آموزش طراحی وب سایت برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

سایت

13 دقیقه زمان مطالعه

همانطور که می دانید خدمات زیبایی همیشه مورد تقاضای افراد است و به همین دلیل در این حوزه رقابت بسیار بالا است. چه یک آرایشگاه بزرگ را اداره کنید و چه به تازگی به عنوان یک شرکت یک نفره سیار فعالیت خود را شروع کرده باشید، برای موفقیت باید به راحتی توسط مشتریان احتمالی پیدا شده و ارتباط منظم با مشتریان خود داشته باشید. اینترنت و راه اندازی و طراحی سایت آرایشگاه نقش مهمی در این امر دارد.

بنابراین اگر می خواهید سالن خود را بهتر به بازار عرضه کرده و تعداد رزروها و مشتریان خود را افزایش دهید، طراحی یک وب سایت سالن زیبایی برای شما ضروری است. ایت جذاب بروب سایت بهترین راه برای بازاریابی است زیرا امروزه افراد برای یافتن هر آنچه نیاز دارند ابتدا به اینترنت مراجعه می کنند و سپس موارد مورد نیاز خود را انتخاب می کنند.

بهترین قسمت در مورد داشتن یک وب سایت این است که به لطف سیستم های مدریت محتوا مانند وردپرس، هر کسی می تواند به سرعت سایت خود را راه اندازی کند، حتی اگر با دانش کد نویسی آشنا نباشد. علاوه بر این، به لطف وجود قالب های وردپرس آرایشگاه طراحی سایت سالن های زیبایی راحت تر شده است.

در این مقاله توضیح خواهیم داد که چرا وردپرس بهترین راه حل برای راه اندازی سایت برای آرایشگاه و سالن های زیبایی است و چگونه می توان سایت را راه اندازی کرد. در پایان به شما ویژگی های موردنیاز و افزونه های لازم برای بهبود کارایی وب سایتتان را معرفی خواهیم کرد.

مزایای داشتن یک وب سایت حرفه ای برای سالن زیبایی

در زمانی که رسانه های اجتماعی بسیار رونق دارند، یک وب سایت تنها راه برای حضور در اینترنت نیست اما مطمئناً حرفه ای ترین راه برای جلب اعتماد افراد است. داشتن یک وب سایت برای سالن های زیبایی مزایای زیر را به همراه دارد:

  • وب سایت یک نقطه تماس آنلاین برای مشتریان بالقوه است و می تواند به عنوان یک بستر اطلاعاتی برای آرایشگاه شما عمل کند.
  • یک وب سایت به شما امکان می دهد تا به مشتریان جدیدی دسترسی پیدا کنید. اگر یافتن تجارت شما به صورت آنلاین برای مشتریان دشوار باشد، ممکن است فروش خود را از دست بدهید.
  • سهولت رزرو وقت برای مشتریان سالن های زیبایی یکی دیگر از مزایای طراحی سایت آرایشگاه است. مشتریان می توانند با رزرو وقت به صورت آنلاین و نه از طریق تلفن، در وقت خود صرفه جویی کنند.
  • خدمات و تجارت خود را به صورت مطلوب ارائه دهید. در مقایسه باسایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی، شما می توانید به راحتی وب سایت خود را طراحی کرده و برای آن محتوا تولید کنید.
  • شما می توانید از وب سایت خود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات، مقاله و تبلیغات استفاده کنید. این نوع محتوا خدمات بهبود یافته ای را برای مشتریان عادی فراهم می کند.

از وب سایت سالن زیبایی خود به عنوان نقطه شروع کلیه فعالیت های شبکه های اجتماعی استفاده کنید. جدیدترین مطالب را به وب سایت خود اضافه کنید و سپس آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

سفارش طراحی سایت

چرا باید برای طراحی سایت آرایشگاه خود از وردپرس استفاده کنیم؟راه اندازی سایت ارایشی و زیبایی

در دنیای امروزی با توجه به محبوبیت داشتن وب سایت ابزار های بسیار زیادی به وجود آمده اند. وردپرس یکی از معروف ترین آن ها است و نیمی از وب سایت های دنیا از آن استفاده می کنند. برخی از مزایای آن عبارتند از:

  • سهولت استفاده

استفاده از وردپرس بسیار ساده و آسان است. شما با استفاده از ویرایشگر پست یا صفحه که شبیه Microsoft Word است می توانید محتوا را اضافه کنید و می توانید با استفاده از یک رابط کاربری درگ اند دراپ و یا کشیدن و رها کردن، تصاویر و فایل های ویدیویی را بارگذاری کنید. دیگر نیازی به کد نویسی نیست زیرا تغییر رنگ، فونت و موارد دیگر معمولاً با تنظیم اسلایدرها و با استفاده از منوهای کشویی برای انتخاب ویژگی مورد نظر شما انجام می شود.

  • رایگان بودن

بارگیری و دریافت وردپرس و استفاده در سرور میزبان مورد نظر شما رایگان است. همچنین در صورت اینکه نظر خود را تغییر دادید می توانید در هر برهه از زمانی به راحتی از یک میزبان دیگر استفاده کنید.

  • هزاران قالب و پلاگین در دسترس

با توجه به محبوبیت وردپرس، قالب های زیادی وجود دارد که برای هر نوع وب سایتی از جمله سایت سالن های زیبایی طراحی شده است. همچنین هزاران افزونه پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد وب سایت سالن زیبایی خود را با دکمه های اشتراک اجتماعی، ابزارهای جستجوگرها، صفحه ساز ها، پلاگین های فرم ساز و موارد دیگر وب سایت خود را به سطح بالاتری برسانید.

  • انعطاف پذیر بودن آن

وردپرس می تواند با نیازهای وب سایت شما توسعه پیدا کرده و رشد کند. امروزه می توانید شروع به ایجاد یک وب سایت کنید اما همزمان با رشد کسب و کار خود به راحتی می توانید ویژگی ها و قابلیت های بیشتری را به آن اضافه کنید.

اکنون که به مزایای وردپرس پرداختیم، بیایید مواردی را که برای طراحی یک وب سایت برای سالن زیبایی خود نیاز دارید، بررسی کنیم.

یک سایت سالن زیبایی باید چه امکانات و چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در ادامه می خواهیم برخی از ویژگی های برتر برای طراحی سایت آرایشگاه را ارائه دهیم. این ویژگی های برجسته توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کرده و بهترین تجربه کاربری را به آن ها ارائه می دهند.

قالب جذاب و مدرن

75٪ از مشتریان ادعا می کنند که بر اساس طراحی و ظاهر یک وب سایت درباره اعتبار یک نام تجاری قضاوت می کنند. قالب جذاب ظاهری زیبا به وب سایت می دهند. از این رو، نقش بسیار بزرگی در جلب کردن بازدید کنندگان وب سایت شما دارد. هنگامی که از نیازهای کسب و کار زیبایی خود آگاه شدید، می توانید یک قالب مرتبط و جذاب را برای وب سایت سالن زیبایی خود انتخاب کنید. از این قالب ها می توان برای وب سایت های آرایشگاه ها، مراکز سلامتی و هر وب سایتی مرتبط با زیبایی و سلامتی استفاده کرد. اگر از قالب های از پیش ساخته شده راضی نیستید، می توانید از صفحه ساز ها استفاده کنید.

مجموعه ای از قالب های سالن های زیبایی و آرایشگاه را برایتان آماده کرده ایم که پیشنهاد می کنیم حتما سری به آن ها بزنید.

قابلیت جستجو

همانطور که می دانید وب سایت های سالن زیبایی، بستر ارائه دهنده راه حل سریع برای بازدیدکنندگان هستند. یک ویژگی جستجوی داخلی به بازدیدکنندگان کمک می کند تا اطلاعات مربوطه را که در وب سایت شما جستجو می کنند، به راحتی پیدا کنند. طبق SEO Advantage ، در صورت ضعف عملکرد جستجو 80٪ بازدیدکنندگان از یک سایت خارج می شوند. ویژگی پیشنهاد خودکار با قابلیت جستجو، تلاش کاربران سایت شما را برای یافتن موارد موردنیاز خود کاهش می دهد و روند جستجو را تسریع می کند. همچنین، می توانید گزینه های فیلتر کردن را در نوار جستجو بگنجانید تا کاربران بتوانند جستجوی خود را بر اساس قیمت، خدمات، محبوبیت و سایر موارد دسته بندی کنند.

با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل مناسب، می توانید اطلاعات ارزشمندی درباره هدف جستجوی کاربران جمع آوری کنید. این تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا ویژگی های وب سایت خود را با توجه به خواسته های کاربران تنظیم کنید. قبلیت جستجوی سایت شاید تنها یک گوشه از تعامل بین شما و مشتریانتان است.

داشبورد / مدیریت حساب

97٪ از خریداران احتمالی داشبورد و کارت امتیاز را به عنوان نیاز اصلی خود ارزیابی می کنند. همانطور که همه ما می دانیم ویژگی داشبورد یک شاخص اصلی عملکرد در یک وب سایت است و داده های مربوط به فعالیت ها را جمع آوری می کند و خلاصه ای کلی از اطلاعات را با نمودارها، نقشه ها یا سایر موارد ارائه می دهد.

با داشتن یک داشبورد فعال در وب سایت سالن زیبایی خود، شما می توانید به مشتریان اجازه دهید با یک نگاه سریع تمام اطلاعات مربوط به حساب خود را بدست آورند. این گزارش کلی مشتریان شما را به مدیریت کارآمد حساب ترغیب می کند. داشبورد باید شامل بخش هایی مانند قسمت ویرایش، تاریخچه رزرو، آخرین پرداخت انجام شده، محصولات یا خدمات خریداری شده و سایر موارد باشد.

علاوه بر این، با اجرای ویژگی به روزرسانی خودکار در داشبورد می توانید به مشتریان خود کمک کنید تا فعالیت های خود را در سالن زیبایی شما دنبال کنند. بنابراین، ویژگی داشبورد در وب سایت شما می تواند قابلیت اطمینان به سالن زیبایی شما را افزایش دهد.

فروش محصولات

تجارت الکترونیکی یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش درآمد شماست. سیستم عامل های موثر تجارت الکترونیکی مانند WooCommerce و … بهترین راه حل ها را برای بازاریابی آنلاین محصولات و خدمات زیبایی شما ارائه می دهند. همچنین باعث می شود از رقبای خود پیشی بگیرید. طبق گفته Optinmonster ، 93.5٪ از کاربران جهانی اینترنت محصولات را بصورت آنلاین خریداری کرده اند. بنابراین، با استفاده از قابلیت تجارت الکترونیکی در وب سایت خود، می توانید محصولات زیبایی را بفروشید و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید.

امکان رزرو وقت آنلاینرزرو وقت آنلاین سالن زیبایی

با قرار دادن امکان رزرو آنلاین در وب سایت خود، می توانید به بازدیدکنندگان اجازه دهید یک وقت برای خدمات آرایشگاهی رزرو کنند. به عنوان مثال، اگر مشتری شما به دنبال رزرو وقت برای خدمات ناخن است، می تواند به سایت شما مراجعه کند، خدمات خود را انتخاب کند، تاریخ و زمان را تأیید کند، هزینه خدمات آنلاین را پرداخت کند و سپس مستقیماً در تاریخ برنامه ریزی شده به سالن شما مراجعه کند. ویژگی هایی مانند سیستم های انتخاب تاریخ و زمان، درگاه های پرداخت آنلاین، تنظیم پاسخ خودکار ایمیل و بسیاری موارد دیگر برای بازدیدکنندگان وب سایت شما بسیار جذاب خواهد بود.

بخش وبلاگ

مشتریان پس از خواندن محتوای وبلاگ به مشتریان احتمالی شما تبدیل خواهند شد. از این رو، یک وب سایت زیبایی با محتوای چشمگیر شانس بیشتری برای افزایش درآمد کسب و کار شما فراهم می کند. علاوه بر این، افزودن مقالاتی مانند نکاتی برای شاداب نگه داشتن پوست، شامپوهای توصیه شده و نرم کننده ها برای موهای مختلف، مراحل ساخت ماسک صورت خانگی و … تخصص شما را به خوانندگان انتقال می دهد. از آنجا که وبلاگ های شما نکات و ایده های زیبایی برای خوانندگان ارائه می دهند، باعث می شود آن ها با برند و خدمات شما در ارتباط باشند. اگر ایجاد محتوای غنی برای وبلاگ ها به نظر چالش برانگیز است، بعد از طراحی سایت آرایشگاه خود، نویسندگان حرفه ای را استخدام کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
راهنمای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم موسیقی

کارت های هدیه دیجیتال

فروش کارت های هدیه دیجیتال تا سال 2024 به 698.2 میلیارد دلار می رسد. ویژگی کارت های هدیه در یک وب سایت سالن زیبایی به ابزاری مناسب برای بازاریابی تجارت آنلاین زیبایی تبدیل شده است. Getneko گزارش می دهد در حالی که فروش کارت های هدیه فیزیکی 6 درصد افزایش یافته است، کارت های هدیه آنلاین با 200 درصد افزایش فروش بیشتر خواهند شد. علاوه بر این، کارت های هدیه دیجیتال خدمات زیبایی شما را به مشتریان بالقوه ارائه می دهند و به راحتی اطلاعات شخصی مشتری از جمله شناسه ایمیل، شماره تلفن و غیره را جمع آوری می کنند. در وب سایت سالن زیبایی، می توانید از یک صفحه یا صفحه اصلی جداگانه برای برجسته کردن خدمات کارت هدیه دیجیتال استفاده کنید.

مدرن بودن

هنگام طراحی یک وب سایت برای سالن زیبایی خود، تمرکز بر افزودن جدیدترین ویژگی ها و فن آوری ها بسیار حیاتی است. یک وب سایت قدیمی برای بازدیدکنندگان شما جذاب نخواهد بود، بنابراین، بهتر است از ویژگی ها و فن آوری های پیشرفته در وب سایت خود استفاده کنید. ویژگی هایی مانند قیمت خدمات ارائه شده، نمایش نقشه، ساعات کاری، پروفایل های شبکه های اجتماعی، رتبه بندی و … باید در وب سایت شما گنجانده شود.

ساختار صفحاتساختار صفحات آرایشگاه آنلاین

قبل از شروع طراحی سایت آرایشگاه باید در مورد نوع محتوایی که قصد دارید در سایت خود بگنجانید و اینکه چگونه می خواهید آن را ساختار دهید، فکر کنید. یک وب سایت ساده برای سالن های زیبایی و آرایشی می تواند شامل صفحات یا عناصر محتوای زیر باشد:

  • صفحه اصلی – مهم ترین صفحه
  • خدمات – شایستگی های خود را به نمایش بگذارید.
  • درباره ما/ بخش ما یا صفحه تیم
  • تماس – قرار ملاقات ها به راحتی و سریع برنامه ریزی می شوند.
  • بازخورد
  • رزرو وقت
  • بخش حریم خصوصی

چگونه می توان با ساخت یک وب سایت زیبا برای سالن زیبایی شروع به کار کرد؟طراحی سایت ارایشگاه

برای شروع کار با وب سایت آرایشی و زیبایی خود، باید یک نام دامنه و یک هاست و همچنین یک قالب وردپرس را انتخاب کنید.

  1. یک نام دامنه بخرید.

نام دامنه به مشتریان بالقوه این امکان را می دهد تا وب سایت شما را به صورت آنلاین پیدا کنند. به همین ترتیب، بهتر است نام دامنه مشابه نام سالن زیبایی خود را انتخاب کنید. اگر می توانید، سعی کنید دامنه .COM را استفاده کنید. شما می توانید نام دامنه خود را جداگانه یا همزمان با هاست خود خریداری کنید.

  1. یک هاست انتخاب کنید.

به غیر از دامنه شما به یک هاست نیاز خواهید داشت زیرا در واقع دسترسی به سایت شما را امکان پذیر می کند. شما می توانید هاست مقرون به صرفه ای پیدا کنید.

  1. مطالب و تصاویر مناسب را تهیه کنید.

آماده بودن محتوای نوشتاری و دیداری وب سایت شما قبل از راه اندازی وب سایت سالن زیبایی خود باعث صرفه جویی در وقت شما می شود زیرا بیشتر قالب های مدرن با محتوای آزمایشی از پیش نصب شده ارائه می شوند. این بدان معنی است که شما می توانید محتوای نسخه ی نمایشی را وارد کرده و سپس با کپی کردن و جایگذاری متن برای صفحات خود و قرار دادن تصاویر خود، آن را سفارشی کنید.

  1. وردپرس را نصب کنید

برای راه اندازی وب سایت زیبایی خود، باید وردپرس را نصب کنید. خبر خوب این است که امروزه اکثر شرکت های هاستینگ نصب وردپرس با یک کلیک را امکان پذیر کرده اند که این کار شما را سریع و ساده می کند.

ابتدا باید با دنبال کردن لینک و استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که در ایمیل شرکت هاستینگ خود دریافت کرده اید، به cPanel یا داشبورد میزبانی خود وارد شوید. سپس، بر روی نماد وردپرس کلیک کنید و دستورالعمل های نصب آن را دنبال کنید. پس از نصب وردپرس، پیوندی مشاهده خواهید کرد که شما را به صفحه ورود وردپرس برای وب سایت زیبایی خود هدایت می کند، جایی که باید نام کاربری و رمز عبوری را که ایجاد کرده اید وارد کنید. همچنین می توانید برای دسترسی به داشبورد وردپرس در هر زمان به سایت yourdomainame.com/wp-admin مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر، نحوه نصب وردپرس در سی پنل را در بلاگ ژاکت بخوانید.

  1. یک قالب مناسب انتخاب کنید.

صدها قالب وب سایت از پیش ساخته شده وجود دارد. شما باید یکی از مواردی که با سالن زیبایی شما و کسب و کار شما مطابقت دارد را بیابید. مزیت این الگوها این است که آن ها به عنوان یک پایه و اساس محکم برای ساختار سایت شما عمل می کنند، با این وجود شما همچنان از آزادی خلاقیت برای شخصی سازی آن به دلخواه خود برخوردار هستید.

  1. سایت خود را طراحی کنید

مشتریان احتمالی شما به ظاهر وب سایتتان بیش از هر چیز دیگری اهمیت می دهند. اگر آن ها تحت تأثیر ظاهر بصری صفحات شما نباشند، قطعاً به استقرار شما اعتماد نخواهند کرد. برای طراحی ظاهر سایت خود می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • لوگولوگو سایت آرایشگاه

شما باید لوگوی سالن زیبایی خود را در هدر سایت خود نمایش دهید و آن را به عنوان نماد برند خود تنظیم کنید (همان نماد کوچکی که در برگه ای در مرورگر شما ظاهر می شود). لوگو یک عنصر اصلی برای ایجاد یک هویت تجاری قابل شناسایی است، به علاوه عملکرد دوگانه ای در وب سایت شما دارد و کیفیت ناوبری برای بازدید کنندگان سایت شما را بهبود می بخشد.

  • پالت رنگی

رنگ های انتخاب شده شما باید از نظر بصری دلپذیر باشند، بیش از حد طاقت فرسا و حواس پرت کننده از محتوا نباشند و در بسیاری از موارد یک پیام از برند شما را به مشتریان ارسال کند. بنابراین پالت رنگی را انتخاب کنید که مطابق با سالن شما باشد و همچنین آنقدر زیاد و بیش از حد نباشد که توجه را از محتوای اساسی سایت شما مانند سرویس های موجود پرت کند.

  • فونت مناسب

تعداد زیادی فونت وجود دارد و می توانید از آن ها در سایت خود استفاده کنید. به دنبال فونت هایی باشید که با هویت سالن زیبایی شما ارتباط برقرار می کنند و از نظر خوانایی نمره بالایی کسب می کنند. مهم ترین قانونی که باید در اینجا بدانید این است که شما هرگز نباید بیش از سه فونت مختلف در سایت خود استفاده کنید. یک فونت اصلی انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. این کار یک ظاهر بی عیب و نقص را برای وب سایت شما ایجاد می کند که منسجم و سازگار است.

  • تصاویر با کیفیت بالا

به کیفیت تصاویری که استفاده می کنید توجه داشته باشید، تصاویر بد می توانند تأثیر منفی در وب سایت زیبایی شما داشته باشند. همچنین استفاده از تصاویر نمونه کار ها و خدمات سالن زیبایی را به اشتراک بگذارید.عکس برای سایت سالن زیبایی

  • فضای زیادی در اطراف عناصر صفحه ایجاد کنید.

به عناصر جداگانه موجود در صفحه اصلی توجه کنید. از تجمع زیاد عناصر در کنار یکدیگر خودداری کنید و از تصاویر، عنوان ها و پاراگراف های کوتاه برای تجزیه و تحلیل و اسکن بیشتر مطالب استفاده کنید.

چهار پلاگین برتر که به آن ها در سایت آرایشگاه خود نیاز دارید.

اکنون که وب سایت سالن زیبایی شما راه اندازی شده است، می توانید با داشتن چند افزونه اضافی که به شما در بهبود رتبه موتور جستجو و افزایش رزروهای آنلاین کمک می کند، آن را به سطح بالاتری برسانید.

  • افزونه یواست سئو: اگر می خواهید بر ظاهر پست ها و صفحات خود در موتورهای جستجو کاملاً کنترل داشته باشید، می توانید این افزونه را نصب کنید. این افزونه به شما امکان می دهد عناوین مناسب سئو، توضیحات متا، خوانایی محتوای خود و موارد دیگر را اضافه کنید.
  • افزونه Bookly سیستم رزرو وقت و سیستم زمان بندی: برای سهولت در رزرو وقت ملاقات برای مشتریان خود  از افزونه ی Bookly  استفاده کنید. این افزونه شامل پرداخت آنلاین، اعلان ها، همگام سازی تقویم گوگل است و کاملاً قابل تنظیم است.
  • افزونه دکمه های اشتراک گذاری وردپرس: یک راه عالی برای هدایت بازدید به سایت شما به اشتراک گذاشتن مطالب خود در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و اجازه دادن به بازدید کنندگان برای انجام همان کار است. این افزونه دارای قابلیت به اشتراک گذاری محتوا در بیش از 45 شبکه اجتماعی است و شامل بیش از 27 موقعیت طراحی، انیمیشن های زیبا و موارد دیگر است.
  • نینجا پاپ آپ: در آخر، اطمینان حاصل کنید که Ninja Popups را نصب کنید تا بتوانید فرم های زیبایی برای انتخاب ایجاد کرده و آدرس های ایمیل بازدیدکنندگان را جمع آوری کنید تا بتوانید لیست ایمیل خود را رشد دهید.

جمع بندی

بدون حضور موثر در فضای آنلاین، به نمایش گذاشتن نام تجاری، محصولات و خدمات آرایشی در سالن خود بسیار چالش برانگیز است. طراحی وب سایت برای آرایشگاه و سالن های زیبایی با ویژگی های مشتری پسند به شما امکان می دهند در فضای آنلاین یک تصویر تجاری موفق داشته باشید. اگرچه ممکن است ایجاد یک وب سایت از ابتدا دلهره آور به نظر برسد، اما به لطف تنوع قالب ها برای وردپرس، حتی مبتدیان نیز می توانند به سرعت وب سایت سالن زیبایی خود را راه اندازی کنند. با انتخاب بهترین قالب برای سالن زیبایی برای وب سایت خود شروع کنید و از آموزش ما در بالا برای راه اندازی سریع وب سایت خود استفاده کنید. البته اگر زمان کافی برای این کار را ندارید می توانید به انواع سایت های طراحی سایت مانند ژاکت سرویس مراجعه کرده و بازدید نمونه طراحی سایت آن ها بهترین سایت را برای کسب و کار خود طراحی کنید .

محصول پیشنهادی

افزونه بهینه‌سازی پیشرفته دیتابیس | Database Cleaner

345,000 تومان

73.33%

محصول پیشنهادی

افزونه خروجی اطلاعات مرسا | پلاگین Mersa Data Export

138,000 تومان

73.33%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%
5

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه