Avada معروف ترین قالب‌ وردپرس با بیش از 600 هزار فروش در Envato

آموزش قالب های وردپرس

4 دقیقه زمان مطالعه

در کمتر از شش سال گذشته قالب Avada یکی از معروف ترین قالب‌ وردپرس در جهان  بوده است. تنوع قالب‌ها و رضایت‌مندی مشتریان از راهکارهای جدیدی که در نسخه‌های بروز این قالب ارایه می‌شود توانسته است رکورد‌های خوبی از فروش را برای این شرکت ایجاد کند و چهارصد هزارمین فروش خود را در Envato تجربه کرد. در این مقاله از ژاکت بلاگ با لوک بک یکی از هم بنیانگذاران تم فیوژن شرکت خالق آوادا به صحبت نشسته‌ایم او نکته‌های مفیدی از نحوه اداره شرکت برای مخاطبان ما دارد.

Avada معروف ترین قالب‌ وردپرس و شش صد هزارمین فروش

16 آگوست 2012 برای من روز هیجان‌انگیزی بود. ما قالب آوادا را در Envato ثبت کرده بودیم و در انتظار تایید آن بودیم. جدای از اضطراب تایید یا رد محصولی که مدت‌ها برای آن زحمت کشیده بودیم، از اینکه در آخر کاربر نهایی چه بازخوردی به ما خواهد داد هم بر استرس مجموعه افزوده بود. برای هر توسعه دهنده وبی که محصولش را برای بررسی به یک مارکت می‌سپارد این روز حساسی است. بعد از تایید محصول امکان خرید برای کاربران فراهم شد. ما از این مورد بسیار خوشحال بودیم اما واقعا نمی‌توانستیم پیش‌بینی کنیم که آیا کسی حاضر است برای محصولی که ساخته‌ایم پولی بپردازد! لحظه‌های خاصی است حس افتخار از اینکه متخصصین انواتو محصول تولیدی را تایید کرده‌اند و ممکن است برای آن بخواهند پرداخت کنند.

معروف ترین قالب‌ وردپرس

اولین فروش‌ها به سرعت اتفاق افتاد

فروش آنقدر به سرعت رشد کرد به طوری که حتی با ری فرش صفحه می‌شد تغییرات را حس کرد. راستش ما در ابتدای کار چنین حجم عظیمی از مشتریان رو انتظار نداشتیم. سرعت فروش چنان زیاد شد که ما برای پشتیبانی از محصول واقعاً نیاز به کمک داشتیم. بعد از یک مدت واقعا درک کردیم که تلاش های ما به ثمر نشسته و تونستیم محصولی بسازیم که خیلی ویژه و خاص هست.

آوادا معروف ترین قالب‌ وردپرس چگونه کار می‌کند؟

در حال حاضر 20 تیم کاری در سراسر جهان زیر مجموعه ی ما را تشکیل می‌دهند. همه چیز آنلاین است اما ما تلاش کرده‌ایم تا جوی دوستانه و خانوادگی را در عین حرفه ‌‌ای گری و شایسته سالاری تخصصی پیش ببریم. همه درک کرده‌ایم که کار کوچک هر فرد روی همه‌ی تیم اثر می‌گذارد بنابراین هر فرد به کاری که انجام می‌دهد واقعا علاقمند است و اشتباهات را می‌پذیرد و برای جبران خطاها به سرعت اقدام می‌کند. اصل گفتگوی باز برای مدیران و کارمندان تعریف شده است. همکاری و تعهد افراد نسبت به سرنوشت شرکت و تلاش بی وقفه برای رشد یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت ما بوده است.

avada theme- چهارصد هزارمین فروش

شرکت شامل چهار بخش اساسی است

دپارتمان‌های توسعه، پشتیبانی، طراحی و مستندسازی. ما درحال حاضر یک تیم مدیریت شامل من و دو نفر دیگر که کارهای تعریف پروژه و امور اجرایی روزمره ‌شرکت را انجام می‌داریم. اعضای تیم ما بسیار باهوش، خاص و کمیاب، با قابلیت‌های متنوع و همچنین انعطاف‌پذیری بالا هستند. یکی از ویژگی‌های مهم هر تیم موفق این هست که اعضای ارشد آن تا افرادی که دارای موقعیت‌های متوسط هستند برای هدف کار کنند و دغدغه اصلی آن ها انجام به موقع و دقیق کارها باشد. تیم‌هایی که صرفا برای پول کار می‌کنند امکان رسیدن به چنین درجه‌ای از تعالی را نخواهند داشت. شاید بیان این نکته نیز خالی از لطف نباشد که تطبیق‌پذیری افراد با نیازهای جدید و مسئولیت ‌های متنوع چقدر توانسته به تیم ما کمک کند تا در همان نقطه‌های ابتدایی و هدف های سطح پایین باقی نمانیم و ما را برای دستیابی به رتبه‌های بالاتری از فروش و رضایت‌مندی مشتریان کمک کرده است.

این مقاله را حتما بخوانید
راهنمای کامل مزایا و معایب استفاده از قالب‌ رایگان وردپرس

ارتباط با مشتریان

در مورد ساز و کار بازار نیز باید این مطلب را بیان کرد که قالب Avada در وردپرس توانسته خیل بزرگی از مشتریان و نیازهای ایشان را درک کند و با راهکارهای مناسب کارامدی بیشتری را برای مخاطبان خود فراهم کند. هر نسخه جدید از آوادا در کنار توسعه‌ی نرم افزاری و ظاهری امکانات بیشتری را برای راحتی در استفاده و کاربرد برای مشتریان فراهم کرده است. تداوم وفاداری مشتریان و توصیه ‌ی ان ها برای خرید از محصول آوادا به دیگر شرکت‌ها و افرادی که نیاز به یک قالب موفق دارند نقش بسیار ارزنده‌ای در فروش بی سابقه ما در مدت زمانی اندک بازی کرده است. پاسخگویی و پشتیبانی از مشتری با رویی خوش و در کمال اطلاع‌رسانی و انتقال حس همیاری به مشتری نیز از نکته‌های برجسته در زمینه رضایت‌مندی مشتریان ما در طی سال‌های اخیر بوده است.

themes- چهارصد هزارمین فروش

خلاقیت مداوم

در نهایت مایلم در مورد خلاقیت نکته‌هایی را بیان کنم. هیچ کالا یا محصولی بدون درک نیاز بازار و ارایه راهکارهای مناسب برای رفع آن پا برجا نمی‌ماند. خلاقیت به عنوان عاملی اساسی در این بخش از از هر کسب و کار آن نیروی عظیم و جلو برنده است که نه تنها در مورد محصول بلکه در مورد نحوه ارایه خدمات به مشتریان و اداره یک شرکت باعث ایجاد تفاوت میان شما و رقبا می‌شود. تکرار مکررات برای مشتریان امروزی قابل دفاع نیست. در واقع این مشتریان هستند که به کسب و کار شما و آنچه انجام می‌دهید مفهوم می‌بخشند پس توقع اینکه آن ها دنبال رو شرکت شما باشند صحیح نیست. در دنیای امروزی که هر روز تکنولوژی ارمغان جدیدی برای بهبود زندگی مردم فراهم می‌آورد درجا زدن محصول یا تکراری بودن ظاهر نمی‌تواند کاربران را به مشتریان دایمی تبدیل کند و رقبا به راحتی گوی سبقت را با محصولاتی با کاربرد‌های بیشتر یا قیمت مناسب‌تر خواهند ربود. خلاقیت و میزان توانمندی نیم اجرایی یک شرکت برای خلق راهکار‌ها جدید برای نیاز های روبه رشد مشتریان از مهمترین عوامل تداوم حضور و موفقیت هر شرکتی می‌تواند باشد.

قالب آوادا در ژاکت

معروف ترین قالب‌ وردپرس

قالب وردپرس Avada معروف ترین قالب‌ وردپرس به صورت نسخه فارسی شده در ژاکت موجود است که در صورت تمایل می‌توانید با قیمتی مناسب آن را خریداری کنید. از ویژگی‌های مهم این قالب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی نامحدود
  • ابزار قدرتمند
  • واکنش‌گرایی عالی
  • دارای صفحه‌ساز قدرتمند
  • کدنویسی پیشرفته
  • و…

جهت مشاهده توضیحات بیشتر به صفحه قالب در فروشگاه ژاکت مراجعه کنید:

قالب وردپرس Avada

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.06%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب خبری جنه | قالب Jannah

525,000 تومان

82%
آمریاران

آمریاران

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب ساکسنیکس | قالب فروشگاهی suxnix

645,000 تومان

100%
ام ای دیزاین

ام ای دیزاین

12

نویسنده ژاکت

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه