Retry
منابع برای انتخاب محصول

خرید از codecanyon | خرید از themeforest | خرید از envato

یکی از سوالاتی که بسیاری از فروشندگان ژاکت برایشان پیش می‌آید این است که از چه منابع برای انتخاب محصول استفاده کنیم تا مورد تایید ژاکت بوده و بتوانیم درآمد خوبی از فروش آن‌ کسب کنیم؟ بی شک منابع زیادی موجودند که محصولات خوبی را ارائه می‌کنند اما به شما حق می‌دهیم، انتخاب بهترین گزینه آن هم در زمانی که محصولات زیادی در یک مارکت فراهم شده، کمی دشوار است. اما نگران نباشید. امروز در این مقاله قصد داریم این مشکل را برایتان مرتفع کنیم.

منابع برایخرید از envato

از آن جایی که فقط محصولات اورجینال بر روی ژاکت قرار می‌گیرد، باید توجه داشته باشید که فقط نسخه اصلی محصولات را از وبسایت رسمی خریداری کنید زیرا در غیر این صورت محصولات در ژاکت قابل انتشار نیستند. در این جا می‌خواهیم تعدادی از شناخته شده‌ترین منابع برای انتخاب محصول معتبر و مورد تایید ژاکت را برای خریدشما فروشندگان محترم معرفی کنیم.

1- خرید از codecanyon

خرید از codecanyon

شرکت Codecanyon یکی از بزرگترین مارکت‌های کد و اسکریپت به ویژه افزونه وردپرس در جهان است. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های انواتو است که تمامی محصولات در آن توسط سازندگان منتشر می‌شود؛ به همین دلیل Codecanyon از نظر ژاکت یکی از منابع برای انتخاب محصول و خرید به حساب می‌آید.

2- خرید از themeforest

خرید از themeforest

همانطور که می‌دانید تم فارست یکی دیگر از بزرگترین ارائه دهنده‌های قالب وبسایت در جهان است. تم فارست هم مانند Codecanyon یکی از زیرمجموعه‌های انواتو است. جالب است بدانید 43678 هزار قالب برای cms های مختلف تاکنون به ثبت رسانده. این وبسایت از نظر الکسا جز پربازدیدترین وبسایت‌های جهان به شمار می‌رود.

3-خرید از Elegant themes

elegant theme- منابع برای انتخاب محصول

خدمات و محصولات این وبسایت شامل افزونه‌ها و قالب وردپرس است. در elegant themes بیش از 500 هزار قالب و افزونه وردپرس منتشر شده است. این وبسایت جز منابع برای انتخاب محصول از نظر ژاکت است که محصولات کاملا استانداردی دارد. قالب Divi از پرطرفدارترین محصولات این مجموعه شناخته می‌شود.

4- خرید از Yithemes

yith theme- منابع برای انتخاب محصول

نوبتی هم باشد نوبت شرکت کره‌ای Yithemes هست. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های توسعه دهنده وردپرس به شمار می‌رود. خدمات و محصولات این شرکت بیشتر در حوزه پلاگین‌نویسی است. تنها عیب این شرکت گران بودن محصولات است وگرنه از نظر کیفیت گزینه‌ فوق‌العاده‌ایست.

5- خرید از Woocommerce

woocommerce- منابع برای انتخاب محصول

قاعدتا یکی از بهترین منابع برای انتخاب محصول قالب و افزونه‌های ووکامرس، وبسایت رسمی woocommerce است. به همین دلیل فروشندگان می‌توانند محصولات وبسایت ووکامرس را در ژاکت به صورت فارسی و بومی‌سازی شده بفروش برسانند.

6-خرید از Store apps

خرید از envato

Storeapps یک شرکت توسعه دهنده پلاگین ووکامرس هست. پلاگین‌های ارائه شده توسط این شرکت بسیار پرفروش و کاربرپسند بوده است. افزونه حرفه‌ای و بسیار کاربردی پیشنهادات هوشمندانه | Smart Offers از محصولات این شرکت است.

 

این‌ها تعدادی از معرف‌ترین منابع برای تهیه محصول هستند. در کنار این منابع وب سایت‌های زیادی وجود دارد که متعلق به خود تیم توسعه دهنده است و محصولات آن تیم در این وب سایت‌ها عرضه می‌شود. در زیر به تعداد این از این وب سایت‌ها نیز اشاره شده است:

راهنمای خرید از خرید از خرید از themeforest و codecanyon

برای خرید نسخه اورجینال محصولات از مجموعه مارکت‌های سایت envato و یا سایت‌های غیر ایرانی مشابه، روش‌های مختلفی وجود دارد که در زیر به شرح برخی از این روش ها می پردازیم:

1- استفاده از واسط‌های خرید مثل سایت‌های پیمنت ۲۴، تهران پیمنت و …

مشکل این روش این است که این واسط‌ها عموما از یک یا چند کارت مشخص برای خرید استفاده می‌کنند که در صورت کشف یک خرید ایرانی توسط سایت envato، کلیه خریدها با آن کارت اعتباری مسدود خواهد شد.

2- استفاده از مستر کارت گیفت (ساده ترین روش)

در این روش شما یک کارت مجازی خرید می کنید که می توانید با استفاده از این کارت شخصا خریدهای خود را انجام دهید. در این روش احتمال بلاک شدن حساب کاربری شما کم‌تر خواهد بود. هزینه صدور این کارت نسبت به کارت های دیگر کمتر است ولی تنها یک بار قابل استفاده بوده و تا سقف ۱۰۰۰$ بیشتر امکان شارژ ندارد.

3- استفاده از ترول کارت

مشابه روش قبل، در این روش نیز شما می توانید با کارت خود خریدها را انجام دهید. تفاوتی که این کارت نسبت به مستر کارت گیفت دارد این است که می توانید مکرر آن را شارژ کنید ولی این کارت به نام شما صادر نخواهد شد و هزینه صدور آن نسبت به مستر کارت گیفت بیشتر است.

4- استفاده از ترول کارت پرمیوم

مشابه دو روش قبل، در این روش نیز شما می توانید با کارت خود خریدها را انجام دهید. تفاوتی که این کارت نسبت به ترول کارت دارد این است که به اسم خود شما صادر می شود و می توانید آن را مرتبا شارژ کنید. هزینه صدور این کارت کمی بیشتر از ترول کارت معمولی است.
کلیه کارت های بالا را می توانید در پنل کاربری خود در سایت پیمنت ۲۴ خریداری کنید. توضیحات بالا صرفا راهنمایی مختصری برای خرید قانونی و کم خطر شما بود و لازم است جزییات کارت ها را قبل از خرید در این سایت مطالعه بفرمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

نکات تکمیلی در ایجاد حساب کاربری و خرید از سایت envato

مرورگر را در حالت private اجرا کنید که کوکی‌های ذخیره شده ای موجود نباشد.
حتما از vpn معتبر استفاده کنید.
اطلاعات خرید با اطلاعات مستر کارت هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال اگر مستر کارت شما متعلق به کشور امارت است آدرسی از امارات درج کنید.
به جای خرید مستقیم محصول از envato ابتدا کیف پول خود را شارژ کنید و سپس با شارژ کیف پول خرید انجام دهید.
شارژ کیف پول را از طریق paypal انجام دهید و در سیستم paypal از مستر کارت خود برای پرداخت استفاده کنید.
به هیچ عنوان مشخصه ای از ایرانی بودن خود در حساب کاربری و یا دریافت پشتیبانی نداشته باشید.
از ارائه لایسنس خود به کاربران خودداری کرده و مانع از فاش شدن آن برای سایرین شوید.
از دریافت پشتیبانی محصول بر روی دامنه‌های ایرانی خودداری کنید.

نتیجه گیری

وبسایت‌ها  و شرکت‌هایی که معرفی کردیم شامل بهترین منابع برای انتخاب محصول و ثبت آن در ژاکت هستند. لازم به ذکر است رکن اصلی ثبت محصولات در ژاکت، خرید محصول از وبسایت رسمی آن است. اگر وبسایت یا شرکت دیگری می‌شناسید در بخش دیدگاه ها حتما معرفی کنید.

دسته بندی: اخبار , وردپرس

دیدگاه‌ها

Comments
  • ماهان

    ممنون از شما
    حالا که خرید رو تونستیم انجام بدیم، آپدیت محصولات به چه صورت خواهد بود؟

    • سینا عباسی

      خواهش میکنم
      با نصب بروزرسان ژاکت میتونید به راحتی افزونه و قالب های خود را به روزرسانی کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *