انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌های ارسالی به کاربران

کسب و کار

6 دقیقه زمان مطالعه

تصور اولیه خیلی مهم است. شما در اولین مصاحبه شغلی، اولین قرار و یا اولین ملاقات، تصور اولیه برای کسی ایجاد می‌کنید که روی چگونگی دید آن‌ها نسبت به شما تأثیر می‌گذارد، که تصمیم به برقراری ارتباط با شما را گرفته و درنهایت ممکن است شما را دوست داشته باشند یا نداشته باشند. برای ارسال ایمیل به کاربران خود نیز باید این چنین رفتار کنید. انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌ها اولین قدم موفق برای جذب کاربران به فروشگاه اینترنتی است.

انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌ها

33٪ از گیرنده‌های ایمیل‌ها، ایمیل را فقط براساس عنوان آن باز می‌کنند. آمار جالبی است و به خاطر آن می‌توان اطلاعات بیشتری کسب کرد و عناوین خوبی نوشت. از شما دعوت می‌کنم برای انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌ها مقاله امروز را مطالعه کنید.

عناوین، موضوع بسیار شبیه به اولین تصور است. آن‌ها در اولین فرصت، کاربران را برای باز کردن ایمیل جذب می‌کنند تا محتوای شما را بخوانند و در نهایت یک اقدام دلخواه در وبسایت انجام دهند. اگر کاربران موضوع شما را دوست نداشته باشد، به‌ احتمال ‌زیاد ایمیل را نادیده می‌گیرد یا آن را حذف می‌کنند.
برای جلوگیری از این اتفاق، ما چند راهنمایی در مورد چگونگی انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌ها، جمع‌آوری کردیم.

فوری/ کمیاب

email envlop- انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌ها

استفاده از کلمات فوری و کمیاب در عنوان ایمیل می‌تواند بسیار مؤثر باشد، اگر به‌ درستی انجام شود. پیام‌های فوری و کمیاب باعث می‌شود که گیرنده احساس کند مجبور است قبل از دیر شدن اقدام کند. با این‌ حال، انجام این کار اغلب می‌تواند ناخوشایند یا حتی آزار دهنده باشد… بنابراین این کار را فقط زمانی انجام دهید که واقعاً یک پیام حساس به زمان داشته باشید. برای مثال، برای ارسال کردن یک فروش محدود.

به عنوان مثال: آغاز شمارش معکوس! تا 24 ساعت آینده، تخفیف کفش‌ها آغاز می‌شود…
انواع ایمیل‌‏های قابل استفاده:
فروش‌ها، ثبت‌نام‌ها، دانلودها و ارتقاء رویداد

کنجکاوی

مردم به پیدا کردن پاسخ سوال‌‏های ناشناخته‌ علاقه دارند. اگر انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌ها به صورت مرموز باشد، خوانندگان احتمالاً به اندازه کافی جذب خواهند شد تا پیام شما را باز کنند. تحریک کنجکاوی اغلب به این معنی است که خط موضوع تا حدودی مبهم و گیج ‌کننده باشد و امیدوار است تا گیرنده را به خواندن بیشتر تحریک کند.

به عنوان مثال: هرگز بند کفش‌های خود را باز نکنید.
انواع ایمیل‌‏های قابل استفاده: اعلامیه‌های محصول، پست‌های وبلاگ و اخبار

شخصی‌سازی

از دیدگاه مصرف‌کننده، این موضوع همیشه احساس خوبی منتقل می‌کند… چه زمانی که صحبت می‌کنید و یا صحبت نمی‌کنید. با استفاده از نام کوچک افراد، تاریخ تولد، موقعیت مکانی و یا حتی یک سفارش جدید در قالب یک ایمیل، شما ایمیل را شخصی‌سازی می‌کنید و مخاطب احساس می‌کند که بطور خاص با آن‌ها صحبت می‌کنید و نه فقط به‌ عنوان یک ایمیل عمومی. برای انجام این کار، می‌توانید برچسب‌هایی به ایمیل خود اضافه کنید.

به عنوان مثال: تولدت مبارک، از 25٪ تخفیف در فروشگاه لذت ببرید.
انواع ایمیل‏‌های قابل استفاده: فروش انحصاری / تخفیف‌ها، ارتقاء رویداد، ثبت‌نام‌ها و دریافت PDF

شوخ‌طبعی

funny- انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌ها

افراد معمولا شوخی را دوست دارند… طنز یک روش فوق‌العاده مؤثر برای جذب افراد به برند شما است. انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌ها به صورت خنده‌دار، می‌تواند شما را قابل‌ انعطاف‌تر نشان دهد. مراقب باشید که آن را لطیف نگه‌ دارید و از طنز توهین‌آمیز استفاده نکنید! در غیر این صورت خطر لغو اشتراک را خواهید داشت.

به عنوان مثال: خدمات درمانی
انواع ایمیل‌‏های قابل استفاده: فروش، اطلاعیه‌های محصول، پست‌های وبلاگ و اخبار

شناسایی ناامیدی‌ها

هر چه بیشتر در مورد مخاطبان خود درک داشته باشید، بهتر است. همان‌طور که درک نیازها و خواسته‌های مخاطبان شما اهمیت دارد، به همان میزان درک بیزاری‌ها و ناامیدی‌های آن‌ها نیز مهم است. یکی از بهترین روش‌ها برای پیدا کردن نیازهای مصرف‌کننده جدید، شروع با ناامیدی است. اشاره به ناامیدی گسترده مخاطبان شما در یک خط موضوعی ممکن است بر آن‌ها تأثیر بگذارد تا ایمیل را باز کنند، تا بتوانند راه حل را بیاموزند.

به عنوان مثال: خداحافظی با تاول‌ها
انواع ایمیل‏‌های قابل استفاده: فروش، پست‌های وبلاگ و دریافت PDF

داستان‌سرایی

داستان‌ها یک روش عالی برای جلب‌ توجه افراد است. شما به ‌وضوح نمی‌توانید یک داستان کامل در انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌ها داشته باشید… اما می‌توانید به ‌اندازه کافی خواننده را علاقه‌مند کرده و آن‌ها را تشویق کنید که تا پایان داستان حضور داشته باشند. سرگرمی آن‌ها با نام برند شما، یک ایده بسیار جذاب است. خط موضوع مناسب، یک انگیزه باز کردن قوی به ارمغان می‌آورد، و داستان را به نحوی معرفی می‌کند که خواننده نتواند مقاومت کند.

این مقاله را حتما بخوانید
امکانات سایت های فروشگاهی و 15 ویژگی لازم برای ایجاد آنها

به عنوان مثال: ما در یک روز، صد هزار جفت کفش بخشیدیم.
انواع ایمیل‌‏های قابل استفاده: فروش، اطلاعیه‌های محصول، پست‌های وبلاگ، اخبار

بی‌‏پرده حرف زدن

گاهی اوقات، مؤثرترین راه برای دریافت پیام شما در این است که کوتاه، شیرین و مختصر باشد. بسیاری از مردم از صداقت قدردانی می‌کنند و دانستن حقیقت را قبل از باز کردن ایمیل دوست دارند. در حالی‌ که برخی ممکن است این تکنیک را خسته‌کننده می‌بینند، پس می‌تواند یک تاکتیک مؤثر باشد. به‌ خصوص هنگامی‌ که چیزی را تبلیغ کرده و فکر می‌کنید مصرف‌کنندگان شما به آن بطور ویژه‌ای علاقه‌مند هستند.

به عنوان مثال: بازگشت ما به کلکسیون کفش مدرسه است.
انواع ایمیل‏‌های قابل استفاده: اخبار، فروش، ارتقاء محصول، پست‌های وبلاگ و دریافت PDF

نکات کلیدی در انتخاب عنوان ایمیل

البته، انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌ها به صورت مؤثر، می‌تواند یک چالش باشد. چگونه می‌دانید دقیقاً چه چیزی باید بگویید، پیام شما چه مدت باید طول بکشد و چه رویکردی باعث باز شدن آن می‌شود؟ ما چند نکته را برای کمک به پاسخ برخی از این سؤالات مطرح کردیم.

از زبان ساده استفاده کنید

speaker- انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌ها

مخاطبان به چیزی که به آن حساس هستند و چیزی که برای آن‌ها آشنا است، واکنش نشان می‌دهند. اگر از کلمات بزرگ و پیچیده در خطوط موضوع ایمیل خود استفاده کنید، شما توجه خواننده را به خطر می‌اندازید! همچنین این کار می‌تواند برند شما را یک تصویر منفی نشان دهد که  استفاده از کلمات بزرگ فقط بطور زیرکانه حرف می‌زنید.

هر زمانی که می‌‏خواهید انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌ها داشته باشید، خودتان را به‌ جای خواننده قرار دهید… چه بخشی از این خبر، پست، معامله یا تبلیغ، بیشتر برای من به ‌عنوان یک مصرف‌کننده جذاب خواهد بود؟ هر پاسخی باید یک ایده فوری مربوط به نوع موضوع که من باید استفاده کنم را، خلق کند. اگر این یک معامله خوب است، من این اطلاعات را در اسرع وقت می‌خواهم و ممکن است بی‌پرده نوشتن بهترین روش ممکن باشد. با این‌ حال، اگر من به ‌عنوان یک مصرف‌کننده، پست وبلاگ مرتبط را طنز و آموزنده پیدا کنم، یک خط طنز ممکن است بهترین موضوع شرط‌بندی باشد. همدلی مصرف‌کننده، بینش زیادی را به‌ عنوان مسیری که انتخاب عنوان جذاب برای ایمیل‌ها باید داشته باشد، به ما می‌دهد. 

درباره تلفن همراه فکر کنید

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، محبوبیت تلفن همراه هر ساله افزایش می‌یابد. شما چه در مورد تجارت الکترونیکی، گشت‌وگذار در وب و چه استفاده از رسانه‌های اجتماعی صحبت کنید، دستگاه‌های تلفن همراه یک گزینه آسان را ارائه می‌دهد که دسکتاپ به سادگی ارائه نمی‌دهد. جای تعجب نیست که دستگاه‌های تلفن همراه بیش از همیشه برای خواندن ایمیل‌ها استفاده می‌شوند.

ایمیل‌های تلفن همراه 77٪ -22٪ از ایمیل باز را با توجه به نوع مخاطب هدف، محصول و نوع ایمیل شما، به خود اختصاص می‌دهند.
با چنین محبوبیتی، اکنون مهم‌تر از قبل، بهینه‌سازی ایمیل‌های شما برای تلفن همراه که شامل عنوان مناسب باشد، مهم است. بسیاری از ابزارهای ایمیل تلفن همراه تقریباً به 25-30 کاراکتر در خط موضوع اجازه نمایش می‌دهد. بنابراین مهم است که کاراکترهای خود را عاقلانه در هنگام طراحی پیام خود انتخاب کنید.

پیشنهاد ژاکت

شما می توانید برای ساخت یک ایمیل رایگان در کمترین زمان ممکن به سراغ مقاله ساخت ایمیل رایگان ژاکت رفته و یک ایمیل حرفه ای برای کسب و کار خود راه اندازی کنید .

با استفاده از یک سرویس دهنده خوب برای ارسال ایمیل‌های خودتان از پیشنهادات جذاب ژاکت مانند موارد زیر استفاده کنید :

  1. فرم عضویت خبرنامه نینجا کیک Ninja Kick: Subscription Form
  2. افزونه و ابزارک خبرنامه حرفه ای وردپرس WP Subscribe Pro
  3. خبرنامه فوق حرفه ای وردپرس میلستر Mailster

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!


نویسنده ژاکت

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه