جستجوگر دمو، تجربه ای جدید برای خرید انواع قالب های وردپرس

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

انتخاب بهترین و مناسب‌ترین قالب وردپرسی برای یک کسب‌وکار، همواره جزو بزرگ‌ترین دغدغه مدیران وب‌سایت‌ها بوده است. این موضوع باتوجه‌به نیازسنجی بازار هدف، جامعه مخاطبین و خواسته کارفرما پیچیدگی‌های مخصوص به خودش را دارد و تهیه پوسته‌ای با تمام ویژگی‌های فوق را دچار چالش می‌کند.

برای این منظور، قابلیت جدیدی به نام “جستجو در دموها” به فروشگاه ژاکت اضافه شده که تجربه شما را در جستجو و انتخاب دقیق یک قالب که منطبق با نیازتان باشد، متحول می‌سازد.

تقریباً تمام افرادی که برای تهیه پوسته وردپرسی به ژاکت مراجعه می‌کنند، ابتدا دموی محصولات را مشاهده و درصورتی‌که از رابط کاربری و خدمات قالب اطمینان حاصل داشته باشند، نسبت به خرید آن اقدام خواهند کرد. این کار در اغلب موارد زمان بر بوده و به دلیل تعداد زیاد دموها، گزینه‌های مختلفی را از دسترس مشتری خارج می‌سازد.

با اضافه‌شدن ویژگی “جستجو در دموها” به بخش قالب‌های وردپرس ژاکت، علاوه بر اینکه تمام دموهای محصولات در معرض نمایش قرار می‌گیرند، امکان انتخاب هریک بر اساس فیلترهایی چون “محبوب‌ترین دمو” و یا “پرفروش‌ترین دمو” نیز در دسترس خواهد بود. این امر به شما کمک می‌کند تا ضمن بهره‌مندی از تجربه خرید سایر افراد در تهیه قالب مناسب، گزینه‌های بیشتری را برای ارزیابی در اختیار داشته باشید.

همین‌طور با تهیه هریک از دموهای موجود در جستجوگر دموی ژاکت، به سایر دموهای همان قالب نیز به‌راحتی دسترسی خواهید داشت.

 

ویژگی‌های جستجوگر دمو ژاکت

  • نمایش تمام دموهای محصولات وردپرس
  • امکان انتخاب دمو بر اساس فیلترهای مختلف
  • دسترسی به تجربه خرید سایر افراد
  • راه‌اندازی و توسعه کامل وب‌سایت
  • دسترسی به آرشیو کاملی از پوسته‌ها و دموها

این ویژگی‌ها به مدیران وب‌سایت‌ها کمک می‌کنند تا هنگام جستجو و انتخاب قالب وردپرسی مناسب، گزینه‌های بیشتری را بررسی کرده و انتخاب دقیق‌تری داشته باشند.  راهکارهای وردپرسی ژاکت به شما کمک می کنند تا بتوانید تنها با چند کلیک ساده، یک وب‌سایت کامل را راه‌اندازی و توسعه دهید. برای مشاهده جزئیات بیشتر و انتخاب دمو مناسب با بیزینس خود، روی لینک کلیک کنید

 

 


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه