Retry
چگونه لیست ایمیل خود را افزایش دهیم؟

احتمالاً می دانید که بازاریابی از طریق ایمیل، بازده سرمایه گذاری بالاتری نسبت به سایر روش های بازاریابی دارد. آیا می دانید به ازای هر 1 دلار خرج شده در بازاریابی از طریق ایمیل، بازده متوسط بیش از 38 دلار است؟ این در اکثر صنایع صادق است و اساساً نشان می دهد که اگر تصمیم به فروش محصولات / خدمات به کاربران خود دارید، می توانید از این طریق درآمد کسب کنید.

در طولانی مدت، این امر باعث می شود که بازاریابی از طریق ایمیل یکی از بهترین روش های بازاریابی دیجیتال باشد، که می توانید برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید. اما برای موفقیت در بازاریابی از طریق ایمیل، شما نیاز به یک لیست ایمیل دارید. لیست ایمیل لیست ویژه ای از نام ها و آدرس های ایمیل افرادی است که برای دسترسی به روزرسانی ها و تبلیغات تجاری تان، آن ها را در اختیار شما قرار داده اند. شما می توانید لیست ایمیل خود را در داخل یک نرم افزار بازاریابی ایمیل ایجاد کرده و در مورد به روزرسانی وبلاگ، فروشگاه آنلاین یا سایر خدمات تجاری خود، اعلان های ایمیل را برای مخاطبان خود و لید ها ارسال کنید.

بعد از ساخت یک ایمیل مانند ساخت ایمیل رایگان برای اینکه بتوانید از طریق آن با مشتری ارتباط برقرار کنید، باید لیست ایمیل ایجاد کنید. ایجاد لیست ایمیل اقدامی است که باعث می شود افراد بیشتری در ایمیل های شما مشترک شوند. اگر CTA در صفحه اصلی خود دارید، به عنوان منبعی برای ایجاد لیست ایمیل شما عمل می کند. هرچه بیشتر بتوانید بازدیدکنندگان را به عضویت در ایمیل خود ترغیب کنید، لیست ایمیل شما قوی تر خواهد بود. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه لیست ایمیل خود را گسترش دهید تا از آن طریق کسب و کارتان رونق بگیرد.

لیست ایمیل چیست؟

لیست ایمیل مجموعه ای از آدرس های ایمیلی است که یک کسب و کار از طریق وبلاگ یا وب سایت خود دریافت کرده است. به عبارت دیگر، یک لیست ایمیل به کل مشترکانی که شما دارید اشاره دارد، که در اصل مترادف “لیست پستی” یا “لیست مشترکان” است.

در واقع مشتریان، ایمیل های خود را ارسال کرده اند و تصمیم گرفته اند محتوا و به روزرسانی های مربوط به شرکت شما را از طریق ایمیل دریافت کنند. بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال پیشرفت است. به نظر می رسد هر روز تکنیک های جدید و جریانی بی پایان از فناوری ها و سیستم عامل های جدید در دسترس است و معرفی می شود. بهترین راه برای رشد لیست ایمیل خود، استفاده از چند روش ساده، آزمایش شده و درست است.

لیست های ایمیل مهم هستند، زیرا ایمیل مارکتینگ بهترین راه برای ارتباط با مشتریان در مقابل رسانه های اجتماعی است. در واقع بازاریابی از طریق ایمیل یکی از عوامل اصلی بازدید از وبلاگ و راه اصلی برقراری ارتباط با مشتریان است. با استفاده از این ایمیل ها، 6 برابر بیشتر احتمال دارد که لید ها از به روز رسانی های شما خبردار شده و در نتیجه، نرخ کلیک بیشتری خواهید داشت. همچنین، ایمیل در جذب مشتری های جدید 40 برابر موثرتر از Facebook یا Twitter است.

لیست ایمیل چیست؟

آیا باید یک لیست ایمیل بخریم؟

این کار شاید وسوسه انگیز به نظر برسد، اما خرید لیست ایمیل هرگز ایده خوبی نیست. اگر افراد در لیست شما ثبت نام نکنند، احتمالاً ایمیل شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند و دیگر تمایلی به دریافت اعلان های شما نخواهند داشت. بعلاوه احتمالاً آن ها علاقه مند به محصولات شما نیستند، زیرا هرگز به وب سایت شما مراجعه نکرده اند و در نهایت لید های واجد شرایطی نخواهید داشت.  این کار نه تنها قانونی، بلکه اخلاقی نیست.

مزایای ساخت لیست ایمیل

بسیاری از صاحبان مشاغل و وبلاگ نویسان که تازه کار خود را شروع می کنند، نمی دانند که لیست ایمیل در واقع چقدر مهم است. قدرت لیست های ایمیل در آمار های ثبت شده قابل مشاهده است. طبق انجمن بازاریابی مستقیم، بازاریابی از طریق ایمیل با بازدهی 4300٪ به طور متوسط ​​برای سرمایه گذاری در ایالات متحده (ROI) همراه است. بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از مزایای ساخت یک لیست ایمیل بیندازیم.

به راحتی پیام ها را به مشتری می دهید.

بیش از 3.6 میلیارد کاربر ایمیل وجود دارد. این بیش از نیمی از کره زمین است. تا سال 2022 این رقم به 4.2 میلیارد خواهد رسید! علاوه بر این، مطالعات نشان می دهد 91٪ از مصرف کنندگان حداقل یک بار در روز ایمیل خود را چک می کنند. این اعداد بخشی از دلیل عدم ایجاد یک لیست ایمیل برای مشاغل هوشمند است. هنگام ارسال ایمیل، کلمات شما مستقیماً به صندوق ورودی مخاطب شما ارسال می شود.

همچنین به دلیل ماهیت رسانه های اجتماعی، مشتری شما به احتمال زیاد به روزرسانی شما را در فید خود از دست می دهد. این نشان می دهد که چرا لیست های ایمیل مهم تر و بسیار موثر تر از سایر رسانه های اجتماعی هستند. با داشتن لیست ایمیل، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که مشتریان هیچ یک از به روز رسانی های شما را از دست نمی دهند.برای ایجاد متن محتوایی جذاب تر در ایمیل به مقاله نکاتی برای نوشتن متن ایمیل‌های تبلیغاتی مراجعه کنید.

بازدیدکنندگان را به بازگشت وادار می کنید.

این یک واقعیت ترسناک اما واقعی است: بیش از 70٪ افرادی که وب سایت شما را ترک می کنند، هرگز به آن برنمی گردند. برای اثبات این موضوع، فقط نگاهی به Google Analytics خود بیندازید و درصد بازدیدکنندگان جدید را بررسی کنید. بازدید کنندگان برای تجارت شما ارزشمند هستند. بنابراین نباید این فرصت را از دست دهید و بهتر است تلاش کنید تا این بازدید کنندگان را به مشتریان خود تبدیل کنید. افراد وقتی ایمیلی از طرف شما در صندوق ورودی خود مشاهده می کنند، به احتمال زیاد به وب سایت شما باز می گردند.

ایمیل احساس بهتری را به کاربر منتقل می کند

شخصی بودن در مکالمات آنلاین باعث می شود کاربران احساس انسانی تر و واقعی تری داشته باشند. ایمیل به شما امکان می دهد پیام های تجاری خود را شخصی کنید. می توانید هر کاربر را با نام خود خطاب قرار دهید و پیامی را که می خواهید ارسال کنید.

آیا شما هم به ایمیلی که با نام شما شروع می شود علاقه بیشتری ندارید؟ مخاطبان این را دوست دارند. ایمیل به ما امکان ایجاد روابط صمیمی تر با کاربران را می دهد. امکان شخصی سازی به شما کمک می کند ایمیل مارکتینگ شما از سطح متوسط ​​به عالی برسد. همچنین ایمیل بسیار مستقیم است. هر شخصی که در لیست شماست، یک ایمیل دریافت می کند و این با پیمایش در یک پیام در فید اینستاگرام بسیار متفاوت است.

شرکت های موفق لیست های ایمیل را دوست دارند.

بزرگترین برند های جهان فقط برای جلب توجه مردم در لیست ایمیل هایشان، مبلغ زیادی را صرف این کارها می کنند. تنها کافی است به آخرین وب سایتی که بازدید کرده اید برای خرید چیزهایی مانند لباس، کفش یا جواهرات فکر کنید. به احتمال زیاد، آن ها ایمیل شما را خواسته اند .برندهای بزرگ هوشمند هستند که از رسانه های اجتماعی برای ساختن یک لیست ایمیل استفاده می کنند. آن ها انرژی زیادی را در ساختن لیست های ایمیل خود متمرکز می کنند، زیرا نتایج شگفت انگیزی را مشاهده کرده اند.

آن ها می دانند که لیست های ایمیل بسیار ارزشمند هستند و ایجاد یک لیست ایمیل به افزایش فروش کمک می کند. شرکت های بزرگ می فهمند که لیست های ایمیل، سرمایه گذاری بلندمدت خارق العاده ای هستند که هزینه کم با بازده بالایی دارند. حتی شرکت های رسانه های اجتماعی نیز می دانند ارسال پیام به لیست ایمیل هایشان چقدر مهم است.

مزایای ساخت لیست ایمیل

شما با تعداد زیادی از مخاطبان خود ارتباط دارید.

به جز وب سایت ، لیست ایمیل شما تنها چیزی است که می توانید با تعداد زیادی از مخاطبان خود در مدت زمان کوتاه ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال، شما ممکن است هزاران دنبال کننده در Facebook ، Twitter یا LinkedIn داشته باشید، اما این دنبال کننده ها در واقع به آن شرکت ها تعلق دارند. با این حال، یکی از بزرگترین مزایای ساختن لیست ایمیل این است که لیست شما متعلق به شماست .

البته، شما نمی توانید کنترل کنید که یک بستر رسانه اجتماعی، سیاست های خود را تغییر دهد. این تغییرات می تواند بر کمپین های شما تأثیر بگذارد. داشتن کنترل کامل بر لیست مشترکان و تمرکز بر ایجاد لیست ایمیل خود یک اقدام تجاری هوشمند است.

درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

اعضای لیست ایمیل شما به احتمال زیاد خریدار نهایی شما می شوند. از آنجا که این افراد از سایت شما به لیست ایمیل تان پیوسته اند، می دانید که آن ها از قبل علاقه زیادی به آنچه شما ارائه می دهید، دارند. همچنین، از آنجا که میانگین بازدهی بازاریابی از طریق ایمیل 70٪ است، در نهایت فوق العاده ارزان است.

ایمیل اعتماد ایجاد می کند

ارسال ایمیل برای مشتری باعث ایجاد اعتماد بین شما و او می شود. وقتی افراد ایمیل شما را می خوانند، این کار را در صندوق ورودی خود انجام می دهند. این پیامی نیست که به صورت عمومی در بیلبورد یا جدول زمانی شبکه های اجتماعی نمایش داده می شود. این یک روش صمیمی تر برای برقراری ارتباط است. از آنجا که لیست های ایمیل به مشتریان این احساس را می دهد که بخشی از یک مکالمه خصوصی هستند، می توانند با پاسخ دادن به پیام شما با اطمینان از شما سوال کنند. این، به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک می کند.

کاربران، ایمیل ها را برای سایر مشاغل به سایر رسانه ها ترجیح می دهند.

حتی اگر چندین فناوری پیام رسان جدید ظهور کرده باشد، مردم هنوز ایمیل را برای پیام های تجاری ترجیح می دهند. به عنوان مثال، مردم بیشتر با دوستان و خانواده در شبکه های اجتماعی صحبت می کنند، اما آن ها از ایمیل برای صحبت در مورد مسائل مختلف استفاده می کنند. از این رو لیست ایمیل چیزی است که باید برای انجام تجارت بیشتر روی آن تمرکز کنید.

ایمیل ها به شما کمک می کنند تا با کاربران ارتباط صمیمانه برقرار کنید.

ایمیل ها بهترین راه برای برقراری ارتباط یک به یک با کاربران شما هستند. به شما این امکان را می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکلی، کاربران به صورت حضوری با شما صحبت کنند و سوال کنند. همانطور که در بالا ذکر شد، صندوق ورودی ایمیل یک فضای خصوصی است. بنابراین می توانید در مورد مسائلی که مشتریان با آن روبرو هستند بحث کرده و به آن ها در حل این مشکلات کمک کنید. اینگونه گفتگوها به ایجاد روابط صمیمانه با مشتریان کمک می کند. مشتریان خوشحال همیشه می توانند با بازاریابی ویروسی و دهان به دهان به رشد تجارت شما کمک کنند.

نحوه رشد سریع لیست ایمیل مارکتینگ

تمام دلایلی که در قسمت قبل ذکر شد، در نهایت در فروش شما نقش دارند. به عنوان مثال شما می توانید ایمیل های شخصی را هدف قرار دهید و برای خرید محصولات یا خدمات خود بر کاربران تأثیر بگذارید.

شما برای شروع ساختن یک لیست ایمیل به این 3 مورد نیاز خواهید داشت:

  • یک وب سایت یا وبلاگ
  • یک سرویس بازاریابی از طریق ایمیل.
  • فرم های انتخابی با تبدیل بالا

ایجاد این سه مورد نسبتاً آسان است و هیچ یک از آن ها به مهارت برنامه نویسی یا طراحی نیاز ندارند. وب سایت تجاری بهترین بستر برای جمع آوری آدرس های ایمیل است. اگر مبتدی هستید، می توانید از وردپرس برای ایجاد وب سایت خود استفاده کنید. برای ادامه ی کار مراحل زیر را دنبال کنید:

فرم اشتراک را به وب سایت خود اضافه کنید.

پس از ایجاد وب سایت، می توانید فرمی که اطلاعات را از کاربران دریافت می کند، به سایت خود اضافه کنید. یک فرم به کاربران شما امکان می دهد با وارد کردن آدرس ایمیل خود، در وبلاگ شما عضو شوند. اگر وب سایت شما در وردپرس است، می توانید به راحتی با استفاده از پلاگین WPForms فرم اشتراک ایجاد کنید. این کاربرپسندترین افزونه فرم ساز برای وردپرس است. همچنین می توانید با استفاده از این افزونه، فرم نظرسنجی را به سایت خود اضافه کنید و ایمیل شرکت کنندگان در نظرسنجی را جمع آوری کنید.

نحوه رشد سریع لیست ایمیل مارکتینگ

ارسال هوشمندانه ایمیل ها

هنگامی که آدرس های ایمیل زیادی را جمع آوری کردید، کار بعدی ارسال ایمیل است. ارسال هوشمندانه پیام ها مهم ترین کار است، زیرا ایمیل های شما تا زمانی که بر روی صندوق ورودی کاربران شما قرار نگیرند، تاثیری ندارند و آن را باز نمی کنند. برای اطمینان از اینکه پیام اسپم به نظر نیایید، ایمیل ها را با دقت بنویسید و با استفاده از یک ابزار مناسب ارسال کنید. پس از آن، عملکرد ایمیل های خود را تجزیه و تحلیل کرده و آن ها را بهبود ببخشید.

محتوای ایمیل منحصر به فرد ایجاد کنید.

محتوای ایمیل شما باید منحصر به فرد بوده و از سایر رقبایتان متمایز باشد. اگر ایمیل های شما سرگرم کننده، آموزنده و با ارزش باشد، افراد همیشه در انتظار دریافت آن ها هستند و احتمالاً آن ها را به شبکه های خود منتقل می کنند. این به شما کمک می کند تا در معرض دید قرار بگیرید و مشترکان بیشتری بدست آورید.

مشترکان را برای عضویت ترغیب کنید.

در ایمیل های بازاریابی خود دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و دکمه ارسال ایمیل به دیگران را وارد کنید. با این کار به دوستان، همکاران و شبکه های مختلف دسترسی پیدا می کنید تا لیست مخاطبین خود را گسترش دهید. در پایین ایمیل های خود ، CTA “اشتراک” را به عنوان یک پیوند مبتنی بر متن ساده قرار دهید تا افرادی که ایمیل های ارسالی را دریافت می کنند، نیز به راحتی شرکت کنند.

لیست های ایمیل خود را بر اساس پرسونا تقسیم بندی کنید.

گیرندگان ایمیل به احتمال زیاد از طریق ایمیل هایی که علایق خاص آن ها را برآورده می کند، کلیک می کنند، بنابراین استفاده از انواع اشتراک های ایمیل برای ارسال محتوای هدفمند به اقشار مختلف مخاطبان شما قابل تأمل است. اگر چندین نوع ایمیل مختلف اما هدفمند ایجاد کنید، احتمال عضویت بازدیدکنندگان در یکی از آن ها را افزایش می دهید. در واقع، بازاریابانی که مخاطبان خود را تقسیم می کردند و سپس ایمیل ها را ارسال می کردند، به میزان 80٪ افزایش درآمد داشتند .

لیست های ایمیل خود را بر اساس پرسونا تقسیم بندی کنید.

لیست ایمیل های قدیمی را دوباره به روز کنید.

آیا لیست قدیمی تری دارید که گمان می کنید از بین رفته است؟ یک پیام جذاب ایجاد کنید و آن را به لیست قدیمی خود بفرستید و در صورت تمایل، مخاطبین را ترغیب به انتخاب مجدد محصولات خودتان کنید. اگرچه به نظر می رسد حذف افراد از لیست ایمیل های شما برای رشد آن ها فکر خوبی نباشد، اما ارسال نامه الکترونیکی به مخاطبینی که می دانید درگیر آن هستند، می تواند نرخ تبدیل شما را بهبود بخشد و احتمال اشتراک ایمیل شما با افراد خارج از پایگاه داده فعلی تان را افزایش دهد.

محتوای ارزشمند ایجاد کنید.

گاهی اوقات، برای جلب علاقه مخاطبان، ابتدا باید محتوای رایگان به آن ها بدهید. می توانید این کار را با ارسال یک پست وبلاگ که مشاوره های رایگان در مورد یک موضوع را ارائه می دهد، شروع کنید. سپس محتوای اضافی که نکات پیشرفته تری ارائه می دهد را در ازای دریافت آدرس ایمیل به آن ها ارائه دهید. در واقع پیروان شما به دلیل ارزش آفرینی که انجام می دهید، برای دریافت ایمیل شما ثبت نام می کنند. وظیفه شما این است که با ارائه محتوای جالب و جذاب آن ها را به اهداف خود برسانید. اگر محتوای شما خسته کننده باشد یا برای دنبال کننده هایتان قابل استفاده نباشد، به سرعت مشترکان خود را از دست خواهید داد.

در وب سایت خود یک پاپ آپ داشته باشید.

بهترین روشی که برای رشد سریع لیست های ایمیل باید استفاده کنید، پاپ آپ ها هستند. برای درخواست آدرس ایمیل برای ارسال به روزرسانی ها، یک پنجره بازشو به سایت خود اضافه کنید. این استراتژی همچنان موثر است. اطمینان حاصل کنید که تمامی موارد به وضوح بیان شده و به برند شما مربوط می شود تا حداکثر تبدیل را داشته باشد.اگر نمی دانید پاپ اپ چیست به ادرس https://www.zhaket.com/blog/pop-up/ مراجعه کنید.

یک دکمه دعوت به عمل در شبکه های اجتماعی خود قرار دهید.

می توانید برای ثبت نام در لیست ایمیل های خود، در صفحات شبکه های اجتماعی CTA اضافه کنید تا ثبت نام برای دریافت ایمیل های شما برای مشتریان علاقه مند آسان باشد. از این طریق شما می توانید لیست ایمیل خود را بیشتر ارتقاء دهید و با مخاطبان خود در سطح گسترده تری ارتباط برقرار کنید.

از بازدید کنندگان وب سایت نظرسنجی کنید.

بازدیدکنندگان از ارائه بازخورد در مورد موضوعی که به آن علاقه مند هستند و یا مربوط به آن ها است، لذت می برند، زیرا احساس می کنند تصمیمات آن ها تاثیر گذار است، بنابراین می توانید در وب سایت خود فرمی ارائه دهید که از آن ها بخواهد نظرات خود را در مورد کسب و کار یا وب سایت شما به اشتراک بگذارند و آدرس ایمیل آن ها را به عنوان یک فیلد ضروری در نظر بگیرید.

از فیلد های زیاد در فرم استفاده نکنید

وقتی از مشتریان می خواهید اطلاعاتی را ارائه دهند، نباید آن ها را با فرم های طولانی که اطلاعات زیادی را از قبل درخواست می کنند، سردرگم کنید. به موارد اولیه مانند نام و آدرس ایمیل آن ها بسنده کنید.

ایمیل و درآمدزایی

روند عضویت در وب سایت خود را آسان کنید.

مشتری که می خواهد در ایمیل های شما مشترک شود، برای پیدا کردن دکمه اشتراک نباید کل وب سایت شما را بررسی کند تا ان را پیدا کند. آن را در چندین مکان مختلف در وب سایت خود مانند صفحه اصلی، صفحه “درباره ما” و صفحه “تماس با ما” قرار دهید تا کاربران به راحتی بتوانند آن را پیدا کنند.

تست های A / B را برای محتوای ایمیل خود انجام دهید.

وقتی برای اولین بار از طریق ایمیل مارکتینگ کار خود را شروع می کنید، نمی دانید چه محتوایی بهترین عملکرد را دارد. برای فهمیدن (یا حداقل پیش بینی بهتر)، می توانید نسخه های مختلفی از همان ایمیل را ارسال کنید. بنابراین در این مواقع شما باید حالت های مختلف از محتوا را تست و آزمایش کنید تا بهترین نسخه ی آن ها را پیدا کنید.اگر نسبت به تست A/B شناختی ندارید پیشنهاد می کنیم به مقاله تست A/B چیست و چگونه منجر به افزایش فروش می شود رجوع کنید.

وبلاگ داشته باشید.

وبلاگ ها یک روش عالی برای تقویت حضور آنلاین شما هستند. آن ها می توانند رتبه شما در موتورهای جستجو مانند گوگل را افزایش دهند و برای ایجاد اعتبار نام تجاری بسیار کمک کنند. همچنین می توانید از طریق اشتراک وبلاگ آدرس های ایمیل را جمع آوری کرده و محتوای با کیفیت را مستقیماً به صندوق ورودی آن ها تحویل دهید.

همچنین در کنار یک وبلاگ، محلی برای قرار دادن نظرات و پیشنهادات مشتریان در وب سایت خود در نظر بگیرید. این بخش می تواند تصویر شما را به عنوان یک برند معتبر تقویت کند و در عین حال فرصتی دیگر برای جمع آوری آدرس های ایمیل به شما می دهد. آدرس ایمیل را به عنوان فیلدی ضروری در اختیار کاربر قرار دهید تا بتواند نظر خود را قرار دهد.

نکات اضافی برای بهینه سازی لیست ایمیل خود و بهبود نرخ کلیک

ایجاد لیست ایمیل برای کسب و کار شما بسیار مهم است، اما برای دیدن بهترین نتیجه، باید آن را مدیریت کنید. با بهینه سازی لیست ایمیل خود می توانید معیارهای عملکرد خود مانند نرخ کلیک، نرخ تبدیل و حتی لغو اشتراک را بهبود بخشید. چندین روش بهینه سازی موثر وجود دارد ، اما رایج ترین آن ها عبارتند از:

شخصی سازی ایمیل : شخصی سازی می تواند به سادگی درج نام مشترکین در عنوان موضوع باشد. این تغییر کوچک به این معنی است که مشترک شما 26٪ احتمال دارد ایمیل شما را باز کند. برای شروع شخصی سازی از کاربران بخواهید نام خود را در پاپ آپ ها و فرم های ثبت نام از طریق ایمیل وارد کنند.

تقسیم بندی لیست : تقسیم بندی لیست های شما می تواند منجر به افزایش نرخ باز کردن و کلیک و همچنین افزایش 70 درصدی درآمد شود. انجام این کار در صورتی که ابزارهای اتوماسیون ایمیل از قبل در اختیار دارید، نیز ساده است. روش های معمول تقسیم بندی لیست شما شامل اطلاعات جمعیتی و تاریخچه وب است.

دکمه دعوت به عمل برجسته : هدر و سربرگ وب سایت شما برای بازدیدکنندگان در هنگام ورود بسیار بارزتر است. این امر آن را به موثر ترین نقطه برای دعوت به عمل تبدیل می کند. شما به یک قالب وردپرس نیاز خواهید داشت که دارای هدر بزرگ یا تمام صفحه باشد. همچنین می توانید از یک افزونه صفحه ساز مانند المنتور برای ایجاد صفحات سفارشی با طرح خود استفاده کنید .

یک مشوق اضافه کنید. سرانجام ، یک روش خلاقانه برای ” به دست آوردن” آدرس ایمیل خوانندگان خود پیدا کنید. بهترین راه برای این کار ایجاد یک هدیه و یا تخفیف است که کاربران می توانند با ارائه آدرس ایمیل خود از آن استفاده کنند. اگر می خواهید لیستی برای یک محصول نرم افزاری ایجاد کنید، می توانید دوره های آزمایشی رایگان را نیز ارائه دهید که مخاطبان شما می توانند از آن استفاده کنند.

ارسال ایمیل ها

جمع بندی

وقتی می خواهید لیست ایمیل خود را گسترش دهید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید، تمرکز بر روی جلب هرچه بیشتر توجه افراد است. این به معنای ساختن کمپین های بازاریابی خلاقانه است که مرزهای جمعیتی فعلی شما را گسترش می دهد. موارد اصلی برای یادآوری هنگام تلاش برای افزایش لیست ایمیل خود، می تواند موارد زیر باشد:

  • رسانه های اجتماعی یک معدن طلا برای به اشتراک گذاشتن فرم ثبت نام ایمیل شما هستند.
  • فیلم ها می توانند علاقه و تعامل با مشتریان بالقوه را افزایش دهند.
  • بهینه سازی به اندازه رشد لیست ایمیل شما مهم است.

با یک استراتژی مناسب و یک رویکرد مناسب در تست A / B ، می توانید رشد قابل توجهی در لیست ایمیل خود مشاهده کنید، در حالی که به طور مداوم نرخ کلیک خود را بهبود می بخشید. ساخت لیست های ایمیل به زمان نیاز دارد، اما می تواند در بازاریابی برای مشتریان شما بسیار موثر باشد.در پایان حتما مقاله ساخت ایمیل سازمانی را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *