zhaket logo

بروزرسانی جدید دیجی لند کامل‌ترین و قدرتمندترین قالب فروشگاهی وردپرس

اخبار

3 دقیقه زمان مطالعه

قالب فروشگاهی دیجی لند یکی از پوسته‌های بسیار محبوب و پرفروش وردپرس است که بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین به‌واسطه قابلیت‌های فراوانی که دارد از آن بهره می‌برند. این محصول پرکاربرد شما را قادر می‌سازد تا بتوانید وب‌سایت‌های متنوعی را در حوزه دیجیتال راه‌اندازی کنید از که جمله آن می‌توان به فروش موبایل و لپ‌تاپ، مد و پوشاک، سوپرمارکت، آرایشی بهداشتی، لوازم ورزشی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

امکانات بی‌نظیر قالب دیجی لند از بارزترین ویژگی آن به‌حساب می‌آید که به‌صورت اختصاصی پیاده‌سازی شده است. این موضوع، قالب وردپرس شما را از نصب افزونه‌های مستقل بی‌نیاز کرده و باعث بهبود کارایی وب‌سایت می‌شود.

دیجی لند در جدیدترین به‌روزرسانی خود از امکانات و قابلیت‌های جدیدی رونمایی کرده که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. نسخه 13 این قالب را می‌توان تحولی بزرگ در نوع خود دانست که با تغییرات گسترده در استایل‌ها و بازطراحی بیش از 80 درصد بلاک‌ها همراه شده است.

 

اضافه‌شدن 5 دموی منحصر بفرد

یکی از مهم‌ترین تغییرات نسخه جدید قالب دیجی لند افزودن 5 دموی جدید است که با استفاده از تصاویر و محتوای واقعی طراحی شده‌اند. این پوسته‌های بی‌نظیر حس یک فروشگاه اینترنتی زنده را با ظاهری حرفه‌ای و جذاب ایجاد می‌کنند که به شکل‌گیری ایده‌های جدید و خلق تجربه‌ای متفاوت برای مشتریانتان منجر می‌شود.

 

توسعه بخش احراز هویت قالب

توسعه بخش احراز هویت اختصاصی

بخش احراز هویت را می‌توان پاشنه آشیل امنیت سایبری در هر کسب‌وکاری دانست که وجود آن نوعی امتیاز و ارزش‌افزوده به‌حساب می‌آید.

ابزار احراز هویت در نسخه جدید قالب دیجی لند با امکانات و قابلیت‌های جدیدی توسعه‌یافته که در آن امکان ورود و عضویت با شماره موبایل، تعریف پترن و اضافه‌شدن سرویس‌دهنده‌های جدید فراهم شده است. این امر شما را از نصب افزونه‌های ثالث بی‌نیاز کرده و امنیت را بر عهده کدنویسی انحصاری قالب می‌گذارد.

 

دریافت گرید A و B

بهینه‌سازی و افزایش سرعت قالب

سرعت وب‌سایت را می‌توان عاملی حیاتی در تجربه کاربری دانست که به‌عنوان یکی از فاکتورهای اصلی رتبه‌بندی نیز به شمار می‌رود. در آپدیت جدید دیجی لند، تغییرات اساسی در ساختار و کدنویسی قالب اعمال شده که عملکرد و کارایی آن را به طور قابل‌توجهی بهبود داده است.

آزمون‌های انجام شده بر روی نسخه 13 قالب دیجی لند، گرید A را در ابزار جی تی متریکس را به همراه داشته و آن را به یکی از کارآمدترین قالب‌های وردپرسی تبدیل کرده است.

 

اضافه شده بلاک های جدید استوری و شگفت انگیر و متن و آیکن

 

بخش استوری

افزودن امکانات و قابلیت‌های جدید

در نسخه جدید قالب دیجی لند، امکانات و قابلیت‌های جدیدی اضافه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم تیکتینگ اختصاصی: این سیستم به شما امکان می‌دهد تا به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنید.
امکان استفاده از آیکن SVG: در نسخه جدید می‌توانید از آیکون‌های SVG در قالب خود استفاده کنید که شما را از افزونه‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند.
اضافه‌شدن بلاک‌های جدید: به کمک بلاک‌های استوری، شگفت‌انگیز  می‌توانید محتوا و محصولات خود را به روشی جذاب و خلاقانه در معرض دید دهید.
توسعه بخش گالری: این بخش‌ها به شما کمک می‌کنند تا محصولات خود را به صورت حرفه‌ای‌تر به نمایش بگذارید.
توسعه و به‌روزرسانی تنظیمات بلاک محصولات: در این نسخه می‌توانید بلاک‌های محصولات را به شکلی دلخواه  سفارشی‌سازی و استفاده کنید.
امکان ارسال اطلاعیه: ویژگی جذاب ارسال اعلان به یک کاربر خاص، خریداران محصول و یا همه، قادر خواهید بود با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و اخبار و اطلاعات مهم را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

 

توسعه بخش گالری جواهر و فاکتور

 

می‌توان گفت نسخه 13 قالب دیجی لند، کامل‌ترین پکیج مورد نیاز یک کسب و کار آنلاین است که به لطفاً قابلیت‌های بی نظیری آن تبدیل به بهترین گزینه شده است. الب دیجی لند با امکانات جدید و بهینه سازی‌هایی داشته می‌تواند به شما کمک کند تا یک فروشگاه اینترنتی موفق و پرفروش را ایجاد کنید و به مدیریت مشتریان و محصولاتتان بپردازید.

اگر به دنبال خرید یک قالب فروشگاهی حرفه‌ای و همه‌فن‌حریف هستید، دیجی لند با رابط کاربری بومی و به‌عنوان یک محصول ایرانی، انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

 

دموهای قالب فروشگاهی دیجی لند


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه