فروش را در فروشگاه ووکامرسی افزایش دهید

ووکامرس

3 دقیقه زمان مطالعه

با کمی تحقیق و بررسی در مورد فروشگاه‌های اینترنتی ووکامرس که به موفقیت بالایی دست یافتند و فروش خوبی دارند متوجه یک رفتار یکسان در آن‌ها شدیم: تغییر، تکرار، رشدو بروزرسانی منظم ، استفاده از افزونه‌های حرفه‌ای در وردپرس!
در همه آن‌ها افزونه‌هایی استفاده شده که بیشترین تاثیرگذاری را در فروش داشته و باعث افزایش فروش در فروشگاه ووکامرسی شده است.

افزایش فروش در فروشگاه ووکامرسی

همه ما می‌دانیم شخصی که یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی می‌کند به چه میزان هزینه کرده و چه انتظاری از درآمد حاصل خواهد داشت. پس باید فاکتورهای مهم را برای فروش در نظر بگیرد.
در این مقاله می‌خواهیم افزونه‌های خوش شانسی را معرفی کنیم تا شما نیز بتوانید از آن‌ها برای افزایش فروش در فروشگاه ووکامرسی خود بهره‌مند شوید.

1- افزونه اشتراک ویژه

افزونه‌ای است که به کمک آن می‌توانید محصولات فیزیکی و دانلودی خود را به کاربران معرفی کرده و آن‌ها را مشترک خدمات و محصولات خود کنید. از وقتی که آن را نصب کنید و فعالیت خود را با آن آغاز کنید با افزایش فروش در فروشگاه ووکامرسی رو به رو شده و به طور ماهانه و سالانه کسب درآمد خوبی خواهید داشت.

woocommerce subscription- افزایش فروش در فروشگاه ووکامرسیبا کمک این افزونه می‌توانید محصولاتی را برای فروش ماهانه با تخفیف در نظر بگیرید، اشتراک‌های خدماتی در یک دوره زمانی خاص، ارائه صورتحساب‌های سالانه و… را داشته باشید. فروشندگان محترم ژاکت می‌توانند این افزونه را خریداری کرده و آن را فارسی سازی نمایند.

افزونه WooCommerce Subscriptions

2- افزونه Product Add-ons

product add-ons- افزایش فروش در فروشگاه ووکامرسی

با کمک این افزونه می‌توانید افزودنی‌های زیادی را به فروشگاه اینترنتی خود اضافه کنید. یعنی امکانات اضافی را در فروشگاه فراهم کنید تا کاربران بتوانند اطلاعات بهتری با آن برقرار کنند. افزونه woocommerce Product Add-Ons از فیلدهای ضروری، چک باکس ها، باکس های انتخابی، قیمت های سفارشی، بارگذاری فایل و … پشتیبانی می کند و همین امر سبب افزایش فروش در فروشگاه ووکامرسی می‌شود.

افزونه Product Add-ons

3- افزونه Product Bundles

product_bundles- افزایش فروش در فروشگاه ووکامرسی

این افزونه گزینه بسیار جالبی برای افزایش فروش در فروشگاه ووکامرسی است. عملکرد آن به این صورت است که یک محصول اصلی را به همراه تمامی لوازم جانبی مورد نیاز به مشتریان پیشنهاد می‌دهد و در واقع یک بسته مونتاژ شده را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. تصور کنید می‌خواهید یک لپ‌تاپ خریداری کنید، به شما در کنار این محصول کیف، هندزفری و… را پیشنهاد می‌دهد. آیا وسوسه نمی‌شوید تمامی این‌ها را با یک قیمت مناسب یک جا خریداری کنید؟ به نظر امکان بسیار جالب و وسوسه انگیزی است.
فروشندگان محترم ژاکت می‌توانند این افزونه را خریداری کرده و آن را فارسی سازی نمایند.

این مقاله را حتما بخوانید
طرح 7 سوال کلیدی برای یافتن نیاز مشتریان در فروشگاه اینترنتی

افزونه Product Bundles

4- افزونه Dynamic Pricing

dynamic pricing-  افزایش فروش در فروشگاه ووکامرسی

همان‌طور که از نام این افزونه پیداست امکان قیمت گذاری پویا و داینامیک را برعهده دارد. عملیاتی از قبیل فروش منظم، تبلیغات، پیشنهادات ویژه، قیمت گذاری عمده ، قیمت گذاری تکی ، قیمت گذاری پکیجی ، پیشنهادات روزانه ، قیمت گذاری عضویتی ، پلن‌های وفاداری خریداران ، قیمت گذاری‌های مبتنی بر زمان و مکان و… انجام می‌دهد. مسلما چنین خدماتی باعث افزایش فروش در فروشگاه ووکامرسی می‌شود.

افزونه Dynamic Pricing

5- افزونه عضویت ویژه

woocommerce membership-  افزایش فروش در فروشگاه ووکامرسی

با کمک این افزونه می‌توانید محصولات را با نوعی دسترسی خاص به فروش برسانید. معمولا محصولات مجازی و دانلودی را بهتر می‌توان با این امکان به فروش رساند. این افزونه دقیقا مانند افزونه VIP برای وردپرس کار می‌کند اما فرق آن این است که برای محصولات در نظر گرفته شده است و با ووکامرس سازگاری خوبی دارد.

افزونه WooCommerce Membership

جمع‌بندی

50 درصد مسیر، ساخت فروشگاه اینترنتی و سامان دادن به محصولات است اما 50 درصد دیگر آن مربوط به جذب مشتری و فروش بیشتر است. اگر می‌خواهید یک فروشگاه اینترنتی پر فروش داشته باشید باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید و برای خود برنامه ریزی کنید.
در این مقاله 5 افزونه‌ای که می‌تواند به افزایش فروش در فروشگاه ووکامرسی به شما کمک کند را معرفی کردیم. امیدوارم بتوانید از آن‌ها به خوبی استفاده کنید.

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور ووکامرس ووفاکتور | پلاگین woofactor

345,000 تومان

60%

محصول پیشنهادی

افزونه چند فروشندگی دکان پرو | پلاگین Dokan Pro

345,000 تومان

73.44%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه پیگیری سفارشات نوین | پلاگین Novin Track Order

525,000 تومان

93.55%
طراح نوین

طراح نوین

محصول پیشنهادی

افزونه قیمت گذاری نوسان | محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس

395,000 تومان

96.94%
هومن منصوری

هومن منصوری

محصول پیشنهادی

حمل و نقل پیشرفته ووکامرس | Advanced Shipping

345,000 تومان

66.67%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه ایمپورت - اکسپورت - آپدیت محصولات با اکسل | پلاگین Product Import Export with Excel for WooCommerce

395,000 تومان

81.48%

محصول پیشنهادی

افزونه ویرایش فرم صورتحساب | woocommerce checkout manager

395,000 تومان

88.97%

محصول پیشنهادی

افزونه درگاه پرداخت به پرداخت ملت | پلاگین Mellat Gateway

345,000 تومان

45.71%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

افزونه درگاه پرداخت سامان کیش (سِپ) | پلاگین Saman Kish Payment

345,000 تومان

100%
هم‌صدا با وردپرس

هم‌صدا با وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه صفحه ساز جت وو بیلدر | پلاگین JetWooBuilder

345,000 تومان

87.5%
فیدارشاپ

فیدارشاپ

10

نویسنده ژاکت

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه