معرفی 10 قالب برگزیده وردپرس در سال گذشته

آموزش قالب های وردپرس

5 دقیقه زمان مطالعه

پس از نصب و راه‌اندازی سایت وردپرسی به اولین موردی که نیاز دارید یک قالب مطلوب و مناسب با عملکرد شماست. شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود و حرفه‌ای بودن فعالیت، قالب وردپرس رایگان یا قالب وردپرس حرفه‌ای انتخاب کنید.
انتخاب قالب و تم مناسب به نوعی نمایانگر هدف و موضوع شماست پس در انتخاب آن هر چه دقیق‌تر باشید به مراتب تاثیرگذارتر خواهید بود. قالب‌های وردپرسی هر سال در حال رشد هستند و بد نیست که نگاهی به بهترین‌های هر سال بیندازیم. امروز قصد داریم 10 قالب برگزیده وردپرس در سال گذشته را از نگاه بگذرانیم. امیدوارم ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

قالب برگزیده وردپرس

برای افرادی که به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستند انتخاب یک قالب برگزیده وردپرس کار دشواری است زیرا باید حساسیت زیادی را به خرج دهند تا بهترین گزینه برای فعالیت خود را انتخاب کنند. برای این منظور بهتر است همیشه از گزینه‌های برتر و حرفه‌ای شناخت کافی داشته باشید.

1- قالب وردپرس چندمنظوره دیوی

divi theme- قالب برگزیده وردپرس

قالب دیوی با امکاناتی که دارد فراتر از یک قالب وردپرس است و در واقع می‌توان آن را به عنوان یک سیستم در ساخت یک وبسایت در نظر گرفت. با کمک قالب چندمنظوره Divi می‌توانیم هر آنچه تصور داریم به صورت یک وبسایت پیاده‌سازی کنیم. به کمک صفحه‌ساز پیشرفته می‌توان تمامی صفحات و برگه‌ها را به صورت دلخواه پیاده‌سازی کرد و لایه‌های مختلفی در آن ایجاد کرد. این قالب حرفه‌ای به صورت فارسی‌شده با آخرین نسخه در سایت ژاکت موجود است که می‌توانید توضیحات کامل آن را مشاهده کنید.

>> قالب چند منظوره Divi نسخه 3.0.106<<

2- قالب وردپرس چند منظوره Avada

avada- قالب برگزیده وردپرس

یک قالب برگزیده وردپرس دیگر که در سال گذشته اثری جاویدان از خود برجای گذاشته، قالب چندمنظوره Avada است. این قالب حرفه‌ای نیز از صفحه ساز قدرمتند fusion برای ساخت صفحات و برگه‌های خود کمک می‌گیرد و تنظیمات سفارشی بسیاری دارد. تمامل قسمت‌ها از جمله لایه‌ها، رنگ‌بندی، سایدبارها، اسلایدر و هر آنچه که تصور کنید را می‌توانید در این قالب تغییر دهید. خلاصه کلام اینکه قالب آوادا هیچ گونه محدودیتی برای تنظیم شدن و تغییرات ندارد. این قالب حرفه‌ای نیز به صورت نسخه فارسی در ژاکت موجود است و شما می‌توانید اطلاعات و ویدئوهای آن را مشاهده کنید.

>> قالب چندمنظوره Avada نسخه 5.4.2<<

3- قالب وردپرس چندمنظوره Jupiter

jupiter-قالب برگزیده وردپرس

قالب برگزیده وردپرس دیگری که در سال گذشته خوش درخشیده پوسته چندمنظوره jupiter یا ژوپیتر است. این قالب از نظر سرعت بارگذاری بسیار معروف است و مسلما برای موتورهای جستجو این امر بسیار حیاتی و بهینه است. با نصب این قالب، حدود 140 تم را می‌توانید بسازید و وبسایت خود را به اشکال مختلف طراحی کنید. قالب حرفه‌ای jupiter به صورت نسخه فارسی شده در ژاکت موجود است.

>> قالب چندمنظوره jupiter نسخه 6.1.1 <<

4- قالب وردپرس چندمنظوره The Core

the core- قالب برگزیده وردپرس

یک قالب برگزیده وردپرس دیگر از مجموعه قالب‌های چندمنظوره است که The Core نام دارد. با کمک این قالب بدون داشتن دانش کدنویسی به راحتی می‌توانید وبسایت خود را بسازید. دارای صفحه‌ساز قدرتمندی است که تمامی صفحات و برگه‌های دلخواه را برایتان می‌سازد. قالب The Core دارای فرم تماس حرفه‌ای، ماژول نقشه گوگل، و سایدبار چندستونه است.
فروشندگاه محترم ژاکتی، چنانچه می‌خواهید قالبی بخرید و آن را فارسی کرده و در ژاکت به فروش برسانید به شما این قالب را پیشنهاد می‌کنیم. 

این مقاله را حتما بخوانید
معرفی بهترین قالب های خبری و بلاگ وردپرس

>> قالب چندمنظوره The Core<< 

5- قالب وردپرس چندمنظوره The 7

the7- قالب برگزیده وردپرس

قالب برگزیده وردپرس دیگر قالب چندمنظوره The 7 است. این قالب با کمک یک بخش سفارشی‌سازی قالب و 6 افزونه کاربردی به راحتی ساخته می‌شود. با کمک 750 نوع تنظیم مختلف می‌توانید آن را ایجاد کنید.
قالب The 7 به صورت نسخه فارسی در ژاکت موجود است و می‌توانید اطلاعات کامل آن را مشاهده کنید.

>> قالب چندمنظوره The 7نسخه 6.2 <<

6- قالب وردپرس چندمنظوره Baseline

baseline- قالب برگزیده وردپرس

قالب چندمنظوره Basline یک قالب برگزیده وردپرس در سال گذشته است. به کمک این قالب نیز می‌توانید وبسایتی زیبا و گرافیکی را ایجاد کنید. Baseline از چندین تنظیم برای سربرگ سایت و بخش‌های متعدد آن استفاده می‌کند.
فروشندگاه محترم ژاکتی، چنانچه می‌خواهید قالبی بخرید و آن را فارسی کرده و در ژاکت به فروش برسانید به شما این قالب را پیشنهاد می‌کنیم. 

>> قالب چندمنظوره Baseline<< 

7- قالب وردپرس چندمنظوره Monstroid

monstroid- قالب برگزیده وردپرس

قالب دیگری که در آمار پوسته‌های برگزیده موجود است قالب چندمنظوره Monstroid است. این قالب دارای 29 قالب فرزند (Child Theme) است که به تکمیل و ساخت یک وبسایت حرفه‌ای می‌پردازد.
فروشندگاه محترم ژاکتی، چنانچه می‌خواهید قالبی بخرید و آن را فارسی کرده و در ژاکت به فروش برسانید به شما این قالب را پیشنهاد می‌کنیم. 

>> قالب چندمنظوره Mostroid<<

8- قالب وردپرس چندمنظوره Enfold

enfold- قالب برگزیده وردپرس

Enfold یک قالب برگزیده وردپرس است که به صورت چندمنظوره فعالیت می‌کند و تا به امروز به فروش بالای 130.000 در تم فارست و 591 فروش در ژاکت رسیده است. این قالب نیز به صورت چندمنظوره تعبیه شده که برای موتورهای جستجو بهینه است. شما می‌توانید هر گونه سایتی که می‌خواهید را با آن راه‌اندازی کنید. برای مشاهده امکانات بیشتر این قالب حرفه‌ای می‌توانید به صفحه آن در ژاکت مراجعه کنید.

>> قالب چندمنظوره Enfold<<

9- قالب وردپرس چندمنظوره BeTheme

betheme- قالب برگزیده وردپرس

یکی از اتفاقات جالبی که در توسعه قالب Be افتاده سرعت شگفت انگیز آن است. BeTheme یک قالب چندمنظوره و در دسته قالب برگزیده وردپرس در سال گذشته است. این پوسته بیش از 300 نوع مختلف از قالب را در خود جای داده و می‌توانید با تهیه آن چندین مدل سایت را بسازید. چنانچه تمایل دارید با ویژگی‌های آن به صورت کامل آشنا شوید می‌توانید به ژاکت مراجعه کنید.

>> قالب چندمنظوره BeTheme <<

10- قالب وردپرس چندمنظوره Total

total- قالب برگزیده وردپرس

قالب چندمنظوره Total با یک صفحه ساز حرفه‌ای تنها با کشیدن و رها کردن موارد دلخواه به شما امکان ایجاد و طراحی یه سایت حرفه‌ای را می‌دهد. این قالب بیش از 1000 عنصر در صفحه‌ساز، هدرهای سفارشی، سازنده فوتر و… دارد که نشان از انعطاف پذیری فوق العاده آن است. این قالب حرفه‌ای به صورت فارسی در ژاکت موجود است و پیشنهاد می‌کنم حتما سری به صفحه آن بزنید.

>> قالب چندمنظوره Total<< 

در این مقاله سعی کردیم آمار دقیقی از 10 قالب برگزیده وردپرس در سال گذشته برای شما شرح دهیم. امیدوارم این آمار جرقه‌ی خوبی برای فعالیت‌های بهتر شما عزیزان باشد.

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.06%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب خبری جنه | قالب Jannah

525,000 تومان

82%
آمریاران

آمریاران

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب ساکسنیکس | قالب فروشگاهی suxnix

645,000 تومان

100%
ام ای دیزاین

ام ای دیزاین


نویسنده ژاکت

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه