انبارداری ووکامرس

افزونه های وردپرس

13 دقیقه زمان مطالعه

ووکامرس به عنوان یک افزونه رایگان وردپرس، به ابزاری محبوب برای جان بخشیدن به فروشگاه های آنلاین تبدیل شده است. فراتر از ارائه ویترین فروشگاه دیجیتال، ووکامرس حتی می تواند به مدیریت موجودی فروشگاه کمک کند و آن را به گزینه ای جذاب برای خرده فروشان آنلاین تبدیل کند.

به نظر می رسد ایجاد یک فروشگاه آنلاین با ووکامرس بسیار آسان است اما در واقع، چیزهای بسیار بیشتری از از بارگذاری و ایجاد صفحات محصول را نیاز دارد. یکی از این موارد از دست دادن درصد فروش، نقدینگی و … است این موضوع یکی از بزرگ ترین کابوس های راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس می باشد.

به عنوان یک فروشنده آنلاین، ممکن است محصولات فیزیکی (به عنوان مثال کفش)، محصولات دیجیتالی (به عنوان مثال ، کتاب الکترونیکی) یا هر دو را ارائه دهید. در رابطه با محصولات فیزیکی انبارداری بسیار مهم است. مدیریت موجودی اساس یک زنجیره تامین کالا به صورت موفق می باشد و همچنین برای ماندگاری و پایدار بودن فروشگاه ووکامرس شما حیاتی است.

از آنجا که موجودی کالا تاثیر مستقیم بر درآمد شما دارد، سیستم مدیریت موجودی ووکامرس برای فروشگاه آنلاین شما بسیار حیاتی است. شما باید انبارها را پر کنید تا پاسخگوی نیازهای آینده باشید. از این گذشته، شما نمی توانید فرصت فروش محصولات بیشتر را از دست بدهید.

در این مواقع سیستم انبار و حسابداری آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود و نیازمند توجه ویژه ای می باشد. ممکن است  این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می توان موجودی محصولات در ووکامرس مدیریت کرد و یا چگونه می توان سیستم انبارداری خود را کنترل کرد. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که سیستم انبارداری و حسابداری ووکامرس چیست، چه مزایایی دارد و چگونه می توان این اسکریپت ها یانبارداری آنلاین را ایجاد کرد و در سایت خود قرار داد.

انبارداری ووکامرس چیست؟

مدیریت موجودی ووکامرس بدون استفاده از ابزار ها می تواند طاقت فرسا باشد.  همانطور که می دانید ووکامرس یک افزونه رایگان و منبع باز تجارت الکترونیکی وردپرس است که به تولیدکنندگان امکان فروش آنلاین محصولات مختلف را می دهد. منبع باز بودن این افزونه به شما امکان می دهد تا همه مشاغل از تمامی منابع آن استفاده کرده و سایت خود را شخصی سازی کنند و به این ترتیب کنترل بیشتری بر نحوه فروش آنلاین محصولات خود خواهند داشت.

در حالت کلی عمل ردیابی کالاهای ذخیره شده در یک تجارت و خارج از آن به عنوان مدیریت موجودی کالا و یا انبارداری شناخته می شود. سیستم انبارداری بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند زنجیره تأمین کالا است و انجام آن به طور موثر برای مدیریت صحیح سطح موجودی کالا بسیار مهم است. مدیریت صحیح موجودی و انبارداری ووکامرس به این معنی است که شما همیشه کالا با تعداد مناسب و در زمان مناسب و به مقدار مناسب در انبار خود موجود دارید.

انبارداری ووکامرس چیست؟

چرا باید به سیستم انبارداری و حسابرسی ووکامرس توجه کنیم؟

طبق آمار بدست آمده حدود 43٪ از مشاغل و کسب و کارهای آنلاین به طور کامل موجودی کالا و مدیریت انبار را انجام نمی دهند! طبق گزارش در سال2019، بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک هنوز هم موجودی کالای خود را با دست حساب می کنند، به قلم و کاغذ اعتماد می کنند و به صورت دستی داده ها را وارد می کنند. با توجه به سرعت و رقابتی بودن بازار امروز، این موضوع سرسام آور است.

این نوع سیستم های دستی است که منجر به مشکلات انبارداری و حسابداری می شود. در حالت کلی مدیریت ضعیف موجودی کالا می تواند منجر به ضررهای هنگفتی شود و برخی از آن ها به شرح زیر است:

  • مشتریان درصد خرید از دست می روند: این وضعیت زمانی اتفاق می افتد که موجودی خود را به درستی پیش بینی نکنید و از نظر موجودی کالا در انبار خود دچار محدودیت باشید. در نتیجه، سطح پایین موجودی باعث از دست رفتن فروش و در نهایت از دست دادن مشتری می شود. سعی کنید کالا با موجودی اضافی برای محصولات کمیاب و یا برای محصولاتی که در فصل خاص خرید بیشتری دارند را در انبار خود داشته باشید.
  • عدم توانایی در کنترل موجودی دقیق کالا: اگر پیش بینی موجودی کالا دقیق نباشد، ممکن است در اداره فروشگاه خود دچار مشکل شوید.
  • تأخیر در تحویل سفارشات: یکی دیگر از مشکلات بزرگ ناشی از عدم مدیریت انبار تأخیر در تحویل کالا است. انجام سفارشات در مدیریت مشاغل تجارت الکترونیکی بسیار مهم است و اگر نمی خواهید مشتریان خود را در انتظار استفاده از محصولات خود نگه دارید، اطمینان حاصل کنید که موجودی کالای شما خیلی کم نیست. این موارد بزرگ ترین مشکلاتی بود که به دلیل مدیریت نامناسب موجودی ووکامرس رخ می دهد. پیش بینی مناسب موجودی کالای شما در انبار نه تنها برای سرویس دهی به موقع به مشتریان بلکه برای جلوگیری از کمبود نقدینگی مهم است.

ضمن اینکه صدور فاکتور برای ورود و خروج کالا یکی از لازمه‌هاست باید افزونه های صادرکننده فاکتور برای وردپرس را بشناسید به همین دلیل ما در مقاله‌ای بهترین افزونه صدور فاکتور را به شما معرفی کرده‌ایم.

اهمیت طراحی سیستم انبارداری و حسابداری ووکامرس

مدیریت موجودی کالا و انبارداری سنگ بنای ماندگاری یک فروشگاه ووکامرس می باشد. سازماندهی مناسب موجودی کالا عملکرد روان زنجیره تأمین را تضمین می کند. اما چرا مدیریت موجودی و انبارداری برای راه اندازی فروشگاه ووکامرس بسیار مهم است؟

مدیریت موجودی نقش مهمی در تجربه مشتری دارد.

خود را جای خریدار تصور کنید که به یک فروشگاه مراجعه می کند اما مجبور است با دست خالی برگردد زیرا مدیر فروشگاه به شما گفته: “ما موجودی نداریم.” این احساس بسیار بدی را در مشتریان شما ایجاد می کند و بسیار مأیوس کننده می باشد. موجودی کالا بر خرید مشتریان تاثیر بسیار زیادی می گذارد و مشتریان به ندرت به فروشگاه هایی که در انجام سفارشات خود سریع نیستند، باز می گردند. در نتیجه، شما شروع به از دست دادن لیدهای واجد شرایط خود می کنید.

جریان نقدی را بهبود می بخشد.

ذخیره بیش از حد‌‌‌‌ محصولات در انبار می تواند مشکلات بسیار زیادی مانند کمبود نقدینگی برای مدیریت جنبه های دیگر تجارت شما به وجود بیاورد. مدیریت کارآمد موجودی و انبارداری جریان نقدینگی شما را بهبود می بخشد و اطمینان می دهد که محصولات شما بیش از حد ذخیره نخواهد شد.

از فاسد شدن محصولات دارای تاریخ انقضاء جلوگیری می کند.

بسیاری از مشاغل آنلاین محصولات فاسدشدنی مانند میوه ها و سبزیجات را که خراب یا پوسیده می شوند، به فروش می رسانند. با پیش بینی مقدار دقیق محصولات خود، می توانید محصولات خود را از شرایطی مانند جمع شدن و خراب شدن نجات دهید.

این موارد تنها برخی از دلایل بسیار مهم داشتن استراتژی کارآمد انبارداری ووکامرس است. با یک سیستم مدیریت موجودی موثر، شما می توانید اطمینان حاصل می کنید که تجارت شما محصولات کافی برای پاسخگویی به خواسته های مشتری دارید. همچنین، برای عملکرد روان سیستم زنجیره تأمین شما بسیار حیاتی است.

محدودیت های انبارداری ووکامرس چیست؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تمرکز ووکامرس بر موارد دیگر مانند مدیریت موجودی کالا است.در ووکامرس یک سیستم داخلی وجود دارد که به شما امکان مدیریت موجودی و انبارداری و حسابداری موارد مختلف در ووکامرس را می دهد. اگرچه، برای پیگیری موجودی کالا، باید  مدیریت سهام را  در  تنظیمات موجودی محصولات فعال کنید. مدیریت موجودی ووکامرس به شما امکان می دهد کالای خود را مدیریت کرده و موجودی کالا را ردیابی کنید. اما سیستم مدیریت موجودی ووکامرس شاید برای کسب و کار شما کافی نباشد و فقط می تواند محصولات نهایی شما را ردیابی کند. این مسئله برای اغلب کسب و کار ها مشکل ساز خواهد بود. بنابراین در چنین شرایطی سیستم ها و افزونه های انبارداری ووکامرس بسیار مفید خواهند بود.

فرض کنید شما می خواهید بدون هشدار دادن به مشتری، سفارش های برگشتی را فعال کنید. با ووکامرس که با سیستم مدیریت انبار شما از طریق افزونه ها ادغام شده است، می توان سفارشات خود را به طور خودکار به مکان صحیح هدایت کرد. یکپارچه سازی سیستم های شما در کل کسب و کار شما تأثیرات مثبتی  دارد. پس از اینکه سیستم مدیریت انبار یا سیستم موجودی داخلی خود را با افزونه ها به صورت موفقیت آمیز ادغام کردید، می توانید راحت تر مدیریت انبار خود را انجام دهید.

محدودیت های ووکامرس برای انبارداری چه می باشد؟

مزایای استفاده از افزونه ها برای انبارداری در ووکامرس

مدیریت موجودی فروشگاه آنلاین با توجه به محدودیت های ووکامرس یک کار یکنواخت است که به زمان زیادی نیاز دارد و می تواند تمرکز خود را از موارد مهم تری مانند بهبود درآمد و CRO منحرف کند. بیایید عمیق تر آن را درک کنیم. عدم استفاده از پلاگین های انبارداری می تواند منجر به :

افزایش خطا: مدیریت دستی موجودی فروشگاه می تواند با تنها یک اشتباه کوچک به یک فاجعه بسیار بزرگ تبدیل شود و شما ممکن است مجبور شوید با از دست دادن قابل توجه وقت و تلاش، مجدداً همه چیز را دوباره تکرار کنید.

تلف شدن زمان: این مورد به ویژه اگر فروشگاه بزرگی با هزاران محصول راه اندازی کنید بسیار قابل لمس خواهد بود. مدیریت دستی موجودی به معنای بازدید از تمام صفحات محصول و ایجاد تغییر در تعداد موجودی آن ها است. واقعاً چه کسی وقت انجام این کار را دارد؟ با استفاده از ابزار ها و افزونه ها کارایی شما بهبود می یابد. توانایی ویرایش موجودی محصول به صورت عمده و تنها با یک کلیک می تواند تأثیر بسزایی در مدت زمان صرف شده برای به روزرسانی مقادیر سهام داشته باشد. بنابراین، اگر صدها محصول برای مدیریت دارید، این می تواند به صرفه جویی در وقت عمده منجر شود.با استفاده از ابزار های طراحی سیستم انبارداری و حسابداری زمان کمتری برای انجام کارهای تکراری صرف می شود. ویرایش مقادیر موجودی کالا ها با یک کلیک فقط اتلاف وقت نیست بلکه ذهن شما را آزاد تر می کند. به عبارت دیگر، یک سیستم کارآمد می تواند به شما امکان دهد موجودی خود را به روز کنید و به کارهای با ارزش تری برسید.

این مقاله را حتما بخوانید
راهنمای جامع متغیرهای افزونه یوآست سئو

افزایش استرس در مدیریت: راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک و اطمینان از فروش منظم به اندازه کافی استرس زا است، نیازی نیست که با مدیریت هزاران کالای فروشگاه خود استرس بیشتری در زندگی خود ایجاد کنید. این امر نه تنها مانع افزایش بهره وری شما می شود بلکه باعث می شود شما از هدف خود که همان فروش بیشتر است منحرف شوید.

دلیل استفاده :

خطای کمتر: ابزارهای قدرتمند گزارش دهی ارائه شده توسط بسیاری از افزونه ها می توانند تصویری روشن از آنچه در انبار دارید، به شما ارائه دهند. از طرفی دیگر وقتی صدها یا هزاران شماره را به صورت دستی وارد می کنید، خطاهایی اتفاق می افتد. به عبارت دیگر، این می تواند هزینه بر باشد. بنابراین، مدیریت صحیح موجودی و انبارداری و حسابداری با یک افزونه می تواند به کاهش این خطاها صرفه جویی در وقت، هزینه و … کمک کند. فقط توجه داشته باشید که هر افزونه ای را که انتخاب می کنید، حتماً از ویژگی هایی مانند تجزیه و تحلیل و ویرایش های انبوه آن اطمینان حاصل کنید.

تکنیک های مدیریت موجودی و انبارداری در ووکامرس

در اینجا برخی از تکنیک هایی که بسیاری از مشاغل کوچک برای مدیریت موجودی کالا استفاده می کنند وجود دارد:

  • پیش بینی خود را دقیق تنظیم کنید.

پیش بینی دقیق بسیار حیاتی است. شما باید براساس عواملی مانند ارقام فروش تاریخ، روند بازار، رشد و اقتصاد، تبلیغات، تلاش های بازاریابی و غیره را در نظر گرفته و سپس کالای خود را موجود کنید و در انبار خود قرار دهید.

  • از روش FIFO استفاده کنید.

در این روش کالاها باید به همان ترتیب زمانی که خریداری یا ایجاد شده اند، به فروش برسند. این امر به ویژه برای محصولات فاسدشدنی مانند غذا، گل و آرایشی و بهداشتی بسیار مهم است. برای سایر کالاهایی که تاریخ انقضاء ندارند این کار ایده خوبی است. بهترین روش استفاده از FIFO در انبار این است که موارد جدید از آخر اضافه شوند تا محصولات قدیمی در جلو قرار بگیرند.

  • محصولاتی که فروش کمی دارند را شناسایی کنید.

اگر محصولی دارید که در شش تا 12 ماه گذشته به هیچ وجه فروخته نشده است، احتمالاً زمان آن رسیده است که از ذخیره سازی آن کالا صرف نظر کنید. همچنین ممکن است استراتژی های مختلفی برای خلاص شدن از شر آن کالا را در نظر بگیرید مانند دادن تخفیف ویژه یا تبلیغات – از آنجا که کالای اضافی هم فضای شما و هم سرمایه شما را هدر می دهد بهتر است هرچه سریع تر تعداد آن را کاهش دهید.

  • کالای خود را حسابرسی کنید.

حتی با داشتن یک نرم افزار خوب مدیریت موجودی، به صورت دوره ای هنوز هم باید موجودی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید موجودی شما با آنچه فکر می کنید مطابقت دارد. مشاغل از تکنیک های مختلفی استفاده می کنند، از جمله موجودی فیزیکی سالیانه، پایان سال که هر مورد را حساب می کند و بررسی نقطه ای مداوم، که می تواند برای محصولاتی که سریع حرکت می کنند یا دارای مشکلات ذخیره سازی هستند بسیار مفید باشد.

  • میزان فروش محصولات خود را در هر زمان پیگیری کنید.

برای ردیابی میزان فروش محصولات خود، همان اولویت قرار دادن گران ترین محصولات یک سیستم جامع می باشد. با انجام بسیاری از کارهای سنگین برای خود، نرم افزار موثر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

  • کنترل کیفیت را فراموش نکنید.

اطمینان از اینکه همه محصولات شما عالی به نظر می رسند و به خوبی کار می کنند مهم است. این کار به همین سادگی است که کارمندان باید یک بررسی سریع انجام دهند که شامل چک لیست علائم آسیب و برچسب گذاری صحیح محصول است. بسیاری از کسب و کار ها داشتن کنترل دقیق تر بر روی کالاهای با ارزش بالاتر را با دسته بندی اقلام موجودی در گروه های A ، B و C انجام می دهند و کالا با برچسب A بیشترین کیفیت را دارد و دارای اولویت است.

دراپ شیپینگ را در نظر بگیرید. در این روش شما می توانید محصولات را بفروشید بدون اینکه موجودی کالا را داشته باشید. در عوض، یک عمده فروش یا تولید کننده وظیفه موجود کردن آن محصولات و حمل و نقل آن ها را هنگام خرید خریدار از فروشگاه شما بر عهده دارد. به این ترتیب، شما نگران نحوه ی نگهداری، ذخیره یا تکمیل موجودی کالا نخواهید بود. بسیاری از دارندگان و صاحبان فروشگاه اینترنتی، روش دراپ شیپینک را در پیش می گیرند و بسیار مفید می باشد.

  • از چندین کانال محصولات خود را به فروش برسانید.

تا به حال متوجه شده اید که اگر کالای خاصی فروش بیشتری داشته است به دلیل این است که از طریق چند کانال سفارش آن را دریافت کرده اید؟ این یک اتفاق معمول برای مشاغل است که موجودی کالا را از طریق چندین کانال یا سیستم عامل فروش و توزیع می فروشند. شما باید بتوانید موجودی کالا را از طریق کانال های مختلف  مدیریت کنید و سیستم هایی را ارائه دهید که جریان اطلاعات ی رنگ را ارائه می دهند تا همیشه مقدار مناسبی از کالا را در مکان های مناسب و در زمان مناسب داشته باشید این امر به شما کمک می کند تا از فروش بیش از حد یا کم فروشی محصولات خود جلوگیری کنید و تعادل داشته باشید.

یک افزونه انبارداری ووکامرس چه کاری انجام می دهد؟

یک افزونه انبارداری ووکامرس به شما کمک می کند تا راحت تر موجودی خود را مدیریت کرده و در وقت خود صرفه جویی کنید تا بتوانید روی موارد مهم تری تمرکز کنید. از دیگر امکانات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک افزونه انبارداری ووکامرس چه کاری انجام می دهد؟

  • ویرایش انبوه محصولات: در حالی که ویرایش دستی محصولات شما ساعت ها طول می کشد، انجام همان کار از طریق پلاگین مدیریت موجودی ووکامرس برای شما تنها چند دقیقه طول می کشد. فقط با چند کلیک می توانید قیمت ها را تغییر دهید، به مشتریان خود تخفیف دهید و حتی قیمت هزاران کالا را همزمان تغییر دهید.
  • محاسبات سریع: با افزونه های مدیریت موجودی، نیازی نیست که خودتان تغییرات قیمت و میزان فروش محصولات خود را محاسبه کنید. محاسبات به صورت خودکار در پس زمینه انجام می شود و در وقت شما صرفه جویی می شود.
  • تعداد زیادی از محصولات را اضافه کنید: این افزونه ها همچنین به شما امکان می دهند با یک کلیک تعداد زیادی از محصولات را به فروشگاه خود اضافه کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که اطلاعات را در یک برگه بارگذاری کنید و افزونه به شما کمک خواهد کرد. نیازی به بارگذاری ویژگی های محصول و تکرار روند برای تمامی محصولات دیگر نیست.
  • انتقال داده: افزونه های انبارداری موجودی داده های محصول را برای تجزیه و تحلیل شما صادر می کنند. می توانید در آن تغییراتی ایجاد کرده و دوباره در سایت خود بارگذاری کنید.

معرفی افزونه های انبارداری و حسابداری انبار وردپرس

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد انبارداری بخشی از مدیریت زنجیره تأمین است که هدف آن این است که همیشه محصولات برای پاسخگویی به نیاز کاربران و مشتریان را داشته باشید تا از این طریق درصد فروش خود را افزایش دهید. برای انجام دادن این کار به طور موثر شما نیاز به افزونه هایی خواهید داشت. در ادامه ما دو افزونه ی معتبر برای سیستم انبارداری ووکامرس را معرفی خواهیم کرد.

افزونه ی مدیریت انبار ووکامرس

افزونه‌ی محبوب افزونه ووکامرس برای حسابداری و مدیریت موجودی افزونه ی مدیریت انبار ووکامرس است که برای مدیریت موجودی فروشگاه شما یک راه حل عالی ارائه داده است. این افزونه بیش از 20،000 نصب فعال دارد و یکی از بهترین افزونه های مدیریت موجودی ووکامرس است. این افزونه به شما این امکان را می دهد تا از یک صفحه واحد تعداد سهام محصولات و متغیرهای آن ها را مدیریت کنید. این نه تنها مدیریت سهام را آسان تر می کند بلکه سریع تر و موثرتر خواهد بود. برخی از ویژگی های شگفت انگیز آن عبارتند از:

مشاهده سابقه موجودی محصول

داده های فروشگاه را وارد و خارج کنید.

مرتب سازی محصولات بر اساس  SKU

امکان جستجوی محصولات توسط SKU

امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس طبقه بندی یا وضعیت آن ها

افزونه انبار داری در ووکامرس انبارک

افزونه انبارک یک افزونه ی اختصاصی برای مدیریت موجودی در فروشگاه ووکامرس می باشد و برای صاحبان کسب و کار های آنلاین کمک می کند تا راحت تر موجودی کالا ی خود را با سایر موارد همگام سازی کنند. این افزونه به افراد کمک می کند تا بررسی و مدیریت موجودی محصولات در انبار خود را راحت تر انجام دهید.از دیگر ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان مشاهده “مدیریت انبار” را برای هر محصول

امکان تنظیم” برچسب موجودی انبار”

تنظیم “قیمت” برای هر محصول

امکان نمایش دادن تصویر هر محصول

و بسیاری از موارد دیگر.

جمع بندی

راه اندازی فروشگاه ووکامرس مانند قدم زدن در پارک نیست و برای موفقیت در یک فروشگاه آنلاین نیاز به سخت کوشی زیادی خواهید داشت. این کار شما را ملزم به انجام کارهای زمان بر و خسته کننده مانند مدیریت موجودی فروشگاه می کند. به همین دلیل افزونه های مدیریت موجودی و انبارداری وردپرس کار مدیریت فروشگاه را ساده می کنند و به راحتی سیستمی برای انبارداری شما طراحی می کند.

اگرچه ضروری است که شما برای موفقیت در فروشگاه خود سخت کار کنید، اما هوشمندانه کار کردن نیز به همان اندازه مهم است که بر روی موارد مهمی مانند افزایش فروش و درآمد خود متمرکز باشید. این افزونه ها با انجام کار های خسته کننده مدیریت موجودی خود و انبارداری و حسابداری انبار، این امکان را به شما می دهند تا بر روس جوانب مهم تر کسب و کار خود تمرکز کنید.

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور آی فکت | پلاگین iFact

645,000 تومان

89.07%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

2

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

افزونه انبار داری ووکامرس ( انبارک ) که در فروشگاه شما هم موجوده خیلی کار رو راحت کرده و عالیه

ارسال دیدگاه