Retry
شروع وبلاگ نویسی

شروع وبلاگ نویسی برای اولین بار می تواند یک تجربه سخت باشد. هیجان زیادی دارد، اما در عین حال ترس از عوامل ناشناخته نیز وجود دارد. شما می خواهید همه کارها را به روش درست انجام دهید و از همه مشکلات بزرگ جلوگیری کنید. بنابراین وبلاگ شما می تواند موفق باشد. در مقاله امروز، ما نکات وبلاگ نویسی را که بر اساس تجربه هایمان به دست آورده ایم، به اشتراک خواهیم گذاشت.

بستری مناسب انتخاب کنید

بسیاری از افراد با سیستم عامل های محبوب وبلاگ نویسی رایگان مانند Blogger ، Medium  یا WordPress.com  شروع می کنند، اما این سیستم های وبلاگ نویسی محدود هستند. اگر در بلاگ نویسی جدی هستید، لازم نیست وقت خود را در آنجا هدر دهید.

ابتدا باید شرایط و ضوابط این سیستم عامل ها را دنبال کنید. آنها حق دارند وبلاگ شما را بدون اطلاع قبلی خاموش کنند. همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که در صورت خاموش کردن وبلاگ شما، بتوانید محتوای خود را منتشر کنید.

شما فقط می توانید از ویژگی های موجود در سیستم عامل آنها که محدود هستند استفاده کنید. اکثر سیستم عامل های رایگان، شما را در کسب درآمد از وبلاگ نویسی نیز محدود می کنند.

از طرف دیگر WordPress.org به شما آزادی کامل و کنترل وبلاگ خود را می دهد.

می توانید ویژگی هایی را اضافه کنید، درآمد کسب کنید یا هر کاری که دوست دارید انجام دهید. وردپرس بیش از 31 درصد از کل وب سایت های موجود در اینترنت را پشتیبانی می کند.

بهترین نام دامنه را پیدا کنید

نام دامنه در بلاگ

انتخاب نام دامنه مناسب در شروع وبلاگ نویسی بسیار مهم است. در ادامه چند نکته در مورد انتخاب بهترین نام دامنه برای وب سایت آورده شده است.

  • دامنه با پسوند .com انتخاب کنید.
  • نام دامنه ای را انتخاب کنید که تلفظ و هجی آن آسان بوده و حتی المقدور کوتاه باشد.
  • از کلمات کلیدی و نام تجاری خود در نام دامنه استفاده کنید.

انتخاب میزبانی مناسب بسیار مهم است

میزبانی وب

انتخاب میزبانی وب صحیح یکی از مهم ترین نکات وبلاگ نویسی است، زیرا در هاست  فایل های وب سایت شما ذخیره می شود.

بسیاری از مبتدیان گرفتن هاست رایگان را دوست دارند، اما انتخاب یک میزبانی وب رایگان همیشه ایده بدی است و در نهایت هزینه و زمان بیشتری برای شما خواهد داشت.

ممکن است وبسایت شما که روی یک میزبان رایگان میزبانی می شود، یک روز بدون اطلاع قبلی خاموش شود. آنگاه کل وب سایت شما از بین رفته می رود و هیچ راهی برای بازیابی آن نخواهد بود.

به همین دلیل انتخاب یک شرکت میزبان معتبر مهم است. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • انواع مختلفی از برنامه های میزبانی از قبیل میزبانی مشترک، میزبانی مدیریت شده، VPS  و موارد دیگر وجود دارد. شما باید طرحی متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.
  • شرکت های مختلف میزبان را بررسی و مقایسه کنید.
  • پشتیبانی برای مبتدیان مهم است و شما می خواهید در صورت نیاز گزینه های زیادی برای دریافت کمک وجود داشته باشد.

همیشه بک اپ گیری منظم داشته باشید

نکات وبلاگ نویسی- بک آپ

بک آپ گیری یکی دیگر از نکات وبلاگ نویسی است. غالباً کاربران خیلی زود به بکاپ گیری فکر نمی کنند. بسیاری از شرکت های میزبان پشتیبان گیری محدودی ارائه می دهند. با این حال، این بک آپ گیری ها تضمین شده نیستند، و یک خرابی سخت افزاری می تواند باعث از دست رفتن اطلاعات و همچنین تهیه نسخه پشتیبان شود.

تهیه بک آپ اولین خط دفاعی شما در برابر حملات بی رحمانه، هک و سرقت اطلاعات است. آنها اولین قدم برای بهبود امنیت وردپرس و ایمن نگه داشتن وب سایت شما هستند.

افزونه های پشتیبان وردپرس قابل اعتماد زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد پشتیبان گیری خودکار را انجام دهید مثل افزونه BackupBuddy.

گوگل انالیتیکس را از روز اول تنظیم کنید

استفاده ار گوگل انالیتیکس در وبلاگ

اگر نمی دانید مردم چگونه وب سایت شما را پیدا می کنند و از آن استفاده می کنند، نمی توانید بعد از شروع وبلاگ نویسی ، سایت خود را رشد دهید. بسیاری از مبتدیان، برای انجام کار تا زمان یادگیری اهمیت تجزیه و تحلیل وب سایت به “حدس زدن” اعتماد می کنند.

گوگل آنالیتیکس بهترین نرم افزار تجزیه و تحلیل در جهان است که میلیون ها وب سایت از آن استفاده می کنند. به شما امکان می دهد محبوب ترین مطالب خود، مکان بازدیدکنندگان خود و موارد دیگر را مشاهده کنید.

همچنین به شما کمک می کند تا تعامل کاربر در وب سایت خود را ردیابی کنید، که به شما کمک می کند با استفاده از اعداد واقعی به جای حدس و گمان، تجارت خود را بهبود بخشید. اگر فروشگاه اینترنتی دارید، می توانید از آن برای ردیابی مشتریان خود استفاده کنید.

برای نصب گوگل آنالیتیکس در وبسایت وردپرسی خود، مقاله ما را در این زمینه بخوانید.

یک آدرس ایمیل سازمانی حرفه ای تنظیم کنید

نکات وبلاگ نویسی ایمیل سازمانی

اگر در مورد شروع وبلاگ نویسی خود جدی هستید، داشتن یک آدرس ایمیل حرفه ای مهم است. این ایمیل خیلی در مذاکره با یک تبلیغ کننده موثر است، زیرا آنها فکر می کنند شما قانونی هستید.

شما می توانید در کمتر از 5 دقیقه ایمیل سازمانی بسازید.
همچنین در هنگام ارسال خبرنامه های الکترونیکی به قابلیت تحویل ایمیل کمک می کند. که آن را در نکات بعدی توضیح خواهیم داد.

ساختن یک لیست ایمیل را بلافاصله شروع کنید

لیست ایمیل در شروع وبلاگ نویسی

بیش از 70٪ افرادی که وب سایت شما را مشاهده می کنند، هرگز برنمی گردند. شما به روشی برای برقراری ارتباط با آنها نیاز دارید. به همین دلیل ساخت یک لیست ایمیل از نکات وبلاگ نویسی مهم است.

حال ممکن است فکر کنید، چرا فقط در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و سایر موارد سرمایه گذاری نکنید؟

اگرچه شما باید کاملاً روی ایجاد افراد در شبکه های اجتماعی کار کنید، اما شما مالک این سیستم عامل ها نیستید. آنها می توانند دسترسی شما را به دنبال کنندگان خود محدود کنند و حتی می توانند حساب شما را در هر زمان مسدود کنند.

از طرف دیگر، ایمیل همچنان موثرترین ابزار بازاریابی آنلاین است. شما مالک لیست ایمیل خود هستید و می توانید بدون محدودیت به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

عدم ایجاد لیست ایمیل از روز اول هنوز یکی از پشیمانی های من است و این یک پشیمانی متداول است که توسط بسیاری از کارشناسان وبلاگ نویسی به اشتراک گذاشته شده است.

فرم های تماس منحصر به فرد را برای هر مورد استفاده تنظیم کنید.

فرم های تماس

اگر آدرس ایمیل خود را به صورت عمومی در وبلاگ نشان دهید، این امر منجر به ایجاد هرزنامه های ناخواسته می شود. فرم های تماس بسیار مهم هستند و به همین دلیل تقریباً در هر وب سایتی که بازدید می کنید صفحه تماس پیدا خواهید کرد.

همچنین داشتن فرم های مختلف برای هر مورد مهم بسیار مهم است. بنابراین می توانید ایمیل ها را به راحتی فیلتر کرده و از کارآیی بیشتری برخوردار شوید.

تعداد زیادی افزونه فرم تماس با وردپرس در بازار وجود دارد که گرویتی فرمز یکی از محبوب ترین آن هاست.

به حق کپی رایت و مجوزهای تصاویر توجه کنید

اغلب مبتدیان در شروع وبلاگ نویسی فقط تصاویر را از اینترنت کپی پیست می کنند. این امر با رشد سایت شما مسئولیت می افزاید. فقط از تصاویر گوگل استفاده نکنید، زیرا ممکن است بعداً مجبور شوید هزاران بار هزینه نقض حق نسخه برداری تصویر را پرداخت کنید. صاحب حق چاپ همچنین می تواند صفحه ای را که آثار خود را نشان می دهد گزارش دهد و از گوگل بخواهد آن را از نتایج جستجو حذف کند. پس باید این نکات وبلاگ نویسی را در نطر داشته باشید.

با این حال، اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و نمی خواهید هزینه مجوزها را پرداخت کنید، می توانید چندین وب سایت پیدا کنید که تصاویر رایگان را ارائه می دهند. این تصاویر حق امتیاز ندارند و می توانید از آنها در وب سایت خود استفاده کنید.

روش دیگر برای افزودن تصاویر به وب سایت شما طراحی است. با این حال، بیشتر مبتدیان طراح گرافیک نیستند. خوشبختانه، ابزارهای آنلاین مانند Canva وجود دارد که شما را قادر می سازد تصاویر حرفه ای برای استفاده در وبلاگ خود ایجاد کنید.

بهینه سازی سئو برای رشد مهم است

اگر در مورد رشد و موفقیت وبلاگ خود جدی هستید، پس باید از همان ابتدا به سئو صفحات خود توجه کنید.

سئو برای بهینه سازی موتور جستجو به شما کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری از وب سایت خود را از موتورهای جستجو دریافت کنید. استراتژی های سئو به دو دسته SEO خارجی و سئو داخلی سایت تقسیم می شوند.

Onsite SEO یا سئ داخلی با انجام تنظیمات جزئی در زمینه های مختلف، به شما کمک می کند وبلاگ خود را بهینه کنید. این ممکن است کمی فنی به نظر برسد و همینطور هم هست، اما ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

ابتدا توصیه می کنم Yoast SEO را در وب سایت خود نصب کنید. این مجموعه پلاگین کامل سئو وردپرس است و به شما در بهینه سازی سایت کمک خواهد کرد.

همچنین به شما امکان می دهد به راحتی نقشه سایت را ایجاد کرده و به موتورهای جستجو ارسال کنید. این افزونه شما را قادر می سازد تا در نتایج جستجو ظاهر شوید.
سپس شما باید لینک داخلی را در همه قسمت های وبلاگ خود استفاده کنید. لینک های داخلی لینک هایی هستند که در داخل محتوای خود به پست های وبلاگ، صفحات و مناطق مختلف وب سایت خود لینک می دهند. لینک های داخلی به شما کمک می کند بازدیدهای صفحه خود را افزایش دهید و همچنین موتورهای جستجو را برای درک زمینه و رابطه بین محتوای خود راهنمایی کنید.

برای راحت تر شدن لینک سازی داخلی می توانید از افزونه interlinks manager استفاده کنید.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی بسیار مهم است

اغلب افراد در شروع وبلاگ نویسی پست های عالی می نویسند، اما قابل پیدا شدن نیستند زیرا آنها به استفاده از کلمات کلیدی مناسب که یکی از نکات وبلاگ نویسی است فکر نکرده اند. بیشتر مبتدیان بهترین ایده های خود را دنبال می کنند تا ایده هایی برای ارسال وبلاگ ارائه دهند.

با وجود ابزاری که می تواند به شما در یافتن آنچه کاربران شما به دنبال آن هستند، نیازی به انجام این کار نیست. می توانید از این کلمات کلیدی برای پست های وبلاگ خود استفاده کنید و میزان بازدید خود را افزایش دهید.

برای یافتن سوالاتی که کاربران شما در جستجوی آن هستند می توانید از یک ابزار رایگان مانند AnswerThePublic  استفاده کنید. سپس می توانید به این سوالات در پست های وبلاگ خود پاسخ دهید تا بازدید بیشتری از جستجو داشته باشید.

آیا می خواهید بدانید کدام کلمات کلیدی باعث جذب ترافیک برای رقبای شما می شوند؟ برای سرقت کلمات کلیدی رقبای خود از SEMRush استفاده کنید. این ابزار همچنین کلمات کلیدی پولی را به شما نشان می دهد که رقبای شما در حال انجام کمپین های تبلیغاتی در ان ها هستند.

عنوان های جذاب برای Social و SEO مهم هستند

مردم کتاب را بر اساس جلد آن و پست های وبلاگ را بر اساس عنوان آن قضاوت می کنند. اگر می خواهید در شروع وبلاگ نویسی مخاطبان را جذب کنید، باید عناوین جذاب بنویسید.

گوگل حتی از CTR (نرخ کلیک) به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می کند، بنابراین شما باید عناوین جذاب داشته باشید تا افراد بیشتری بتوانند روی آنها کلیک کنند.

استفاده مجدد از مطالب، یک سلاح مخفی برای وبلاگ نویسان خبره است

همیشه لازم نیست ایده های جدیدی برای نوشتن وبلاگ ارائه دهید. وبلاگ نویسان خبره محتوای خود

نکات وبلاگ نویسی

را در قالب فیلم ها، تصاویر، مقالات مجموعه و غیره قرار می دهند.

همچنین می توانید مقالات را به عنوان کتاب های الکترونیکی قابل بارگیری، فایل های صوتی یا فیلم های YouTube دوباره استفاده کنید.

ویدئو یک روش عالی برای افزایش تعامل و متفاوت بودن با بقیه است.

فیلم ها جذاب ترین نوع محتوا در اینترنت هستند. کاربران فعالانه بدنبال محتوای ویدئویی هستند، به همین دلیل YouTube دومین موتور جستجو در جهان است.

از نکات وبلاگ نویسی باید به استفاده از فیلم در وبلاگ اشاره کنیم که به شما امکان می دهد کاربران را در سایت خود نگه دارید و به آنها کمک کنید محتوای بیشتری کشف کنند.

می توانید پست های قدیمی را برای افزایش ترافیک دوباره به اشتراک بگذارید

پست های وبلاگ شما با ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می شود (ابتدا پست های جدیدتر ظاهر می شوند). این بدان معنی است که پست های قدیمی شما دفن شده و به راحتی قابل کشف نیستند.

یکی از نکات وبلاگ نویسی و راه های رفع این مشکل اشتراک مطالب قدیمی خود در شبکه های اجتماعی است. اغلب مبتدیان فکر می کنند بازیافت محتوای قدیمی درست نیست. اما کاملاً خوب است و وبلاگ نویسان متخصص این کار را همیشه انجام می دهند.

جریان درآمد خود را متنوع کنید

درامد وبلاگ نویسی

ساده ترین راه برای کسب درآمد از طریق شروع وبلاگ نویسی نمایش تبلیغات با استفاده از Google AdSense  است. اگرچه Google AdSense عالی است، اما شما باید جریان درآمد خود را متنوع کنید. ما دیده ایم که وبلاگ نویسان وقتی AdSense حساب آنها را به دلیل نقض خط مشی مسدود کرد، تمام درآمد خود را از دست دادند.

روش های زیادی برای کسب درآمد آنلاین از وبلاگ شما وجود دارد. شما می توانید درآمد وبلاگ خود را با بازاریابی همکاری در فروش، فروش دوره های آنلاین، ارائه برنامه های عضویت و موارد دیگر تأمین کنید.

روش دیگر برای افزایش درآمد تبلیغات شما نظارت بر تبلیغات در سایت شما است. سپس می توانید مستقیماً به آنها مراجعه کنید تا واسطه را از بین ببرید.

در ارسال مطالب بلاگ نظم داشته باشید

لازم نیست هر روز پست ارسال کنید. اما ثابت قدم بودن یکی از مهم ترین نکات وبلاگ نویسی است. برخی از وبلاگ های معروف هر روز چندین پست جدید منتشر می کنند.

تعداد دفعات انتشار خود را انتخاب کنید و سپس به آن فرکانس پایبند باشید. اگر تازه وبلاگ نویسی را شروع می کنید، می توانید با 3 ارسال در هفته شروع کنید و سپس به تدریج سرعت خود را افزایش دهید.

اگر نظم و انضباطی ندارید، لغزش آسان است و بیشتر وبلاگ ها به این ترتیب می میرند. باید انگیزه خود را حفظ کنید و از اهداف خود منحرف نشوید.

 ایده های نوشتن وبلاگ خود را یادداشت کنید

ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ذخیره ایده های وبلاگ خود استفاده کنید. به عنوان یک وبلاگ نویس حرفه ای، معمولاً در هنگام مکالمه و کارهای روزمره با ایده های ارسال وبلاگ مواجه خواهید شد. مهم است که قبل از فراموش کردن، آنها را یادداشت کنید.

برای ذخیره ایده های جدید، برنامه ریزی استراتژی محتوا و مدیریت تقویم سرمقاله خود می توانید از ابزارهایی مانند Asana ، EditFlow  یا Evernote استفاده کنید.

این مسئله از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، زیرا روزهایی وجود خواهد داشت که شما دیگر ایده ای برای نوشتن ندارید. داشتن یک بانک ایده به شما کمک می کند تا با برنامه انتشار خود سازگار باشید.

مکانی را برای مدیریت رمز های عبور خود تنظیم کنید

رمزهای عبور نگهبان وب سایت وردپرس و همچنین حساب های آنلاین شما هستند. آنها همچنین متداول ترین هدف تلاش برای هک کردن هستند.

به همین دلیل توصیه می شود در شروع وبلاگ نویسی از رمزهای عبور قوی و منحصر به فرد برای تمام حساب های خود استفاده کنید. مبتدیان اغلب از من می پرسند که چگونه همه آن رمزهای عبور قوی و منحصر به فرد را به خاطر بسپارم؟

خوب، شما به مدیران گذرواژه بسیار خوبی مانند LastPass و 1Password نیاز دارید، که به طور ایمن تمام گذرواژه های شما را ذخیره می کنند، آنها را به صورت خودکار پر می کنند و می توانند رمزهای عبور قوی برای استفاده ایجاد کنند.

هر کاری انجام می دهید، فقط مطمئن شوید که از رمز عبور مشابه در همه جا استفاده نمی کنید. این یکی از مهم ترین نکات وبلاگ نویسی است.

چندین ایمیل را با Gravatar خود متصل کنید.

Gravatar ها تصاویر نمایه ای هستند که توسط وردپرس استفاده می شوند. شروع استفاده از Gravatar بسیار آسان است، اما آنچه بیشتر کاربران نمی دانند این است که می توانید چندین آدرس ایمیل را به gravatar خود متصل کنید.

با این کار می توانید هنگام استفاده از آدرس های ایمیل مختلف، از همان تصویر تجاری برای نظرات خود استفاده کنید.

گذاشتن نظر در وبلاگ های دیگر راهی عالی برای جلب توجه به وبلاگ جدید و جلب بازدید بیشتر است.

برای رشد نام تجاری خود در مورد سایر وبلاگ ها و شبکه ها نظر دهید.

شروع وبلاگ نویسی

وبلاگ ها یک بستر ذاتی اجتماعی هستند و به افراد امکان می دهند درباره مطالب نظر دهند و درگیر شوند.

برای رشد نام تجاری خود، باید با شرکت در وبلاگ های دیگر در مکان خود، از این ویژگی استفاده کنید.

هنگامی که برای اولین بار شروع به کار کردیم، در مورد همه وبلاگ های مربوطه نظر دادیم. مهم است که شما برای رشد نام تجاری خود در وبلاگ های مربوطه و گروه های فیس بوک شرکت کنید. این تلاش اساسی برای رشد وبلاگ شما ضروری است.

این به شما کمک می کند در مورد وبلاگ خود حرف بزنید، مورد توجه افراد تأثیرگذار قرار بگیرید و ارتباطات جدیدی را در راه برقرار کنید.

درباره ماصفحه بسیار مهمی است

شما به مکانی برای اشتراک داستان خود و همچنین دادن مکانی برای شروع به کاربران جدید نیاز دارید. به همین دلیل شما باید یک “درباره ما” به وبلاگ خود اضافه کنید. به کاربران شما این امکان را می دهد تا درباره شما و داستان شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و با نام تجاری شما ارتباط شخصی برقرار کنند.

رسانه های اجتماعی مهم هستند اما شما کنترل کاملی روی آن ها ندارید

شبکه های اجتماعی

MySpace یا Orkut را به خاطر می آورید؟ ما دیده ایم که شبکه های اجتماعی می آیند و می روند. در حالی که شبکه های اجتماعی می توانند منبع خوبی برای هدایت بازدید به وبلاگ شما در شروع وبلاگ نویسی باشند، شما همیشه باید بیشتر روی مواردی که در کنترل شما هستند تمرکز کنید (به عنوان مثال وبلاگ ، خبرنامه ، فشار اعلان ها)

بسیاری از روش های هوشمندانه وجود دارد که می توانید از آنها برای رشد لیست ایمیل خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

شروع به ایجاد شناخت برند کنید

سازگاری در رنگ بندی برند ها و وب سایت شما برای ایجاد برند تجاری یکی از مهمترین نکات وبلاگ نویسی است.

هزاران قالب رایگان وردپرس وجود دارد که تغییر ابتکار و طراحی رنگ وب سایت را برای مبتدیان وسوسه انگیز می کند. شما باید طرحی را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید تا کاربران بتوانند با رنگ و طرح برند شما آشنا شوند.

شما باید از کالاها و نشان های برند خود در کالاهای خود مانند تی شرت، لیوان، برچسب و غیره استفاده کنید. همچنین باید در پروفایل های شبکه های اجتماعی خود ثابت قدم بمانید.

می توانید از نظرات دیگران برای اثبات اجتماعی استفاده کنید

اثبات اجتماعی یک تاکتیک بازاریابی است که با نشان دادن اینکه مشتریان دیگری از قبل به برند، محصول یا وب سایتی که مشاهده می کنند اعتماد کرده اند و این اعتماد مشتریان جدید را راحت می کند.

ما به عنوان انسان ترجیح می دهیم از تجربیات و تصمیمات دیگران درس بگیریم. بازاریابان از این پدیده اجتماعی با افزودن مدرک اجتماعی به کمپین های بازاریابی و وب سایت های خود استفاده می کنند.

شما باید از این کمک برای ایجاد اعتماد و رشد وبلاگ / تجارت خود در شروع وبلاگ نویسی استفاده کنید. شما می توانید با به اشتراک گذاشتن تعداد مشترکین خود، افزودن آرم های وب سایت در جایی که در آن نمایش داده می شوید، نمایش شاخص های رشد، تعداد بارگیری و موارد دیگر، مدرک اجتماعی را اضافه کنید.

سرعت وب سایت بسیار مهم است

بهنیه سازی سرعت وب سایت

هیچ کس وب سایت های کند را دوست ندارد. موتورهای جستجو مانند گوگل به وب سایت های سریعتر مزیت SEO می دهند. به عنوان یک وبلاگ نویس، باید وب سایت خود را برای بارگذاری سریع تر صفحه بهینه کنید.

کلید سریع تر وب سایت ها انتخاب درست میزبانی وردپرس است. یک میزبان بد می تواند وب سایت شما را کند کند و مهم نیست که در پایان کار خود چه کاری انجام می دهید، هرگز قادر به بهبود عملکرد نخواهید بود.

شما می توانید با ابزارهای تست سرعت، سرعت سایت خود را بسنجید.

در مرحله بعدی، شما باید از یک افزونه ذخیره وردپرس استفاده کنید. افزونه های رایگان بسیار خوبی مانند افزونه کش وردپرس  وجود دارد که به شما کمک می کند فقط با چند کلیک نسخه ذخیره شده وب سایت خود را ارائه دهید.

ارتقا محتوا و پنجره های خروج Popups

ارتقا محتوا و پنجره های خروجی مانند سحر و جادو کار می کنند. وقتی برای اولین بار کار خود را شروع می کنید، ممکن است فکر کنید که این موارد کارساز نیستند، اما جواب می دهند و به همین دلیل است که همه جا آنها را می بینید.

عوامل منحرف کننده حواس را نادیده بگیرید

با شروع وبلاگ نویسی، تعداد زیادی بازخورد مثبت و تشویق از سوی کاربران دریافت خواهید کرد. با این حال، شما همچنین متنفرانی پیدا خواهید کرد که از شما انتقاد می کنند و سعی می کنند شما را سرنگون کنند.

یکی از نکات وبلاگ نویسی این است که این تنفرها را نادیده بگیرید و انرژی یا وقت خود را صرف آنها نکنید. برای اطمینان از اینکه حواس شما پرت نشده است، تعدیل نظر را روشن کرده و اعلان های نظر جدید را غیرفعال کنید.

وسواس بیش از حد نداشته باشید

هنگام نوشتن وبلاگ، توصیه می کنم وسواس در مورد کمال نداشته باشید.

برخی از افراد ممکن است به دلیل دستور زبان یا اشتباه املایی ناراحت شوند، اما شما می توانید آن را برطرف کنید و ادامه دهید. بخاطر داشته باشید، اشتباه کردن در انسان است.

برای کمک به رفع برخی خطاهای گرامری می توانید از ابزارهایی مانند Grammarly استفاده کنید. البته برای زبان فارسی کاربرد ندارد.

یک یاز نکات وبلاگ نویسی برای وبلاگ نویسان جدید این است که فقط سبک خود را بنویسید و توسعه دهید. اغلب وبلاگ هایی که از شخصی سازی بیشتری برخوردار هستند، بهتر از وبلاگ هایی هستند که مانند مقاله های پژوهشی نوشته می شوند.

همیشه از بهترین ابزارها برای پیش گرفتن استفاده کنید

ابزار های وبلاگ نویسی

همه متخصصان مجموعه ابزارهای خود را دارند که به آنها کمک می کند جلوتر بمانند. این ابزارهای آنلاین به طور خاص برای وبلاگ نویسان و دارندگان وب سایت ساخته شده است. آنها به شما در کارآیی بیشتر کمک می کنند، بنابراین می توانید وبلاگ خود را موفق کنید.

موارد زیر فقط برخی از ابزارهایی است که ما در سفر خود با آنها آشنا شده ایم:

  • آسانا – ابزار مدیریت بهره وری و کار
  • Evernote – یادداشت ها و برنامه سازمان دهنده شخصی
  • Grammarly – بهترین ابزار آنلاین املا و بررسی دستور زبان
  • AnswerThePublic – ابزار تحقیق رایگان کلمات کلیدی
  • SEMRush – بهترین ابزار تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی در بازار
  • TimeDoctor – برنامه ردیابی و بهره وری زمان برای تیم ها و افراد
  • LastPass – بهترین برنامه مدیریت رمز عبور
  • EMV Headline Analyzer – عناوین وبلاگ خود را تحلیل کنید.
  • Feedly – بهترین خواننده خوراک RSS برای کمک به شما در نگه داشتن همه وبلاگ هایی که دنبال می کنید.
  • IFTTT – برنامه اتوماسیون آنلاین که به شما امکان می دهد برنامه های مختلف مانند وبلاگ وردپرس و رسانه های اجتماعی خود را به هم متصل کنید.

امیدوارم این نکات وبلاگ نویسی برای شما مفید واقع شده باشد و به شما کمک کند از برخی اشتباهاتی که هنگام شروع وبلاگ نویسی رخ می دهد جلوگیری کنید.

دسته بندی: وب , تولید محتوا

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *