Retry

همانطور که می دانید برای راه اندازی یک سایت موفق در وردپرس باید موارد مختلفی را انجام دهید و تمام آنچه که شما در ابتدای راه به آن نیاز دارید داشتن یک هاست مناسب برای آن می باشد. انتخاب بهترین هاست برای وردپرس به شما در تحقق اهداف و برنامه های خود برای سایتتان کمک بسیاری خواهد کرد.

با وجود میلیون ها ارائه دهنده خدمات میزبانی وردپرس، انتخاب بهترین ارائه دهنده هاست می تواند کار دشواری باشد زیرا شما برای موفقیت به بهترین ارائه دهنده ها نیاز پیدا خواهید کرد. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم با ارائه ی نکات کاربردی شما را در روند انتخاب میزبانی مناسب برای سایت خود در وردپرس راهنمایی کنیم. ما همچنین تعدادی میزبان وردپرس را برای سهولت کار شما توصیه خواهیم کرد.

هزینه خرید هاست

هزینه خدمات وردپرس

برای اغلب افراد ، هزینه میزبانی وردپرس عامل بسیار مهم در انتخاب هاست آن ها می باشد. ممکن است در شروع کار به دنبال ارزانترین و یا حتی خرید هاست رایگان باشید اما بهتر است که هرگز از آن ها به خصوص میزبانی رایگان استفاده نکنید.

همانطور که میدانید میزبانی وب مانند هر چیز دیگری در زندگی هر چه بیشتر هزینه کنید خدمات بهتری را مانند خدمات وردپرس دریافت خواهید کرد. ارائه دهنده های هاست که هزینه بیشتری دریافت می کنند خدمات نامحدودی را به کاربران ارائه می دهند. به طور کلی برای داشتن انتخاب بهترین هاست برای وردپرس بهتر است چندین هاست را با یکدیگر مقایسه کنید و آن ها را به دقت بررسی کنید.

قیمت میزبانی وب و هزینه خرید هاست به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل می تواند کیفیت پشتیبانی و سالم بودن سرورها و … باشد. همچنین نوع کسب و کار نیز بر روی قیمت و نوع هاستی که قصد خریداری دارید تاثیر می گذارد. به عنوان مثال بهترین هاست برای وردپرس برای یک وبلاگ ساده با راه اندازی سایت فروشگاهی و یا شرکت تجارت آنلاین بسیار متفاوت است.

همچنین در صورتی که به یک برنامه میزبانی قدرتمند نیاز دارید، باید مبلغی را برای سرویس خود پرداخت کنید. این را هم به خاطر داشته باشید که پرداخت هزینه های بسیار زیاد لزوماً به معنای با کیفیت بودن هاست نمی باشد و شما باید تمامی جوانب آن را که در ادامه به شما ارائه خواهیم داد را بررسی کنید.

 

هزینه خرید هاست

امروزه اغلب ارائه دهنده های هاست و میزبانی سایت ادعا می کنند که با پرداخت هزینه های گزاف لیستی از موارد نا محدود را دریافت خواهید کرد و این موضوع می تواند شما را وسوسه کند. اما واقعیت این است که در دنیای امروز هیچ چیز نامحدودی وجود ندارد.

از آنجا که این ارائه دهنده های هاست اغلب برنامه های میزبانی وب مشترک هستند بیشتر برای بلاگ ها و یا سایت های کوچک وردپرس مناسب می باشد. در واقع منابع محدودی بین هر وب سایت در آن سرور مشترک تقسیم شده است. بنابراین هنگامی که وب سایت شما شروع به جذب تعداد زیادی بازدید کننده می کند ، هاست و میزبان شما را ملزم می کند تا هاست خود را ارتقا دهید. ( حتی اگر یک درگاه وردپرسی داشته باشید که ماهانه میلیون ها بازدید از صفحه داشته باشد، میزبانی مشترک شما را ملزوم به پرداخت هزینه های بیشتر می کند.)

البته شما می توانید برای انتخاب هاست با بودجه هاست اشتراکی شروع کنید. با افزایش بازدید سایت و درآمد خود، فقط با رشد وب سایت خود مقیاس بندی کنید. از دیگر برنامه های رایج میزبانی وب می توان به میزبانی ابری، سرورهای خصوصی مجازی (VPS)، سرورهای اختصاصی، VPS مدیریت شده، سرورهای اختصاصی مدیریت شده و میزبانی وردپرس مدیریت شده اشاره کرد. قیمت هاست وردپرس با توجه به برنامه ها متفاوت است، بنابراین در بودجه خود باقی بمانید و بهترین هاست برای وردپرس با بودجه خود را انتخاب کنید که ویژگی های مورد نیاز شما را ارائه دهد.

 

ویژگی ها و عملکرد هاست

انتخاب هاست

ویژگی ها و سطح عملکرد ارائه شده توسط یک میزبان وب در انتخاب بهترین هاست برای وردپرس بسیار مهم است. اما آنچه حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است، امکاناتی است که شما برای راه اندازی سایت وردپرس خود نیاز دارید و منطقی نیست که به سراغ هاستی با امکانت و ویژگی هایی بروید که از آن ها استفاده نخواهید کرد.

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک وب سایت با چند صفحه (مانند رزومه ساز آنلاین) دارید و سایت شما ماهانه دو هزار بازدید کننده دارد. شما احتمالاً نیازی به یک برنامه میزبانی که برای میلیون ها بازدید کننده، 1 ترابایت یا فضای ذخیره سازی و دسترسی به سایت های نامحدود نخواهید داشت. هنگام مقایسه ویژگی ها، یک برنامه سفارشی بهتر از یک برنامه هاست اشتراکی است.

بنابراین بهتر است که از قبل، لیستی از آنچه امروز نیاز دارید را آماده کنید و همچنین آنچه که انتظار دارید تا یک سال دیگر برایتان اتفاق بیفتد را یادداشت کنید. در ادامه چند نکته مهم برای بررسی بیشتر بهترین هاست برای وردپرس برایتان آورده شده است:

  • میزبان و هاست شما چه سرویس هایی را ارائه می دهد؟
  • آیا شما به میزبانی بیش از یک سایت در وردپرس نیاز خواهید داشت؟
  • آیا هاست شما از HTTPS  پشتیبانی می کند و یا SSL ارائه می دهد؟
  • آیا به غیر از وردپرس باید اسکریپت های دیگری را در زیر دامنه یا دامنه جداگانه نصب کنید؟
  • آیا هاست انتخابی شما از دامنه ها و یا زیر دامنه های نامحدود پشتیبانی می کند؟
  • هاست موردنظر شما از کدام نسخه از PHP و MySQL استفاده می کند؟ آیا با الزامات وردپرس سازگار است؟
  • آیا حاضرید برای خدمات پشتیبان هزینه اضافی پرداخت کنید؟
  • آیا می خواهید از یک دامنه رایگان استفاده کنید؟
  • آیا پشتیبانی شرکت ارائه دهنده ی هاست مناسب است؟

اینها تنها برخی از سوالاتی هستند که باید در انتخاب هاست از خود بپرسید و برای پیدا کردن بهترین هاست برای وردپرس به دقت بررسی کنید. داشتن یک برنامه جامع برای وب سایت، وبلاگ و یا تجارت آنلاین خود، شما را به میزبانی مناسب برای وردپرس هدایت می کند.

در واقع شما به یک ارائه دهنده هاست در وردپرس نیاز دارید که زمان، سرورهای سریع، پهنای باند و فضای دیسک کافی را برای تأمین نیازهای شما تضمین کند. تقریباً همه میزبانان معتبر این ضمانت ها را ارائه می دهند. و پشتیبان گیری داخلی همیشه یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

ارائه دهنده هاست موردنظر شما باید در قبال مبلغی که دریافت می کند امکانات و ویژگی های موردنیازتان را ارائه دهد. بنابراین پیش از خرید هاست هر مورد را با دقت بررسی کرده و در صورت نیاز با آن ها تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

آخرین نکته: اگر یک شرکت میزبان وب در ارائه خدمات هاست سایت تخصص دارد و شما یک وبلاگ کوچک وردپرس دارید، احتمالاً آن ها بهترین هاست برای وردپرس شما نیستند. عکس این قضیه نیز درست است. از دیگر ویژگی هایی که هنگام انتخاب هاست وردپرس باید به خاطر بسپارید، میزبانی ایمیل، کنترل پنل ها و تامین امنیت سایت است و در درجه ی اول نیازهای خود را در خاطر داشته باشید.

 

کیفیت پشتیبانی هاست

پشتیبانی هاست

کیفیت پشتیبانی از مشتریان هاست در انتخاب بهترین هاست برای وردپرس بسیار مهم است. اگر پشتیبانی از مشتری مناسب و با کیفیت باشد شما می توانید با خیالی اسوده آن هاست را خریداری کنید و در صورت بروز هر گونه مشکلی با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

تصور کنید سایت شما به دلایلی خراب شده است و یا دچار اختلال می باشد ، آیا می توانید با پشتیبانی فنی تماس بگیرید و از آن ها کمک بگیرید؟  آیا می توانند به سرعت مشکل را برطرف کنند؟ و یا حتی برای کوچکترین موضوعات نیز کمک خواهند کرد؟ در صورت بررسی تمامی موارد می توانید کیفیت پشتیبانی را ارزیابی کنید.

قبل از انتخاب هاست برای وب سایت (های) وردپرس خود ، اطمینان حاصل کنید که از اعتبار خوبی برای پشتیبانی مشتری برخوردار هستند. یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات وردپرس برای خدمات هاست خوب چندین روش ارتباطی را برای مشتریان ارائه می دهد. ( معمولاً از طریق ایمیل و چت یا تیکتینگ). برخی از ارائه دهنده ها امکان پشتیبانی تلفنی را نیز فراهم می کنند.

در هر صورت، تیم پشتیبانی بهترین هاست برای وردپرس باید به گونه ای باشد که بصورت شبانه روزی به شما کمک کند و همچنین نقد ها و دیدگاه های خوبی درباره ی آن ها در اینترنت وجود داشته باشد. تحقیق خود را انجام دهید و میزبان وبی را انتخاب کنید که پشتیبانی از مشتری را ارزیابی کند. این موضوع در طولانی مدت به شما کمک خواهد کرد.

نوع هاست

زمانی که شما به دنبال بهترین هاست برای وردپرس هستید، یافتن هاست مناسب با کسب و کارتان می تواند طاقت فرسا باشد. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم انواع گزینه های هاست مانند Cloud ،VPS، اختصاصی، اشتراکی، مدیریت شده و غیره برایتان وجود دارد و برای ساده سازی موضوع و انتخاب هاست راحت تر، در ادامه در رابطه با دو دسته اصلی میزبانی وردپرس صحبت خواهیم کرد.

بهترین هاست برای وردپرس

  1. میزبانی وردپرس مدیریت شده

شرکت های ارائه دهنده ی هاست مدیریت شده وردپرس در ارائه راهکارهای مختلف برای بستر وردپرس تخصص دارند. این بدان معنی است که شما تنها می توانید سایت های وردپرس را با آن ها میزبانی کنید و برای سایر سایت ها نمی توان از آن ها استفاده کرد. این موضوع برای شما عالی است زیرا تمام منابع آن ها به پلتفرم وردپرس شما اختصاص یافته است و همه ما می دانیم که تلاش های متمرکز نتایج بهتری را به همراه دارند.

یک شرکت هاست ارائه دهنده ی خدمات هاست مدیریت شده بهتر است موارد و ویژگی های زیر را داشته باشد :

  • فایروال ها و اسکن بدافزارها
  • انتقال داده به صورت نامحدود
  • برنامه های مقیاس پذیر
  • پشتیبان گیری خودکار
  • به روز رسانی خودکار هسته وردپرس
  • سایت های قابل انتقال
  • CDN و SSL رایگان
  • مدیریت آسان چندرسانه ای
  • احراز هویت چند عاملی
  • گزارش فعالیت حساب
  • ابزار ارزیابی عملکرد سرعت صفحه
  • ابزارهای توسعه دادن سایت
  • اتصالات Git و SFTP
  • پشتیبانی 24 ساعته

 

  1. میزبانی وب اشتراکی

اغلب شرکت های هاستینگ از تعدادی سیستم عامل از جمله وردپرس پشتیبانی می کنند و برای سهولت کار ، اغلب گزینه نصب با یک کلیک وجود دارد که می توانید هنگام شروع به کار با بهترین هاست برای وردپرس خود، آن را انتخاب کنید.

برای انجام دادن این کار تنها کافی است هاست خود را خریداری کنید، وردپرس را با چند کلیک نصب کنید و کار شما تمام می شود. این گزینه انتخاب هاست محبوبیت بیشتری نسبت به میزبانی وردپرس مدیریت شده به خصوص برای وبلاگ نویسان دارد و بسیار مقرون به صرفه است. برای انتخاب این نوع هاست بهتر است موارد زیر به شما ارائه داده شوند:

  • میزبانی تعداد نامحدود دامنه
  • پهنای باند نامحدود
  • فضای دیسک نامحدود
  • ارائه یFTP وSSL
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سیستم حفاظت خودکار منابع
  • حفظ حریم خصوصی و حفاظت از دامنه
  • آدرس IP اختصاصی
  • افزودنی های مختلف برای مدیریت چند سرور
  • سرورهای اختصاصی

بهترین هاست برای وردپرس را انتخاب کنید

به خاطر داشته باشید که انتخاب هاست مناسب وردپرس اولین قدم برای دستیابی به موفقیت است و بهتر است موارد بالا را با دقت بررسی کرده و سپس بهترین هاست برای وردپرس موردنظر را خریداری کنید. البته می توانید برای خرید بهترین هاست از خدمات وردپرس که سایت های معتبری ارائه می دهند استفاده کنید تا در مدت زمان کم به راحتی سایت خود را راه اندازی و بهترین هاست را برایسسایت خود انتخاب کنید .

 

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

دسته بندی: وب , وردپرس

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *