Retry
آموزش دیجیتس

اگر با وردپرس یک سایت فروشگاهی راه اندازی کرده باشید به یک نیاز اساسی تاکنون برخورد داشته اید. نیاز به اینکه مشتریان شما بتوانند با شماره موبایل نیز از خدمات سایت شما استفاده کنند. حرفه ای ترین ، ساده ترین و متداول ترین راه برای ایجاد بستر ثبت نام و ورد با شماره موبایل استفاده از افزونه دیجیتس است. شما با استفاده از افزونه digits می توانید این نیاز سایت فروشگاهی خود را رفع کنید. در ادامه به آموزش افزونه دیجیس می پردازیم. در ابتدا فیلم آموزشی digits برای شما قرار داده شده است و پس از ان به مرور سایر آموزش های لازم اضافه می گردد.

فیلم آموزش افزونه دیجیتس

آموزش افزونه دیجیتس

طراحی سایت به کمک ابزارهای وردپرس یکی از شیوه‌های آسان، کم‌هزینه و سریع برای راه‌اندازی سایت است. یکی از ویژگی‌های برجسته طراحی به‌واسطه این ابزار، امکان استفاده از افزونه‌های متعدد با قابلیت‌های متنوع است. شما با نصب افزونه بر روی وردپرس، این امکان را خواهید داشت تا قابلیت‌ها و امکانات جدید را به سایت خود اضافه نمایید و بدین ترتیب باکیفیت بالاتری کار خود را ادامه دهید. افزونه دیجیتس (Digits) یکی از میلیون‌ها افزونه‌ای است که می‌تواند باتوجه‌به حوزه کاری سایت شما قابلیت‌ها و امکانات جذابی را ارائه دهد. استفاده از این آیتم به‌منظور ایجاد امکان ثبت‌نام در سایت به‌واسطه شماره‌تلفن برای مخاطبان، محبوبیت دارد. اگر قصد دارید به مخاطبان سایت خود قابلیت ایجاد حساب کاربری ارائه دهید، خوب است که از این افزونه کمک بگیرید. در ادامه بیشتر در خصوص قابلیت‌ها و آیتم‌های دیجیتس توضیح خواهیم داد.

دسترسی با شماره‌تلفن

سایت‌های بسیاری باتوجه‌به حوزه فعالیت خود به کاربران این امکان را می‌دهند تا حساب کاربری اختصاصی و دسترسی‌های ویژه خود را داشته باشند. تا پیش‌ از این برای ارائه چنین خدماتی از آدرس ایمیل کمک گرفته می‌شد. این روش به دلیل امنیت بالای دسترسی به حساب‌های گوگل و همچنین تعدد مراحل تأیید لینک ارسال، هم برای طراحان سایت و هم برای کاربران سایت دشوار و زمان‌بر بود. امروزه با درنظرگرفتن اینکه اغلب افراد از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، کمک‌گرفتن از شماره موبایل برای ورود به سایت و حساب کاربری آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود. افزونه دیجیتس بر همین اساس طراحی و تولید شده است. با نصب این افزونه مخاطبان می‌توانند با ثبت شماره همراه و انتخاب رمز ورود حساب خود را ساخته و به آن وارد شوند.

از جمله خدماتی که این افزونه به شما ارائه می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تأیید هویت با شماره همراه

با نصب این افزونه، هر کاربر باتوجه‌به شماره همراه خود شناخته می‌شود. این شیوه از تأیید هویت باعث می‌شود تا کاربران بیشتر برای ساخت حساب کاربری و عضویت در سایت مشتاق شوند. خوب است بدانید که شماره تماس به‌عنوان نام کاربری افراد ثبت خواهد شد.

  • ارسال رمز یکبار مصرف

به‌واسطه خدمات این افزونه می‌توانید برای کاربران خود به هنگام ورود به سایت، رمز یکبار مصرف ارسال کنید. این سازوکار باعث می‌شود تا امنیت دسترسی به‌حساب و اطلاعات آن ضمن بالارفتن، آسان و سریع نیز باشد.

  • تنظیم رمز ثابت

درصورتی‌که بخواهید، می‌توانید با دیجیتس برای کاربران امکان ثبت رمز ثابت را نیز فراهم کنید. بدین شکل هر کاربر برای خود یک رمز مشخص طراحی خواهد نمود و هر بار از آن برای ورود و دسترسی به اطلاعات استفاده می‌نماید. همچنین کاربر اجازه این را خواهد داشت تا رمز خود را تغییر دهد.

  • شخصی‌سازی

شما پس از نصب این افزونه می‌توانید باتوجه‌به سبک سایت خود و همچنین با درنظرگرفتن راحتی کاربران، تمامی امکانات و قابلیت‌های آن را شخصی‌سازی نمایید. اعمال تغییراتی در فونت، کادرها و مواردی از این‌ دست، به شخصی‌سازی هر چه بیشتر این افزونه متناسب با نیاز سایت شما کمک خواهد کرد.

افزونه Digits می‌تواند به شما امکانات بسیاری را در زمینه ورود به سایت با شماره همراه ارائه دهد. نصب این افزونه و کار با آن سریع و آسان خواهد بود.

سوالات متداول

آیا با افزونه دیجیتس امکان اتصال به ملی پیامک وجود دارد ؟

بله می توانید از افزونه دیجیتس به عنوان یک افزونه پیامکی ووکامرس برای ورود و عضویت کاربران در وردپرس استفاده کنید.

آیا افزونه دیجیتس قابلیت هک شدن دارد ؟

این افزونه به دلیل امنیت بالایی که دارد امکان هک کردن و دسترسی به اطلاعات آن امکان پذیر نمی باشد
( برای اطمینان می توانید با اضافه کردن یک کپچا به فرم دریافت اطلاعات اجازه ورود هیچ هکری صادر نشود )

امکان دسترسی به بلک لیست ها در افزونه دیجیتس وجود دارد ؟

بله امکان ارسال پیامک به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را قطع کرده اند وجود دارد ( ولی به شرطی قابل انجام می باشد که پنل پیامکی شما این قابلیت را داشته باشد)

دیدگاه‌ها

Comments
  • آرش

    صدا با تصویر همخونی نداره

    • محمد زراعتی

      آرش عزیز موضوع مورد بازبینی قرار گرفت و رفع شد
      لطفا مجدد بررسی کنید

  • محمد مرادی

    سلام
    ببخشید، من توی صفحه ثبت نام ووکامرس که با دیجیتس ساختم با ارور:
    خطا: لطفا یک شماره تلفن همراه معتبر وارد کنید!
    شماره موبایل یا ایمیل نا معتبر است
    مواجه میشم. (کاربرا هنگام ثبت نام شماره موبایل رو درست وارد میکنن ولی اینجوریه)
    چی کار کنم؟
    ممنون

    • محمد زراعتی

      سلام جناب مرادی عزیز
      این مورد رو از پشتیبان افزونه دیجیتس یعنی تیم محترم مرساوب جویا شوید تا بررسی و راهنماییتون کنند

    • عرفان

      سلام ، منم دقیقا همین مشکل رو دارم
      همین ارور نمایش داده میشه ، حتی پیامک هم ارسال میشه برای خط ولی این خطا نشون داده میشه کادر تاییدی نیست تا کاربر کد را وارد بکنه .
      اگه این مشکل برای شما حل شد لطفا منم راهنمایی کنید.

      • کیانا مهدی نژاد

        سلام و وقت بخیر
        اگه محصول رو از ژاکت خریدید، پشتیبان محصول پاسخگوی شماست

  • امیرسام

    خیلی عالی و جامع بود.
    خدا خیرت بده دستت درد نکنه

  • احمدشهرکی

    آقا واقعا دمت گرم
    به نظرم کاملترین آموزش این افزونه هست

  • محرم شیری

    من سایت شما رو به خاطر همین شرح و توضیحات دقیقتون پسندیدم . ممنون

    • کیانا مهدی نژاد

      سلام
      ممنون از توجه شما. خوشحالیم که مطالب براتون مفید بوده.

  • مریم

    سلام وقت بخیر من افزونه رو از ژاکت خریداری کردم اما شورت کدها رو وقیت کپی می کنم در برگه یا نوشته هیچ چیزی نمایش داده نمیشه و صفحه پیش فرض و ماژول خود digist برای من اورده نمیشه

    • کیانا مهدی نژاد

      سلام و وقت بخیر
      لطفا برای فروشنده محصول در این مورد تیکت بذارید حتما پاسختون رو میدن

  • یگاته

    سلام وقت بخیر من از طریق دیجیتس میخوام کاری کنم که مشتری ثبت سفارش کرد زمانی که سفارش براش ارسال میشه بهش پیامک بشه این امکان وجود داره؟

  • ابوالفضل

    باسلام
    لطفا در صورت امکان آموزش رو با ورژن جدید دیجیتس آپدیت نمایید

    ممنون
    بااحترام

    • محدثه عسگریان

      سلام و وقت بخیر
      در صورتی که افزونه دیجیتس رو از ژاکت خریده باشید به راحتی میتونید به توسعه دهندگان تیکت بزنید و سوال خود را بپرسید.

  • سورنا

    سلام من افزونه دیجیتس رو نصب کردم اما ورود و ثبت نام خود قالب برای سایتم فعاله. چطوری مال خود قالب رو غیر فعال کنم و بعد دیجیتس فعال شه

    • سینا عباسی

      سلام روزتون بخیر
      از جه قالبی استفاده میکنید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *