بررسی انتخاب و مقایسه قالب فلت سام و قالب وودمارت

آموزش قالب های وردپرس

14 دقیقه زمان مطالعه

به لطف CMS محبوب وردپرس که راه اندازی یک فروشگاه یا وب سایت تمام عیار را به سرانجام رسانده است، دست یابی به اهداف فروش یا دستاوردهای مورد انتظار دیگر زیاد زمان بر نیست. با اینحال هنوز هم انتخاب یک قالب مناسب وردپرس که شاخص های استاندارد را به همراه داشته و کیفیت خوبی نیز داشته باشد، از دغدغه های وب مسترها و مدیران وب سایت ها است. در بازار وردپرس، دو قالب فلت سام و قالب وودمارت جزو پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در میان مشتریان و کاربران هستند. مشتری مداری و پشتیبانی خوب جزو خدماتی هستند که پایبندی و وفاداری را به ارمغان می آورند، با اینحال ما نیاز داریم تا ابتدا ببینیم چه عواملی باعث می شود تا یک تم – Theme بتواند فروش موفقی را هم برای خود و هم برای کاربران اش داشته باشد. این مقاله به بررسی نکاتی می پردازد که به شما در انتخاب یک قالب مناسب کمک خواهد کرد.

یکی از دغدغه های کاربران وردپرس، کسب آگاهی برای انتخاب یک قالب با کیفیت و منطبق با نیازهای شان است. در واقع میان سوالات پرتکراری که همیشه با آنها مواجه هستید، اینکه واقعا چه پوسته ای مناسب کسب و کار آنلاین است، باعث شده تا انبوهی از محصولات را برای رسیدن به تصمیم نهایی امتحان کنید که خوب بعضا آنطور که می خواهید به نتیجه نمی رسید.
برای پاسخ به این سوالات و اینکه بتوانید برای ایده های تجاری تان بهتر تصمیم بگیرید، قصد داریم تا به مقایسه دو پوسته بسیار محبوب وردپرسی بپردازیم که تقریبا در هر وب سایت فروشگاهی می توان آنها را یافت. هرچند پرفروش بودن یک محصول می تواند عامل مهمی در اعتبار یک برند باشد، با اینحال یک انتخاب منطبق با نیاز، با بررسی امکانات و ویژگی ها بدست می آید.
در این مقاله، قالب فروشگاهی وودمارت و قالب چند منظوره فلت سام را معرفی می کنیم که سهم عمده بازار وردپرس را از آن خود کرده اند. اگر برای یک خرید مطمئن نیاز به اطمینان خاطر دارید، با ما در ادامه همراه باشید.

ویژگی های یک قالب فروشگاهی مناسب چیست؟

قبل از هرچیز بیایید ببینیم برای تهیه یک قالب فروشگاهی به چه چیزهایی باید توجه داشته باشیم. هرچند وردپرس راه اندازی هر نوع وب سایتی را براحتی امکان پذیر کرده است، با اینحال باید ویژگی هایی که در تهیه یک قالب فروشگاهی به ما کمک می کند را مد نظر قرار دهیم.

1- رابط کاربری

آنچه مشتری شما میبیند رابط کاربری سایت شماست و بقدری اهمیت دارد که تجربه کاربری را تحت تاثیر قرار می دهد. فضای سایت شما باید بقدری کاربر پسند باشد که مخاطبین تان بتوانند با آن ارتباطی خوب برقرار کرده و به شما اعتماد و برای خرید های بعدی بازهم به فروشگاه برگردند. گرافیک بومی و المان های بصری از عناصر مهم در نرخ تبدیل و همچنین کسب فیدبک های رضایت بخش است.

2- طراحی ریسپانسیو

نمایش سایت در هر صفحه نمایشی یا به اصطلاح طراحی سایت ریسپانسیو جزو الزامات موفقیت در عرضه محصولات است. اگر مشتریان شما نتوانند با وسیله ای که در دست دارند سایت تان را مشاهده کنند، نتنها بر روی فروش شما تاثیر می گذارد بلکه آنها را برای بازدید دوباره منصرف می کند. وب سایت هایی که از دو صفحه ساز پشتیبانی می کنند باید به این موضوع توجه بیشتری داشته و صفحات شان را با ابزار موبایل فرندلی دائما بررسی کنند.

3- کدنویسی استاندارد و تمیز

ساختار سایت شما باید کاملا بهینه و درست کدنویسی شده باشد. این بر عهده برنامه نویس است که هنر خود را با بهره گیری از فناوری های جدید و زبان های عمومی مانند html ،css و php به عرصه ظهور برساند زیرا خروجی آن بر روی کیفیت کار تاثیر می گذارد. با تهیه قالب وردپرس از مارکت های معتبر و فروشگاه های داخلی شناخته شده نگرانی های موجود در این بخش را از بین می برد.

4- سرعت بارگذاری مناسب

موتورهای جستجو برای بهینه سازی سرعت سایت فاکتورها و ابزارهای فراوانی را بکار گرفته اند. هرچقدر در طراحی صفحه و برنامه نویسی قالب از کدهای بهینه شده بهره برده شده باشد، تاثیر بسیار خوبی را در نتایج جستجو و گزارش های کنسول جستجو شاهد خواهید بود. در قالب های وردپرسی که کدهای css و جاوا فراوانی وجود دارد، باید به کمک افزونه های بهینه سازی، آنها را کاملا بهینه سازی کرد.

5- سازگاری با تمام مرورگرها

کاربران شما با هر مرورگری به سایت تان مراجعه می کنند. یک سایت وردپرسی خوب و استاندار از تمام مرورگرها در تمام سیستم عامل ها چه در دسکتاپ و چه در موبایل پشتیبانی می کند. هرچند این ویژگی بصورت پیشفرض در وردپرس وجود دارد با اینحال باید با بازارهای بررسی سایت، این مهم را تحت نظر داشته باشید.

6- امنیت سایت و قالب فروشگاهی

توجه به امنیت کاربران و مشتریان سایت چیزی است که بیشتر از شما گوگل بدان توجه می کند. این مهم تا جایی پیشرفته که در کنفرانس google I/O 2022 این موتور جستجو پیشنهاد داده دیگر از پسورد استفاده نشود و تایید دومرحله به تمام ابزارها راه پیدا کند. ضعف در امنیت وردپرس می تواند باعث جریمه و افت رتبه بندی شما شود که در دامنه با گواهی SSL نمود پیدا می کند. قالب های نال شده رایگان که از سایت های ناشناخته و یا نامعتبر تهیه می شوند امنیت سایت و دارایی های شما را به خطر می اندازد. حتما از امنیت کدنویسی و مارکت معتبری که محصولات وردپرسی را تهیه می کنید مطمئن شوید.

7- امکانات قالب و ابزارهای فروش

هرچقدر بتوانید مراحل انتخاب و خرید را تسهیل دهید، نرخ تبدیل بیشتر و صعودی را تجربه خواهید کرد. ویژگی های محصول به مشتری کمک می کند تا بتواند خرید مطمئن تری داشته باشد. همین موضوع در قالب فروشگاهی نیز دخیل است زیرا افراد می خواهند برای تهیه یک کالا یا محصول، فاکتورهای متعددی را ارزیابی کنند. امکاناتی مانند نمودار قیمت، نقد و بررسی توسط کاربران، پروفایل کاربری اختصاصی، مقایسه محصولات و غیره حس بهتری در مخاطبین شما ایجاد می کند.

8- شخصی سازی و امکانات فروش

هرچقدر بهتر بتوانید بر روی قالب مانور دهید، خروجی منطبق تری با ایده های تان به همراه خواهید داشت. سفارشی سازی قالب فروشگاهی دست شما را در هنرنمایی و ایجاد بستری مناسب برای سلیقه مشتریان تان باز می گذارد تا بتوانید تجربه خوبی را برای آنها رقم بزنید. مانند جعبه مداد رنگی که هرچقدر رنگ های بیشتری در آن وجود داشته باشد، جزئیات دقیق تری به همراه خواهد آورد.

9- پشتیبانی سریع و بروزرسانی منظم

به محض خرید یک قالب فروشگاهی تعهدات فروشنده نیز آغاز می شود. محصولات وردپرسی دائما بروز می شوند زیرا باگ ها و مشکلات امنیتی زیادی هستند که همواره در مسیر شما قرار میگیرند. به عنوان مثال با ارتقای هسته وردپرس، لازم است تا قالب شما نیز با امکانات و تغییرات آن همگام شود زیرا علاوه بر ارتقای سطح فناوری های برنامه نویسی، ویژگی های جدید نیز خلق می شوند که یک سوی آن در قالب شما در جریان است. آپدیت های منظم و پشتیبانی بموقع به معنی احترام به مشتری و حفظ ارزش های محصول است.

 

معرفی قالب وودمارت – woodmart

قالب وودمارت را می توان جزو پرفروش ترین های وردپرس نامید که از آن می توان برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کامل استفاده کرد. از جمله ویژگی های بارز این تم بی نظیر، قابلیت سفارشی سازی بالا و سازگاری با انواع صفحه نمایش ها است که دست شما را برای داشتن وب سایتی کامل باز گذاشته است. برای آشنایی با نحوه کار این قالب، حتما آموزش قالب وودمارت را مطالعه کنید. همچنین این قالب در لیست برترین قالب‌های تم فارست قرار دارد.

یک وب سایت حرفه ای و بی نیاز از دانش برنامه نویسی که شما را با بیش از 100 دموی خیره کننده محصور خویش کرده است. قابلیت سفارشی سازی بالا در قالب وودمارت ذهن خلاق شما را به چالش و دست هر طراحی را برای خلق برگه هایی زیبا تا بی نهایت باز می گذارد.
قالب وودمارت با هر صفحه نمایشی و در هر دستگاهی سازگاری کامل دارد و این بدین معنی است که دیگر لازم نیست با مشکلات Mobile Usability در کنسول جستجوی گوگل مواجه شوید. جدای از تنظیماتی که برای مسدود سازی اسکریپت ها در robots.txt وجود دارد، وودمارت از آن دسته قالب هایی است که ساختار صفحات محصول و تمام پست تایپ های اش را به بهترین شکل ممکن کدنویسی و بهینه کرده است.
بسیاری از مدیران فروشگاه های آنلاین، تمایل دارند تا سایت شان را آنطور که می خواهند طراحی کرده و یا تغییر دهند. وودمارت تنوع بی نظیری از طرح ها و دموهای آماده را برای کسب ایده و الهام در اختیارتان می گذارد که به لطف پشتیبانی از دو صفحه ساز المنتور و صفحه ساز ویژوال کامپوزر آنچه که در ذهن می پرورانید را به روی صفحه سایت تان می آورد. صفحه اصلی سایت را با انبوهی از المان ها به یک ویترین زیبا تبدیل کنید، محصولات را با امکانات فوق العاده در اختیار مشتریان تان قرار دهید و بلاگ هایی زیبا داشته باشید که کاربر را برای خواندن بیشتر ترغیب می کند.
وودمارت یک پوسته کاملا بهینه شده برای بارگذاری سریع و بدون تاخیر است. اگر از زیرساخت های هاستینگ مطمئن هستید، وودمارت پای کار آمده تا سفر مشتری را در سایت تسهیل و تجربه کاربری به یادماندنی به یادگار بگذارد. این جزو قابلیت های فنی یک قالب فروشگاهی است که علاوه بر کارایی بالا، بهترین نمایش ممکن را در موبایل و تبلیت عرضه کند. چیدمان صحیح آیتم ها، جانمایی درست عکس ها و نوشته ها در صفحه آن هم وقتی از صفحه لب تاپ به روی موبایل می روید، همان نکته مهمی است که نظر شما را برای انتخاب پوسته وودمارت جلب می کند.
تست موبایل فرندلی وودمارت همیشه بهترین امتیاز را بدست می آورد که خروجی آن را در گزارش های core web vitals می توان شاهد بود. در نسخه های جدید وودمارت سعی شده شاخص های سرعت و بارگذاری کامل صفحه بخوبی ارزیابی شود. شاخص INP صفحه محصول وودمارت زیر 200 میلی ثانیه است و حتی تصاویر کالا بعد از لود کامل صفحه، بدون تاخیر برای مشتریان سایت نمایش داده می شود.
از جمله ویژگی های یک تم حرفه ای، امکان سفارشی سازی بالای آن است. تنظیمات قالب وودمارت بتنهایی یک کنترل پنل کامل بشمار می رود و شما را قادر می سازد تا در ریز ترین بخش های سایت تسلط داشته باشید. صفحه محصول وودمارت ابزارهای لازم برای بررسی و امکان خرید را دارا است. این برگه جدای از ترکیب تخصصی و منحصر بفردی که دارد، امکان تغییر و یا جابجایی هر چیزی را در صفحه امکان پذیر می سازد. البته کمتر پیش می آید که یک قالب وردپرسی از دو صفحه ساز پشتیبانی کند اما وودمارت جدای از این مهم، بالاترین سازگاری را میان رقبای خود دارد. پیکر بندی صفحه محصول در وودمارت ویژگی منحصر بفرد و مثال زدنی این قالب همه فن حریف است که در کمتر پوسته ای سراغ خواهید داشت.

این مقاله را حتما بخوانید
آموزش راه اندازی پت شاپ آنلاین

ویژگی های شاخص قالب وودمارت

  • کتابخانه ای غنی از 100 دموی فروشگاهی حرفه ای
  • امکان شخصی سازی بی نهایت با ویژگی های فراوان
  • موبایل فرندلی مثال زدنی و منطبق با هر صفحه نمایش
  • بهینه سازی فنی و سرعت بارگذاری بهبود یافته با آخرین شاخص های CWV
  • کدنویسی استاندارد و تمیز و کاملا سئو شده
  • امکان همکاری در فروش و بهینه شده برای مارکت پلیس مانند همکاری در فروش دیجی کالا
  • پشتیبانی بی نظیر از صفحه سازهای المنتور و کاپوزر
  • صفحه محصول منحصر بفرد و با المان های خرید متنوع
  • طراحی بومی مسیر سفر مشتری در سایت که نرخ تبدیل بالایی رقم می زند

پشتیبانی صفحه ساز وودمارت

یکی از فاکتورهای کلیدی در انتخاب و خرید یک قالب، دموهای آن است که به مشتری این امکان را می دهد تا بتواند به راحتی برای طراحی سایت مورد نیازش از آنها ایده بگیرد. همچنین وجود قالب های آماده و نسخه قابل نمایش، این امکان را می دهد تا بتوانید از نظر فنی و سازگاری، ویژگی های تم را مورد ارزیابی قرار دهید. با تهیه قالب وودمارت می توان به بیش از 100 فروشگاه و سایت از پیش ساخته دسترسی داشت که در نوع خود بی نظیر است.

تنها در چین که بخش بزرگی از کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده، 98 درصد از جمعیت شان، موبایل را به عنوان وسیله ارتباطی برگزیده اند. در هند نیز 80 درصد از جمعیت 500 میلیون نفری کاربران اینترنت از موبایل و دستگاه های همراه برای فعالیت شان بهره می برند. جالب تر اینکه از سال 2013 تا به امروز، سرعت اسباب کشی از دسکتاب به موبایل بیش از 223 درصد بوده است.

واکنش گرا بودن یک قالب وردپرسی موضوعی است که باید به آن دقت داشته باشید، زیرا بخش بزرگی از کاربران اینترنتی از طریق موبایل یا تبلت وارد وب سایت های مختلف می شوند. به همین ترتیب، وودمارت را پرچم دار این عرصه در نظر بگیرید و مطمئن باشید در هر اندازه ای ازوسایل مختلف، موبایل فرندلی کامل را تجربه می کنید.

پنل وودمارت

قابلیت سفارشی سازی یک قالب به معنی تسلط کاربر بر روی تنظیمات و ابزارهای سایت است و در نتیجه می توان انتظار یک تم حرفه ای را داشت که تمام نیازهای کاربران را پوشش می دهد. این قابلیت در ریزترین بخش های سایت تان وجود دارد و سطح انتظار شما را بیش از آن چیزی که تصور می کنید، پاسخ می دهد. پیکربندی صفحه محصول در قالب وودمارت، جزو تخصصی ترین بخش های موجود در این تم فوق العاده است.

وردپرس را می توان در راحتی و سادگی برای راه اندازی یک وب سایت در نظر گرفت و این به لطف صفحه سازهای قدرتمند شکل تخصصی به خود گرفته است. قالب وودمارت با پشتیبانی از المنتور و ویژوال کامپوزر شما را در طراحی و اجرای قالب دلخواه که چشم هر مشتری را به خود خیره می کند، یاری می رساند.

قالب فلت سام

معرفی قالب فلت سام – Flatsome

قالب وردپرس فلت سام یک تم فروشگاهی محبوب است که راه اندازی یک وب سایت بی نظیر و جذاب را برای هر شخصی با هر سطح از دانش طراحی میسر ساخته است. ویژگی بارز این قالب دوست داشتنی، راحتی و تسهیل در کار کردن با آن است که در عین حال یک خروجی بسیار حرفه ای را به ارمغان می آورد.

اگر در جستجوی یک قالب فروشگاهی حرفه ای هستید که براحتی راه اندازی و سفارشی سازی شود، فلت سام همان برند محبوبی است که واقعا نیازی به توصیف ندارد. برندینگ این محصول بقدری بین کاربران وردپرسی شکل گرفته که کمتر پیش می آید برای خرید آن بخواهید ویژگی های اش را بررسی کنید. در فروم ها و اکوسیستم وردپرس از فلت سام به عنوان یک پوسته استاندارد و کامل نام برده می شود که خرید آن نیازمند هیج پیشینه و بهانه ای نیست.
ویژگی بسیار جذاب فلت سام، عدم نیاز به دانش کدنویسی و امکانات طراحی ساده است که خروجی تخصصی را به همراه می آورد. علی رغم اینکه در بسیاری از قالب ها برای شخصی سازی برخی المان ها نیاز به دانستن css است، اما فلت سام مجهز به ماژول هایی است که ویژگی های گرافیکی را با چند کلیک ساده میسر می سازد.
پوسته فروشگاهی فلت سام مجهز به یک صفحه ساز اختصاصی است که طراحی هرچیزی را در سایت با سازگاری کامل میسر می کند. صفحه ساز UX builder یک ابزار drag and drop قدرتمند است که شما را از سایر افزونه های وردپرس مشابه بی نیاز می سازد. UX builder مملو از المان های طراحی بسیار زیبا و کاربردی است و برای طراحی صفحه فروش محصول، لندینگ پیج های خلاقانه و برگه های گرافیکی زیبا شما را همراهی می کند. وقتی در خصوص ابزارهای تخصصی یک قالب صحبت می کنیم، در واقع به هسته توسعه یافته و تیم تخصصی اشاره می کنیم که وقت زیادی را برای عرضه فلت سام و امکانات بی نظیر آن گذاشته اند.
امکانات متنوع فلت سام در کنار سفارشی سازی بالای آن تجربه ناب مدیریت وب سایتی منطبق با خواسته و نیازها فراهم می کند. ابزار طراحی بنر بی نظیر، هدر و فوترهای آماده زیبا، المان های طراحی متنوع و همچنین اسلایدرهایی که صفحه نخست سایت را به یک فروشگاه کامل تبدیل می کند را تنها در قالب فلت سام در اختیار خواهید داشت. استودیو فلت سام یک کتابخانه غنی از 300 عنصر طراحی است که شامل دموهای آماده، تصاویر مرتبط، طرح های خلاقانه است که در کمتر قالبی سراغ خواهید داشت.
پوسته فروشگاهی فلت سام بسادگی هرچه تمام تر برای هر دستگاهی بهینه شده است. فرقی ندارد با چه صفحه نمایشی سایت تان نمایش داده می شود، به لطف کدنویسی تخصصی و استاندارد این تم قدرتمند، سرعت بارگذاری صفحات نیز همواره منطبق با شاخص های موتورهای جستجو و خواسته کاربران و بازدیدکنندگان است.
برای آشنایی هرچه بیشتر با امکانات و تسلط بر تنظیمات این تم بینظیر، می توانید آموزش قالب فروشگاهی فلت سام را مطالعه و از تمام امکانات آن حداکثر بهره بداری را داشته باشید.

ویژگی های شاخص قالب فلت سام

  •  بهینه سازی تخصصی با سرعت بارگذاری مثال زدنی
  • راه اندازی فروشگاهی عظیم بدون دانش برنامه نویسی در کمترین زمان ممکن
  •  مجهز به کتابخانه دموها و عناصر طراحی غنی که در نوع خود بی نظیر است
  • پشتیبانی از صفحه ساز کامپوزر با المان های تخصصی کاربردی
  •  کدنویسی حرفه ای و تمیز، سئو شده برای صعود در نتایج جستجو
  •  موبایل فرندلی و ریسپانسیو منطبق با هر صفحه نمایش
  •  تنظیمات متنوع و سفارشی سازی های بسیار
  •  گرافیک مینیمال و طراحی بسیار خوب
  •  امکانات فراوان برای فروش و عرضه محصولات

پنل قالب فلت سام

قالب فلت سام از صفحه ساز اختصاصی UX builder داخلی خود بهره می برد که یک ابزار drag and drop قدرتمند است و شما را از سایر افزونه های دیگر در این زمینه بی نیاز می کند. UX builder مجهز به المان های طراحی بسیار متنوع و کاربردی است که برای طراحی یک صفحه فروشگاهی یا لندینگ پیج زیبا انتخاب ارزش آفرین به شمار می رود. وجود یک صفحه ساز داخلی مجزا در قالب های وردپرسی، به نوعی نشان از تخصصی بودن هسته توسعه یافته آن بوده و به دلیل سازگاری کامل می تواند نمایشی شگفتی آفرین در موبایل و سایر صفحه نمایش ها به یادگار بگذارد.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، قالب وردپرسی فلت سام از سفارشی سازی بسیار بالایی برخوردار بوده تا شما بتوانید با استفاده از صفحه ساز اختصاصی و امکانات متنوعی که در تنظیمات پوسته در اختیار شما قرار می گیرد، به راحتی وب سایتی مطابق با نیازها و سلیقه تان داشته باشید. این ویژگی ها شامل هدرها و فوترهای آماده متنوع، آیتم ها و عناصر زیبا و منحصر به فرد، اسلایدرهای اختصاصی و سیستم طراحی بنر حرفه ای تنها بخشی از دنیای عظیم فلت سام است.

ویژگی های فلت سام

با بهره گیری از استودیو فلت سام می توانید به راحتی از 300 عنصر و المان مختلف استفاده و در بخش های مختلف وب سایت به کار گیرید. خود مورد استفاده قرار دهید. دسترسی به تصاویر، طرح ها و دموهای های خلاقانه بصورت انحصاری ارایه شده که در نوع خود بی نظیر است. آموزش قالب فلت سام به طور کامل شما را با این قالب و نحوه استفاده از آن آشنا می کند.

جمع بندی

هر قالب وردپرس باید بهترین کارایی و ویژگی های شخصی سازی را برای یک طراحی بی نظیر در اختیار کاربرقرار دهد تا به کمک قابلیت های هریک و با تکیه بر صفحه سازهای قدرتمندی که به لطف این CMS محبوب آفریده شده اند، یک وب سایت کامل و همه فن حریف را به عرصه رقابت آورد.

قالب های یاد شده در این مقاله هردو از بزرگ ترین و محبوب ترین تم های وردپرس هستند. منتهی بر حسب تجربه و نظرات کاربران، قالب وودمارت برای سایت های فروشگاهی می تواند یک انتخاب بی نظیر باشد. قالب فلت سام اما به دلیل محبوبیت و بهره گیری از صفحه ساز اختصاصی که دارد، به عنوان یک تم شاخص برای سایت های شرکتی و سازمانی موفق شناخته می شود. نمایش استثنایی در موبایل و هر دستگاهی که فکر اش را بکنید، شما را برای موبایل فرندلی بی قید و شرط به نتایج جستجو دعوت می کند. شما میتوانید هر دو قالب فلت سام و قالب وودمارت را از فروشگاه ژاکت بخرید و نصب و فعالسازی آن را انجام دهید.

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.06%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب خبری جنه | قالب Jannah

525,000 تومان

82%
آمریاران

آمریاران

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب ساکسنیکس | قالب فروشگاهی suxnix

645,000 تومان

100%
ام ای دیزاین

ام ای دیزاین

12

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

1

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

بنظرم فلت سام خیلی سبک تره و درگیری های کدنویسی خیلی کمتری نسبت به وودمارت داره بخصوص برای هاست های اشتراکی زغالی ما.

ارسال دیدگاه