10 تا از مزایای داشتن امکان چت آنلاین وردپرس

وردپرس

9 دقیقه زمان مطالعه

همانطور که می دانید چت زنده آنلاین بستری است که به شما این امکان را می دهد که مستقیماً با بازدیدکنندگان وب سایت خود گفتگو کرده و مشکلات آن ها را برطرف کنید. چت آنلاین وردپرس و برنامه های پیام رسان فوری (به عنوان مثال فیس بوک و توییتر) شباهت های زیادی به یکدیگر دارند و هر دوی آن ها به شما امکان چت و انتقال فایل ها در فرمت های مختلف را می دهند. با این حال میان این سیستم عامل ها تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد.

داشتن چت زنده در مقایسه با ایمیل، پشتیبانی تلفنی، خدمات پیام رسان فوری و سایر بسترهای ارتباطی بهتر عمل می کند و تجربه ی کاربری بسیار خوبی را به ارمغان می آورد. در واقع چت زنده ابزاری ضروری برای تجارت شما است و ما به همین دلیل تصمیم گرفته ایم که این مقاله را با شما به اشتراک بگذاریم و مزایای اصلی نرم افزار های چت آنلاین وردپرس را معرفی کنیم.

  1. هزینه ها کاهش پیدا می کنند.

کاهش هزینه ها

حضور در شرکت ها برای پاسخگویی به سوالات مشتریان روش بسیار سنتی است و ممکن است بسیار پرهزینه باشد. جالب است بدانید که هزینه چت زنده بیشتر از یک ارائه دهنده ایمیل با کیفیت نمی باشد و بسیار ارزان تر از پشتیبانی تلفنی است. در حقیقت ، آمار نشان داده است که خدمات به مشتریان چت زنده 30٪ ارزان تر از تماس تلفنی است .

این امر عمدتا به این دلیل است که گفتگوی زنده اعضای تیم شما را قادر می سازد که چند وظیفه را به طور همزمان انجام دهند و در مدت زمان  کوتاهی به چندین بازدید کننده کمک کنند. به طور متوسط کارشناسان پشتیبانی می توانند سه یا چند چت را به طور همزمان اداره کنند.

این موضوع یکی از مزیت های داشتن چت آنلاین وردپرس می باشد که اصطلاحاً همزمانی چت نامیده می شود. از این طریق شما می توانید مبالغ بسیار زیادی را در هزینه های خود صرفه جویی کنید ، زیرا این کار به چند نماینده چت زنده این امکان را می دهد تا همان تعداد از کارکنان پشتیبانی تلفن، بتوانند به مشتریان بیشتری خدمات دهند.

  1. درصد فروش افزایش پیدا می کند.

افزایش فروش با چت انلاین

مطالعات بارها و بارها نشان داده اند که گفتگوی زنده به افزایش فروش کمک می کند  و شرکت های مختلف می توانند از مزایای آن بهره می برند. نشان داده شده است که چت آنلاین وردپرس می تواند 3 تا 5 برابر بیشتر نرخ تبدیل داشته باشد و حداکثر 6000٪ بازده سرمایه داشته باشد. در همین گزارش عنوان شده است که مشتریانی که از چت زنده آنلاین استفاده می کنند سه برابر بیشتر از افراد دیگر امکان دارد که خرید کنند.

این اعداد یک چیز را روشن می کند: گفتگوی زنده آنلاین در افزایش فروش موثر است. از آنجا که گفتگوی زنده دسترسی فوری بازدید کنندگان را به کارشناسان پشتیبانی و تیم فروش شما فراهم می کند ، تیم شما فرصت های بیشتری برای تبدیل این بازدیدکنندگان به مشتری واقعی دارند.

  1. خدمات مربوط به مشتری بهبود می‌یابد.

خدمات مشتری

برای کمک به شما در درک بهتر این موضوع ما یک آمار برای شما آورده ایم. طبق نظرسنجی انجام شده توسط eDigital  از 2000 مصرف کننده نشان داد چت آنلاین بالاترین میزان رضایت مشتری را با 73٪ دارد. در حالی که این آمار تنها 61٪ برای پشتیبانی از طریق ایمیل است و تنها 44٪ برای پشتیبانی تلفنی می باشد.

با داشتن اعدادی از این دست، می توان فهمید که چرا مشتریان به مشاغل ارائه دهنده چت زنده بیشتر اعتماد می کنند و رضایت کامل دارند. مشتریان رضایت بیشتری از شرکت هایی که پشتیبانی را آسان ، بدون دردسر و فوری انجام می دهند ، برخوردار هستند. در حقیقت ، یک مطالعه تحقیقاتی درباره رفتار مصرف کننده ها نشان داد که 90٪ از مشتریان دکمه “گفتگوی زنده” به آن ها این اطمینان را می دهد که در صورت نیاز می توانند از آن ها کمک بگیرند.

چت آنلاین وردپرس به شما این امکان را می دهد که سریع به سوالات مربوط به محصولات و خدمات خود پاسخ دهید ، سریع تر مشکلات را برطرف کنید و به مشتریان خود این اطمینان را دهید که در صورت نیاز شما اماده ی کمک رسانی هستید. این یک دستورالعمل ساده است و در عین حال بسیار موثر برای بهبود خدمات و وفاداری مشتری می باشد.

  1. با استفاده از چت آنلاین وردپرس نقاط درد مشتری را کشف خواهید کرد.

دنیای اینترنتی و بازاریابی دیجیتال بسیاری از اصطلاحات تجاری جدید را به وجود آورد و “نقاط درد” یکی از آن هاست. نقطه درد مساله و مشکلی است که مشتری با آن روبرو شده است و یا نیازی است که برطرف نشده است.

با وجود سیستم های پشتیبانی سنتی، مانند ایمیل یا تماس تلفنی، گاهی اوقات دشوار است که نقاط درد مشتریان خود را بدانید زیرا ممکن است تنها توسط یک تیم و یا فرد شنیده و دریافت شود. در حالی که با استفاده از چت زنده، مدیران و سرپرستان به تاریخچه چت دسترسی دارند و می توان آن ها را مرتب، جستجو و فیلتر کرد تا به سرعت نقاط درد مشتری را کشف کنند.

بنابراین، یک کسب و کار می تواند به راحتی مشکلات و یا نیازهای مشتریان خود را کشف کند و راه هایی برای رفع و حل آن ها پیدا کند. این یکی از بزرگترین مزایای چت آنلاین وردپرس است.

  1. مشکلات سریع تر برطرف خواهند شد.

با استفاده از چت زنده آنلاین در سایت، کارشناسان می توانند لینک های آموزشی موجود در سایتان را برای حل مشکلات کاربران ارسال کنند. بنابراین، بجای اینکه با کاربران گام به گام در مراحل عیب یابی و حل مشکلات گام بردارند، شما می توانید آن ها را مستقیماً با محتوای مناسب راهنمایی کنید. علاوه بر این، قابلیت های اشتراک صفحه به این معنی است که حتی پیچیده ترین موارد برای عیب یابی را می توان به روشی سریع و کارآمد حل کرد.

این ها مواردی هستند که شما به راحتی نمی توانید با پشتیبانی تلفنی انجام دهید. این ها ویژگی هایی از چت آنلاین وردپرس است که مشاغل می توانند برای صرفه جویی در حل مشکلات مشتریان خود از آن استفاده کنند.

  1. تجربه ی کاربری بهتر رقم خواهید زد.

در پایان کیفیت کلی محصول یا خدمات شما بزرگترین عامل برای موفقیت یا عدم موفقیت در تجارت شما خواهد بود. با این حال، خدمات دادن به مشتریان نیز می تواند بسیار تاثیر بگذارد. چت آنلاین وردپرس دسترسی فوری بازدید کنندگان وب سایت شما به فروشندگان و کارکنان پشتیبانی را فراهم می کند.

وقتی بازدیدکنندگان شما به راحتی می توانند در مورد هر گونه سوال و یا مشکلی با شما تماس بگیرند ، اطمینان بیشتری نسبت به شرکت شما به عنوان یک فروشنده و منبع دانش و پشتیبانی ارزشمند خواهند داشت. یک گزارش تحقیقاتی نشان داد که چت زنده در مقایسه با سایر روش های ارتباطی، روش ارتباطی مطلوب برای خریداران می باشد.

اگر نگاهی به گزارش ها بیندازید، متوجه خواهید شد که گفتگوی زنده برای مشتریانتان تجارت با شما را آسان می کند ، که معمولاً منجر به افزایش وفاداری آن ها و فروش بیشتر می شود. این امر همچنین منجر به کسب امتیاز بهتر در سایت های مختلف می شود که می تواند به شما در جذب مشتری جدید نیز کمک کند.

این مقاله را حتما بخوانید
افزونه چیست؟ (wordpress plugin)

همچنین گزارش Econsultancy  نشان می دهد که مشتریان به دلیل راحتی در استفاده از چت زنده در سایت و بدون صرف وقت و توجه کافی آن ها احساس رضایت می کنند. براساس این گزارش ، 51٪ از مشتریان چت زنده را برای اهداف مختلف که دارند ترجیح می دهند زیرا فناوری و به روز بودن انجام دادن کارها را راحت تر می کند و هر آنچه انجام دادنش راحت است باعث جذب بیشتر مشتریان می شود.

  1. مزایای رقابتی

چت زنده آنلاین در وردپرس

بسیاری از شرکت های بزرگ هنوز از هیچ نوع سیستم چت زنده در وب سایت های خود استفاده نمی کنند. در حقیقت ، مطالعه ای که اخیراً روی 1000 وب سایت انجام شد نشان داد که تنها 9٪ وب سایت ها از چت زنده برای پشتیبانی فوری از مشتریان خود استفاده می کنند .

این بدان معناست که اگر شما امکان چت زنده را در سایت (های) خود را داشته باشید احتمال اینکه از نظر دسترسی پشتیبانی سریع و دوستانه نسبت به رقیبان خود برتری بیشتری داشته باشید بسیار زیاد است. همچنین فرصت بیشتری خواهید داشت تا بازدیدکنندگان وب سایت خود را راحت تر راهنمایی کرده و فروش بیشتری انجام دهید. برای داشتن چت آنلاین وردپرس فقط کافیست افزونه چت آنلاین را در سایت خود نصب کنید.

در پنج سال گذشته ، تعداد خریداران آنلاینی که از گفتگوی زنده استفاده می کنند از 38٪ به 58٪ رسیده است. این بدان معناست که هر ساله شرکت های بیشتری برای پاسخگویی به این تقاضای مشتریان خود چت زنده را اتخاذ می کنند. بنابراین تمامی کسب و کار ها گفتگوی زنده را ترجیح می دهند و بسیاری از شرکت ها در تلاش هستند که با استفاده از این امکان مردم بیشتری را به کسب و کار خود جلب کنند.

بنابراین ، اگر می خواهید شرکت خود را از رقبا متمایز کنید و در این فروش بیشتری کسب کنید – زمان اجرای چت زنده در سایت های شما اکنون است و هنوز هم دیر نشده است.

  1. دامنه بازار خود را گسترش خواهید داد.

مزایای چت انلاین در سایت

اگر کار شما مانند اغلب مشاغل است ، فروشگاه یا دفتر شما احتمالاً بازدیدکنندگان زیادی را که برای خرید جذب نکرده است. این به این دلیل است که مصرف کنندگان و مشتریان دوست دارند با شرکت هایی همکاری کنند که به آن ها دسترسی سریع و آسان بدهند و از آن ها پشتیبانی کنند.

در حالی که اینترنت به شما کمک می کند تا میزان دسترسی خود را بسیار فراتر از ذهن گسترش دهید ، اما داشتن یک وب سایت لزوماً به این معنی نیست که بازدیدکنندگان با سفارش دادن محصولات از آن احساس رضایت کامل می کنند.

با این وجود ، اگر سایت شما امکان چت زنده را داشته باشد ، حتی مشتریانی که از شما بسیار دور هستند و امکان حضور فیزیکی را نداشته باشند می توانند بلافاصله با شما تماس بگیرند و از شما درخواست کمک کنند و خرید خود را کامل کنند. این موضوع شامل مشتریان بین المللی و خارج از کشور نیز می شود که به دلیل گران بودن شماره گیری بین المللی ، ممکن است نتوانند از طریق تلفن به شرکت شما دسترسی داشته باشند و از این طریق می توانند به راحتی و بدون ایجاد هر گونه مشکلی از پشتیبانی شما بهره مند شوند.

چت آنلاین وردپرس می تواند به شما کمک کند تا بازار خود را به مناطق مختلف گسترش دهید که ممکن است بدون آن هرگز این امکان را نداشته باشید.

  1. با چت آنلاین وردپرس امکان اطلاع رسانی عالی خواهید داشت

توانایی چت زنده به شما اجازه می دهد بازدید کنندگان و مشتریان بلافاصله به شما دسترسی پیدا کنند و دیگر تحت فشار قرار نخواهید گرفت. با این حال ، این توانایی های ارتباطی فعال که چت زنده به تجارت شما می دهد آن را واقعاً قدرتمند می کند.

بازدید کنندگان وب سایت شما این امکان را دارند که بر روی دکمه چت زنده کلیک کنند تا در هر زمان با شما تماس بگیرند و شما قادر خواهید بود بلافاصله به سوالات آن ها پاسخ دهید.

سیستم های مدرن چت زنده نه تنها به کارشناسان پشتیبانی اجازه می دهد درخواست چت دریافت کنند ، بلکه به آن ها اطلاعات ارزشمندی درباره ی مشتریان نیز می دهند. با استفاده از ویژگی های پیچیده نظارت و ردیابی ، سیستم عامل های چت زنده می توانند کارشناسان را از ورود بازدیدکنندگان در وب سایت ها آگاه کرده و داده های ارزشمندی را که آن ها می توانند برای شروع مکالمات خود استفاده کنند را در اختیارشان قرار می دهد.

درخواست چت از نمایندگان می تواند به صورت دستی و یا خودکار براساس قوانین از پیش تعیین شده ارسال شود. این نوع شروع پشتیبانی می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را سریع تر پیدا کنند و به طور بالقوه افراد بیشتری را به خریداران واقعی تبدیل کنند.

  1. گزارش ها و تجزیه و تحلیل ها مربوط به نحوه ی عملکرد را خواهید داشت

تحلیل عملکرد چت آنلاین وردپرس

با پشتیبانی از طریق ایمیل، آرشیوی از پیام های ارسالی بین شما و مشتریان خود یا دیگران را که سوالات را ایجاد می کنند، در اختیار شما قرار می دهد و این امر تنها یک درجه محدودی از پاسخگویی و توانایی بررسی عملکردکارشناسان را فراهم می کند.

اگرچه با پشتیبانی تلفنی، بررسی عملکرد کارشناسان کمی دشوار است و تنها راه برای انجام این کار این است که همه ی تماس ها را ضبط کنید و باید وقت کافی داشته باشید که این مکالمات را گوش دهید. با استفاده از ایک افزونه چت زنده با کیفیت، شما توانایی مشاهده انواع گزارش های مربوط به نحوه ی عملکرد خود و همچنین تاریخچه چت همه ی کارشناس خود را دارید.

دسترسی داشتن به این نوع داده ها به شما این امکان را می دهد که تعداد بازدیدکنندگان سایت (های) شما افزایش پیدا کند و شما قادر خواهید بود که تعداد درخواست های مورد قبول و یا نادیده گرفته شده را بررسی کرده و مجموعه ای دیگر از معیارها که می تواند به شما در اجرای بهتر استراتژی های بازاریابی خود برای جذب بازدید بیشتر کمک کند دسترسی پیدا کنید.

تجزیه و تحلیل چت آنلاین وردپرس به شما همچنین یک نمایش ارزشمند از کارشناسان خود را می دهد. شما می توانید به داده های مربوط به بازدیدکننده ها با دسترسی به تاریخچه چت ها ، گزارش عملکرد ، گزارش مدت زمان سپری شده برای انتظار و موارد دیگر دسترسی داشته باشید و همچنین قادر خواهید بود که عملکرد نماینده را کنترل کنید و در صورت لزوم کارشناسان خود و نحوه ی آموزش آن ها را تنظیم و بررسی کنید.

امیدواریم با خواندن این مقاله به مزایای داشتن چت انلاین زنده در سایت خود پی برده باشید و در اولین فرصت این امکان را به سایت خود اضافه کنید.

 

محصول پیشنهادی

افزونه امتیازدهی و پاداش پیشرفته آوانس | پلاگین گیمیفیکیشن

585,000 تومان

97.74%
یوسف محمدیانی

یوسف محمدیانی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز ایفرم | پلاگین eForm

345,000 تومان

78.57%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

645,000 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

2

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

سلام و وقت بخیر
ما در ژاکت این سرویس رو تست کردیم و خیلی مناسب کسب و کار ما نبوده
پشتیبانی در چنین کسب و کاری بهتره در بستری مانند تیکت صورت بگیره که مستنداتش ثبت بشه.

ارسال دیدگاه