تهیه کپی از صفحات با افزونه Duplicate Page در وردپرس

وردپرس

3 دقیقه زمان مطالعه

آیا می‌خواهید یک صفحه یا پست وردپرس را در سایت خود تنها با یک کلیک کپی کنید؟ ایجاد یک پست یا صفحه تکراری به شما امکان می‌دهد طراحی، تنظیمات، ابرداده و سایر محتوای مهم صفحه را کپی کنید. این امر در زمان و تلاش شما صرفه جویی کرده و در عین حال صفحات و پست‌های شما را ثابت نگه دارد. در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چگونه با تهیه کپی از صفحات در وردپرس به کار خود سرعت دهید. برای این منظور با ما همراه باشید…

تهیه کپی از صفحات در وردپرس

چرا یک برگه/پست را در وردپرس کلون یا کپی کنیم؟ گاهی اوقات نیاز دارید که به سرعت یک صفحه وردپرس یا پست را با تمام تنظیمات آن کپی کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید دوباره از طرح یک صفحه فروش موفق استفاده کنید یا یک مقاله قدیمی را در یک پست کاملا جدید گسترش دهید. یکی از گزینه‌ها این است که محتوای صفحه را به صورت دستی در یک پیش نویس جدید کپی و جایگذاری کنید. با این حال، این تصویر برجسته، تنظیمات پست، تنظیمات SEO و سایر متادیتاهای مهم را کپی نمی‌کند. این بدان معنی است که شما باید این اطلاعات را به صورت دستی اضافه کنید، که زمان و تلاش می‌برد. با این حال، بیایید ببینیم چگونه می‌توانید یک صفحه یا پست وردپرس را با یک کلیک کپی کنید.

تهیه کپی از پست و برگه در وردپرس

بهترین راه برای تهیه کپی از صفحات در وردپرس به همراه تمام تنظیمات آن استفاده از افزونه Duplicate Post است. این افزونه به شما امکان می‌دهد محتوا و تنظیمات یک پست را در یک پیش‌نویس جدید کپی کنید. همچنین دارای یک ویژگی مفید «بازنویسی و بازنشر» است که به شما امکان می‌دهد یک پست قدیمی‌تر را بدون اینکه آن تغییرات فوراً در وب‌سایت وردپرس شما ظاهر شود، به‌روزرسانی کنید. ابتدا باید افزونه را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی، بسته به محتوایی که می‌خواهید کپی کنید، به پست‌ها » همه پست‌ها یا صفحات » همه صفحات بروید. در اینجا، به سادگی روی محتوایی که می‌خواهید کپی کنید بروید و «Clone» یا «New Draft» را انتخاب کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
9 نکته در انتخاب یک قالب حرفه‌ای وردپرس که باید بدانید

تهیه کپی از پست و برگه در وردپرس 

“Clone” صفحه یا پست را کپی می‌کند اما آن را در ویرایشگر محتوای وردپرس باز نمی‌کند. در همین حال، «پیش‌نویس جدید» پست را کپی می‌کند و کپی را در ویرایشگر محتوا باز می‌کند، بنابراین می‌توانید فوراً روی آن کار کنید. با استفاده از ویژگی ویرایش انبوه می‌توانید چندین صفحه و پست را همزمان کپی کنید. به سادگی کادر کنار هر صفحه یا پستی را که می‌خواهید کپی کنید علامت بزنید و سپس منوی کشویی را که به طور پیش فرض «عملکردهای انبوه» را نشان می‌دهد، باز کنید. در منوی کشویی، «Clone» یا «Rewrite and Republish» را انتخاب کنید. پس از آن، فقط روی “Apply” کلیک کنید.

سفارشی کردن تنظیمات افزونه پست تکراری

افزونه Yoast Duplicate Post به طور پیش‌فرض از پست‌ها و صفحات پشتیبانی می‌کند. با این حال، می‌توانید آن را به گونه‌ای پیکربندی کنید که انواع پست‌های سفارشی را کپی کند یا عناصری را که هنگام ایجاد یک کپی کپی می‌کند، تغییر دهید. برای پیکربندی تنظیمات این افزونه وردپرس، به تنظیمات» تکثیرکننده پست بروید.

تکثیر پست

اکنون تمام محتوایی را که Yoast Duplicate Post می‌تواند کپی کند، مانند عنوان، گزیده و پیوست‌ها مشاهده خواهید کرد. بسته به صفحه و عناصر پستی که می‌خواهید کپی کنید، کافی است کادرها را علامت بزنید و علامت آن را بردارید. بعد، برگه «مجوزها» را انتخاب کنید. به طور پیش فرض، مدیران و ویرایشگران می‌توانند پست‌ها را تکرار کنند. بسته به افرادی که باید پست‌ها را تکرار کنند، می‌توانید این کادرها را علامت بزنید. به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ وردپرس چند نویسنده را مدیریت می‌کنید، ممکن است نویسندگان به ویژگی تکراری نیاز داشته باشند. اگر از انواع پست سفارشی استفاده می‌کنید، این موارد در کنار «فعال کردن برای این انواع پست» ظاهر می‌شوند. کافی است کادر کنار هر نوع پست سفارشی را که می‌خواهید کپی کنید علامت بزنید. اگر از ووکامرس استفاده می‌کنید، می‌توانید «سفارش‌ها» و «کوپن‌ها» را نیز کپی کنید.

جمع بندی

زمان‌هایی نیازمند تهیه یک نسخه کپی از پست‌ها و برگه‌های موجود در سایت هستیم و این کار به صورت دستی عملا کاری سخت است. بدین منظور می‌توان از افزونه‌ای مانند Duplicate Page کمک گرفت تا این عملیات انجام شود.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز ایفرم | پلاگین eForm

345,000 تومان

78.57%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

645,000 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه امتیازدهی و پاداش پیشرفته آوانس | پلاگین گیمیفیکیشن

585,000 تومان

97.74%
یوسف محمدیانی

یوسف محمدیانی


نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه