zhaket logo

لینکدین با هوش مصنوعی مولد به تولید محتوا می پردازد

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

مدیرمحصول لینکدین، «کرن باروخ»، با انتشار پستی، از قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی مولد این شبکه اجتماعی رونمایی کرد که به موجب آن، کاربران می‌توانند به‌سرعت پست‌های موردنظر خود را ایجاد و منتشر کنند. این قابلیت می‌تواند کارکردن با لینکدین را برای کاربران ساده‌تر کند؛ هرچند برخی معتقدند که در تولید محتوا نباید از هوش مصنوعی کمک گرفت و چنین رویکردهایی می‌تواند باعث سلب اعتماد کاربران از لینکدین شود.

نوشتن یک پست لینکدین به زمان و تلاش نیاز دارد. حالا ربات هوش مصنوعی این شبکه اجتماعی می‌تواند این کار را برای کاربران ساده‌تر و آسان‌تر کند.

برای استفاده از این ویژگی جدید، کاربران باید حداقل ۳۰ کلمه را در اختیار هوش مصنوعی قرار دهند تا این مدل، محتوای مدنظر کاربران برای پست‌شدن را متوجه شود. هوش مصنوعی ابتدا پیش‌نویس اولیه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کاربر آن محتوا را باید بررسی و ویرایش کند.

لینکدین پیش‌تر امکان نوشتن تبلیغات با هوش مصنوعی را در دستور کار پلتفرم خود قرار داده بود. اکنون این قابلیت گسترش پیدا کرده است و کاربران می‌توانند از هوش مصنوعی برای نوشتن پست‌های لینکدین که نیاز به دقت، زمان و انرژی دارد، استفاده کنند.

هوش مصنوعی در خدمت شبکه‌های اجتماعی

کاربران با به‌اشتراک‌گذاری پست‌های لینکدین می‌توانند به‌راحتی به‌روزرسانی‌های شغلی را با افراد مدنظرشان به اشتراک بگذارند. گاهی نوشتن یک پست لینکدین کاری بسیار وقت‌گیر و سخت به‌نظر می‌رسد. لینکدین برای ساده‌سازی مسیر کاربران خود در ایجاد پست‌ها، استفاده از هوش مصنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

LinkedIn produces content with productive artificial intelligence

 

مدیرمحصول لینکدین که ویژگی جدید استفاده از هوش مصنوعی در نوشتن پست لینکدین را معرفی کرد، معتقد است که چنین رویکردی می‌تواند تا حدی چالش‌برانگیز باشد، ولی ویژگی‌های این‌چنینی راهکاری جدید و متفاوت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کرن باروخ می‌گوید برخی کاربران برای نوشتن پست‌های لینکدین با مشکلاتی روبه‌رو هستند و به همین دلیل هوش مصنوعی می‌تواند مشکل آن‌ها را برطرف کند. باید دید این رویکرد جدید تا چه اندازه می‌تواند نظر کاربران را جلب کند.


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه