افیلیت مارکتینگ آمازون

کسب و کار

12 دقیقه زمان مطالعه

هزاران نفر در سراسر جهان میز کار خود را رها کرده و خود را درگیر افیلیت مارکتینگ کردند. در واقع آن ها تصمیم گرفته اند که یک بازاریاب وابسته تمام وقت باشند و از این فرصت به عنوان یک منبع درآمد غیر فعال استفاده کنند. میلیون ها نفر فقط در سال 2020 بیش از 386 میلیارد دلار آمریکا در آمازون هزینه کردند. با عضویت در همکاری در فروش آمازون و معرفی محصولات آمازون در وب سایت خود می توانید از این درآمد استفاده کنید.

آمازون یک شرکت بر پایه ی سیستم همکاری در فروش است و نمونه ی ایرانی آن دیجی کالا می باشد. آمازون یکی از اولین شرکت هایی است که سیستم همکاری در فروش انلاین را راه اندازی کرد.

برنامه ی افیلیت مارکتینگ آمازون می تواند راهی آسان برای کسب درآمد از طریق وب سایت یا وبلاگ شما باشد. شما می توانید به سادگی ثبت نام کنید، کد تأیید را دریافت کنید و لینک های وابسته آمازون را در سایت خود قرار دهید. سپس وقتی کسی از طریق یکی از پیوندهای شما از امازون خرید می کند، حق کمیسیون را دریافت می کنید – به همین سادگی!

اما مانند هر کار دیگری استفاده از برنامه های سیستم همکاری در فروش آمازون راه ها و روش های خود را دارد و ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که افیلیت مارکتینگ در آمازون چگونه انجام می شود و چگونه می توان در آن موفق عمل کرد.

افیلیت مارکتینگ آمازون چیست؟

از آنجا که آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در جهان است یکی از بهترین سایت های افیلیت مارکتینگ نیز هست، به همین خاطر نباید تعجب کرد که سیستم همکاری در فروش آن نیز یکی از بزرگ ترین برنامه ها در جهان است. آمازون در 0.9٪ از کل وب سایت ها استفاده می شود. این رقم سهم 2.3 درصدی از بازار کل سایت های کسب درآمد از تبلیغات یا شبکه های وابسته را نشان می دهد. به بیان بهتر، بیش از 200 میلیون وب سایت از طریق آن فعال هستند. شرکت هایی مانند CNN ، نیویورک تایمز یا Buzzfeed با Amazon Associated درآمد کسب می کنند. فقط در ایالات متحده آمازون در بیش از 49٪ از کل فروش آنلاین سهیم است.

عضویت در این سیستم برای صاحبان وب سایت و وبلاگ نویسان رایگان است. همانطور که گفته شد آن ها با ایجاد لینک محصولات، سایت Amazon را در سایت های خود تبلیغ می کنند و وقتی مشتری ها روی پیوندها کلیک می کنند و محصولات از آمازون را می خرند، هزینه ارجاع می گیرند.

افیلیت مارکتینگ آمازون چیست

قوانین و الزامات برنامه افیلیت آمازون

همکار آمازون بودن راهی عالی برای کسب درآمد است. با این حال، آمازون دستورالعمل هایی را در نظر گرفته است که باید از آن ها پیروی کرد، بنابراین بهتر است قبل از شروع همکاری در فروش آمازون اطلاعات لازم را کسب کنید. اکثر قوانین برای جلوگیری از باند بازی در سیستم است. در اینجا برخی از موارد مهم را باید بخاطر بسپارید:

  • شما باید در سایت خود یا در ارتباطات خود اعلام کنید که واجد شرایط برنامه ی افیلیت آمازون هستید.
  • شما نباید در توصیه های خود ادعاهای غلط یا فریبنده ای داشته باشید.
  • از اشاره به قیمت ها (به استثنای برخی موارد) خودداری کنید زیرا قیمت ها مرتباً تغییر می کنند.
  • از پیوندهای وابسته آمازون در تبلیغات آفلاین، کتاب های الکترونیکی یا ایمیل استفاده نکنید.
  • در لینک های افیلیت از کوتاه کننده های لینک استفاده نکنید.

قوانین و مقررات دیگری نیز وجود دارد که تنها در صورت رعایت آن ها شما تایید صلاحیت خواهید شد.

برنامه ی افیلیت آمازون چگونه کار می کند؟

مانند تمام برنامه های وابسته در جهان، برنامه ی همکاری در فروش آمازون نیز در هسته اصلی خود، یک برنامه ارجاع است که کمیسیون را پرداخت می کند. بنابراین، اگر مشتری ها را به آمازون معرفی کنید، برای هر چیزی که به فروش می رسد کمیسیون دریافت می کنید. هنگامی که مشتری از طریق گوگل یا رسانه های اجتماعی یا هر روشی به سایت شما مراجعه می کند، بر روی یکی از پیوندهای شرکت افیلیت شما کلیک می کند، که آن ها را به آمازون می برد و به عنوان مراجعه شما برچسب گذاری می کند.

پس از آن به ازای هر 24% خرید یک درصد شما دریافت می کنید .در این بین همانطور که روش های مختلفی برای ترغیب مردم به کلیک بر روی پیوندهای وابسته وجود دارد، روش های زیادی برای جلب افراد به سایت شما وجود دارد. اما سفر مشتری به طور کلی تقریباً همیشه یکسان است: مشتری >> سایت شما >> آمازون. روند ورود به سیستم آسان است. با این حال، برای واجد شرایط بودن به عنوان یک شرکت وابسته به موارد زیر نیاز دارید:

سایت اینترنتی

شما باید دارای یک سایت تخصصی وابسته باشید که متمرکز بر بررسی و فروش محصولات موجود در آن است. پس از پیوستن به برنامه افیلیت، می توانید از ابزارهای آمازون برای افزودن تصاویر و پیوندهای محصولات وابسته استفاده کنید.

وبلاگ

اگر در مورد موضوعی خاص  بلاگ می نویسید، تبلیغ محصولات آمازون را در محتوای خود در نظر بگیرید. وقتی عضو افیلیت هستید، افزودن لینک های افیلیت به سایت خود آسان است. خوانندگان خود را برای کلیک بر روی پیوندها و خرید تشویق کنید تا کمیسیون بیشتری دریافت کنید.

کانال های رسانه های اجتماعی

اگر طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارید، ثبت نام در شرکت های وابسته آمازون ایده خوبی است. ممکن است لینک های محصول را در کانال های خود به اشتراک بگذارید تا کمیسیون بدست آورید. آمازون پشتیبانی داخلی از توییتر و فیس بوک را ارائه می دهد.

مزایا و معایب امازون برای افیلیت

آمازون در مقابل رقبای خود : مزایا و معایب آن

آمازون تنها برنامه افیلیت در جهان نیست و امروزه با توجه به محبوبیت این برنامه ها موارد دیگری نیز به وجود آمده اند. تقریباً در هر صنعتی، شما می توانید برنامه های افیلیت مختلف را پیدا کنید که می توانید برای کسب درآمد از سایت خود از آن ها استفاده کنید. تست کردن آن ها همیشه خوب است اما درک نقاط قوت و ضعف عمومی آمازون نیز می تواند مفید باشد. در اینجا خلاصه ای از مزایا و معایب برنامه ی افیلیت آمازون ارائه شده است.

  1. تبدیل ها: آمازون برای تبدیل مناسب است. تعداد کمی از شرکت ها می توانند مشتریان را به طور موثرتری نسبت به آمازون تبدیل کنند. طبق یک مطالعه در سال 2015 ، 13 درصد از بازدید کنندگان غیر اصلی و 74 درصد از بازدید کنندگان اصلی را تبدیل می کند. نرخ تبدیل متوسط ​​برای خرده فروشی آنلاین 32/3 درصد است.
  2. راه های مختلف برای ارتقا پیشنهادات: روش های زیادی برای تبلیغ پیشنهادهای آمازون در سایت شما وجود دارد. شما فقط به لینک محصول یا سایت نیاز دارید. حتی اگر پیوندهای عادی محصولات اساسی باشد، گزینه های دیگری برای کسب درآمد از وبلاگ شما وجود دارد. تبلیغات بومی یک گزینه معمول است.
  3. تنوع محصولات: آمازون خانه میلیون ها کالا است و هر نوع محصولی را می توان در آن پیدا کرد. چه وب سایتی با چندین دسته مختلف کالا داشته باشید و چه بر روی یک محصول تمرکز دارید، آمازون می تواند شما و هزاران کاربر بازدید کننده از سایت شما را راضی کند.
  4. در دسترس بودن منابع: از آنجا که هزاران نفر در سراسر جهان با آمازون همکاری می کنند، شما هرگز کمبود دانش و اطلاعات نخواهید داشت و پاسخ تمام سوالات خود را دریافت خواهید کرد.
  5. ساده بودن: شروع کار با آمازون ساده است و به دانش فنی زیادی احتیاج ندارد. هر کسی که رایانه و اینترنت داشته باشد می تواند موفق شود.
  6. قابل اعتماد بودن: هزاران سایت افیلیت در مقابل شما ظاهر می شوند، اما شما نمی توانید به همه آن ها اعتماد کنید زیرا غالباً به کلاهبرداری منجر می شوند. آمازون تجارت خود را در سراسر جهان با داشتن موجودی در کشورهای مختلف اداره می کند و کاملاً قابل اعتماد است.

سیستم افیلیت امازون

چه نوع محتوایی برای سیستم همکاری در فروش امازون ایجاد کنیم؟

زمانی که تعیین کردید چه محصولاتی را می توانید تبلیغ کنید، وقت آن است که روی ایجاد محتوایی کار کنید که بازدیدکنندگانی را که آماده خرید محصولات هستند به سمت وب سایت شما سوق دهد. در ادامه به شما خواهیم گفت که چه نوع مقالاتی بهترین عملکرد را در هنگام فروش وابسته دارند.

  • بررسی محصولات: بررسی محصولات جزء محبوب ترین مقالاتی هستند که مردم برای درآمدزایی در آمازون می نویسند و از آن ها استفاده می کنند. محصولی را انتخاب کنید و در مورد آن نقدی بنویسید. انجام یک بررسی با کیفیت برای یک کالا بهترین راه برای دریافت نرخ کلیک بالاتر و فروش شرکت های وابسته است. مردم همیشه به دنبال خرید بهترین چیزهای موجود هستند. همچنین اگر بتوانید در موتورهای جستجو رتبه بالایی بدست آورید، این نوع محتوا بازدید زیادی دریافت می کند. برخی از وبلاگ نویسان بر این باورند که این محتوا بالاترین میزان مراجعه به سایت را ایجاد می کند.
  • مقایسه محصولات: با وجود بسیاری از برند ها و محصولات امروزه همیشه انتخاب یک محصول برای خرید فرآیند آسانی نیست. قبل از تصمیم نهایی مردم باید محصولات را با هم مقایسه کنند. اگر بتوانید اطلاعات کافی ارائه دهید و توصیه های دقیق داشته باشید بازدیدکنندگان کالاهایی را که شما توصیه می کنید خریداری می کنند.
  • نحوه ی انتخاب یک محصول: هنگامی که افراد قصد دارند کالایی را در دسته ای خریداری کنند که قبلاً هرگز خریداری نکرده باشند، اغلب با سوالات مختلفی در ذهن خود مواجه می شوند. اگر محتوای مفید درباره ی  “نحوه انتخاب یک محصول” ایجاد کنید و آن ها را در انتخاب یک محصول خاص همراهی کنید، آن ها به توصیه های شما گوش می دهند و خرید می کنند.
  • معرفی محصولات جدید: عرضه محصولات همیشه پر از به روز رسانی است. مطمئناً برای نوشتن در مورد آن ها رقابت زیادی وجود دارد، اما تعداد افراد زیادی که در مورد محصولات جدید محتوا تولید می کنند، وجود دارد. اگر بتوانید بخشی از ترافیک را بدست آورید و آن را تبدیل کنید، به راحتی می توانید به سود برسید.
این مقاله را حتما بخوانید
مزایا و معایب راه اندازی فروشگاه آنلاین

نحوه ی شروع فعالیت در آمازونهمکاری در فروش آمازون

برای شروع فعالیت در آمازون می توانید مراحل زیر را دنبال کنید. توجه کنید که این مراحل بسته به مکان و محل زندگی شما میتواند متفاوت باشد و ممکن است مجبور باشید که چند مرحله ی اضافی تر را نیز طی کنید

یک وب سایت یا وبلاگ ایجاد کنید: ابتدا برای شروع باید یک وب سایت، وبلاگ، برنامه یا کانال YouTube فعال داشته باشید. همچنین اگر آن سایت را از قبل با محتوا پر کنید، بسیار مفید است، بنابراین برای کاربران و آمازون فعال و معتبر به نظر می رسد.به یاد داشته باشید، شما باید بتوانید هدف وب سایت خود را به عنوان بخشی از روند درخواست توصیف کنید. بنابراین، یک ایده محکم در مورد اینکه چرا سایت خود را ایجاد می کنید، مخاطبی را که هدف قرار می دهید و چگونگی ایجاد ترافیک در ذهن داشته باشید.

حالا که میخواید از ایده های بالا استفاده کنید باید بدانید برای اینکه به یک شرکت وابسته آمازون تبدیل شوید، باید حساب کاربری Amazon Associated خود را ایجاد کنید. برای انجام این کار، از صفحه اصلی Amazon Associated بازدید کنید و روی ثبت نام کلیک کنید. از آنجا، از شما خواسته می شود که به حساب آمازون موجود خود وارد شوید یا یک حساب کاربری ایجاد کنید. اطلاعات حساب خود را وارد کنید.آدرس وب سایت خود را وارد کنید: آدرس (های) وب سایت، کانال های YouTube و غیره را وارد کنید.

روش پرداخت خود را انتخاب کنید: اطلاعات پرداخت (کارت اعتباری) و شناسه مالیاتی خود را اکنون وارد کنید و سپس به داشبورد خود بروید.

پیوندهای وابسته آمازون ایجاد کنید: پس از ایجاد حساب کاربری خود، به صفحه اصلی Associate شخصی خود ارسال می شوید. اینجاست که داشبورد خود را پیدا خواهید کرد (شامل یک نمای کلی درآمد ماهانه و کل کلیک ها).

همکاری در فروش امازون

چگونه تبلیغات بازاریابی وابسته آمازون را ارتقا دهیم؟

در صورت جستجوی آنلاین، بسیاری از راهنماهای صریح در بازاریابی شرکت های وابسته در دسترس هستند. شما می توانید در مورد درآمد آنلاین خود مطالعه کنید و راه خود را برای شروع داشته باشید. شما می توانید وب سایت خود را با وابستگی مناسب به یک منبع کسب درآمد تبدیل کنید. برای اجرای یک وبلاگ موفق وابسته به آمازون، مراحل شرح داده شده در زیر را دنبال کنید. با این نکات شروع کنید و ببینید که چگونه آن ها بر درآمد شما تأثیر می گذارند.

قرار دادن لینک های مربوط به محصول در متن

این تکنیک ساده می تواند روشی قدرتمند برای جذب بیشتر شما باشد. نیازی به کار زیاد نیست. پیوندهای محصول را به عنوان انکر تکست در محتوای خود اضافه کنید. بسیاری از وبلاگ نویسان و بازاریابان این پیوندهای متنی را به عنوان مفیدترین روش برای کلیک بیشتر بازدید کنندگان در نظر می گیرند. لینک های درون زمینه ای باعث می شود که افراد در صورت مرتبط بودن و ضروری بودن محتوا کلیک کنند. بنابراین، هوشمندانه از آن ها یاد کنید و سعی کنید آن ها را به روشی طبیعی در صفحه خود قرار دهید. هدف شما ایجاد ارزش برای کاربران است، نه تحریک کردن آن ها.

محصولات با تبدیل بالا را تبلیغ کنید

تا زمانی که افراد به دنبال پیوندهای شما خرید نکنند درآمدی نخواهید داشت. به همین دلیل شما باید بر روی بهترین محصولات تمرکز کنید تا بتوانید به سرعت فروش خود را بدست آورید. اما سوال اینجاست که چگونه می توان آن محصولات را انتخاب کرد. در برخی از مواقع، باید از شهود (یا حس بازاریابی خود) پیروی کنید. چند نشانه دیگر نیز وجود دارد که می توانید برای درک محصولات با بهترین کیفیت از آن استفاده کنید. تصاویر یکی از نشانه های مهمی است که تفاوت ایجاد می کند. محصولات خوب دارای تصاویر با کیفیت بالا خواهند بود. بنابراین محصولی را انتخاب کنید که دارای نقد و بررسی بسیاری باشد و اکثر آن ها مثبت باشند.

از ابزارهای مدیریت وابسته استفاده کنید.

رقابت در بازاریابی شرکت های وابسته بسیار زیاد است. یکی از بهترین راه ها برای بهتر عمل کردن در این زمینه این است که در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهید. هیچ کاری بهتر از استفاده از ابزارها در این زمینه نیست. می توانید ابزارهایی برای مدیریت پیوند استفاده کنید.

لینک های افیلیت را در تصاویر محصول قرار دهید.

هنگام بحث درباره یک محصول، ارائه تصاویر محصول برای درک بهتر آن ضروری است. این پیوند ها را در تصاویر قرار دهید تا افراد بتوانند کلیک کنند و به سرعت به صفحه فروش منتقل شوند. اگر از یک ابزار مدیریت وابسته استفاده می کنید، قبل از انتشار پیوند چندین گزینه خواهید داشت. پیوندهای تصویری را انتخاب کنید و آن را در مطالب خود ارائه دهید.

ایجاد لیست ایمیل برای افزایش فروش

ساختن لیست ایمیل هنوز هم برای بسیاری از بازاریابان وابسته یک منبع استفاده نشده است. در حالی که آن ها بر روی سایر تکنیک های بازاریابی تمرکز دارند، اما گاهی اوقات این گزینه ساده اما مفید را نادیده می گیرند. قبل از خرید هر کالایی، افراد معمولاً تحقیق می کنند و شما می توانید راهنمای خریدار را با استفاده از ایمیل ها ارائه دهید. علاوه بر این، شما می توانید معاملات و پیشنهادات گاه به گاه را نیز تبلیغ کنید.

مشتریان پست های مقایسه را دوست دارند.

پست های مقایسه ای بهتر از قالب دیگر پست ها کار می کنند زیرا مشتریان می توانند به راحتی تصمیم بگیرند. وقتی محصولات در کنار هم قرار می گیرند، مردم می توانند تفاوت بین این محصولات را درک کنند. در هنگام چیدن محصولات در سایت خود هوشمند باشید. مواردی را که دارای نظرات خوب هستند به همراه مجموعه ای از ویژگی های قوی انتخاب کنید.

طرح وب سایت را بهبود ببخشید.

شما باید طراحی وب سایت و تجربه کاربری خود را بهبود بخشید. اینکه بازدیدکنندگان با وب سایت ها متفاوت از گذشته ارتباط برقرار کنند تجربی است. اگر سایت شما، اول از همه، جذاب به نظر نرسد کاربران ممکن است یک باره آن را ترک کنند. به همین ترتیب، شما باید از چیزهای کوچک نیز مراقبت کنید تا کاربران هنگام مرور احساس راحتی کنند.

استفاده از کلمات کلیدی

هدف کاربر را می توان با کلمات کلیدی مورد جستجو آن ها درک کرد. وظیفه شما این است که این کاربران را بیابید و آن ها را به وب سایت خود بیاورید. این غیرممکن نیست اما نیاز به اقدام هوشمندانه شما دارد. استفاده از کلمات کلیدی برای خود را هدف قرار دهید و محتوا را در اطراف آن کلمات کلیدی بسازید. شما باید سوالات خاص را از سوالات عمومی جدا کرده و تن و محتوای خود را بر اساس آن ها سفارشی و بهینه سازی کنید.

کسب درامد از افلیت امازون

چقدر می توانید از طریق آمازون درآمد کسب کنید؟

میزان در آمد شما تا حد زیادی به تلاش شما بستگی دارد. “هرچه بیشتر به مردم انگیزه خرید دهید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد” – این اساس هر برنامه وابسته است و با طیف وسیعی از محصولات آمازون، فرصت های شما برای کسب درآمد نزدیک به بی نهایت است. از 0٪ کمیسیون به 10٪ می رسد و از امکانات بی پایان این صنعت تریلیون دلاری (و بزرگتر) می توانید استفاده کنید و بسیار متغیر است.

جمع بندی

همکاری در فروش آمازون مشهورترین، قابل اعتماد ترین، مبتدی پسند و قدرتمند است. در مقایسه با سایر گزینه ها، آمازون دارای فرصت های باورنکردنی و همچنین جنبه های منفی است. آمازون در برخی پارامترها بسیار خوب عمل کرده است و کاربردی بوده است. با این حال، بهتر است قبل از شروع از اشکالات موجود در آن مطلع شوید. شما باید بررسی کنید که آیا محدودیت ها در آینده به شما آسیب می رسانند به خصوص برای افرادی که در ایران زندگی می کنند بدون شک محدودیت های بسیار زیادی وجود خواهد داشت.

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

3

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

سلام. چطور میشه از ایران هم کار کرد . شیوه پرداخت به چه صورته؟ به هر حال ما تحریم هستیم و اینکه مشخصه که نمیشه از این سرویس استفاده کرد. بنظر شما راهی برای دور زدن این قضیه وجود داره ؟ یا مثلا پرداخت از طریق کیف پول . رمز ارز
ممنون میشم اگر اطلاعاتی دارید. کامل تر توضیح بدید 🙂

سلام
بهترین راه این است که با مشخصات یکی از اقوام و آشناهای خود در خارج از کشور که دارای حساب معتبر بین المللی هستند، اقدام به فعالیت کنید. در غیر این صورت، سایت های واسط و صرافی های آنلاین در این زمینه به شما کمک می کنند.

سلام وقت بخیر.
ظاهرا یک مصاحبه ویدیویی انجام میدهند با شخص . با وی پی اس هم نمیشه این مصاحبه را انجام داد.

ارسال دیدگاه