معرفی و آموزش قالب پابلیشر وردپرس

آموزش قالب های وردپرس

7 دقیقه زمان مطالعه

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی و آموزش قالب پابلیشر وردپرس بپردازیم. این قالب یکی از جدیدترین قالب‌های وردپرسی عرضه شده به بازار است که به‌واسطه طراحی توسط کارشناسان رسمی شرکت گوگل، سرعت سئو شدن سایت شما را بالا می‌برد. ازطرفی این قالب ویژگی‌های جالب و منحصربه‌فرد زیادی دارد که پشتیبانی کامل از استانداردهای زبان فارسی یکی از آن‌ها است.
یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی که برای صاحبان سایت به وجود می‌آید، پیچیدگی کار با این قالب‌ها است. قالب پابلیشر به‌صورت تخصصی برای سایت‌های خبری طراحی شده است، اما ویژگی‌های مثبت این قالب به‌قدری زیاد است که نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. اگر می‌خواهید درباره این قالب اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

‌قالب های وردپرسی

امروزه یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای سایت‌های وردپرسی مطرح است، استفاده از یک قالب وردپرس مناسب برای سایت است. توجه داشته باشید ظاهر سایت شما، هویت بصری کلی مجموعه شما را نشان می‌دهد؛ به عبارتی برای گرفتن بهترین بازدهی، باید از ظاهری مناسب و کاربرپسند استفاده کنید. در موارد زیادی مشاهده شده که بسیاری از وب‌سایت‌ها با وجود داشتن امکانات بالا، به علت رابط کاربری ضعیف و استفاده از قالب نه‌چندان زیبا، شکست خورده‌اند. قالب پابلیشر به‌عنوان یک گزینه نجات‌دهنده برای این افراد مطرح است و با داشتن با ساختاری کامل و دقیق، سایت شما را از نظر چیدمان به بهترین شکل خود می‌رساند.

امکانات قالب پابلیشر

قالب پابلیشر به‌عنوان یکی از جدیدترین قالب‌های وردپرس منتشرشده شناخته می‌شود که با داشتن طراحی سازگار با استانداردهای گوگل، می‌تواند تاثیر مثبت زیادی روی بهینه‌سازی یا سئو سایت شما داشته باشد. این قالب با داشتن طراحی گرافیکی جذاب و رفتاری واکنش‌گرا، باعث می‌شود تا سایت شما نمره خوبی را از طرف موتورهای جست‌وجو مانند گوگل دریافت کند. ما در لیست زیر برخی از امکانات جالب این قالب را برای شما آورده‌ایم.

• بهینه‌سازی قالب توسط متخصصان شرکت گوگل
• سازگاری کامل با پلاگین‌های Seo All In One و Yoast Seo
• پشتیبانی کامل از Google Amp برای نمایش سریع در موبایل
• سازگار با پلاگین‌های کش
• پشتیبانی از Php 8
• واکنش‌گرا و رتینا
• تایپوگرافی قدرتمند و تناسب استاندارد با تگ‌های Article و Headingها
• نصب سریع، راحت و پشتیبانی کامل از زبان فارسی
• پشتیبانی کامل از افزونه WPML، انجمن‌ساز bbpress، پلتفرم فروشگاهی ووکامرس
• پشتیبانی داخلی از JSON-LD
• UX (تجربه کاربری) و UI (رابط کاربری) فوق‌العاده به‌واسطه طراحی زیبای قالب
• دارای بیش از 70 بلاک آماده برای طراحی
• و …

همان‌طور که خواندیم، این قالب از امکانات بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل بسیاری از افراد برای طراحی سایت، جذب این قالب شده‌اند.

مزایای قالب پابلیشر

در قسمت قبل دیدیم که قالب پابلیشر از ویژگی‌های متعددی برخوردار است. اما سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می‌شود، چرایی استفاده از این قالب است. یکی از بزرگ‌ترین مزایای قالب پابلیشر، طراحی آن توسط متخصصان گوگل است. این مسئله باعث می‌شود تا طراحی سایت روی این قالب، ساده‌تر از سایر قالب‌ها باشد. ازطرفی این قالب به علت پشتیبانی کامل از زبان و مقاله‌های فارسی، تاثیر بهتری روی خدمات سئو و بهینه سازی سایت دارد.
از طرفی این قالب با ارائه ظاهری زیبا، تجربه منحصربه‌فردی را برای مخاطب سایت شما به وجود می‌آورد؛ به‌گونه‌ای که کاربر با ورود به سایت، در فضایی ساده اما زیبا شروع به جست‌وجو می‌کند و همین مسئله باعث افزایش زمان حضور کاربر در وب‌سایت شما می‌شود. سازگاری کامل این قالب با AMP نیز باعث شده تا رابط کاربری این سایت برای کاربران موبایل نیز بسیار دلنشین باشد.
سرعت بالا و به‌روزرسانی مناسب این قالب نیز باعث می‌شود تا شما در فضایی ساده‌تر، فعالیت آنلاین خود را انجام دهید. به‌طورکلی این قالب با داشتن ویژگی‌های متعدد و امکانات بی‌شمار در دل خود، جای مانور زیادی دارد و صاحبان وب‌سایت می‌توانند با استفاده از قالب پابلیشر کسب‌وکار خود را بیش از پیش گسترش دهند.

انواع دموهای قالب پابلیشر

یکی از ویژگی‌های مثبت قالب پابلیشر، امکان نصب دموهای این قالب با یک کلیک روی سایت مدنظر است. درواقع این ویژگی باعث می‌شود تا بتوانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید؛ چراکه دموهای متنوع این قالب به شما اجازه می‌دهند که با سفارشی‌سازی قالب مدنظر، به‌سرعت نتیجه دلخواهتان را دریافت کنید. این عمل بدون استفاده از حتی یک کلمه کدنویسی انجام می‌شود و بسیاری از افراد می‌توانند با این روش در زمان طراحی و چیدمان سایت صرفه‌جویی کنند.
نسخه‌های دمو زیادی برای این قالب منتشر شده است که شما می‌توانید با استفاده از هرکدام از آن‌ها، طراحی سایت خود را انجام دهید. تمام قالب‌های دمو پابلیشر از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند و همین مسئله باعث ساده‌تر شدن استفاده از آن‌ها برای کاربران فارسی‌زبان می‌شود. نکته جالبی که درباره این قالب وجود دارد آن است که نصب و استفاده از این قالب بسیار ساده است، اما باوجود این سادگی در نصب، ظاهری کاملا حرفه‌ای و کامل به وب‌سایت شما می‌بخشد.
قالب پابلیشر مانند سایر قالب‌های وردپرس، انواع گوناگونی دارد. در واقع شما می‌توانید با استفاده از هرکدام از انواع قالب‌های این محصول، طراحی منحصربه‌فرد سایت خود را انجام دهید. تقریبا بیشتر این قالب‌ها از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند. برای تهیه قالب‌های دمو، می‌توانید از قالب‌های دمو متنوع موجود در مجموعه ژاکت نیز استفاده کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
اموزش جامع قالب زفایر

استفاده از قالب پابلیشر برای وب‌سایت فروشگاهی

همان‌طور که در ابتدای متن به آن اشاره کردیم، قالب پابلیشر برای استفاده در سایت‌های خبری طراحی شده است. اما جالب است بدانید که شما با استفاده از این قالب می‌توانید اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی خود نمایید و آن را به‌واسطه 8 دلیل زیر گسترش دهید.

  • طراحی مناسب برای فروش

باوجود این که این قالب برای انتشار مقالات گسترش‌ یافته است، اما می‌توانید با استفاده از نصب تعدادی افزونه وردپرس، این قالب را برای سایت فروش خود سفارشی‌سازی کنید. این سفارشی‌سازی می‌تواند تاثیر مثبت زیادی روی بازخورد وب‌سایت شما داشته باشد.

  • صفحه ثبت نام سفارشی

به‌واسطه Back-end مناسب در طراحی این قالب، از ویژگی‌های مثبت این قالب امکان ساخت صفحه‌ای برای ثبت‌نام کاربران است. درواقع شما تنها با واردکردن فیلدهایی برای ثبت‌نام، این صفحه را برای کاربران خود ایجاد می‌کنید.

  • نظر دادن درباره محصولات

یکی از مهم‌ترین مسائل برای وب‌سایت‌های فروشگاهی، وجود بخشی مربوط به نظر دادن کاربران درباره محصولات است. به‌واسطه این قالب این بخش را به صفحه محصولات خود اضافه کنید و مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

  • طراحی سایت چند زبانه

به دلیل پشتیبانی قالب پابلیشر از 30 زبان زنده دنیا، می‌توانید سایت خود را در زبان‌های دیگر نیز گسترش دهید.

  • استفاده از بی‌نهایت رنگ متنوع

در بخش‌های قبل به ‌ظاهر زیبای قالب پابلیشر اشاره کردیم. شما با استفاده از این ویژگی می‌توانید با داشتن ابتکار عمل و استفاده خلاقانه از رنگ‌های متنوع، ظاهری چشم‌نواز را به وب‌سایت خود اضافه کنید.

  • داشتن بخش بلاگ

داشتن بلاگ قوی، یکی از مهم‌ترین بایدها برای سایت‌های فروشگاهی است. این قالب با پشتیبانی از استانداردهای مقاله‌نویسی به زبان فارسی، کمک زیادی به تقویت بخش بلاگ سایت شما می‌کند.

  • اضافه کردن تخفیف روی محصولات

تخفیف همواره به‌عنوان یکی از راه‎های افزایش فروش محصولات شناخته می‌شود. شما در قالب پابلیشر می‌توانید با اضافه‌کردن کوپن‌های تخفیفی به‌صورت قیمت محور یا درصد محور، باعث افزایش فروش محصولات خود شوید.

  • مدیریت گزارش‌ها و سفارش‌‌‌ها

قابلیت اضافه‌کردن افزونه برای مدیریت آمار فروشگاه، مسئله‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی به تحلیل میزان فروش محصولات خود بپردازید.

قالب پابلیشر؛ انتخابی مناسب برای طراحی سایت

همان‌طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم، قالب پابلیشر به‌عنوان یکی از قالب‌های مناسب برای طراحی سایت به شمار می‌رود. طراحی این قالب به‌گونه‌ای است که سرعت لود شدن سایت بسیار بالا می‌رود؛ درواقع این قالب در جی‌تی متریکس بالاترین سرعت را با 1.7 ثانیه بین سایر قالب‌های وردپرس به دست آورده است. باتوجه‌به راست‌چین بودن زبان فارسی و پشتیبانی این قالب از زبان فارسی، به‌خوبی مقالات فارسی و انگلیسی را پشتیبانی می‌کند.
قالب پابلیشر به‌صورت کاملا حرفه‌ای کدنویسی شده است و با داشتن ساختاری منعطف، به کاربر اجازه شخصی‌سازی مدنظرش را می‌دهد. نکته جالب دیگر درباره قالب پابلیشر، پلاگین‌های موجود روی این قالب است؛ بدین‌گونه که شما با نصب قالب پابلیشر، تقریبا از تمام پلاگین‌های کاربردی وردپرس برخوردار خواهید شد.
قالب پابلیشر برای استفاده از تبلیغات کلیکی نیز بسیار مناسب است. این قالب با تخصیص فضایی مناسب برای بخش تبلیغات، این اجازه را به مدیر سایت می‌دهد که از سیستم‌های تبلیغاتی متفاوت مانند گوگل ادسنس، HTML و تبلیغات تصویری استفاده کند.
علاوه‌بر تمام موارد گفته شده، این قالب از 8 مدل سربرگ نیز استفاده می‌کند. این سربرگ‌ها کاملا با زبان فارسی سازگار هستند و مدیر سایت می‌تواند سربرگ صفحات خود را در انواع مختلفی طراحی کند.

کلام آخر

ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با همه چیز درباره قالب پابلیشر آشنا کنیم. همان‌طور که در متن خواندیم، دیدیم که این قالب از ویژگی‌های زیادی برخوردار است و باتوجه‌به پشتیبانی از زبان فارسی، برای صاحبان سایت‌های فارسی بسیار مناسب است. ازطرفی این قالب نیاز به حتی یک کلمه کدنویسی نیز ندارد و طراحی سایت به‌وسیله این قالب، امری راحت به شمار می‌رود.
اگر نیاز به استفاده از قالبی با ظاهر زیبا، امکانات مناسب و پشتیبانی کامل از زبان فارسی را داشتید، ما به شما قالب پابلیشر وردپرس را پیشنهاد می‌کنیم. در صورت نیاز به کسب هرگونه اطلاعات بیشتر درباره قالب‌های وردپرسی، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه ژاکت در ارتباط باشید.


محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.06%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب خبری جنه | قالب Jannah

525,000 تومان

82%
آمریاران

آمریاران

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب ساکسنیکس | قالب فروشگاهی suxnix

645,000 تومان

100%
ام ای دیزاین

ام ای دیزاین


نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

1

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه