چطور از اینستاگرام فیلم و عکس دانلود کنیم؟

نکات آموزشی

9 دقیقه زمان مطالعه

اینستاگرام مانند سایر شبکه های اجتماعی، محبوبیت زیادی بین مردم جهان دارد و بسیاری از مردم  با اهداف مختلفی از جمله تبلیغات، سرگرمی و آموزش از این برنامه استفاده می کنند.

ارسال تصاویر در اینستاگرام شاید کار خیلی آسانی باشد، اما دانلود از اینستاگرام چندان ساده به نظر نمی ‌رسد و یکی از مشکلاتی که در استفاده از اینستاگرام وجود دارد، این است که شما نمی ‌توانید ویدیو‌ها و عکس ‌های اینستاگرامی را به ‌صورت مستقیم از خود برنامه دانلود کنید. به همین منظور باید با استفاده از برنامه ‌های ثالثی این کار را انجام دهید. ما در این مقاله از سایت ژاکت آسان ‌ترین و سریع ‌ترین روش دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

پیش از هر چیز پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش اینستاگرام را مطالعه کنید. در این مطلب همه دانستنی های اینستاگرام به طور خلاصه آموزش داده شده است.

اینستاگرام چیست؟

آموزش اینستاگرام

 

اینستاگرام (Instagram) یک اپلیکیشن و یک شبکه اجتماعی است که برای به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های کوتاه به کمک گوشی های هوشمند طراحی شده است. این شبکه اجتماعی در 6 اکتبر 2010 راه اندازی شد. امتیاز این شبکه توسط شرکت فیسبوک خریداری شده است و همانند فیسبوک یا توییتر،  هر کسی می تواند در این شبکه اجتماعی یک حساب کاربری داشته باشد و برای خود یک پروفایل ایجاد کند.

اگر می خواهید با روش تولید محتوا در اینستاگرام اشنا شوید، این مطلب را بخوانید.

چگونه پست های اینستاگرام را دانلود کنیم؟

برای دانلود پست های اینستاگرام از یک برنامه و یا یک وب سایت استفاده می کنیم. کافیست به صفحه‌ پست موردنظرتان بروید و بر روی علامت سه نقطه‌ واقع در بالای پست، سمت راست ضربه بزنید و عبارت Copy link را انتخاب کنید. این آدرس در کیبوردتان ذخیره می ‌شود. در نهایت در یکی از برنامه ‌ها یا سایت هایی که در این مقاله ذکر می شود، این آدرس را paste کنید و ویدیو یا عکس مورد نظرتان دانلود خواهد شد.

ویدیوی آموزشی دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

در این ویدیو نحوه دانلود ویدیو از اینستاگرام از طریق سایت Instadownloader را به شما آموزش داده ایم.

چه سایت‌ هایی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد؟

تعدادی وب سایت وجود دارد که به شما امکان ذخیره و دانلود پست های اینستاگرام را می‌دهد.

در اینجا چند وب سایت وجود دارد که به شما امکان دانلود پست های اینستاگرام را می دهد که آن ها عبارتند از:

اگر می‌ خواهید پست ها را در اکانت خود دوباره منتشرکنید، حتما اجازه منتشرکننده اصلی را برای دانلود ویدئو های اینستاگرام آن ها بگیرید.

ساده ‌ترین راه برای دانلود پست ها از اینستاگرام، سایت ‌های دانلود هستند که در ادامه تعدادی از آن ها را بررسی خواهیم کرد.

سایت downloadgram

سایت downloadgram

دانلود از این سایت بسیار راحت است. پستی که برای دانلود انتخاب کرده‌اید را باز کنید. بالای پست، سمت راست، روی سه نقطه و گزینهcopy link  کلیک کنید. پس از آن وارد سایت  downloadgram شوید.

لینکی که از اینستاگرام کپی کرده‌اید را اینجا پیست کنید. بعد از آن هم با زدن دکمه دانلود، فیلم یا عکس باز می‌شود تا به راحتی آن را دانلود کنید.

سایت AloInstagram

سایت AloInstagram

Aloinstagram  یکی دیگر از ابزار‌های مبتنی بر وب است که به شما این امکان را می‌دهد پست های موردنظرتان را از اینستاگرام دانلود کنید.

امکانات سایت AloInstagram

  • این برنامه دانلود کننده ویدیوی اینستاگرام، به شما کمک می ‌کند که ویدیوها را در حساب‌ های اینستاگرام ذخیره و بارگیری کنید.
  • این برنامه اینستاگرام همچنین ابزاری برای بارگیری عکس و فیلم، استوری و IGTV بوده و همچنین ابزارهای نظارت بر هشتگ را هم ارائه می ‌دهد.

سایت instadownloader

این سایت هم مشابه سایت Downloadgram است. بعد از کپی کردن لینک پست از اینستاگرام، وارد سایت instadownloader  شده و لینک را در باکسی که مشخص شده paste کنید. حالا با کلیک روی گزینه دانلود، عکس و فیلم برای دانلود آماده می ‌شود.

سایت Dinsta

برای دانلود از اینستاگرام با اندروید، آیفون یا حتی کامپیوتر می‌توانید از سایت Dinsta  استفاده کنید. فقط کافیست که لینک پست را کپی کنید و آن را در باکس دانلود جایگذاری کنید.

اگر می خواهید بدانید چطور فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید، این مقاله را بخوانید.

بهترین برنامه ‌های دانلود از اینستاگرام کدامند؟

پس از معرفی سایت های دانلود از اینستاگرام، برنامه های موجود برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.

در ادامه لیستی از بهترین برنامه ‌های دانلود از اینستاگرام را برای شما آماده کرده ایم که هر کدام را به صورت جداگانه شرح می‌دهیم:

  • Easy Downloader
  • Insta Save
  • Quick Save

برنامه Easy Downloader

برنامه Easy Downloader

یکی از این برنامه ‌ها که قابلیت دانلود فیلم و عکس را به برنامه اینستاگرام به صورت مجازی اضافه می‌کند، برنامه Easy Downloader  است. برنامه Easy Downloader با رابط کاربری ساده و نحوه استفاده مستقیم و بدون جابجایی برنامه ‌ها، گوی سبقت را از دیگر برنامه‌ ها در این زمینه ربوده و طبق آمار مارکت اندرویدی گوگل، بیش از یک میلیون کاربر این برنامه را روی گوشی خود نصب نموده‌اند.

  • دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام
  • رابط کاربری ساده و روان
  • کاملا رایگان و کاربردی

روش کار با این برنامه بسیار ساده ‌است. تنها کافیست برنامه را اجرا کنید. به اینستاگرام بروید و لینک پست موردنظرتان را کپی کنید و به برنامه بازگردید.

بعد از دانلود کامل، می توانید بر روی نوتیفیکیشن همان تصویر ضربه بزنید تا عکس خود را مشاهده کنید.

تمامی عکس هایی که به وسیله این روش و توسط نرم افزار EasyDownloader  از اینستاگرام دانلود می کنید، در فولدر Pictures  و تمامی فیلم هایی که به وسیله این نرم افزار دانلود می کنید، در فولدر Movies  ذخیره می شوند.

برنامه Insta Save

برنامه Insta Save

برنامه Insta Save یکی از بهترین برنامه ‌های دانلود از اینستاگرام است. دانلود فیلم و عکس و حتی کپشن با این برنامه بسیار ساده است و شما تنها کافیست URL پستی را به برنامه دانلود از اینستای Insta Save بدهید تا ویدئو و عکس با بالاترین کیفیت برای شما آماده شود.

امکانات برنامه Insta Save

  • دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام
  • کپی کردن کپش پست ‌ها
  • به اشتراک‌گذاری فیلم ‌ها و عکس‌ ها
  • رایگان بودن نرم افزار

برنامه  FastSave

این برنامه بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن ‌های دانلود از اینستاگرام است. امکانات بسیار زیاد این برنامه باعث شده تا کاربران زیادی را به سمت خودش جذب کند. با استفاده از مرورگر این برنامه، می ‌توانید به هر سایتی که دوست دارید بروید و عکس‌ ها و ویدئوهای آن را دانلود کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
فیلتر انتخاب مکان برای محصولات در ووکامرس

امکانات برنامه FastSave

  • ذخیره و دانلود نامحدود ویدئو و عکس
  • رابط کاربری ساده و زیبا
  • امکان دانلود و اشتراک در اینستاگرام

برنامه FastSave کاملا رایگان است و شما محدودیتی در دانلود و ذخیره عکس‌ها ندارید. البته نسخه iOS که معرفی کردیم، تنها برای دانلود از اینستاگرام طراحی شده و مانند نسخه اندروید، امکان دانلود از هر سایتی را ندارد.

برنامه 4K Stogram

4K Stogram یک نرم افزار دانلود از اینستاگرام است و امکان دانلود چندین تصویر به صورت همزمان و امکان دانلود فیلم از اینستاگرام را فراهم می کند.

در ابتدا باید به حساب اینستاگرام خود وارد شوید. بدین منظور برای وارد شدن به حساب اینستاگرام خود، در این  برنامه  از منوی tools  گزینه login  را  انتخاب کنید.

سپس اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.

برای دانلود از اینستاگرام توسط این ابزار، باید از نسخه  پرمیوم آن  استفاده کنید. به منظور دانلود ویدیو از اینستا و  دانلود عکس از اینستاگرام،  از منوی  file  گزینه export posts  را انتخاب کنید. در این حالت یک فایل با پسوندcsv   ایجاد می شود که در آن نام حساب شما و مسیر فایل ها و عکس ها وجود دارد.

این نرم افزار، عمل ذخیره فیلم از اینستاگرام را انجام می دهد. بدین جهت عکس ها و ویدیوهای دانلود شده از اینستاگرام در فولدر خروجی ذخیره شده است و شما می توانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

برنامه Quick Save

برنامه Quick Save

رابط کاربری Quick Save بسیار ساده و روان است و از کار کردن با آن لذت خواهید برد. این برنامه امکان به اشتراک‌گذاری پست ‌های دانلود شده را به ساده‌ ترین شکل ممکن برایتان فراهم کرده است. علاوه‌ بر اینها در این برنامه می ‌توانید عکس‌ ها را برای بارگذاری در اینستاگرام نیز ویرایش و آماده کنید.

امکانات برنامه    Quick Save

  • دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام
  • مدیریت فایل ‌های دانلود شده و اشتراک آنها
  • رابط کاربری ساده و روان
  • سرعت دانلود بالا

برنامه های دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام در آیفون

اگر جزو کاربران گوشی ‌های آیفون هستید، با نصب یکی از برنامه‌ های Grab و Instasaverاقدام به دانلود کنید. استفاده از این برنامه ‌ها بسیار آسان است. شما فقط کافی است لینک پست را کپی پیست کرده و دانلود کنید.

برنامه های دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام در اندروید

اینستادانلودر و Easy downloader  جزو برنامه ‌های کاربردی برای کاربران گوشی‌ های اندرویدی به شمار می‌روند.

دانلود پست از اینستاگرام با کمک مرورگر

اگر زیاد از اینستاگرام دانلود می کنید، بهتر است افزونه Image Downloader را روی مرورگرتان نصب کنید و هر بار که وارد صفحه ای در اینستاگرام می شوید، خیلی راحت روی دکمه دانلود که بعد از نصب افزونه به بالای سمت راست همه پست های اینستاگرام اضافه می شود، کلیک کنید. برای دانلود از این روش باید از کامپیوتر استفاده کنید.

دانلود از اینستاگرام با استفاده از تلگرام

بهترین و آسان ‌ترین روش دانلود از اینستاگرام، از طریق تلگرام است. برای این کار تنها کافیست بر روی سه نقطه ‌ای که به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌ اند، کلیک کنید. حال در صفحه‌ی باز شده بر روی Copy Link کلیک کنید. با این کار لینک آن تصویر و ویدیو کپی می ‌شود.

لینک کپی ‌شده را در تلگرام خود برای خود و یا یک فرد دیگری ارسال کنید. پس از چند ثانیه تصویر و ویدیو به صورت یک پست در تلگرام برای شما نشان داده می‌ شود و می ‌توانید به راحتی آن را دانلود و ذخیره کنید. توجه کنید که این روش تنها برای صفحاتی که پرایوت نیستند، امکان ‌پذیر است. این روش را به وسیله کامپیوتر نیز می ‌توانید انجام دهید.

استفاده از ربات تلگرامی ریگرام

ربات تلگرامی

ربات تلگرامی ریگرام منحصر به گوشی هوشمند نیست و کاربران در نسخه تلگرام دسکتاپ خودشان هم می‌ توانند از این ربات تلگرامی استفاده کنند. متخصصان این ربات را ابزاری همه‌ کاره برای اینستاگرام می ‌دانند. برای استفاده از این ربات در تلگرام خود کافی است به ربات ریگرام مراجعه کنید.

با استفاده از این برنامه می ‌توانید، پست، استوری و ویدیوهای IGTV را دانلود کنید. بیشتر علاقمندان به این ربات تلگرامی معروف از این خاصیت استفاده می ‌کنند. کافی است لینک پست مورد نظر خود را در این ربات وارد کنید تا در کسری از ثانیه دانلود تصویر یا ویدیو صورت گیرد. حتی اگر این پست به صورت اسلایدی باشد، با استفاده از این ربات تلگرامی می‌ توانید آن را دانلود کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌ های عالی این ربات تلگرامی، دانلود عکس پروفایل است. بعضی از افراد تمایل دارند عکس پروفایل آشنایان، دوستان یا یک حساب اینستاگرامی را از نزدیک مشاهده کنند و این ربات این امکان را در اختیار آن‌ها قرار می ‌دهد.

یکی دیگر از امکانات خوبی که این ربات تلگرامی دارد، دانلود لایوهایی است که در اینستاگرام وجود دارد. در صورتی که آدرس حسابی که می‌خواهید لایو آن را ذخیره کنید به این ربات تلگرامی بدهید، این ربات لایو مورد نظر را برای شما ضبط و سپس ارسال می‌ کند.

آیا دسترسی دادن به اپلیکیشن‌ های دانلود از اینستاگرام درست است؟

وقتی به برنامه ای اجازه دسترسی به عکس ها را می ‌دهید، برنامه می ‌تواند تصاویر جدیدی را در Camera Roll شما اضافه کند و یا به همه آن ها دسترسی داشته باشد.

تاریخ و زمان عکس برداری هر عکس در عکس تعبیه شده است. به علاوه، اگر سرویس های موقعیت مکانی را برای برنامه دوربین فعال کرده باشید، برنامه ای که به Camera Roll دسترسی دارد نیز می ‌تواند از مکان عکسبرداری مطلع شود.

بنابراین حتما در انتخاب برنامه‌ های مورد نظر دقت کافی را داشته و مطمئن شوید بهترین برنامه را دانلود می کنید.

آموزش اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام با ابزار حرفه ای

اینستاگرام در حال حاضر دارای بیش از 1 میلیارد کاربر فعال است که به سرعت در حال رشد هستند و ما برای پیشرفت در این فضا بهتر است با آموزش اینستاگرام به صورت مدوام بتوانیم خود را به روز نگه داشته تا بتوانیم از رقبای خود سبقت بگیریم . ابزارهای ذکر شده در بالا می‌ توانند به شما کمک کنند هر ویدیو یا عکسی را که دوست دارید را در سیستم عامل مورد نظر خود بارگیری کنید.

در این مطلب برنامه های بسیار کاربردی و حرفه ‌ای برای دانلود از اینستاگرام را به شما معرفی کردیم. اگر شما هم برنامه ‌ای برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام می ‌شناسید، در بخش نظرات آن ها را معرفی کنید.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%
4

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه