰-۱: ثبت محصول دمو آماده با بیش از ۵۰٪ تغییر یک یا چند دمو محصول اصلی مشروط بر اعلام فروشنده در تیکت محصول در زمان ثبت دمو آماده امکان پذیر است. ملاک تشخیص این میزان از مشابهت نظر کارشناسان ژاکت خواهد بود.
  11. استفاده از تصاویر و یا فونت‌های قالب اصلی در تهیه دموهای آماده بلا اشکال است.
    تبصره ۱۱-۱: در صورت استفاده از فونتی غیر از فونت‌های درج شده در قالب اصلی ژاکت در پیش نمایش دموهای آماده، فروشنده موظف خواهد بود آن فونت را نیز به همراه فایل درون ریز خود به خریداران ارائه کند.
    تبصره ۱۲-۲: در صورت استفاده از فونت های مجموعه فونت ایران (مثل ایران و ایران سنس) یا سایر مراجع عرضه رسمی فونت در پیش نمایش دمو آماده (به جز فونت‌های درج شده در قالب اصلی ژاکت)، باید طبق قوانین همان سایت مجوزهای لازم موجود باشد در غیر این صورت از پذیرفتن محصول معذوریم.
  12. با توجه به اینکه دموهای آماده به کمک صفحه ساز قالب ایجاد می‌گردند و قالب‌های زیادی از یک صفحه ساز یکسان در ژاکت استفاده می‌کنند، اگر فروشنده دمو آماده سازگاری دمو خود را با قالب‌های مختلف تست کرده است، می‌تواند در تیکت محصول در هنگام ثبت به کارشناسان ژاکت اعلام کند تا ضمن تست دمو با قالب‌های ذکر شده، سازگاری آن در صفحه محصول نیز درج گردد.
  13. با توجه به انعطافی که صفحه سازهایی همچون المنتور دارند،‌ امکان ثبت دموهای آماده‌ای که به کمک قالب‌های پایه وردپرس (مثل قالب ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹)‌ و به کمک نسخه رایگان و یا حرفه‌ای آن صفحه ساز و یا به کمک افزودنی‌های رایگان یا حرفه‌ای آن ایجاد شده باشد، وجود دارد.
  14. در صورتی که در ایجاد دمو آماده‌ از افزونه های رایگان و یا حرفه‌ای (به جز افزونه های پایه خود قالب اصلی) استفاده شده باشد، فروشنده موظف است در توضیحات دمو آماده لیست افزونه ها را درج کرده و برای افزونه های غیر رایگان موجود در ژاکت، به صفحه همان افزونه لینک دهد.

راهنمای ثبت دموهای آماده

دسته جدید ثبت محصول در ژاکت | دمو آماده محصول | کسب درآمد بدون سرمایه گزاری دلاری

نکات مهم برای کاربران در استفاده از دمو‌های آماده

کاربران در استفاده از این محصولات می‌بایست موارد زیر را پیش از خرید توجه داشته باشند:

  1. دموهای آماده صرفا فایل درون ریزی برای قالب اصلی هستند ولی فایل قالب اصلی همراه محصول ارائه نخواهد شد و لازم است جدا تهیه شده باشد.
  2. دمو آماده ارائه شده تنها بر روی قالب ژاکت که در ابتدای توضیحات هر دمو درج می‌شود، قابل استفاده است و ژاکت هیچ تضمیمی مبنی بر داشتن عملکرد صحیح بر روی قالب سایر مارکت ها و یا سایر قالب‌های ژاکت ندارد.
  3. پشتیبانی این محصولات شامل مشکلات استایلی و هماهنگی کامل با قالب اصلی است و در صورت وجود مشکل در قالب اصلی، می‌بایست از فروشنده قالب اصلی پیگیری شود.

در صورتی که در رابطه با این دسته جدید محصول سوالی دارید، در دیدگاه همین مقاله برای ما بنویسید تا پاسخ‌گوی شما باشیم.


نویسنده ژاکت

سایر مقالات نویسنده

3

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ایا جستجو در دمو هایی که شما در فیلتر محصولات قرار دادین را میتوان رو سایت خود طراحی کرد

سلام روزتون بخیر
بله این دموها تمامی برای قالب های وردپرسی هستند و شما به راحتی میتوانید استفاده کنید

سلام وقت شما بخیر
درمورد دمویی که با المنتور طراحی شده
از کجا متوجه بشیم که دموی ما با آخرین نسخه ی المنتور سازگاری داره ؟ اگه نداشت شما راهی برای حل این مشکل می شناسین ؟
و دومین سوالم اینکه برای بارگذاری دمو چه مسیری رو باید بریم

ارسال دیدگاه